Ga naar de FB of doe een TR. Ik kan het niet veranderen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn wel al aangeland bij 1395 intussen
Waar staat dat topic dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga naar de FB of doe een TR. Ik kan het niet veranderen.
quote:
Serieus?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het vorige topic is ook zelfs aangepast.![]()
![]()
Omdat je dan net als in de VS moet kiezen tussen een turd of een douchebag.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:36 schreef L.no het volgende:
Waarom kan NL niet simpel zijn door alleen een keuze te maken tussen 'a' en 'b'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
wtf, en dan roepen mensen dat ik geen reet hebquote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef L.no het volgende:
hahahaha, die platte kont van paris hilton![]()
![]()
![]()
http://www.celebritysmackblog.com/2010/05/21/pancake-ass/
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat je dan net als in de VS moet kiezen tussen een turd of een douchebag.
(Ja, ik weet dat er meerdere partijen zijn in de VS..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Je moet blij zijn dat je een keuze hebt...quote:
Error establishing a database connection.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:22 schreef L.no het volgende:
hahahaha, die platte kont van paris hilton![]()
![]()
![]()
http://www.celebritysmackblog.com/2010/05/21/pancake-ass/
Maar ik heb er zoveel moeite mee eh.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je een keuze hebt...
Ja, die site is te sloom voor woorden. Misschien doet hij het een andere keer.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
Error establishing a database connection.
Waarschijnlijk is ie te plat om te vinden.
Dat je uberahupt op die manier denkt kwetst me hoor.quote:
Als je wilt, dat de rijken rijker worden en de armer armer... stem dan rechts, wil je dat niet.. dan moet je links stemmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
ETEN GEEFT JE TROOSTquote:Op maandag 24 mei 2010 00:02 schreef L.no het volgende:
NU BEN IK HELEMAAL EMOTIONEEL LUC!!
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je wilt, dat de rijken rijker worden en de armer armer... stem dan rechts, wil je dat niet.. dan moet je links stemmen.
Hou je van Normen en waarden stem dan iets Christelijks.. Alleen met die hele misbruik affaire en de Jack de Vries rel (wat een held), vraag je me toch ernstig af.. of je daar nog goed zit
en heb je geen mening, dan altijd nog GroenLinks of D66 stemmenNou, ik weet wel dat ik links wil hebben. Nu ga ik verder brainstormen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dan zou ik gewoon gaan snijdenquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je wilt, dat de rijken rijker worden en de armer armer... stem dan rechts, wil je dat niet.. dan moet je links stemmen.
Hou je van Normen en waarden stem dan iets Christelijks.. Alleen met die hele misbruik affaire en de Jack de Vries rel (wat een held), vraag je me toch ernstig af.. of je daar nog goed zit
en heb je geen mening, dan altijd nog GroenLinks of D66 stemmenVergeet niet dat rechts over het algemeen tegen immigratie is, en links alleen maar meer gelukszoekers aan wil trekken onder het motto van "de verrijking van de cultuur"..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben totaal niet rijk, maar 100% zeker dat ik rechts ga stemmen. Ik heb een schurfthekel aan gasten als Cohen die eerst Amsterdam verneukt en nu landelijk de boel op stelten wil gaan zetten..
Wilders/VVD FTWLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon gaan snijden
And remember, It's down the road, not across the street. Make it Count!
Ja echt? Oh wat raar, ik dacht dat jij SP zou gaan stemmen.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat rechts over het algemeen tegen immigratie is, en links alleen maar meer gelukszoekers aan wil trekken onder het motto van "de verrijking van de cultuur"..
Ik ben totaal niet rijk, maar 100% zeker dat ik rechts ga stemmen. Ik heb een schurfthekel aan gasten als Cohen die eerst Amsterdam verneukt en nu landelijk de boel op stelten wil gaan zetten..
Wilders/VVD FTW
Wtf.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef jna het volgende:
Zegt iemand vandaag tegen me dat ik m'n benen wel eens mag scheren!
Ik ben niet sociaal.. Als je je mond en handen kan bewegen om een uitkering aan te vragen, kan je die ook gebruiken om te werken. Best simpel.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja echt? Oh wat raar, ik dacht dat jij SP zou gaan stemmen.
Wel heel kort door de bocht.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaal.. Als je je mond en handen kan bewegen om een uitkering aan te vragen, kan je die ook gebruiken om te werken. Best simpel.
Waarom? Leg jij het dan eens uit..? Het is niet dat ik geen begrip heb voor de arbeidsongeschikten ofzo.. Als je niet kán werken, ben ik echt niet moeilijk. Maar als je alleen maar kan klagen, kan je vast je energie beter besteden..quote:
Dus je denkt dat ik voor de lol drie maanden thuis zat? Ik wou niets liever dan werken, maar als er niks is kan je nog zoveel willen, maar enige wat je dan kan doen is naar het UWV. En geloof me, ook dat word heus wel ontmoedigd... er zijn weken geweest dat ik er dagelijks was, maar heb nooit een cent gezien.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom? Leg jij het dan eens uit..? Het is niet dat ik geen begrip heb voor de arbeidsongeschikten ofzo.. Als je niet kán werken, ben ik echt niet moeilijk. Maar als je alleen maar kan klagen, kan je vast je energie beter besteden..
Ik heb het niet over mensen die niet kúnnen werken, maar over mensen die niet wíllen werken.. Jij wil werken.. Jij kan werken en jij zóu werken als de mogelijkheid er is.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik voor de lol drie maanden thuis zat? Ik wou niets liever dan werken, maar als er niks is kan je nog zoveel willen, maar enige wat je dan kan doen is naar het UWV. En geloof me, ook dat word heus wel ontmoedigd... er zijn weken geweest dat ik er dagelijks was, maar heb nooit een cent gezien.
Dat kon ik niet uit je opmerking van eerder halen. In dat geval geef ik je gelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mensen die niet kúnnen werken, maar over mensen die niet wíllen werken.. Jij wil werken.. Jij kan werken en jij zóu werken als de mogelijkheid er is.
Dat is allemaal top.
Ik heb het over die mafketels die alleen thuis bier zuipen en kut roepen en klagen dat de uitkering zo laag is..
Mooi, dan laat ik meteen mijn benen amputerenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaal.. Als je je mond en handen kan bewegen om een uitkering aan te vragen, kan je die ook gebruiken om te werken. Best simpel.
Reken er maar wel op de VVD graag wel wat kennismigranten wil. Zeker om Nederland als kenniseconomie te behouden.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat rechts over het algemeen tegen immigratie is, en links alleen maar meer gelukszoekers aan wil trekken onder het motto van "de verrijking van de cultuur"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |