Ik stem geen PvdA. Nooit gedaan ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:33 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ik snap dat je gefrustreerd bent na de afgang van Cohen....
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wilders: "Hartstikke leuk."![]()
"Cohen door het ijs gezakt."
Hmm ja. Of je bent gewoon aan het liegen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet inderdaad. Dat bleek wel uit dit debat, dat bleek al eerder. Hij is gewoon zwak, net zo zwak als burgemeester van Amsterdam waarbij onder zijn leiding de criminaliteit is gestegen met 70 %
Dat weet ik, maar objectief in wat ze willen zeggen over bv. een gedeelte van hun programma. Het is gewoon een vraag.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het zijn politici die horen juist niet objectief te zijn. Journalisten of analytici moeten dat zijn.
Die slaapt goed vannachtquote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wilders: "Hartstikke leuk."![]()
"Cohen door het ijs gezakt."
Een echter PVV-er drinkt alleen ICE-theequote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Injetta het volgende:
Wat hebben PVV'ers toch tegen thee??
Of is dat een onderdeel van het partijprogramma? Alle thee moet verboden worden?
Iemand die het waagt een kopje thee te drinken dient het land te verlaten?
![]()
Wat een geluk dat jij hier bent voor de objectieve kijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Idd, echt jammer. Dom islamitisch wijf
Echt wat is dit voor halve gare? Kloon van Opmaat, voice-over of phpmystyle?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hmm ja. Of je bent gewoon aan het liegen.
Rustig blijvenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kom op blondie, vraag door over die verwerpelijke grap van Wilders!
Jezus, dat je het niet eens bent met iemand oke.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:36 schreef KurDro het volgende:
Cohen, de kanker van Amsterdam. Blij dat die weg is.
Hij was de beste burgemeester die Amsterdam ooit had. Hij is overduidelijk de beste bestuurder...quote:Op zondag 23 mei 2010 22:36 schreef KurDro het volgende:
Cohen, de kanker van Amsterdam. Blij dat die weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |