Ga naar de FB of doe een TR. Ik kan het niet veranderen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn wel al aangeland bij 1395 intussen
Waar staat dat topic dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga naar de FB of doe een TR. Ik kan het niet veranderen.
quote:
Serieus?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het vorige topic is ook zelfs aangepast.![]()
![]()
Omdat je dan net als in de VS moet kiezen tussen een turd of een douchebag.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:36 schreef L.no het volgende:
Waarom kan NL niet simpel zijn door alleen een keuze te maken tussen 'a' en 'b'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
wtf, en dan roepen mensen dat ik geen reet hebquote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef L.no het volgende:
hahahaha, die platte kont van paris hilton![]()
![]()
![]()
http://www.celebritysmackblog.com/2010/05/21/pancake-ass/
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat je dan net als in de VS moet kiezen tussen een turd of een douchebag.
(Ja, ik weet dat er meerdere partijen zijn in de VS..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Je moet blij zijn dat je een keuze hebt...quote:
Error establishing a database connection.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef L.no het volgende:
hahahaha, die platte kont van paris hilton![]()
![]()
![]()
http://www.celebritysmackblog.com/2010/05/21/pancake-ass/
Maar ik heb er zoveel moeite mee eh.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je een keuze hebt...
Ja, die site is te sloom voor woorden. Misschien doet hij het een andere keer.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
Error establishing a database connection.
Waarschijnlijk is ie te plat om te vinden.
Dat je uberahupt op die manier denkt kwetst me hoor.quote:
Als je wilt, dat de rijken rijker worden en de armer armer... stem dan rechts, wil je dat niet.. dan moet je links stemmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
ETEN GEEFT JE TROOSTquote:Op maandag 24 mei 2010 00:02 schreef L.no het volgende:
NU BEN IK HELEMAAL EMOTIONEEL LUC!!
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je wilt, dat de rijken rijker worden en de armer armer... stem dan rechts, wil je dat niet.. dan moet je links stemmen.
Hou je van Normen en waarden stem dan iets Christelijks.. Alleen met die hele misbruik affaire en de Jack de Vries rel (wat een held), vraag je me toch ernstig af.. of je daar nog goed zit
en heb je geen mening, dan altijd nog GroenLinks of D66 stemmenNou, ik weet wel dat ik links wil hebben. Nu ga ik verder brainstormen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dan zou ik gewoon gaan snijdenquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je wilt, dat de rijken rijker worden en de armer armer... stem dan rechts, wil je dat niet.. dan moet je links stemmen.
Hou je van Normen en waarden stem dan iets Christelijks.. Alleen met die hele misbruik affaire en de Jack de Vries rel (wat een held), vraag je me toch ernstig af.. of je daar nog goed zit
en heb je geen mening, dan altijd nog GroenLinks of D66 stemmenVergeet niet dat rechts over het algemeen tegen immigratie is, en links alleen maar meer gelukszoekers aan wil trekken onder het motto van "de verrijking van de cultuur"..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben totaal niet rijk, maar 100% zeker dat ik rechts ga stemmen. Ik heb een schurfthekel aan gasten als Cohen die eerst Amsterdam verneukt en nu landelijk de boel op stelten wil gaan zetten..
Wilders/VVD FTWLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon gaan snijden
And remember, It's down the road, not across the street. Make it Count!
Ja echt? Oh wat raar, ik dacht dat jij SP zou gaan stemmen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat rechts over het algemeen tegen immigratie is, en links alleen maar meer gelukszoekers aan wil trekken onder het motto van "de verrijking van de cultuur"..
Ik ben totaal niet rijk, maar 100% zeker dat ik rechts ga stemmen. Ik heb een schurfthekel aan gasten als Cohen die eerst Amsterdam verneukt en nu landelijk de boel op stelten wil gaan zetten..
Wilders/VVD FTW
Wtf.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef jna het volgende:
Zegt iemand vandaag tegen me dat ik m'n benen wel eens mag scheren!
Ik ben niet sociaal.. Als je je mond en handen kan bewegen om een uitkering aan te vragen, kan je die ook gebruiken om te werken. Best simpel.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja echt? Oh wat raar, ik dacht dat jij SP zou gaan stemmen.
Wel heel kort door de bocht.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaal.. Als je je mond en handen kan bewegen om een uitkering aan te vragen, kan je die ook gebruiken om te werken. Best simpel.
Waarom? Leg jij het dan eens uit..? Het is niet dat ik geen begrip heb voor de arbeidsongeschikten ofzo.. Als je niet kán werken, ben ik echt niet moeilijk. Maar als je alleen maar kan klagen, kan je vast je energie beter besteden..quote:
Dus je denkt dat ik voor de lol drie maanden thuis zat? Ik wou niets liever dan werken, maar als er niks is kan je nog zoveel willen, maar enige wat je dan kan doen is naar het UWV. En geloof me, ook dat word heus wel ontmoedigd... er zijn weken geweest dat ik er dagelijks was, maar heb nooit een cent gezien.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom? Leg jij het dan eens uit..? Het is niet dat ik geen begrip heb voor de arbeidsongeschikten ofzo.. Als je niet kán werken, ben ik echt niet moeilijk. Maar als je alleen maar kan klagen, kan je vast je energie beter besteden..
Ik heb het niet over mensen die niet kúnnen werken, maar over mensen die niet wíllen werken.. Jij wil werken.. Jij kan werken en jij zóu werken als de mogelijkheid er is.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik voor de lol drie maanden thuis zat? Ik wou niets liever dan werken, maar als er niks is kan je nog zoveel willen, maar enige wat je dan kan doen is naar het UWV. En geloof me, ook dat word heus wel ontmoedigd... er zijn weken geweest dat ik er dagelijks was, maar heb nooit een cent gezien.
Dat kon ik niet uit je opmerking van eerder halen. In dat geval geef ik je gelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mensen die niet kúnnen werken, maar over mensen die niet wíllen werken.. Jij wil werken.. Jij kan werken en jij zóu werken als de mogelijkheid er is.
Dat is allemaal top.
Ik heb het over die mafketels die alleen thuis bier zuipen en kut roepen en klagen dat de uitkering zo laag is..
Mooi, dan laat ik meteen mijn benen amputerenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaal.. Als je je mond en handen kan bewegen om een uitkering aan te vragen, kan je die ook gebruiken om te werken. Best simpel.
Reken er maar wel op de VVD graag wel wat kennismigranten wil. Zeker om Nederland als kenniseconomie te behouden.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat rechts over het algemeen tegen immigratie is, en links alleen maar meer gelukszoekers aan wil trekken onder het motto van "de verrijking van de cultuur"..
Lucciequote:
Aziaten zijn de shit op sommige aspecten.. Maar ja, 1x per 2 weken van hun kookkunsten genieten vind ik nu ff voldoendequote:Op maandag 24 mei 2010 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Reken er maar wel op de VVD graag wel wat kennismigranten wil. Zeker om Nederland als kenniseconomie te behouden.
Advies van mij: Ga je maar verdiepen in Aziatische gewoontes, want daar zal over 20 jaar de kennis vandaan komen.
Dat is ook zeker niet verkeerdquote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Aziaten zijn de shit op sommige aspecten.. Maar ja, 1x per 2 weken van hun kookkunsten genieten vind ik nu ff voldoende
Ja, lekker! Zometeen eens wat klusjes buiten zoeken denk ik.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nu al weer best al wel vrij warm.
Kijk en daar gaat het dus misquote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Aziaten zijn de shit op sommige aspecten.. Maar ja, 1x per 2 weken van hun kookkunsten genieten vind ik nu ff voldoende
Een pot nat. Ver weg richting het Oostenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk en daar gaat het dus mis
Trouwens de Chinees, is vaak meer Indonesisch dan Chinees
Inderdaad. In de wagenstraat in den haag vind je echte Chinezenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk en daar gaat het dus mis
Trouwens de Chinees, is vaak meer Indonesisch dan Chinees
Amagawd!!quote:
Nice, dat halve skateboard in z'n ballenquote:
quote:
ohja joh? Hier zie ik nog geen wolkje aan de lucht. Alles is hier nog strak blauw.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren kwam er een gast de kroeg binnen wandelen. Helm op z'n hoofd ipv om z'n hoofd, korte broek aan en een gitaar van Guitar Hero in z'n handen. We dachten even dat hij mee wilde doen met de band
Je hebt geen foto gemaakt?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik draag ze nooit, maar hij droeg 'm als een peten je dat kom waarschijnlijk omdat hij op doorreis was op scooter/motor, maar het hele plaatje samen maakte een belachelijke combi
![]()
quote:
Jammer.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Helaas nietMijn telefoon is op bijna alle fronten fantastisch, maar foto's maken met dat ding gaat niet zo tof. Helemaal niet in een donkere kroeg
Best welquote:
Ik haat het om veel mee te zeulen naar de kroegquote:Er zijn tegenwoordig ook van die kleine fototoestellen die je makkelijk overal mee naar toe kan nemen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik kwam ook laatst een vaag figuur tegen in Leidschendam... Eens kijken of ik de foto online kan zetten
telefoon heb je niets aan in de kroeg.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik haat het om veel mee te zeulen naar de kroegVind een portemonnee, sleutels en telefoon al genoeg
ik ga ook een keer naar Leidschendam, meteen word ik weer gespotquote:Op maandag 24 mei 2010 12:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik kwam ook laatst een vaag figuur tegen in Leidschendam... Eens kijken of ik de foto online kan zetten
Ik ben eens wezen stappen met een stel dames.. Er had zelfs eentje een complete nieuwe outfit in haar tasje gepropt..quote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Best wel
[..]
Ik haat het om veel mee te zeulen naar de kroegVind een portemonnee, sleutels en telefoon al genoeg
Nee, maar heb 'm altijd bij me. Ben wel eens teruggefietst toen ik onderweg naar de bus was, omdat ik 'm was vergetenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
telefoon heb je niets aan in de kroeg.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
ik ga ook een keer naar Leidschendam, meteen word ik weer gespot
Sinds wanneer ben jij een vrouwquote:Op maandag 24 mei 2010 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
ik ga ook een keer naar Leidschendam, meteen word ik weer gespot
Waar denk je dat de leukste smsjes worden verstuurd?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
telefoon heb je niets aan in de kroeg.
Stel dat je bier over je heen krijgt.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben eens wezen stappen met een stel dames.. Er had zelfs eentje een complete nieuwe outfit in haar tasje gepropt..
geen idee. Ik krijg ze nooit.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef jna het volgende:
[..]
Waar denk je dat de leukste smsjes worden verstuurd?
Ja, stel je voorquote:Op maandag 24 mei 2010 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stel dat je bier over je heen krijgt.
Hoiquote:
Je krijgt toch wel eens een smsje van iemand?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee. Ik krijg ze nooit.
Whutquote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben eens wezen stappen met een stel dames.. Er had zelfs eentje een complete nieuwe outfit in haar tasje gepropt..
Die Zweedse modechicks toch?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vriend houdt in 9 van de 10 gevallen mijn portemonnee bij zich![]()
Baal er nog steeds van dat onze stamkroeg is overgenomenSchijnt dat de nieuwe eigenaar er zo'n typische Nederlandse-muziek-kroeg van wil maken
Voornamelijk van mijn bank.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel eens een smsje van iemand?
quote:
Ik kan mijn saldo niet meer opvragen bij de bank via smsquote:Op maandag 24 mei 2010 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voornamelijk van mijn bank.Of van T mobiel.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken of dit werkt
Het vage figuur bij de tramhalte
Wat heeft die op z'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
ALS ZE NOU EVEN DIE TASSEN WEGHAALT KAN DIE ANDERE OOK ZITTENquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
ALS ZE NOU EVEN DIE TASSEN WEGHAALT KAN DIE ANDERE OOK ZITTEN![]()
EN MAAR ZEGGEN DAT DE JEUGD TEGENWOORDIG GEEN MANIEREN MEER HEEFT
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken of dit werkt
Het vage figuur bij de tramhalte
jij zit de hele dag de tramhalte voor je huis in de gaten te houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Een krantquote:
Nee, dat is de tramhalte in de buurt van mijn werk.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij zit de hele dag de tramhalte voor je huis in de gaten te houden?
en het is trouwens een haarquote:
En ook iets opschuiven.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
ALS ZE NOU EVEN DIE TASSEN WEGHAALT KAN DIE ANDERE OOK ZITTEN![]()
EN MAAR ZEGGEN DAT DE JEUGD TEGENWOORDIG GEEN MANIEREN MEER HEEFT
Het is dat je het zegt.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, dat is de tramhalte in de buurt van mijn werk.
Heb je daar ook foto's vanquote:Op maandag 24 mei 2010 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een krant
Een dag later was het nog gekker.. Toen was ze helemaal in krant en een papier hoedje
Echtquote:
Ik was klaar met mijn werk.. en ging naar huis.... En nee, ik ben geen raamambtenaar..quote:Op maandag 24 mei 2010 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt.![]()
[..]Ben jij zo'n raamambtenaar?
Het is vooral een blues/rock caféquote:Op maandag 24 mei 2010 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
wat draaien ze nu eigenlijk in je stamkroeg etcetera?
Hij komt uit Zeeland, die snappen het principe van een tramhalte nietquote:Op maandag 24 mei 2010 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was klaar met mijn werk.. en ging naar huis.... En nee, ik ben geen raamambtenaar..![]()
![]()
Sowieso een tram.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Hij komt uit Zeeland, die snappen het principe van een tramhalte niet
Had toch gekund dat je de hele dag uit het raam om die halte kijkt.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was klaar met mijn werk.. en ging naar huis.... En nee, ik ben geen raamambtenaar..![]()
![]()
jeetje dat is best een stap dan naar nederlandstaligquote:Op maandag 24 mei 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is vooral een blues/rock caféEn ik vraag nog wel eens wat zooi aan - ze hebben nu Spotify, kan ik nog meer aanvragen
![]()
Eigenaresse is ziek, dus ze hebben besloten om de kroeg te verkopen. We zien wel hoe het gaat worden, zijn nog wel wat kroegen waar we heen kunnen. Nederlandstalige muziek ben ik erg snel erg zat in elk gevalquote:Op maandag 24 mei 2010 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje dat is best een stap dan naar nederlandstalig
dan verliezen ze ook nogal wat klanten lijkt me
of iig ik kan echt niet lekker gaan zitten in een kroeg met nederlandstalige muziek
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
jna ik ga je lul in je mond proppen als je niet oppast
EN DOE ER OOK JE NUMMER BIJJJJJJquote:Op maandag 24 mei 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
jna ik ga je lul in je mond proppen als je niet oppast
Dien!quote:
Oh je heb zo'n kleintje dan dat dat pastquote:
Hier hangt het tegen regen aan, maar nog wel warm... zelfs wat broeierigquote:Op maandag 24 mei 2010 13:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Wat een weertje weer vandaagIk dacht dat het minder zou worden maar valt nog alles mee
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier hangt het tegen regen aan, maar nog wel warm... zelfs wat broeierig
En waarom heb je voor de rest nog niets uitgevoerd?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef The_Dean het volgende:
En ik zou vandaag heel wat doen... enige wat ik gedaan heb is wat oud papier opruimen en de wasmachine aangezet
Geen ideequote:Op maandag 24 mei 2010 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarom heb je voor de rest nog niets uitgevoerd?
Daar is het wel het weer voor nu inderdaad.quote:
Ik ben al opgeruimd.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Nja, heb vanochtend wel een dik uur in de studio gewerkt [verbouwen], maar daar waren we half tien al klaar mee [materiaal op] dus tijd zat om thuis wat te doen op zo'n vrije dag... alleen nog niks gedaan
Zo maar eens wat opruimen denk ik. Ga nu rigoreus bezig, veel weggooien en op MP zetten enzo. Veel te veel shit wat ik nooit meer gebruik.
Container onder het balkon, deur open en mooi doorgooienquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Container onder het balkon, deur open en mooi doorgooien
Dat denk je maar. Kom je wel achter als je op jezelf gaat wonenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel troep, geloof ik.
Waarschijnlijk wel inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Kom je wel achter als je op jezelf gaat wonen
Damwâldquote:
quote:
Nee, jij moet gewoon verhuizenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]We moeten een front maken. Nu het nog kan.
Waar naartoe? De overkant?quote:
Op huwelijksreis?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar naartoe? De overkant?
Waar zijn Piles en jenn trouwens?
Jammer Lucquote:Op maandag 24 mei 2010 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Op huwelijksreis?
Je hebt je kans gehad Luc
quote:
quote:Je hebt je kans gehad Luc
Leuke chick hoor, die Dzjennquote:
Ja, inderdaad. Zou niks worden tussen jou en Jenn. Dan moest je elke keer 10 minuten reizen enzo..quote:
Ik reis al 2 uur per dag voor mijn werk. Vind ik inderdaad wel genoeg.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zou niks worden tussen jou en Jenn. Dan moest je elke keer 10 minuten reizen enzo..
k zou liever voor de liefde reizen dan voor mn werkquote:Op maandag 24 mei 2010 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik reis al 2 uur per dag voor mijn werk. Vind ik inderdaad wel genoeg.
Dus je gaat serieus wachten tot het iets wordt met iemand die bij je in de straat woont?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik reis al 2 uur per dag voor mijn werk. Vind ik inderdaad wel genoeg.
of gewoon meteen er bij gaan wonenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Dus je gaat serieus wachten tot het iets wordt met iemand die bij je in de straat woont?
Dan is ie wel hosselaar pur sangquote:Op maandag 24 mei 2010 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of gewoon meteen er bij gaan wonen
dan heb je ook geen reistijd meer
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:10 schreef jna het volgende:
[..]
Dan is ie wel hosselaar pur sangOp de eerste date haar uitnodigen bij hem thuis en vervolgens meteen samenwonen
dan zou ik wel goed vast leggen wat van wie is want de kans lijkt me dan aanwezig dat je geen jaren bij elkaar blijftquote:Op maandag 24 mei 2010 16:10 schreef jna het volgende:
[..]
Dan is ie wel hosselaar pur sangOp de eerste date haar uitnodigen bij hem thuis en vervolgens meteen samenwonen
Eigenlijk zou ik reistijdvergoeding van mijn baas dienen te krijgen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
k zou liever voor de liefde reizen dan voor mn werk
ik bedoel dan heeft het tenminste een echt tof doel
reistijd voor je werk is eigenlijk vermomd gewoon meer werktijd
iig geen ontspanning en liefde zeker wel!
Ik reis sowieso graag. Autorijdenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
k zou liever voor de liefde reizen dan voor mn werk
ik bedoel dan heeft het tenminste een echt tof doel
reistijd voor je werk is eigenlijk vermomd gewoon meer werktijd
iig geen ontspanning en liefde zeker wel!
dan nog reis ik liever voor liefdequote:Op maandag 24 mei 2010 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik reistijdvergoeding van mijn baas dienen te krijgen.
Och, Luc heeft toch niet zoveel vertelde hij netquote:Op maandag 24 mei 2010 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zou ik wel goed vast leggen wat van wie is want de kans lijkt me dan aanwezig dat je geen jaren bij elkaar blijft
Zonder geld kan je niet naar je liefde reizenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog reis ik liever voor liefde
heb je meer aan dan geld
Inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zonder geld kan je niet naar je liefde reizen
liftenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zonder geld kan je niet naar je liefde reizen
Ben je ongelukkig Luc?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sommige hebben geluk in de liefdeanderen in het spel.
Ik in geen van beide.
Step your game upquote:Op maandag 24 mei 2010 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sommige hebben geluk in de liefdeanderen in het spel.
Ik in geen van beide.
Nee, ik ben gelukkig in andere dingen.quote:
Ik snap je wel hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
liften
ik bedoelde meer van meer geld
uiteraard heb je wel een beetje geld nodig want er moeten ook boodschappen gedaan en zo
maar als je genoeg hebt heb je genoeg he en zo
beetje lastig uit leggen
wat dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben gelukkig in andere dingen.![]()
Mooizoquote:Op maandag 24 mei 2010 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben gelukkig in andere dingen.![]()
dat valt toch onder geluk in het spel?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef jna het volgende:
[..]
Hij heeft pas 5 euro gewonnen met een kraslot!
Mijn werk voornamelijk.quote:
Ik werk bij de financiële zaken van een administratiekantoor voor scholen.quote:
Treinreizen heb ik zelf altijd tof gevonden.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik reis sowieso graag. Autorijden
Daarom heb ik ook een vriendin gezocht die zo ver mogelijk weg woont
L.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Treinreizen heb ik zelf altijd tof gevonden.
Ik ook, daarom wil ik Dean, Luc en PB even bedanken dat zij al mijn treinreizen betalenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Treinreizen heb ik zelf altijd tof gevonden.
Geen probleem jongenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook, daarom wil ik Dean, Luc en PB even bedanken dat zij al mijn treinreizen betalen
En wanneer zie ik daar iets van terug?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook, daarom wil ik Dean, Luc en PB even bedanken dat zij al mijn treinreizen betalen
Als je een keer op het station in Middelburg gaat staan zwaai ik wel naar jequote:Op maandag 24 mei 2010 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wanneer zie ik daar iets van terug?
Ja, zoiets vind ik echt cool. Ruimte voor een hobbykamer, grote woonkamer, twee/drie slaapkamers, zoldertje, eventueel wat een studio voor mij...quote:
Heerlijk huis. Kan je lekker veel mee doen.quote:
Ik betaalde ook een beetje voor je met mijn bijbaantjes.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:37 schreef jna het volgende:
[..]
Zullen we zoiets gaan bouwen op Curacao?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Heerlijk huis. Kan je lekker veel mee doen.
[..]
Ik betaalde ook een beetje voor je met mijn bijbaantjes.
Dan ook jij bedanktquote:Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Heerlijk huis. Kan je lekker veel mee doen.
[..]
Ik betaalde ook een beetje voor je met mijn bijbaantjes.
Goed idee.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zullen we zoiets gaan bouwen op Curacao?
ywquote:
Geen probleem hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 17:37 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 17:41 schreef jna het volgende:
[..]
Als je een keer op het station in Middelburg gaat staan zwaai ik wel naar je
Is dat niet veel te warm voor jou?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zullen we zoiets gaan bouwen op Curacao?
Dikke airco'squote:Op maandag 24 mei 2010 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat niet veel te warm voor jou?
Ik heb een keer bij iemand op Aruba geslapen die huskies hadquote:Op maandag 24 mei 2010 18:23 schreef L.no het volgende:
zelfs dan weet ik niet of ebut dat aankan.. als hij al zich supersnel verbrand en met een korte broek liever in de sneeuw wilt lopen.
Het is net een ijsbeer op een tropisch eiland zetten.
Ach, zij hebben tenminste een vacht dat zowel voor de koud als voor hitte beschermt.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij iemand op Aruba geslapen die huskies had
Ja, die heeft Dean nietquote:Op maandag 24 mei 2010 18:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, zij hebben tenminste een vacht dat zowel voor de koud als voor hitte beschermt.
Ja, maar daarna word ik bruin en is het goedquote:Op maandag 24 mei 2010 18:23 schreef L.no het volgende:
zelfs dan weet ik niet of ebut dat aankan.. als hij al zich supersnel verbrand en met een korte broek liever in de sneeuw wilt lopen.
Het is net een ijsbeer op een tropisch eiland zetten.
Voor een vakantie is het wel makkelijk ja, maar een huis bouwen en dan daar wonen?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar daarna word ik bruin en is het goed
Dan went het het snelste, geen weg meer terugquote:Op maandag 24 mei 2010 18:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor een vakantie is het wel makkelijk ja, maar een huis bouwen en dan daar wonen?
Oke dan.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan went het het snelste, geen weg meer terug
Gewoon langskomen. Gaan we in het strand chillen.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef jna het volgende:
Begin een vakantiepark daar. Kom ik wel een keer langs
Terug naar de toekomstquote:
Het is wel dunner dan een spijkerbroek, dus minder heet.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:10 schreef PieterBas het volgende:
hmm, morgen maar denk weer mijn pak aan te trekken... hoewel ik het wel een beetje overdressed vind voor een cursus!
Haha, geniale logica.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel dunner dan een spijkerbroek, dus minder heet.
Wat een inzichtquote:
wat?quote:
Ik lach je niet uit.. ik zou daar nooit op gekomen zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat?Zo is het toch. Cursus zal ongetwijfeld binnen zijn. In een heet lokaal zeker met het huidige weer. Dus kan je beter iets luchtigers aan doen, zoals bijvoorbeeld een pak.
Ik heb er ervaring mee.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit.. ik zou daar nooit op gekomen zijn.Is gewoon slim ja.
Ja, met een niet werkende airco...quote:
oh ik vind juist dat het in lokalen in de zomer altijd kouder is dan je denkt en in de winter bloedheetquote:Op maandag 24 mei 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat?Zo is het toch. Cursus zal ongetwijfeld binnen zijn. In een heet lokaal zeker met het huidige weer. Dus kan je beter iets luchtigers aan doen, zoals bijvoorbeeld een pak.
Wij hebben niet eens een airco. Dus zodra de zon schijnt begint het al lekker warm te worden. En dan is het vanaf een uur of 12/13 niet meer uit te houden eigenlijk. Een raam open zorgt nu nog voor een beetje verkoeling, maar als het 's zomers buiten ook warm is, dan biedt dat ook niet echt verkoeling meer.quote:
Daar heb ik nou nooit last van gehad.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind juist dat het in lokalen in de zomer altijd kouder is dan je denkt en in de winter bloedheet
Volgens mij is er iets mis met jouw lokalen.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind juist dat het in lokalen in de zomer altijd kouder is dan je denkt en in de winter bloedheet
die meeste scholen hebben gewoon een standaard temperatuur dus is het altijd 21 graden (of weet ik het) en dat gaat allemaal automatischquote:Op maandag 24 mei 2010 19:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met jouw lokalen.
Dus.. je bent best gevoelig voor de temperatuur?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die meeste scholen hebben gewoon een standaard temperatuur dus is het altijd 21 graden (of weet ik het) en dat gaat allemaal automatisch
dus als je een dikke trui aan hebt in de winter omdat het buiten -10 is (zoals deze winter) dan is het toch irritant als je binnen met je dikke trui staat
en andersom
een zomerjurkje kan wat fris zijn soms ookal smelt je buiten van je fiets
Daar heb ik bij mij op school nooit last van gehad.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die meeste scholen hebben gewoon een standaard temperatuur dus is het altijd 21 graden (of weet ik het) en dat gaat allemaal automatisch
dus als je een dikke trui aan hebt in de winter omdat het buiten -10 is (zoals deze winter) dan is het toch irritant als je binnen met je dikke trui staat
en andersom
een zomerjurkje kan wat fris zijn soms ookal smelt je buiten van je fiets
valt wel mee volgens mij?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus.. je bent best gevoelig voor de temperatuur?
wowquote:Op maandag 24 mei 2010 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
valt wel mee volgens mij?
het is alleen irritant om in te werken (en leerlingen die altijd vragen mag de verwarming hoger terwijl dat niet kanof raam open... ik heb ook op scholen stagen gelopen waar de ramen niet meer open konden omdat dat systeem er van in de war raakte ) Meestal heb ik toch geen tijd om even naar buiten te gaan en dan is het wel irritant en je bent ook de hele dag in beweging (of ik meestal wel) en als je dan in je dikke coltrui loopt terwijl het sowieso binnen kei warm is
meestal kan ik in de winter iig het zelfde dragen als in de zomer op stage omdat het binnen altijd even warm is (het scheelt hooguit een paar graden op echt warme dagen)
Dat is helaas normaal in Nederland.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:46 schreef L.no het volgende:
[..]
wowNu begrijp ik je.
![]()
Zelf heb ik alleen mensen die de raam open willen hebben in de winter waardoor het altijd koud is hoeveel kleding ik ook aan heb en in de zomer smelt ik gewoon van de benauwdheid.
Met astma is dat heul niet leuk. Daarom vind ik het net zo kut als jullie als het snikheet is.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is helaas normaal in Nederland.![]()
wie vind dat nog meer erg dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Met astma is dat heul niet leuk. Daarom vind ik het net zo kut als jullie als het snikheet is.
We zitten helaas in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Met astma is dat heul niet leuk. Daarom vind ik het net zo kut als jullie als het snikheet is.
Luctor bijvoorbeeld.quote:
Ik kan ook heel erg slecht tegen warmte.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Luctor bijvoorbeeld.En andere mensen die gaan schreeuwen dat het geen weer voor een blanke is.
Mja, in Nederland is het zo benauwd omdat er vaak geen wind is bijvoorbeeld. In andere warme landen zou ik het weer wel tof vinden.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou wel van warm weer
mn vriend kan er alleen niet tegen
heel irritant haha vooral met het uitkiezen van een vakantie
En tegen kou.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan ook heel erg slecht tegen warmte.
Ik kn op zich nog wel redelijk tegen kou. Maar ik houd er niet van.quote:
Ah, dat wist ik niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kn op zich nog wel redelijk tegen kou. Maar ik houd er niet van.
True.. hij was echt leuk.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap die vrouwen echt niet.
quote:
quote:
Wow, wel aanlokkelijkquote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog voor weinig een fotocamera nodig?
Volgens mij een foutje op de site:
http://www.4launch.nl/sho(...)0-megapixel--zilver-
Kost bij andere winkels rond de 150 euro maar daar slechts 34,50
Ik ga het proberenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog voor weinig een fotocamera nodig?
Volgens mij een foutje op de site:
http://www.4launch.nl/sho(...)0-megapixel--zilver-
Kost bij andere winkels rond de 150 euro maar daar slechts 34,50
quote:
quote:Uw iDEAL betaling is succesvol afgerond. De aanbetaling bij uw bestelling is bijgewerkt.
Hier ookquote:
quote:De bestelling blijft nog op de status ontvangen, totdat wij uw bestelling hebben gecontroleerd.
Dat zie ik nergens staan...quote:
Ik weet niet eens wat het isquote:Op maandag 24 mei 2010 21:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het warme weer in Nederland verschrikkelijkvochtige klamheid
![]()
Had ik al gezegd dat ik Spotifyawesome vind?
Hoeveel mailtjes heb jij gekregen? Ik kreeg er drie. Die zin stond in de laatste met als onderwerp: "Uw betaling met iDEAL bij de 4Launch Shop "quote:
Ik hou het stilquote:Op maandag 24 mei 2010 21:09 schreef jna het volgende:
Oh Dean, zullen we het niet tegen alle vrienden enzo vertellen aangezien dat nogal gaat opvallen dan
Ja, ik heb hem nu ookquote:Op maandag 24 mei 2010 21:08 schreef jna het volgende:
[..]
Hoeveel mailtjes heb jij gekregen? Ik kreeg er drie. Die zin stond in de laatste met als onderwerp: "Uw betaling met iDEAL bij de 4Launch Shop "
Hoeveel kost dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Legaal muziek heel veel muziek luisterenhttps://www.spotify.com
Zit er heel sterk over te denken om een premium abo te nemen ofzo.
Hoe moeilijk is het om die site even te bekijkenquote:
zo duur?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om die site even te bekijken
9,99 per maand voor Premium, 4,99 voor Unlimited en gratis voor Open Voordelen van de abo's moet je zelf maar lezen
Nee, die ken ik niet.quote:
Ja kopenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet.
site waar je mp3'tje kan kopen voor $ 0,09 per stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |