Weet ik.. Heb het nu over iemand andersquote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat was ik en ik heb me daarover ge-excuseerd.
Klopt. Maar zeggen dat weglopen van een debat een teken is van leiderschap is wel heel erg ''quote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Nee neem dan Cohen!!!!
vette_____________________________________! FAIL!
In Marokko drinken ze thee.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Injetta het volgende:
Wat hebben PVV'ers toch tegen thee??
Of is dat een onderdeel van het partijprogramma? Alle thee moet verboden worden?
Iemand die het waagt een kopje thee te drinken dient het land te verlaten?
![]()
Ja hoor, rechts feestjequote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En Pastors, Berlijn en Wester zijn dat wel? Dit is een rechts feestje waar zij de enige echte linkse persoon is. De verhoudingen zijn al volkomen zoek en jij zit te zeiken dat zij niet objectief is?
Wordt vast als een islamitisch iets gezien. Echte Nederlanders drinken alleen bier.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Injetta het volgende:
Wat hebben PVV'ers toch tegen thee??
Of is dat een onderdeel van het partijprogramma? Alle thee moet verboden worden?
Iemand die het waagt een kopje thee te drinken dient het land te verlaten?
![]()
Grappig, ik dacht even dat wij op dezelfde planeet zaten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hij toonde hiermee leiderschapNiet langer luisteren naar het gedraal en gezwalk van een theedrinkend iemand.
Ok, sorry dan.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik.. Heb het nu over iemand anders
Je kan moeilijk zeggen dat Cohen niet de capaciteiten van een leider heeft. Dat heeft hij in meerdere functies gewoon bewezen. In tegenstelling tot die wegloper met die pruikquote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Nee neem dan Cohen!!!!
vette_____________________________________! FAIL!
Krijgen we ineens een commandant die ons de les gaat lezen over de verbale kwaliteiten van onze toekomstige premiers. Laat die kerel lekker met stratego spelen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef ruub-ster het volgende:
Zelfs het nazeiken is zwak. oowww dit is echt erg .
TROS radio is ook publieke omroep. Hoezo geen bereik? Je hebt toch wel een radio? En anders kan iedereen het via internet live luisteren of later terugluisteren. Je mag er wel een beetje moeite voor doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef svann het volgende:
[..]
De radio heeft toch geen bereik meer tegenwoordig.
Zoiets had ik op de publieke omroep willen zien en dan met de zes belangrijkste partijen, dat had meer inhoud gehad.
Go Go Topmodelz!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:33 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ik snap dat je gefrustreerd bent na de afgang van Cohen....
Het zijn politici die horen juist niet objectief te zijn. Journalisten of analytici moeten dat zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eerlijke vraag aan jullie. Welke van de debatters vonden jullie het meest objectief?
Dat heeft ie niet inderdaad. Dat bleek wel uit dit debat, dat bleek al eerder. Hij is gewoon zwak, net zo zwak als burgemeester van Amsterdam waarbij onder zijn leiding de criminaliteit is gestegen met 70 %quote:Op zondag 23 mei 2010 22:33 schreef AFCA_DD het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen dat Cohen niet de capaciteiten van een leider heeft. Dat heeft hij in meerdere functies gewoon bewezen. In tegenstelling tot die wegloper met die pruik
verdwalenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Aloulou het volgende:
Wat doet een verdwaalde acteur in die uitzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |