abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81802820

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd. HE'S BACK in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill: De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81802901
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jep! Hoop dat ik morgen tijd heb om te kijken. Ze geven 21 graden af in Breda, dus misschien duik ik ergens lekker het water in
Verrek de finale is vanavond! Dan moet ik morgen ook maar gaan kijken

Ik volg het debat ook, het gaat ongeveer zoals ik verwachtte dat het zou gaan.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81802949
Wilders is ook zo gruwelijk links he
pi_81802990
  zondag 23 mei 2010 @ 20:59:22 #5
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81803026
Starcraft 2 is tof
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 23 mei 2010 @ 21:01:25 #6
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81803182
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Morthill het volgende:
Jep. En ik ben eigenlijk Bill Gates
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81803272
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jep. En ik ben eigenlijk Bill Gates
luister maar eens naar wat hij zegt. Alles voor het sociale stelsel, allochtonen uitgesloten. Links pur sang.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:03:40 #8
187674 Sigmund666
pi_81803345
Ik ben me echt optimaal aan het vermaken kerel! En ik loop nog niet eens de hele avond rondjes

pi_81803617
Stropdaskeuze van Cohen en Wilders is overigens prima, in tegenstelling tot Balkie en R tot de utte.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:07:56 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81803625
tvp
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 23 mei 2010 @ 21:25:59 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81804799
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Morthill het volgende:
Dat is wel heel nep idd!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 23 mei 2010 @ 21:40:47 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81805908
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
Stropdaskeuze van Cohen en Wilders is overigens prima, in tegenstelling tot Balkie en R tot de utte.
Je begint langzaam te veranderen in een balletje?
pi_81805913
Cohen stond net wel even zijn mannetje zeg bij het stuk over de zorg!

...
  zondag 23 mei 2010 @ 21:43:53 #15
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81806126
Cohen wordt idd flink onder tafel geluld. Toch wat te weinig ervaring in zulke heftige discussies denk ik.
pi_81806405
Balkenende snapt het niet helemaal.
pi_81806539
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je begint langzaam te veranderen in een balletje?
Gaat me meer om de kleurkeuze. Blauw wordt over het algemeen geassocieerd met vertrouwen en rust (iets wat het imago van Wilders nodig heeft) en rood met warmte (is daarbij ook de kleur van de PvdA natuurlijk), dus dat heeft een onbewuste invloed op het oordeel dat de kijkers vellen. Balkie en Rutte hebben maar een saai, neutraal kleurtje gekozen. Ik houd verder niet van stropdassen
pi_81806582
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
Balkenende snapt het niet helemaal.
Mwa ik vond het duel tussen Rutte en Balkenende ook maar een potje verwijten maken, ipv echt heel direct weerleggen wat de ander zegt.
pi_81806808
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef Nebo het volgende:

[..]

Mwa ik vond het duel tussen Rutte en Balkenende ook maar een potje verwijten maken, ipv echt heel direct weerleggen wat de ander zegt.
Ik kijk nu pas weer, was het even zat met mensen die door elkaar heen aan het praten waren.

Ik doelde meer op het feit dat Frits zei dat hij 1 woord mocht zeggen, maar uiteindelijk 1 hele zin zei.
pi_81806965
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
Cohen is veel te burgerlijk, oogt echt als een fossiel
pi_81807045
Zo, een afwijzende blik van Balkenende.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:59:04 #22
187674 Sigmund666
pi_81807331
Je kunt trouwens echt het PVV publiek horen
Elke keer als Wilders iets zegt dat in hun oren goed klinkt, een halve cowboy die loopt te gillen

(YEPYEPYEEEEEHAA!)

pi_81808128
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Cohen is veel te burgerlijk, oogt echt als een fossiel
Heeft weinig met de stropdas te maken helaas
pi_81808662
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Nebo het volgende:

[..]

Verrek de finale is vanavond! Dan moet ik morgen ook maar gaan kijken

Ik volg het debat ook, het gaat ongeveer zoals ik verwachtte dat het zou gaan.
Echte Lost fan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 23 mei 2010 @ 22:23:15 #25
187674 Sigmund666
pi_81809004
Lost
Dat is dit land na 9 juni ja!
  zondag 23 mei 2010 @ 22:23:58 #26
258885 Solique
I Kill You !
pi_81809052
Zo, ben ook weer thuis gearriveerd. Eerst bij een vriend zijn nieuwe huisje gechecked. Daarna meegeholpen zijn auto te wassen (er was een dorpsfeest geweest, zijn hele auto onder ei en mayonaise ).

Daarna naar Scheveningen geweest lekker van het strand/zon en meiden genieten.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 23 mei 2010 @ 22:27:30 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81809274
Ondanks de flater met het HRA, had de VVD hier toch wel de sterkste kaarten vanavond
  zondag 23 mei 2010 @ 22:29:20 #28
187674 Sigmund666
pi_81809380
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks de flater met het HRA, had de VVD hier toch wel de sterkste kaarten vanavond
Op naar een rechts kabinet, een linkse Wilders en de volgende kanker en klaagpartij van Nederland dat rechts alles verziekt en verpest
pi_81809693
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Had er ook wel aardig mee te maken hoe de VVD de kaarten liet zien. Rutte blijft in mijn ogen een sterke spreker
pi_81809854
tvp
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81809953
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Nebo het volgende:

[..]

Heeft weinig met de stropdas te maken helaas
Stropdas helpt absoluut, veel te standaard effen rood
pi_81809972
En weer thuis.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:39:18 #33
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81810092
Echt opvallend hoe enorm weinig Wilders nog te zeggen had zodra het debat niet meer over integratie ging
Wel stom van Cohen dat hij het woord straatterrorisme in de mond nam, speelt ie iets teveel Wilders' spel.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_81810291
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt opvallend hoe enorm weinig Wilders nog te zeggen had zodra het debat niet meer over integratie ging
Wel stom van Cohen dat hij het woord straatterrorisme in de mond nam, speelt ie iets teveel Wilders' spel.
Wilders was ook echt zwak in mijn ogen, hij deed het al niet sterk in gesprek met Cohen, maar hij was duidelijk een maatje te klein voor Balkenende en Rutte. Zeker JP viel me mee, de meer redelijke die echt inhoudelijk nog wat wil. Rutte was ook sterk, maar zijn standpunten heb ik soms wat minder mee. Agh, ik voel me bij deze vier niet thuis, maar liefst nog Rutte als premier als ik dan toch moet keizen.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:47:32 #35
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81810601
Yeah Rutten is ver gekomen, was een vreselijke faalhaas en nu lijkt hij minder kut dan voorheen
Wat HRA kan ik me niet voorstellen dat mensen het oneens zijn met Cohen, punt wat hij maakte dat iedere euro die je niet bespaart op HRA ergens anders vandaan moet komen...
pi_81810691
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah Rutten is ver gekomen, was een vreselijke faalhaas en nu lijkt hij minder kut dan voorheen
Wat HRA kan ik me niet voorstellen dat mensen het oneens zijn met Cohen, punt wat hij maakte dat iedere euro die je niet bespaart op HRA ergens anders vandaan moet komen...
7,2 miljard op integratie!!1!
pi_81810835
Zo. Voor het eerst een keer brood gesmeerd voor een werkdag.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:52:32 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81810915
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef Edwinuss het volgende:
Zo. Voor het eerst een keer brood gesmeerd voor een werkdag.
En dat terwijl het morgen een vrije dag is!
pi_81810981
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En dat terwijl het morgen een vrije dag is!
Nope. Niet voor ons.
pi_81811188
Grappig is dat, ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik de naam van een nummer wilde weten uit StarGate Universe en de twee keren dat ik het echt heel gave muziek vond was het van Alexi Murdoch. Album dus maar opgehaald en vervolgens ook besteld

Dit, lieve muziekindustrie, is dus hoe je de consument benadert!

edit: voor andere geďnteresseerden

http://www.myspace.com/aleximurdoch

All My Days vond ik erg gaaf
pi_81811393
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Morthill het volgende:
Grappig is dat, ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik de naam van een nummer wilde weten uit StarGate Universe en de twee keren dat ik het echt heel gave muziek vond was het van Alexi Murdoch. Album dus maar opgehaald en vervolgens ook besteld

Dit, lieve muziekindustrie, is dus hoe je de consument benadert!

edit: voor andere geďnteresseerden

http://www.myspace.com/aleximurdoch

All My Days vond ik erg gaaf
Alexi Murdoch
pi_81811456
Gelukkig een indie artiest, dus ik steun met mijn aanschaf geen enorme platenlabels
  zondag 23 mei 2010 @ 23:04:30 #43
182714 RitseB
pi_81811501
Klinkt goed Morthill.
pi_81813121
Ben dus sins gister echt into the house geraakt
pi_81815207
Nog mensen wakker ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 24 mei 2010 @ 00:28:52 #46
258885 Solique
I Kill You !
pi_81815284
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog mensen wakker ?
Gedeeltelijk
pi_81815454
Ja hier ook, al duurt het nog ff voordat ik slaap
  maandag 24 mei 2010 @ 00:36:37 #48
187674 Sigmund666
pi_81815605
Levellen gaat nu best snel @ Borderlands. Na een missie of zes zat ik al lekker op level 38 (kwam van 36)
pi_81815690
Wil er ook ooit nog echt mee verder gaan
pi_81815762
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Solique het volgende:
Zo, ben ook weer thuis gearriveerd. Eerst bij een vriend zijn nieuwe huisje gechecked. Daarna meegeholpen zijn auto te wassen (er was een dorpsfeest geweest, zijn hele auto onder ei en mayonaise ).

Daarna naar Scheveningen geweest lekker van het strand/zon en meiden genieten.
Ik ga vrijdag naar Scheveningen
pi_81815797
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
  maandag 24 mei 2010 @ 00:49:12 #52
187674 Sigmund666
pi_81816060
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
We kunnen een keer co-op doen. Voorlaatste level vóór the Vault is perfect. Met iemand met een hoger level kick je zo door naar level 30
pi_81816212
Dat is opzich wel een optie
pi_81816242
Ik ga maar eens slapen . Night all
pi_81820038
Niet druk, dvd speler stuk en vergeten dat de normale xbox geen DVD's afspeelt. JFK ongebruikt retour naar huis zo meteen.
pi_81820341
zo, stuk makkelijker wakker dan gisteren
pi_81820445
pi_81820497
RAAAAH, ik haat samen moeten werken aan een onderzoeksverslag als vervolgens mijn partner doodleuk besluit hele stukken tekst te schrappen zonder aan te geven waarom ze het zo veranderd heeft. Het is er verdomme minder op geworden :|
  maandag 24 mei 2010 @ 08:55:01 #59
187674 Sigmund666
pi_81820575
quote:
Op maandag 24 mei 2010 08:41 schreef Morthill het volgende:
RAAAAH, ik haat samen moeten werken aan een onderzoeksverslag als vervolgens mijn partner doodleuk besluit hele stukken tekst te schrappen zonder aan te geven waarom ze het zo veranderd heeft. Het is er verdomme minder op geworden :|
Dat is echt zo ruk aan dat soort dingen
Net als een groepje hebben met 4 man, waarvan er 1 of 2 niet of te laat aan het project beginnen en je vervolgens allemaal een 0 krijgt.
pi_81820634
Die felle zon in mijn kamer helpt wel flink bij het vroeger opstaan zeg. Vanaf 7 uur begon het zo warm te worden in mijn kamer dat ik er na een uurtje toch maar echt uitkwam.
pi_81820680
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:01 schreef Nebo het volgende:
Die felle zon in mijn kamer helpt wel flink bij het vroeger opstaan zeg. Vanaf 7 uur begon het zo warm te worden in mijn kamer dat ik er na een uurtje toch maar echt uitkwam.
Mijn wekker ging helemaal niet af.
  maandag 24 mei 2010 @ 09:10:03 #62
187674 Sigmund666
pi_81820703
Ik werd juist wakker omdat ik het winterdeel op mijn vierseizoensdekbed niet van het zomerdeel had geknoopt
pi_81820780
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik werd juist wakker omdat ik het winterdeel op mijn vierseizoensdekbed niet van het zomerdeel had geknoopt
Ik slaap ook nog onder het winterdeel heb ik zojuist ontdekt, maar ook nog het zomerdeel erop is wel heel extreem
  maandag 24 mei 2010 @ 09:25:15 #64
187674 Sigmund666
pi_81820865
Inderdaad. Normaal slaap ik in de zomer met het zomerdeel (Iicht, dun maar toch 'koud of warm')
pi_81820897
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:01 schreef Nebo het volgende:
Ik ben drie keer wakker geweest omdat ik op een verbrand stuk lichaam lag te lang. Arme oortjes en nek. Volgende keer mijn haar gewoon weer los!
pi_81820945
quote:
Op maandag 24 mei 2010 04:46 schreef Reintji het volgende:
Niet druk, dvd speler stuk en vergeten dat de normale xbox geen DVD's afspeelt. JFK ongebruikt retour naar huis zo meteen.
Speelt ie geen dvds ?
  maandag 24 mei 2010 @ 09:36:40 #67
187674 Sigmund666
pi_81820997
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Speelt ie geen dvds ?
Misschien is het een regio-gebonden DVD?
pi_81821108
Yakuza 4 is echt vet
Over the topgevechten, dat wel, maar he, ook dat is op zijn tijd leuk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_81821236
quote:

[..]

Speelt ie geen dvds ?
Alleen als je de afstandsbediening + ontvanger hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81821274
Of softmod
pi_81821304
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 24 mei 2010 @ 10:29:40 #72
187674 Sigmund666
pi_81822039
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Of softmod
Maar dan moet je maar net dat ene spel hebben met een expansion module en een geëxploiteerde savegame
pi_81822131
Teeveepee
  maandag 24 mei 2010 @ 10:36:48 #74
187674 Sigmund666
pi_81822224
Wat een warm kutweer ook. Zou eigenlijk naar een rommelmarkt gaan, maar het is zo achterlijk warm dat ik het gewoon niet doe
pi_81822476
Straks de voortuin ontruimen met een sleepkabel en een grote bus
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 24 mei 2010 @ 10:46:54 #76
258885 Solique
I Kill You !
pi_81822483
Goedemorgen
pi_81822665
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:46 schreef badboynova het volgende:
Straks de voortuin ontruimen met een sleepkabel en een grote bus
Wat ben jij allemaal aan het doen daar?
  maandag 24 mei 2010 @ 10:55:54 #78
182714 RitseB
pi_81822685
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:55 schreef Nebo het volgende:

[..]

Lijken opruimen?
pi_81822948
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:55 schreef RitseB het volgende:

[..]

Lijken opruimen?
Die komen toch altijd uit de kast?
pi_81823134
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat zijn homo's
pi_81823168
Net deel 1 van de Lost finale zitten kijken , ff snel eten maken en op naar deel 2
  maandag 24 mei 2010 @ 11:15:56 #82
187674 Sigmund666
pi_81823242
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nei, ik kom uit de Kast!

maandag 24 mei 2010 @ 11:18:50 #83
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81823319
Goedemorgen
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net deel 1 van de Lost finale zitten kijken , ff snel eten maken en op naar deel 2
Er worden zeker nauwelijks vragen beantwoord?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_81823403
Straks ook maar eens gaan kijken. Al doe ik het in een 720 file, dus dat duurt even om te downloaden. UPC baggert vandaag. Juist vandaag. Lijers.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 24 mei 2010 @ 11:29:39 #85
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81823708
Ben nog niet thuis Nouja hopelijk eind de middag de afleveringen downloaden
pi_81823723
Ik moest van 10 tot 6 werken en ben nu alweer thuis.
pi_81823844
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moest van 10 tot 6 werken en ben nu alweer thuis.
Hoe dat zo?
pi_81823957
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:34 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Het was fucking rustig. Ik snap dat niet van die planning, elke keer als er een feestdag is en wij open zijn gaan ze om een uur of 4 alweer dicht en mag iedereen naar huis.
pi_81824308
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:37 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Het was fucking rustig. Ik snap dat niet van die planning, elke keer als er een feestdag is en wij open zijn gaan ze om een uur of 4 alweer dicht en mag iedereen naar huis.
Klinkt als MacDo
pi_81824719
Over MSN een vergadering houden over een schoolproject. Komop, iedereen weet toch dat dat faalt.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:03:46 #91
182714 RitseB
pi_81824814
Inderdaad
pi_81824875
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Klinkt als MacDo
Nog nooit een eerder sluitende Maccy D meegemaakt
Klinkt als een callcenter
pi_81824958
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
Over MSN een vergadering houden over een schoolproject. Komop, iedereen weet toch dat dat faalt.
Ook zakelijk werkt dat niet. Als je iets voor elkaar wilt krijgen moet je naar mensen toe, dat kost tijd, maar is het enige dat werkt. Dat zie ik met mijn afstuderen ook, soms moet je gewoon even je kop laten zien.
pi_81825219
Ja het is echt belachelijk, we zitten telkens 2 uur ofzo te praten, maar je kan gewoon geen conclusies of iets trekken.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:15:07 #95
182714 RitseB
pi_81825278
En ze snappen zelf niet dat het werkt?
pi_81825325
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:55 schreef Nebo het volgende:

[..]

De voortuin moet opgeknapt worden, maar de vorige bewoners vonden lelijke struiken mooi.
De achtertuin is zo goed als klaar (enkel nog gras veldje maken) na 1,5 jaar, dit was een een regen woud toen me vriendin hier kwam wonen.
pi_81825343
Nee. En ze vinden ook dat het niet toch morgen in de les kan wachten
pi_81825349
Dat was Lost ...

Ross, hopelijk ga jij mij straks antwoorden geven, want ik heb nog genoeg vragen
pi_81825406
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Myraela het volgende:
Ja het is echt belachelijk, we zitten telkens 2 uur ofzo te praten, maar je kan gewoon geen conclusies of iets trekken.
Als ik een paar tips mag geven:
-Stel van te voren het doel van het overleg op
-Bepaal welke substappen genomen moeten worden om het doel te bereiken
-Stel een agenda op en wijs een voorzitter aan die ervoor moet zorgen dat het gesprek afgesproken wordt als er over iets anders geluld wordt dan de substappen.
pi_81826264
Wat is water toch zoo heerlijk met dit weer, maar drink ik nu net mijn laatste pak barleduc op moet ik dus nu kraanwater gaan drinken
pi_81826283
heerlijk, een afbeelding van Homer Simpson analyseren en serieus ook nog een half A4-tjes moeiteloos volpraten.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:50:05 #102
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81826687
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is water toch zoo heerlijk met dit weer, maar drink ik nu net mijn laatste pak barleduc op moet ik dus nu kraanwater gaan drinken
Bah, wat vies inderdaad! Het zo'n beetje beste kraanwater van heel europa! Ieuw!
  maandag 24 mei 2010 @ 12:51:14 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81826729
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat was Lost ...

Ross, hopelijk ga jij mij straks antwoorden geven, want ik heb nog genoeg vragen
hehe, ik hoop dat ik dat kan We hebben het er vanavond wel over tijdens een potje RDR
pi_81826736
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Bah, wat vies inderdaad! Het zo'n beetje beste kraanwater van heel europa! Ieuw!
Al zit er in Leiden best wat kalk ofzo in vind ik... Maar alsnog water Limonade Thee
pi_81826842
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Omdat ik barleduc zo gewend ben, daarom vind ik kraanwater niet lekker.
pi_81826869
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

hehe, ik hoop dat ik dat kan We hebben het er vanavond wel over tijdens een potje RDR
Gezellig. Ik doe mee.
pi_81826967
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Al zit er in Leiden best wat kalk ofzo in vind ik... Maar alsnog water Limonade Thee
Groningen is ook kalkrijk, maar het smaakt me prima Veel beter en goedkoper dan mineraalwater. Mensen in NL die dat kopen zijn echt dief van hun eigen portemonnee
pi_81826975
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als ik tijd heb, bij
  maandag 24 mei 2010 @ 13:03:30 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81827158
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Leiden is kut, snel weg hierrrrrrrr. Zo weer naar Breda

maandag 24 mei 2010 @ 13:03:56 #110
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81827176
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Gezellig. Ik doe mee.
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als ik tijd heb, bij
pi_81827334
Godver, 6 jaar Lost gekeken en nu zit ik nog met vragen
pi_81827361
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ongelooflijk inderdaad, toch maar besloten om seizoen 4 in HD te downloaden en die te gaan kijken binnenkort.
pi_81827718
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Daarom ben ik meer van de films, gewoon een begin een middenstuk en een eind
pi_81827811
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:10 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ongelooflijk inderdaad, toch maar besloten om seizoen 4 in HD te downloaden en die te gaan kijken binnenkort.
Dat moet je zeker doen, het blijft voor mij 1 van de betere series. Alleen nu zit ik zelf wel met vragen, maar goed dat hoort ook bij Lost
pi_81828065
pi_81828165
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:30 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kan ik met mijn concentratieprobleem echt niet bekijken
pi_81828243
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:30 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn brein gaat stuk

valt trouwens op dat alles tegelijk naar beneden gaat
  maandag 24 mei 2010 @ 13:41:00 #118
182714 RitseB
pi_81828367
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Daarom ben ik meer van de films, gewoon een begin een middenstuk en een eind
Ook niet bij alle films
pi_81828993
schijt zeg, ik moet als afsluiting voor een vak een sollicitatiebrief schrijven voor een fictieve vacature, maar ik zou normaal daar totaal geen interesse in hebben Motiveer maar eens als je jezelf niet geschikt acht, dat je het wel bent
pi_81828999
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:36 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mijn brein gaat stuk

valt trouwens op dat alles tegelijk naar beneden gaat
En boven weer uit komt
  maandag 24 mei 2010 @ 14:21:40 #121
182714 RitseB
pi_81829782
Ed, ga eens Jay Dee luisteren
pi_81829899
RitseB, ga je crew eens schoppen dat ze nieuws posten Halo: Reach releasedatum bijvoorbeeld
pi_81829906
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:41 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ook niet bij alle films
Nee maar de meeste films eindigen niet heel open om later nog eens goed te kunnen cashen...

Gister ook weer een film gezien waarvan ik dacht, dat gaat niet goed komen qua einde (film was een beetje Babel achtig qua opbouw) maar uiteindelijk was hij toch best wel goed The Burning Plain heet ie voor de liefhebber, alleen jullie mannen houden vaak niet van pure drama's
  maandag 24 mei 2010 @ 14:26:24 #124
182714 RitseB
pi_81829975
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Morthill het volgende:
RitseB, ga je crew eens schoppen dat ze nieuws posten Halo: Reach releasedatum bijvoorbeeld
Gedaan, dank voor de reminder.
  maandag 24 mei 2010 @ 14:31:50 #125
258885 Solique
I Kill You !
pi_81830172
Zo werd net buiten in de stoel wakker, was blijkbaar midden in de zon in slaap gevallen.
Zie nu langzaam aan alles rood worden.
pi_81831274
quote:
Briljant!!!
pi_81831621
quote:
pi_81831941
vakantiegeld
pi_81832266
Zo, ik ben weer thuis! En helaas gelijk verwelkomd met een nog naspartelend muisje... Maar mn kat luistert wel erg goed want het bevel dat hij het beest moest doodmaken heeft hij snel opgevolgd en hij is nu van de inhoud aan het genieten

Maar wel een perfect weekendje weg! De 60% kans op regen heb ik helemaal niks van gezien... Alleen de inkopen waren niet helemaal goed gedaan. Gisterenavond was om 12 uur de wijn op, en om half 1 ook het bier En dat terwijl we veel brood en koekjes over hadden...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 24 mei 2010 @ 15:40:58 #131
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81832516
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:31 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis! En helaas gelijk verwelkomd met een nog naspartelend muisje... Maar mn kat luistert wel erg goed want het bevel dat hij het beest moest doodmaken heeft hij snel opgevolgd en hij is nu van de inhoud aan het genieten

Maar wel een perfect weekendje weg! De 60% kans op regen heb ik helemaal niks van gezien... Alleen de inkopen waren niet helemaal goed gedaan. Gisterenavond was om 12 uur de wijn op, en om half 1 ook het bier En dat terwijl we veel brood en koekjes over hadden...
Zulke feestjes heb ik nog nooit gehad dat het bier al om 1 uur op was
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_81832546
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik ook niet gelukkig
pi_81832556
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Nouja, het was ook al de 2e avond, en beide dagen zijn we vanwege het weer een stuk vroeger begonnen met drinken dan normaal gesproken. Maar desondanks een beetje slecht ingekocht inderdaad!
  maandag 24 mei 2010 @ 15:43:38 #134
182714 RitseB
pi_81832584
Alle zooi opgestuurd naar de Fontys en DUO, nu maar op zoek naar een kamer in tilburg
pi_81832624
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:31 schreef koei het volgende:
Je hebt muizen in je huis anders maak je schoon of zo

pi_81832749
Ik heb de fotos van Groove Garden man wat schaam ik me
  maandag 24 mei 2010 @ 15:50:37 #137
182714 RitseB
pi_81832774
Pics van je pics
pi_81832931
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:43 schreef RitseB het volgende:
Alle zooi opgestuurd naar de Fontys en DUO, nu maar op zoek naar een kamer in tilburg
Wat ga je studeren?
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je hebt muizen in je huis anders maak je schoon of zo

Ik ben continu aan het schoonmaken, maar die katten maken overal een puinzooi van!

Maar ik heb net even gegluurd en de kat is uitgegeten! Dit muisje ziet er wel nog sneuer uit dan die van zn vorige schranspartij... Hij heeft geen voorpootjes meer, bijna al zn vacht is weg (dat lijkt me juist het vieste stuk van een beest om op te eten...), er liggen wat stukjes van ingewanden naast en zn tandjes steken uit...

Helaas ben ik over mn maandelijkse flickr limiet heen, dus geen vieze foto's deze keer...
pi_81832993
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:43 schreef RitseB het volgende:
Gefeliciteerd, welke opleiding is het uiteindelijk geworden?
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:50 schreef RitseB het volgende:
Pics van je pics
Beschamend is altijd goed! En ik heb foto's van mede SC-ers gezien die lastig te overtreffen zijn denk ik

En koei, volgende keer moet je een vega-kat nemen
  maandag 24 mei 2010 @ 15:57:47 #140
187674 Sigmund666
pi_81833019
Zo. Net terug uit België. Probotector (verkapte naam van Contra in Europa) voor Gameboy gekocht voor een euro
  maandag 24 mei 2010 @ 15:59:26 #141
182714 RitseB
pi_81833067
Ik ga journalistiek studeren.
pi_81833149
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:50 schreef RitseB het volgende:
Pics van je pics
http://niekro.hyves.nl/fo(...)ItemEntry_Buzz_Photo

pi_81833173
quote:
Ja verdeurie dan moet ik eerst vriendjes worden. Ach what the hell...
pi_81833252
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ja verdeurie dan moet ik eerst vriendjes worden. Ach what the hell...
Oh.

pi_81833269
Stiekem wou ik gewoon nieuwe vrienden.
pi_81833291
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:59 schreef RitseB het volgende:
Ik ga journalistiek studeren.
Dat is leuk! Je zit niet voor niets bij FOK!games natuurlijk Egamer gaat na de zomer ook journalistiek studeren, maar volgens mij ergens anders.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:06:54 #147
182714 RitseB
pi_81833301
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:05 schreef CraniuM het volgende:
Is niet erg hoor, met jou word ik graag vriendjes
pi_81833324
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:06 schreef RitseB het volgende:

[..]

Is niet erg hoor, met jou word ik graag vriendjes
pi_81833548
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:07 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Maar waar zijn die beschamende foto's nou

Het kindje is wel erg lief
pi_81833608
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:14 schreef GameBabe het volgende:

[..]

ja ik heb eentje op die foto lijk ik echt op een dood iets

Mijn nichtje
pi_81833762
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:06 schreef koei het volgende:

[..]

Dat is leuk! Je zit niet voor niets bij FOK!games natuurlijk Egamer gaat na de zomer ook journalistiek studeren, maar volgens mij ergens anders.
Eke komt naar Utrecht
pi_81833785
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:05 schreef CraniuM het volgende:
Liegbeest, jij hebt maar drie foto's op je hyves en dat Groove-album is leeg
  maandag 24 mei 2010 @ 16:23:18 #153
182714 RitseB
pi_81833806
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:21 schreef Nebo het volgende:

[..]

Eke komt naar Utrecht
Utrecht heeft wel best wel een zware loting.
pi_81833849
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:23 schreef RitseB het volgende:

[..]

Utrecht heeft wel best wel een zware loting.
Hij was 13e geworden van ruim 400 aanmeldingen had ik gezien, dus die jongen heeft goed zijn best gedaan
  maandag 24 mei 2010 @ 16:24:38 #155
182714 RitseB
pi_81833866
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:24 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hij was 13e geworden van ruim 400 aanmeldingen had ik gezien, dus die jongen heeft goed zijn best gedaan
Netjes
pi_81833877
quote:

[..]

Eke komt naar Utrecht
Nog meer FOK!kers in Utrecht, nu durf ik daar straks helemaal niet meer over straat
pi_81833909
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:14 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Even wat erbij erop gooien
  maandag 24 mei 2010 @ 16:26:10 #158
258885 Solique
I Kill You !
pi_81833917
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:24 schreef GameBabe het volgende:

Nog meer FOK!kers in Utrecht, nu durf ik daar straks helemaal niet meer over straat
Dan blijf ik voorlopig wel in amsterdam werken.
pi_81834023
Hyves is zoooo 2008!
  maandag 24 mei 2010 @ 16:29:30 #160
187674 Sigmund666
pi_81834037
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:29 schreef koei het volgende:
Hyves is zoooo 2008!
2008 is zoooo 2007!
pi_81834063
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:29 schreef koei het volgende:
Hyves is zoooo 2008!
Ik ga ook onthyven denk ik binnenkort, kom daar echt nooit meer... Facebook is stiekem wel leuker dan ik had verwacht
pi_81834165
Al die mensen die journalistiek studeren, ik snap dat neit. Het is een beroep dat meer en meer met uitsterven bedreigd wordt Dat is alsof je studeert om werkloos te worden. En het is niet alsof je echt wat geleerd hebt bij FOK!, herschrijven van andersmans berichten is geen journalistiek
  maandag 24 mei 2010 @ 16:33:44 #163
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81834201
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 24 mei 2010 @ 16:35:50 #164
182714 RitseB
pi_81834281
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:32 schreef Morthill het volgende:
Al die mensen die journalistiek studeren, ik snap dat neit. Het is een beroep dat meer en meer met uitsterven bedreigd wordt Dat is alsof je studeert om werkloos te worden. En het is niet alsof je echt wat geleerd hebt bij FOK!, herschrijven van andersmans berichten is geen journalistiek
Shit, ik dacht dat ik nog meer berichten mocht gaan herschrijven. Valt dat even vies tegen.
pi_81834305
quote:
pi_81834323
quote:
Ik denk zelf van niet, zolang als er nieuws is zal dat naar buiten gebracht moeten worden, via welk medium dan ook...

En anders kan je altijd nog tekstschrijver worden voor bedrijven ofzo...
pi_81834333
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:35 schreef RitseB het volgende:

[..]

Shit, ik dacht dat ik nog meer berichten mocht gaan herschrijven. Valt dat even vies tegen.
Is het goed dat ik je maar even waarschuw dan
pi_81834344
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:30 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ga ook onthyven denk ik binnenkort, kom daar echt nooit meer... Facebook is stiekem wel leuker dan ik had verwacht
Ik vind Twitter stiekem wel geniaal
  maandag 24 mei 2010 @ 16:38:08 #169
182714 RitseB
pi_81834366
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Is het goed dat ik je maar even waarschuw dan
Ik ga me al weer uitschrijven, berichten herschrijven vond ik toch wel heel tof.
pi_81834424
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik ga me al weer uitschrijven, berichten herschrijven vond ik toch wel heel tof.
Agh, als je echt compleet faalt kun je altijd nog communicatie gaan studeren zoals ik. Maar dan moet je wel echt wanhopig zijn.
pi_81834447
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:37 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik vind Twitter stiekem wel geniaal
Ik vind real-life netwerken stiekem geniaal, niet doorvertellen hoor
  maandag 24 mei 2010 @ 16:40:07 #172
182714 RitseB
pi_81834455
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

Agh, als je echt compleet faalt kun je altijd nog communicatie gaan studeren zoals ik. Maar dan moet je wel echt wanhopig zijn.
Dat was mijn 2de optie.
pi_81834517
Ik kom alleen nog op hyves om te lezen waar andere mensen mee bezig zijn, verder doe ik er helemaal niks mee. Facebook werkt veel fijner en heeft veel meer mogelijkheden die het de moeite waard maken!
pi_81834548
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:40 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik vind real-life netwerken stiekem geniaal, niet doorvertellen hoor
Ik netwerk ook niet echt met twitter, maar ik volg een aantal interessante mensen/bedrijven. Het aantal artikelen dat ik lees is verhonderdvoudigd sinds twitter
pi_81834565
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:40 schreef RitseB het volgende:

[..]

Dat was mijn 2de optie.
Serieus? Ik bedoel, de studie stelt in Groningen echt geen kut voor . Ik haal het op mijn sloffen. Alleen nu beetje harder werken omdat er drie opdrachten afmoeten
pi_81834701
quote:
Hoezo wordt journalistiek met uitsterven bedreigd? Er zijn zat takken in de journalistiek die erg goed renderen. Nee, andermans dingen naschrijven is geen journalistiek. Sterker nog, gamesjournalisten bestaan uberhaupt niet in Nederland. Maar onderzoeksjournalistiek blijft populair, al is het tegenwoordig meer in beeld en spraak dan in geschreven tekst.

En iedereen weet dat het voor veel beroepen uiteindelijk geen kont uitmaakt wat je gestudeerd hebt, zolang je maar gestudeerd hebt en bewezen hebt dat niveau aan te kunnen. Daadwerkelijke kennis heb ik relatief weinig geleerd de afgelopen jaren, vaardigheden des te meer.
pi_81834731
Ritse en geembeeb ze staan erop
pi_81834856
Nou Ritse, post die foto even hier!
pi_81834864
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:46 schreef koei het volgende:

[..]

Hoezo wordt journalistiek met uitsterven bedreigd? Er zijn zat takken in de journalistiek die erg goed renderen. Nee, andermans dingen naschrijven is geen journalistiek. Sterker nog, gamesjournalisten bestaan uberhaupt niet in Nederland. Maar onderzoeksjournalistiek blijft populair, al is het tegenwoordig meer in beeld en spraak dan in geschreven tekst.

En iedereen weet dat het voor veel beroepen uiteindelijk geen kont uitmaakt wat je gestudeerd hebt, zolang je maar gestudeerd hebt en bewezen hebt dat niveau aan te kunnen. Daadwerkelijke kennis heb ik relatief weinig geleerd de afgelopen jaren, vaardigheden des te meer.
Heel veel gedrukte media verdwijnen gewoon. Informatie wordt gratis en de jeugd van tegenwoordig vindt dat dat maar voor alles moet gelden. Veel journalisten zijn al werkloos geworden of moeten het nu doen als freelancer door de afnemende oplages en met de doorstroom wordt dat er niet beter op.

Maar wat je zegt klopt ook, je kunt studeren wat je wilt, uiteindelijk gaat het daar niet enorm om. Al leer je bij echte wetenschap zoals wis- of natuurkunde nog wel kennis. Iets dat ik bij mijn huidige studie totaal niet merk. Het is 99% vaardigheden. Wat me irriteert, want ik wil ook echt wat leren.
pi_81834882
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:50 schreef koei het volgende:
Nou Ritse, post die foto even hier!
NEE!
  maandag 24 mei 2010 @ 16:52:08 #181
182714 RitseB
pi_81834906
Zou ik het doen.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:52:24 #182
182714 RitseB
pi_81834917
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:42 schreef Morthill het volgende:

[..]

Serieus? Ik bedoel, de studie stelt in Groningen echt geen kut voor . Ik haal het op mijn sloffen. Alleen nu beetje harder werken omdat er drie opdrachten afmoeten
Ja, serieus
  maandag 24 mei 2010 @ 16:53:10 #183
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_81834947
quote:

[..]

Eke komt naar Utrecht
WTF ik kom voor het eerst sinds tijden op het forum en ik zie gelijk een berichtje over mij.

En ja inderdaad, ben 12e geworden van de 415 bij de selectietoets dus ik ben aangenomen. En met de examens gaat het ook zeer goed dus ik ga slagen dus ik ben volgend schooljaar in Utrecht te bewonderen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  maandag 24 mei 2010 @ 16:53:54 #184
182714 RitseB
pi_81834976
Feli dude! Moest jij iets van opdrachten maken?
  maandag 24 mei 2010 @ 16:54:01 #185
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_81834979
quote:
Wie zegt dat ik schrijfjournalistiek wil doen? Nah doe mij gewoon werk bij de omroep, veel leuker. Al zal ik wel willen blijven schrijven.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  maandag 24 mei 2010 @ 16:54:26 #186
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_81835000
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:53 schreef RitseB het volgende:
Feli dude! Moest jij iets van opdrachten maken?
Yep, een actualiteitentoets, een algemene ontwikkelings toets, een inzicht in de media toets, een motivatiebrief en een betoog.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:55:15 #187
182714 RitseB
pi_81835035
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:54 schreef Egamer het volgende:

[..]

Yep, een actualiteitentoets, een algemene ontwikkelings toets, een inzicht in de media toets, een motivatiebrief en een betoog.
Ik hoef helemaal niks te doen. Heb alleen een intake gesprek.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:56:42 #188
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_81835086
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:55 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niks te doen. Heb alleen een intake gesprek.
Je bent 21 plusser ofzo? Had daar iets over gelezen.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:57:08 #189
182714 RitseB
pi_81835095
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:56 schreef Egamer het volgende:

[..]

Je bent 21 plusser ofzo? Had daar iets over gelezen.
Nee ben gewoon 19, ik ga naar Tilburg en daar zijn ze denk ik minder streng.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:58:29 #190
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_81835143
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:57 schreef RitseB het volgende:

[..]

Nee ben gewoon 19, ik ga naar Tilburg en daar zijn ze denk ik minder streng.
Ooooooh Tilburg, succes daarmee.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:58:55 #191
182714 RitseB
pi_81835161
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef Egamer het volgende:

[..]

Ooooooh Tilburg, succes daarmee.
Slechte verhalen gehoord?
pi_81835162
Tilburg de grootste grafstad van Brabant
  maandag 24 mei 2010 @ 16:59:39 #193
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_81835184
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Slechte verhalen gehoord?
Het was niet sarcastisch bedoeld. Gewoon, succes
  maandag 24 mei 2010 @ 17:00:58 #194
182714 RitseB
pi_81835214
Dankje jij ook!
pi_81835298
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Heel veel gedrukte media verdwijnen gewoon. Informatie wordt gratis en de jeugd van tegenwoordig vindt dat dat maar voor alles moet gelden. Veel journalisten zijn al werkloos geworden of moeten het nu doen als freelancer door de afnemende oplages en met de doorstroom wordt dat er niet beter op.

Maar wat je zegt klopt ook, je kunt studeren wat je wilt, uiteindelijk gaat het daar niet enorm om. Al leer je bij echte wetenschap zoals wis- of natuurkunde nog wel kennis. Iets dat ik bij mijn huidige studie totaal niet merk. Het is 99% vaardigheden. Wat me irriteert, want ik wil ook echt wat leren.
Jij denkt dat de redactie van bijvoorbeeld de Metro niet betaald worden omdat informatie gratis is? De ouderwetse media ondergaan momenteel juist een grote verandering in waar het geld vandaan komt. Was het eerst 80% aankoopprijs en 20% advertentieverkoop, tegenwoordig gaat dat meer naar de 50% voor beide. Waarbij je dus voor goede bladen meer geld kwijt bent aangezien die meestal minder advertenties hebben omdat ze kritischer zijn en tegelijkertijd ook duurdere journalisten in dienst hebben. Goedkope blaadjes met veel advertenties zijn over het algemeen veel minder kritisch en journalistiek verantwoord bezig. Gewoon een kwestie van marktwerking. Een freelancen zou de standaard moeten zijn in creatieve industrie. Een journalist moet iets te vertellen hebben en schrijft dan een artikel, niet omdat hij een artikel moet schrijven iets gaan vertellen. Op die manier scheid je vanzelf het kaf van het koren.
pi_81835406
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:03 schreef koei het volgende:

[..]

Jij denkt dat de redactie van bijvoorbeeld de Metro niet betaald worden omdat informatie gratis is? De ouderwetse media ondergaan momenteel juist een grote verandering in waar het geld vandaan komt. Was het eerst 80% aankoopprijs en 20% advertentieverkoop, tegenwoordig gaat dat meer naar de 50% voor beide.
Echt, die lui werken niet fulltime vrijwillig en geld wordt bij die bladen verdiend met advertenties, dat had ik nou nooit verwacht.
quote:
Waarbij je dus voor goede bladen meer geld kwijt bent aangezien die meestal minder advertenties hebben omdat ze kritischer zijn en tegelijkertijd ook duurdere journalisten in dienst hebben. Goedkope blaadjes met veel advertenties zijn over het algemeen veel minder kritisch en journalistiek verantwoord bezig. Gewoon een kwestie van marktwerking.
En wat ik dus zeg is dat er daarmee veel minder journalisten nodig zijn. De grote media kunnen af met weinig mensen die weinig schrijven over veel en de serieuze media hebben een paar mensen nodig en met name freelancers die veel schrijven over weinig, maar die zijn veel minder populair.
pi_81835618
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Echt, die lui werken niet fulltime vrijwillig en geld wordt bij die bladen verdiend met advertenties, dat had ik nou nooit verwacht.
[..]

En wat ik dus zeg is dat er daarmee veel minder journalisten nodig zijn. De grote media kunnen af met weinig mensen die weinig schrijven over veel en de serieuze media hebben een paar mensen nodig en met name freelancers die veel schrijven over weinig, maar die zijn veel minder populair.
En stel dat je nergens als journalist aan de bak komt, dan kom je met goede communicatieve en organisatorische eigenschappen in allerlei banen wel goed terecht

Mijn werk heeft ook nauwelijks iets met mijn afgeronde opleiding te maken, en mijn toekomstige baan wellicht weinig met mijn huidige studie
  maandag 24 mei 2010 @ 17:13:26 #198
182714 RitseB
pi_81835662
En het lijkt me gewoon een rete interessante studie om te volgen.
pi_81835666
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:47 schreef CraniuM het volgende:
Ritse en geembeeb ze staan erop
Ik vind ze wel meevallen eigenlijk
pi_81835718
Alles buiten Friesland.
pi_81835770
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:14 schreef Edwinuss het volgende:
Alles buiten Friesland.
Groningen FTW!
pi_81835890
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:42 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je klinkt echt verbaasd dat mensen de studie zouden willen kiezen die jij nu doet. Waarom doe je het dan? Het was overigens ook mijn tweede keus geweest
pi_81836203
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik vind ze wel meevallen eigenlijk
De allerergste ga ik dan ook niet erop zetten
pi_81836244
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:14 schreef Edwinuss het volgende:
Alles buiten Friesland.
:
En ik maar denken dat je fries was !
pi_81836313
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

:
En ik maar denken dat je fries was !
Ben ik ook.
pi_81836344
Wat is de formele benaming van een minigun? Ik moet de Snickers-reclame met Mr. T die een snelwandelaar bekogeld beschrijven
pi_81836348
Communicatie staat bekend als simpele studie die mensen kiezen als ze geen journalistiek kunnen studeren of niet weten wat ze dan moeten doen. Net zoals uitgelootte/slechte medicijnenstudenten psychologie gaan doen en iedereen die wel zicht wil hebben op een goede baan maar geen flauw idee heeft wat hij precies wil gaan doen bedrijfskunde of rechten gaat doen.

Binnen bedrijven staan communicatiestudenten trouwens wel ergens onderaan de studentenladder, dus je mag blij zijn dat je iig een propedeuse sterrenkunde op je cv hebt staan Morthill , daarmee kom je later waarschijnlijk ook nog wel makkelijker een andere bedrijfstak binnen.

Dat is overigens ook een van de redenen waarom ik voor supply chain als afstudeerrichting heb gekozen in plaats van marketing, wat ik eigenlijk interessanter vind. Supply Chain studenten hebben een veel beter imago en kunnen zonder veel problemen ook marketingfuncties vervullen. Marketingstudenten zullen echter veel moeite moeten doen om uberhaupt in aanmerking te komen voor een supply chain functie.
pi_81836632
quote:

[..]

Speelt ie geen dvds ?
nee hij gaf aan dat er een dvd player kit in een controller poort moest
pi_81836661
Gamebabe, heb je de aankondiging van je game al naar www.pspminis.com gestuurd? Ik zit al een hele tijd te kijken of er een game verschijnt die wellicht van jou kan zijn. Jouw game wordt toch ook een mini? Of een reguliere PSN-titel?
pi_81837159
Tering het is warm :/
pi_81837248
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:42 schreef koei het volgende:
Gamebabe, heb je de aankondiging van je game al naar www.pspminis.com gestuurd? Ik zit al een hele tijd te kijken of er een game verschijnt die wellicht van jou kan zijn. Jouw game wordt toch ook een mini? Of een reguliere PSN-titel?
Vanavond gaan de persberichten uit, dan pakt de pers het hopelijk morgen goed op na drie nieuwsarme dagen Dus wellicht zie je het hier ook nog wel op fok langskomen.

En ik heb vriendjes met de marketingman van Sony gemaakt, dus we komen ook in de PSN nieuwsbrieven en bij what is new in de store als het goed is
pi_81837291
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Vanavond gaan de persberichten uit, dan pakt de pers het hopelijk morgen goed op na drie nieuwsarme dagen Dus wellicht zie je het hier ook nog wel op fok langskomen.

En ik heb vriendjes met de marketingman van Sony gemaakt, dus we komen ook in de PSN nieuwsbrieven en bij what is new in de store als het goed is
Dan blijf ik speuren!
pi_81837294
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:33 schreef koei het volgende:
Communicatie staat bekend als simpele studie die mensen kiezen als ze geen journalistiek kunnen studeren of niet weten wat ze dan moeten doen. Net zoals uitgelootte/slechte medicijnenstudenten psychologie gaan doen en iedereen die wel zicht wil hebben op een goede baan maar geen flauw idee heeft wat hij precies wil gaan doen bedrijfskunde of rechten gaat doen.

Binnen bedrijven staan communicatiestudenten trouwens wel ergens onderaan de studentenladder, dus je mag blij zijn dat je iig een propedeuse sterrenkunde op je cv hebt staan Morthill , daarmee kom je later waarschijnlijk ook nog wel makkelijker een andere bedrijfstak binnen.

Dat is overigens ook een van de redenen waarom ik voor supply chain als afstudeerrichting heb gekozen in plaats van marketing, wat ik eigenlijk interessanter vind. Supply Chain studenten hebben een veel beter imago en kunnen zonder veel problemen ook marketingfuncties vervullen. Marketingstudenten zullen echter veel moeite moeten doen om uberhaupt in aanmerking te komen voor een supply chain functie.
Ja terecht ook maar goed, HBO communicatie stelt helemaal geen zak voor en dat is toch wel wat de meeste mensen doen. Ik heb godzijdank straks nog een MA-titel. En agh, wie weet verveel ik me en ga ik hierna part-time geschiedenis studeren.
pi_81837318
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Tip 1: Persberichten werken vrijwel nooit.
Tip 2: Ga actief achter media aan als je wilt dat ze wat schrijven

pi_81837410
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tip 1: Persberichten werken vrijwel nooit.
Tip 2: Ga actief achter media aan als je wilt dat ze wat schrijven

We gaan het toch proberen, we zien wel En door mijn tijd hier, heb ik wel een beetje een idee hoe het gaat natuurlijk
pi_81837466
Dus, jij maakt games Gamebabe?
pi_81837548
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

We gaan het toch proberen, we zien wel En door mijn tijd hier, heb ik wel een beetje een idee hoe het gaat natuurlijk
Ja ok, maar ik heb inmiddels redelijk wat gepraat met studio's over het lanceren van games en achterover leunen en hopen dat het goedkomt werkt echt totaal niet. Media in NL zijn gruwelijk lui en arrogant en verwachten dat jij naar hen toe komt. Pas als je groot en belangrijk bent komen ze naar jou, maar dan vaak ook gelijk op hun knieën. Totdat ze uiteraard weer echt groot zijn, maar dan moet je niks met ze te maken willen hebben

Wat verzuurd, ik? hoezo?
pi_81837576
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:08 schreef Edwinuss het volgende:
Dus, jij maakt games Gamebabe?
Yep, de eerste game (PSP mini) komt 2 juni op PSN en intussen zijn we een RPG aan het bouwen voor PC en mac en wellicht ook de PSP als dat de moeite waard blijkt.
  maandag 24 mei 2010 @ 18:14:53 #219
258885 Solique
I Kill You !
pi_81837690
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:11 schreef GameBabe het volgende:

Yep, de eerste game (PSP mini) komt 2 juni op PSN en intussen zijn we een RPG aan het bouwen voor PC en mac en wellicht ook de PSP als dat de moeite waard blijkt.
Dat klinkt veel belovend.
pi_81837740
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja ok, maar ik heb inmiddels redelijk wat gepraat met studio's over het lanceren van games en achterover leunen en hopen dat het goedkomt werkt echt totaal niet. Media in NL zijn gruwelijk lui en arrogant en verwachten dat jij naar hen toe komt. Pas als je groot en belangrijk bent komen ze naar jou, maar dan vaak ook gelijk op hun knieën. Totdat ze uiteraard weer echt groot zijn, maar dan moet je niks met ze te maken willen hebben

Wat verzuurd, ik? hoezo?
Ja die arrogantie ken ik inmiddels wel een beetje. In het buitenland werd het vorige keer ook veel beter opgepakt dan hier, en dan met name bij de mac gerelateerde media.

Dus ik hoop dat dat onze redding wordt, dat we het in het buitenland goed doen en dat Nederland daar dan achteraan komt. Ze gunnen hier nieuwe mensen/bedrijven echt helemaal niets, dat is wel frustrerend... Maar ja meer doen dan ons best kunnen we niet...
pi_81837873
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:16 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ja die arrogantie ken ik inmiddels wel een beetje. In het buitenland werd het vorige keer ook veel beter opgepakt dan hier, en dan met name bij de mac gerelateerde media.

Dus ik hoop dat dat onze redding wordt, dat we het in het buitenland goed doen en dat Nederland daar dan achteraan komt. Ze gunnen hier nieuwe mensen/bedrijven echt helemaal niets, dat is wel frustrerend... Maar ja meer doen dan ons best kunnen we niet...
Media hier zijn bloedgeile (en dan bedoel ik dat ze op bloed geilen, niet dat ze botergeil zijn of zo) kneuzenpubers zonder enige vorm van professionele houding. Er zijn uitzonderingen, maar dat zijn ook echt de uitzonderingen. De meesten voelen zich als een soort halfgod voor wie publishers maar alles moeten doen, van het leveren van de nieuwste games drie jaar voor de launch tot volledig betaalde perstrips naar Las Vegas inclusief hoeren, chauffeur, penthouse en private table. Enige vorm van serieuze journalistiek bestaat hier echt niet
pi_81837937
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Media hier zijn bloedgeile (en dan bedoel ik dat ze op bloed geilen, niet dat ze botergeil zijn of zo) kneuzenpubers zonder enige vorm van professionele houding. Er zijn uitzonderingen, maar dat zijn ook echt de uitzonderingen. De meesten voelen zich als een soort halfgod voor wie publishers maar alles moeten doen, van het leveren van de nieuwste games drie jaar voor de launch tot volledig betaalde perstrips naar Las Vegas inclusief hoeren, chauffeur, penthouse en private table. Enige vorm van serieuze journalistiek bestaat hier echt niet
Dus ik moet gewoon in een kort rokje de media langs

Ik hoop eigenlijk dat we in 1 van de treinkrantjes komen met een interview ofzo, dat zou echt super zijn om de niet-hardcore gamer te bereiken...
  maandag 24 mei 2010 @ 18:21:32 #223
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81837945
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_81838370
Nebo, finale al gezien? Nu nog ff wachten op Ross, en dan ben ik benieuwd naar jullie mening
pi_81838836
Kan je spoilen wat er nu precies gebeurd is dan?
  maandag 24 mei 2010 @ 19:08:00 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81839739
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nebo, finale al gezien? Nu nog ff wachten op Ross, en dan ben ik benieuwd naar jullie mening
Net gezien. Ik vond het een verrassend goed einde moet ik zeggen
  maandag 24 mei 2010 @ 19:12:27 #227
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81839912
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef Morthill het volgende:
Tilburg de grootste grafstad van Brabant
Klopt, saaie boel daar
  maandag 24 mei 2010 @ 19:13:16 #228
182714 RitseB
pi_81839947
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klopt, saaie boel daar
Jij woonde toch in Breda?
  maandag 24 mei 2010 @ 19:14:30 #229
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81839992
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:13 schreef RitseB het volgende:

[..]

Jij woonde toch in Breda?
Klopt, maar kom ook wel eens in Tilburg. Mijn zwager woont daar en soms naar de 013 enzo
  maandag 24 mei 2010 @ 19:15:05 #230
182714 RitseB
pi_81840011
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klopt, maar kom ook wel eens in Tilburg. 013 enzo
013 is tof, denk dat ik daar volgend jaar wat vaker te vinden ben.
pi_81840956
Kut Lost
pi_81841605
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:37 schreef Nebo het volgende:
Kut Lost
Juist! En Tilburg is een kut stad :/ vriendin wil daar ook naar de uni
pi_81842338
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:15 schreef RitseB het volgende:

[..]

013 is tof, denk dat ik daar volgend jaar wat vaker te vinden ben.
Ik ga misschien 8juni naar 30seconds to mars in 013,
pi_81842585
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Juist! En Tilburg is een kut stad :/ vriendin wil daar ook naar de uni
Naar de KUT Slimme zet van ze geweest, die naamsverandering van Tilburg naar Brabant
pi_81843920
Hoe is het eigenlijk met je scriptie Koei?
  maandag 24 mei 2010 @ 20:38:34 #236
187674 Sigmund666
pi_81843969
Nog maar 3½ uur 23 jaar. Daarna ben ik definitief 24 jaar
pi_81843987
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik vond het een schitterend einde, maar verreweg van voldoenend. Ik snap het nog steeds niet helemaal hoe het nou zit met die ALT
pi_81844015
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Nog maar 3½ uur 23 jaar. Daarna ben ik definitief 24 jaar
Broekie
pi_81844039
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:
Wat is de formele benaming van een minigun? Ik moet de Snickers-reclame met Mr. T die een snelwandelaar bekogeld beschrijven
Niemand? Ik zit met een gat in mijn paper
  maandag 24 mei 2010 @ 20:43:04 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81844241
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef Nebo het volgende:

[..]

Niemand? Ik zit met een gat in mijn paper
Gatling gun of in het nederlands Gatling-geweer. Vernoemt naar de uitvinder ervan
  maandag 24 mei 2010 @ 20:44:17 #241
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81844315
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik vond het een schitterend einde, maar verreweg van voldoenend. Ik snap het nog steeds niet helemaal hoe het nou zit met die ALT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81844368
pi_81844560
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:45 schreef koei het volgende:
regels open relatie
Lol open relatie voor pubers

Eigenlijk willen ze gewoon nog seks hebben maar geen relatie hebben lijkt... Misschien moeten we het begrip toyboy/girl introduceren
  maandag 24 mei 2010 @ 20:50:20 #244
187674 Sigmund666
pi_81844611
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Broekie
Idd.
pi_81844637
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gatling gun of in het nederlands Gatling-geweer. Vernoemt naar de uitvinder ervan
Thanks
pi_81844662
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja daar was ik al bang voor. Is een beetje in lijn met het 'letting go, moving on' gebeuren. Toch vreemd dat Desmond en Penny daar dan ook waren
  maandag 24 mei 2010 @ 20:53:56 #247
187674 Sigmund666
pi_81844789
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:51 schreef Nebo het volgende:

[..]

Mja daar was ik al bang voor. Is een beetje in lijn met het 'letting go, moving on' gebeuren. Toch vreemd dat Desmond en Penny daar dan ook waren
Ach, het perfecte einde bestaat niet. Bovendien doen ze dat om uiteindelijk meer DVD-boxen van LOST te verkopen

Lost: Het complete laatste seizoen!
(NU! Met het alternatieve einde van LOST)
pi_81845157
Kunnen jullie niet ergens anders over het einde van Lost gaan praten? Het is in Nederland nog niet op TV uitgezonden enzo... Nu lees ik alsnog spoilers hier die niet in spoilertags staan
  maandag 24 mei 2010 @ 21:03:19 #249
187674 Sigmund666
pi_81845249
Pirates of the Carribean is op SBS6.
(en ik scoor een half glas bourbon)
pi_81845610
pi_81845637
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef koei het volgende:
Kunnen jullie niet ergens anders over het einde van Lost gaan praten? Het is in Nederland nog niet op TV uitgezonden enzo... Nu lees ik alsnog spoilers hier die niet in spoilertags staan
Owja sorry
pi_81845696
quote:
Vanaf nu dus niet alleen zijn vriendin
pi_81845855
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:12 schreef Nebo het volgende:

[..]

Vanaf nu dus niet alleen zijn vriendin

Zijn er ook mannen die niet onzeker zijn over hun unit
pi_81846080
quote:
Is een onzintopic. TS reageert zelf ook twee keer op de op
pi_81846115
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zijn er ook mannen die niet onzeker zijn over hun unit
Er zijn juist bijna geen mannen die niet te zeker zijn van hun unit
pi_81846242
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Nebo het volgende:

[..]

Er zijn juist bijna geen mannen die niet te zeker zijn van hun unit
pi_81846561
Mijn god
pi_81846660
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ach, het perfecte einde bestaat niet. Bovendien doen ze dat om uiteindelijk meer DVD-boxen van LOST te verkopen

Lost: Het complete laatste seizoen!
(NU! Met het alternatieve einde van LOST)
Op de dvd komen sowieso 20 min met "antwoorden"
Voor meer verkopen hoeven ze het niet te doen, de echte fans hebben het toch al gezien
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef koei het volgende:
Welke spoiler? En jij kijkt sowieso niet op de nederlandse tv naar series ..
pi_81848443
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:19 schreef koei het volgende:

[..]

Is een onzintopic. TS reageert zelf ook twee keer op de op
en dus, tis een mooi topic
  maandag 24 mei 2010 @ 22:12:47 #260
187674 Sigmund666
pi_81849729
WTF is dit voor een shit
Hele PS2 set games werkt niet in de PS3, PS1 games wel
pi_81849870
Men, ik ben al de hele dag lui.
  maandag 24 mei 2010 @ 22:20:48 #262
182714 RitseB
pi_81850232
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al sinds november lui Niet studeren is zwaar
pi_81850387
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF is dit voor een shit
Dat is toch algemeen bekend? Enkel SingStar werkt wel
pi_81850389
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Myraela het volgende:
Met die weer is er niemand die het je kwalijk neemt
pi_81850419
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF is dit voor een shit
Alleen 60gb PS3´s kunnen PS2 games draaien
  maandag 24 mei 2010 @ 22:24:09 #266
187674 Sigmund666
pi_81850435
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef koei het volgende:

[..]

PS wist ik dus niet. Het klinkt zo onlogisch ook.

Nou ja, ik kan nu wel weer bazengames als MGS, SF ALpha EX Plus en Silent Hill uit de kast trekken
pi_81850445
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef koei het volgende:

[..]

Dat wist ik niet
pi_81850589
Hebben jullie ook banners van terugbijmijnex.nl en datingsites, of heeft google veel te veel informatie over mij verzameld
  maandag 24 mei 2010 @ 22:27:59 #269
182714 RitseB
pi_81850652
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef GameBabe het volgende:
Hebben jullie ook banners van terugbijmijnex.nl en datingsites, of heeft google veel te veel informatie over mij verzameld
Ik krijg banners van Daten en Chatten in de regio Venray. Volgens mij heeft google ook te veel info over mij
pi_81850672
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb laptop, visitekaartjes, dat soort zooi
Ligt meestal gewoon aan het momentele topic
pi_81851041
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik krijg banners van Daten en Chatten in de regio Venray. Volgens mij heeft google ook te veel info over mij
My Free Farm hier, en ik háát Farmville
pi_81851140
Ik heb My Free Farm, gratis online games en mn naam als ringtone

Maar ik heb ook vrij veel datingads normaal gesproken. Maar terug bij je ex heb ik nog niet gezien volgens mij...
pi_81851198
Nu heb ik ook datingsites omdat het zo vaak gezegd is hier
  maandag 24 mei 2010 @ 22:39:36 #274
182714 RitseB
pi_81851244
De dating site voor 50-plussers heb ik nu
pi_81851329
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef lkb9000 het volgende:
Nu heb ik ook datingsites omdat het zo vaak gezegd is hier
Echt erg...toch ben ik echt wel benieuwd wat google allemaal opslaat, volgens mij is de database van google echt miljarden waard voor mensen met slechte ideeën...

Morgen kan ik voor het eerst sinds tijden op mijn fiets naar het werk, lekker naar een klant in Leiden
pi_81851693
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef RitseB het volgende:
Ik heb nu maatje-meer-dating
pi_81851781
Ik heb nu een ad om met single moeders te daten
pi_81851811
Je naam als ringtone op je mobiel.
pi_81851955
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:49 schreef koei het volgende:
Ik heb nu een ad om met single moeders te daten
Heerlijk die net niet goed gerichte reclame. Zo kreeg ik met de post een tijdje terug: "U bent speciaal geselecteerd om 30, 40 of meer kilo af te vallen.." Ik weet niet wie me dood wil hebben
pi_81851997
¤300 Lenen zonder BKR
pi_81852020
GB en Koei, doe eens niet flauw doen op Facebook
  maandag 24 mei 2010 @ 22:54:16 #282
182714 RitseB
pi_81852021
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef lkb9000 het volgende:
¤300 Lenen zonder BKR
Ze moeten je wel hebben
  maandag 24 mei 2010 @ 22:56:31 #283
182714 RitseB
pi_81852139
En Nebo doe eens niet zo flauw op mijn facebook.
pi_81852162
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:54 schreef Nebo het volgende:
GB en Koei, doe eens niet flauw doen op Facebook
Fixed
pi_81852270
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef RitseB het volgende:
Ik wist niet dat jij van oudere vrouwen hield.
  maandag 24 mei 2010 @ 22:59:47 #286
182714 RitseB
pi_81852322
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij van oudere vrouwen hield.
Kennelijk.
pi_81852409
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:59 schreef RitseB het volgende:

[..]

Kennelijk.
Op een oude fiets moet je het leren

Hoe is het nou met jou Myraela, zit je nog een beetje lekker in je vel?
pi_81852470
Vandaag niet, maar dat soort dagjes heb ik soms. Morgen tot half 7 op school. Pas om 8 uur thuis.
pi_81852474
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef RitseB het volgende:
En Nebo doe eens niet zo flauw op mijn facebook.
Ik doe niet flauw, ik vond het gewoon tof dat je je status veranderde en GB en Koei beginnen vrouwelijk haantjesgedrag te vertonen bij je. See the obvious!
  maandag 24 mei 2010 @ 23:03:21 #290
182714 RitseB
pi_81852495
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik doe niet flauw, ik vond het gewoon tof dat je je status veranderde en GB en Koei beginnen vrouwelijk haantjesgedrag te vertonen bij je. See the obvious!
Ik ben in de war.
pi_81852624
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Vandaag niet, maar dat soort dagjes heb ik soms. Morgen tot half 7 op school. Pas om 8 uur thuis.
Die dagen horen er inderdaad bij, maar achter de wolken schijnt de zon zullen we maar denken

En Nebo, ik denk dat Ritse stiekem voor ons wel iets te jong is. Jullie samen hebben net de goede leeftijd
pi_81852827
pi_81852952
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

Kippengedrag oké, maar haantjesgedrag

En Ritse weet allang dat ik 'm tof vind! Ritse
  maandag 24 mei 2010 @ 23:13:21 #294
258885 Solique
I Kill You !
pi_81852973
Heb reclame voor wapens te kopen, om een reis naar italie te winnen en kans om een reis naar Amsterdam te winnen.

Echt nuttige reclame
pi_81852994
Ik heb deze reclame. 1. Sex and the City DVD?

Ik vind SatC wel tof.
  maandag 24 mei 2010 @ 23:14:09 #296
187674 Sigmund666
pi_81853012
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef Solique het volgende:
Heb reclame voor wapens te kopen, om een reis naar italie te winnen en kans om een reis naar Amsterdam te winnen.

Echt nuttige reclame
Pfffff loser! Ik heb al 12 keer de wereldcruise gewonnen omdat ik de miljoenste bezoeker was
pi_81853143
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:12 schreef koei het volgende:

[..]

Kippengedrag oké, maar haantjesgedrag

En Ritse weet allang dat ik 'm tof vind! Ritse
Ritse

En als vrouw laten we ons versieren, zodat jullie denken dat jullie ons versiert hebben. Dus zolang we overduidelijk zijn hoef je je geen zorgen te maken
  maandag 24 mei 2010 @ 23:23:15 #298
258885 Solique
I Kill You !
pi_81853394
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:17 schreef GameBabe het volgende:

Dus zolang we overduidelijk zijn hoef je je geen zorgen te maken
Wat klopt hier niet. overduidelijk, hmm.
  maandag 24 mei 2010 @ 23:25:00 #299
182714 RitseB
pi_81853466
Doen jullie nou allemaal zo omdat ik mijn Relatie ding naar single heb veranderd?
  maandag 24 mei 2010 @ 23:25:17 #300
182714 RitseB
pi_81853479
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb deze reclame. 1. Sex and the City DVD?

Ik vind SatC wel tof.
SatC is best tof
  maandag 24 mei 2010 @ 23:25:31 #301
182714 RitseB
pi_81853493
Lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: