Verrek de finale is vanavond! Dan moet ik morgen ook maar gaan kijkenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep! Hoop dat ik morgen tijd heb om te kijken. Ze geven 21 graden af in Breda, dus misschien duik ik ergens lekker het water in
Jep. En ik ben eigenlijk Bill Gatesquote:
quote:
Dat is wel heel nep idd!quote:
Je begint langzaam te veranderen in een balletje?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
Stropdaskeuze van Cohen en Wilders is overigens prima, in tegenstelling tot Balkie en R tot de utte.
Gaat me meer om de kleurkeuze. Blauw wordt over het algemeen geassocieerd met vertrouwen en rust (iets wat het imago van Wilders nodig heeft) en rood met warmte (is daarbij ook de kleur van de PvdA natuurlijk), dus dat heeft een onbewuste invloed op het oordeel dat de kijkers vellen. Balkie en Rutte hebben maar een saai, neutraal kleurtje gekozen. Ik houd verder niet van stropdassenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je begint langzaam te veranderen in een balletje?
Mwa ik vond het duel tussen Rutte en Balkenende ook maar een potje verwijten maken, ipv echt heel direct weerleggen wat de ander zegt.quote:
Ik kijk nu pas weer, was het even zat met mensen die door elkaar heen aan het praten waren.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mwa ik vond het duel tussen Rutte en Balkenende ook maar een potje verwijten maken, ipv echt heel direct weerleggen wat de ander zegt.
Cohen is veel te burgerlijk, oogt echt als een fossielquote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
Stropdaskeuze van Cohen en Wilders is overigens prima, in tegenstelling tot Balkie en R tot de utte.
Heeft weinig met de stropdas te maken helaasquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Cohen is veel te burgerlijk, oogt echt als een fossiel
Echte Lost fanquote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Verrek de finale is vanavond! Dan moet ik morgen ook maar gaan kijken![]()
Ik volg het debat ook, het gaat ongeveer zoals ik verwachtte dat het zou gaan.
Op naar een rechts kabinet, een linkse Wilders en de volgende kanker en klaagpartij van Nederland dat rechts alles verziekt en verpestquote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks de flater met het HRA, had de VVD hier toch wel de sterkste kaarten vanavond
Had er ook wel aardig mee te maken hoe de VVD de kaarten liet zien. Rutte blijft in mijn ogen een sterke sprekerquote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks de flater met het HRA, had de VVD hier toch wel de sterkste kaarten vanavond
Stropdas helpt absoluut, veel te standaard effen roodquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heeft weinig met de stropdas te maken helaas
Wilders was ook echt zwak in mijn ogen, hij deed het al niet sterk in gesprek met Cohen, maar hij was duidelijk een maatje te klein voor Balkenende en Rutte. Zeker JP viel me mee, de meer redelijke die echt inhoudelijk nog wat wil. Rutte was ook sterk, maar zijn standpunten heb ik soms wat minder mee. Agh, ik voel me bij deze vier niet thuis, maar liefst nog Rutte als premier als ik dan toch moet keizen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt opvallend hoe enorm weinig Wilders nog te zeggen had zodra het debat niet meer over integratie ging
Wel stom van Cohen dat hij het woord straatterrorisme in de mond nam, speelt ie iets teveel Wilders' spel.
7,2 miljard op integratie!!1!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah Rutten is ver gekomen, was een vreselijke faalhaas en nu lijkt hij minder kut dan voorheen
Wat HRA kan ik me niet voorstellen dat mensen het oneens zijn met Cohen, punt wat hij maakte dat iedere euro die je niet bespaart op HRA ergens anders vandaan moet komen...
En dat terwijl het morgen een vrije dag is!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef Edwinuss het volgende:
Zo. Voor het eerst een keer brood gesmeerd voor een werkdag.
Nope. Niet voor ons.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl het morgen een vrije dag is!
Alexi Murdochquote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Morthill het volgende:
Grappig is dat, ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik de naam van een nummer wilde weten uit StarGate Universe en de twee keren dat ik het echt heel gave muziek vond was het van Alexi Murdoch. Album dus maar opgehaald en vervolgens ook besteld
Dit, lieve muziekindustrie, is dus hoe je de consument benadert!
edit: voor andere geďnteresseerden
http://www.myspace.com/aleximurdoch
All My Days vond ik erg gaaf
Gedeeltelijkquote:
Ik ga vrijdag naar Scheveningenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Solique het volgende:
Zo, ben ook weer thuis gearriveerd. Eerst bij een vriend zijn nieuwe huisje gechecked. Daarna meegeholpen zijn auto te wassen (er was een dorpsfeest geweest, zijn hele auto onder ei en mayonaise).
Daarna naar Scheveningen geweest lekker van het strand/zon en meiden genieten.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wil er ook ooit nog echt mee verder gaan
We kunnen een keer co-op doen. Voorlaatste level vóór the Vault is perfect. Met iemand met een hoger level kick je zo door naar level 30quote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wil er ook ooit nog echt mee verder gaan
Dat is echt zo ruk aan dat soort dingenquote:Op maandag 24 mei 2010 08:41 schreef Morthill het volgende:
RAAAAH, ik haat samen moeten werken aan een onderzoeksverslag als vervolgens mijn partner doodleuk besluit hele stukken tekst te schrappen zonder aan te geven waarom ze het zo veranderd heeft. Het is er verdomme minder op geworden :|
Mijn wekker ging helemaal niet af.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:01 schreef Nebo het volgende:
Die felle zon in mijn kamer helpt wel flink bij het vroeger opstaan zeg. Vanaf 7 uur begon het zo warm te worden in mijn kamer dat ik er na een uurtje toch maar echt uitkwam.
Ik slaap ook nog onder het winterdeel heb ik zojuist ontdekt, maar ook nog het zomerdeel erop is wel heel extreemquote:Op maandag 24 mei 2010 09:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik werd juist wakker omdat ik het winterdeel op mijn vierseizoensdekbed niet van het zomerdeel had geknoopt
Ik ben drie keer wakker geweest omdat ik op een verbrand stuk lichaam lag te lang. Arme oortjes en nek. Volgende keer mijn haar gewoon weer los!quote:Op maandag 24 mei 2010 09:01 schreef Nebo het volgende:
Die felle zon in mijn kamer helpt wel flink bij het vroeger opstaan zeg. Vanaf 7 uur begon het zo warm te worden in mijn kamer dat ik er na een uurtje toch maar echt uitkwam.
Speelt ie geen dvds ?quote:Op maandag 24 mei 2010 04:46 schreef Reintji het volgende:
Niet druk, dvd speler stuk en vergeten dat de normale xbox geen DVD's afspeelt. JFK ongebruikt retour naar huis zo meteen.
Misschien is het een regio-gebonden DVD?quote:
Alleen als je de afstandsbediening + ontvanger hebt.quote:
Maar dan moet je maar net dat ene spel hebben met een expansion module en een geëxploiteerde savegamequote:
Wat ben jij allemaal aan het doen daar?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:46 schreef badboynova het volgende:
Straks de voortuin ontruimen met een sleepkabel en een grote bus![]()
Die komen toch altijd uit de kast?quote:
Dat zijn homo'squote:
Nei, ik kom uit de Kast!quote:
Er worden zeker nauwelijks vragen beantwoord?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net deel 1 van de Lost finale zitten kijken, ff snel eten maken en op naar deel 2
Hoe dat zo?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moest van 10 tot 6 werken en ben nu alweer thuis.
Het was fucking rustig. Ik snap dat niet van die planning, elke keer als er een feestdag is en wij open zijn gaan ze om een uur of 4 alweer dicht en mag iedereen naar huis.quote:
Klinkt als MacDoquote:Op maandag 24 mei 2010 11:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het was fucking rustig. Ik snap dat niet van die planning, elke keer als er een feestdag is en wij open zijn gaan ze om een uur of 4 alweer dicht en mag iedereen naar huis.
Ook zakelijk werkt dat niet. Als je iets voor elkaar wilt krijgen moet je naar mensen toe, dat kost tijd, maar is het enige dat werkt. Dat zie ik met mijn afstuderen ook, soms moet je gewoon even je kop laten zien.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
Over MSN een vergadering houden over een schoolproject.Komop, iedereen weet toch dat dat faalt.
De voortuin moet opgeknapt worden, maar de vorige bewoners vonden lelijke struiken mooi.quote:
Als ik een paar tips mag geven:quote:Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Myraela het volgende:
Ja het is echt belachelijk, we zitten telkens 2 uur ofzo te praten, maar je kan gewoon geen conclusies of iets trekken.
Bah, wat vies inderdaad! Het zo'n beetje beste kraanwater van heel europa! Ieuw!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:39 schreef CraniuM het volgende:
Wat is water toch zoo heerlijk met dit weer, maar drink ik nu net mijn laatste pak barleduc op moet ik dus nu kraanwater gaan drinken
hehe, ik hoop dat ik dat kanquote:Op maandag 24 mei 2010 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat was Lost...
Ross, hopelijk ga jij mij straks antwoorden geven, want ik heb nog genoeg vragen
Al zit er in Leiden best wat kalk ofzo in vind ik... Maar alsnog waterquote:Op maandag 24 mei 2010 12:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bah, wat vies inderdaad! Het zo'n beetje beste kraanwater van heel europa! Ieuw!
Omdat ik barleduc zo gewend ben, daarom vind ik kraanwater niet lekker.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bah, wat vies inderdaad! Het zo'n beetje beste kraanwater van heel europa! Ieuw!
Gezellig. Ik doe mee.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
hehe, ik hoop dat ik dat kanWe hebben het er vanavond wel over tijdens een potje RDR
Groningen is ook kalkrijk, maar het smaakt me primaquote:Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Al zit er in Leiden best wat kalk ofzo in vind ik... Maar alsnog waterLimonade
Thee
Als ik tijd heb, bijquote:Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
hehe, ik hoop dat ik dat kanWe hebben het er vanavond wel over tijdens een potje RDR
Leiden is kut, snel weg hierrrrrrrr. Zo weer naar Bredaquote:Op maandag 24 mei 2010 12:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Al zit er in Leiden best wat kalk ofzo in vind ik... Maar alsnog waterLimonade
Thee
Ongelooflijk inderdaad, toch maar besloten om seizoen 4 in HD te downloaden en die te gaan kijken binnenkort.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Godver, 6 jaar Lost gekeken en nu zit ik nog met vragen
Daarom ben ik meer van de films, gewoon een begin een middenstuk en een eindquote:Op maandag 24 mei 2010 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Godver, 6 jaar Lost gekeken en nu zit ik nog met vragen
Dat moet je zeker doen, het blijft voor mij 1 van de betere series. Alleen nu zit ik zelf wel met vragen, maar goed dat hoort ook bij Lostquote:Op maandag 24 mei 2010 13:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ongelooflijk inderdaad, toch maar besloten om seizoen 4 in HD te downloaden en die te gaan kijken binnenkort.
quote:
Mijn brein gaat stukquote:
Ook niet bij alle filmsquote:Op maandag 24 mei 2010 13:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daarom ben ik meer van de films, gewoon een begin een middenstuk en een eind
En boven weer uit komtquote:Op maandag 24 mei 2010 13:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn brein gaat stuk
valt trouwens op dat alles tegelijk naar beneden gaat
Nee maar de meeste films eindigen niet heel open om later nog eens goed te kunnen cashen...quote:
Gedaan, dank voor de reminder.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Morthill het volgende:
RitseB, ga je crew eens schoppen dat ze nieuws postenHalo: Reach releasedatum bijvoorbeeld
quote:
Zulke feestjes heb ik nog nooit gehad dat het bier al om 1 uur op wasquote:Op maandag 24 mei 2010 15:31 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis! En helaas gelijk verwelkomd met een nog naspartelend muisje... Maar mn kat luistert wel erg goed want het bevel dat hij het beest moest doodmaken heeft hij snel opgevolgd en hij is nu van de inhoud aan het genieten
Maar wel een perfect weekendje weg! De 60% kans op regen heb ik helemaal niks van gezien... Alleen de inkopen waren niet helemaal goed gedaan. Gisterenavond was om 12 uur de wijn op, en om half 1 ook het bierEn dat terwijl we veel brood en koekjes over hadden...
Ik ook niet gelukkigquote:Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zulke feestjes heb ik nog nooit gehad dat het bier al om 1 uur op was
Nouja, het was ook al de 2e avond, en beide dagen zijn we vanwege het weer een stuk vroeger begonnen met drinken dan normaal gesproken. Maar desondanks een beetje slecht ingekocht inderdaad!quote:Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zulke feestjes heb ik nog nooit gehad dat het bier al om 1 uur op was
Je hebt muizen in je huisquote:Op maandag 24 mei 2010 15:31 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer thuis! En helaas gelijk verwelkomd met een nog naspartelend muisje... Maar mn kat luistert wel erg goed want het bevel dat hij het beest moest doodmaken heeft hij snel opgevolgd en hij is nu van de inhoud aan het genieten
Wat ga je studeren?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:43 schreef RitseB het volgende:
Alle zooi opgestuurd naar de Fontys en DUO, nu maar op zoek naar een kamer in tilburg
Ik ben continu aan het schoonmaken, maar die katten maken overal een puinzooi van!quote:Op maandag 24 mei 2010 15:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je hebt muizen in je huisanders maak je schoon of zo
Gefeliciteerd, welke opleiding is het uiteindelijk geworden?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:43 schreef RitseB het volgende:
Alle zooi opgestuurd naar de Fontys en DUO, nu maar op zoek naar een kamer in tilburg
Beschamend is altijd goed! En ik heb foto's van mede SC-ers gezien die lastig te overtreffen zijn denk ikquote:
Ja verdeurie dan moet ik eerst vriendjes worden. Ach what the hell...quote:Op maandag 24 mei 2010 16:02 schreef CraniuM het volgende:
[..]
http://niekro.hyves.nl/fo(...)ItemEntry_Buzz_Photo
Oh.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja verdeurie dan moet ik eerst vriendjes worden. Ach what the hell...
Dat is leuk! Je zit niet voor niets bij FOK!games natuurlijkquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, met jou word ik graag vriendjes
Maar waar zijn die beschamende foto's nouquote:
ja ik heb eentje op die foto lijk ik echt op een dood ietsquote:Op maandag 24 mei 2010 16:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar waar zijn die beschamende foto's nou![]()
Het kindje is wel erg lief
Eke komt naar Utrechtquote:Op maandag 24 mei 2010 16:06 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is leuk! Je zit niet voor niets bij FOK!games natuurlijkEgamer gaat na de zomer ook journalistiek studeren, maar volgens mij ergens anders.
quote:
Hij was 13e geworden van ruim 400 aanmeldingen had ik gezien, dus die jongen heeft goed zijn best gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 16:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Utrecht heeft wel best wel een zware loting.
Netjesquote:Op maandag 24 mei 2010 16:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij was 13e geworden van ruim 400 aanmeldingen had ik gezien, dus die jongen heeft goed zijn best gedaan
Nog meer FOK!kers in Utrecht, nu durf ik daar straks helemaal niet meer over straatquote:
Even wat erbij erop gooienquote:Op maandag 24 mei 2010 16:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar waar zijn die beschamende foto's nou![]()
Het kindje is wel erg lief
Dan blijf ik voorlopig wel in amsterdam werken.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:24 schreef GameBabe het volgende:
Nog meer FOK!kers in Utrecht, nu durf ik daar straks helemaal niet meer over straat
2008 is zoooo 2007!quote:
Ik ga ook onthyven denk ik binnenkort, kom daar echt nooit meer... Facebook is stiekem wel leuker dan ik had verwachtquote:
Shit, ik dacht dat ik nog meer berichten mocht gaan herschrijven. Valt dat even vies tegen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:32 schreef Morthill het volgende:
Al die mensen die journalistiek studeren, ik snap dat neit. Het is een beroep dat meer en meer met uitsterven bedreigd wordtDat is alsof je studeert om werkloos te worden. En het is niet alsof je echt wat geleerd hebt bij FOK!, herschrijven van andersmans berichten is geen journalistiek
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:32 schreef Morthill het volgende:
Al die mensen die journalistiek studeren, ik snap dat neit. Het is een beroep dat meer en meer met uitsterven bedreigd wordtDat is alsof je studeert om werkloos te worden. En het is niet alsof je echt wat geleerd hebt bij FOK!, herschrijven van andersmans berichten is geen journalistiek
Ik denk zelf van niet, zolang als er nieuws is zal dat naar buiten gebracht moeten worden, via welk medium dan ook...quote:Op maandag 24 mei 2010 16:32 schreef Morthill het volgende:
Is het goed dat ik je maar even waarschuw danquote:Op maandag 24 mei 2010 16:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat ik nog meer berichten mocht gaan herschrijven. Valt dat even vies tegen.
Ik vind Twitter stiekem wel geniaalquote:Op maandag 24 mei 2010 16:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga ook onthyven denk ik binnenkort, kom daar echt nooit meer... Facebook is stiekem wel leuker dan ik had verwacht
Ik ga me al weer uitschrijven, berichten herschrijven vond ik toch wel heel tof.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is het goed dat ik je maar even waarschuw dan
Agh, als je echt compleet faalt kun je altijd nog communicatie gaan studeren zoals ik. Maar dan moet je wel echt wanhopig zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ga me al weer uitschrijven, berichten herschrijven vond ik toch wel heel tof.
Ik vind real-life netwerken stiekem geniaal, niet doorvertellen hoorquote:
Dat was mijn 2de optie.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, als je echt compleet faalt kun je altijd nog communicatie gaan studeren zoals ik. Maar dan moet je wel echt wanhopig zijn.
Ik netwerk ook niet echt met twitter, maar ik volg een aantal interessante mensen/bedrijven. Het aantal artikelen dat ik lees is verhonderdvoudigd sinds twitterquote:Op maandag 24 mei 2010 16:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind real-life netwerken stiekem geniaal, niet doorvertellen hoor
Serieus? Ik bedoel, de studie stelt in Groningen echt geen kut voorquote:
Hoezo wordt journalistiek met uitsterven bedreigd? Er zijn zat takken in de journalistiek die erg goed renderen. Nee, andermans dingen naschrijven is geen journalistiek. Sterker nog, gamesjournalisten bestaan uberhaupt niet in Nederland. Maar onderzoeksjournalistiek blijft populair, al is het tegenwoordig meer in beeld en spraak dan in geschreven tekst.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:32 schreef Morthill het volgende:
Heel veel gedrukte media verdwijnen gewoon. Informatie wordt gratis en de jeugd van tegenwoordig vindt dat dat maar voor alles moet gelden. Veel journalisten zijn al werkloos geworden of moeten het nu doen als freelancer door de afnemende oplages en met de doorstroom wordt dat er niet beter op.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:46 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo wordt journalistiek met uitsterven bedreigd? Er zijn zat takken in de journalistiek die erg goed renderen. Nee, andermans dingen naschrijven is geen journalistiek. Sterker nog, gamesjournalisten bestaan uberhaupt niet in Nederland. Maar onderzoeksjournalistiek blijft populair, al is het tegenwoordig meer in beeld en spraak dan in geschreven tekst.
En iedereen weet dat het voor veel beroepen uiteindelijk geen kont uitmaakt wat je gestudeerd hebt, zolang je maar gestudeerd hebt en bewezen hebt dat niveau aan te kunnen. Daadwerkelijke kennis heb ik relatief weinig geleerd de afgelopen jaren, vaardigheden des te meer.
Ja, serieusquote:Op maandag 24 mei 2010 16:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Serieus? Ik bedoel, de studie stelt in Groningen echt geen kut voor. Ik haal het op mijn sloffen. Alleen nu beetje harder werken omdat er drie opdrachten afmoeten
WTF ik kom voor het eerst sinds tijden op het forum en ik zie gelijk een berichtje over mij.quote:
Wie zegt dat ik schrijfjournalistiek wil doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:32 schreef Morthill het volgende:
Yep, een actualiteitentoets, een algemene ontwikkelings toets, een inzicht in de media toets, een motivatiebrief en een betoog.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:53 schreef RitseB het volgende:
Feli dude! Moest jij iets van opdrachten maken?
Ik hoef helemaal niks te doen. Heb alleen een intake gesprek.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:54 schreef Egamer het volgende:
[..]
Yep, een actualiteitentoets, een algemene ontwikkelings toets, een inzicht in de media toets, een motivatiebrief en een betoog.
Je bent 21 plusser ofzo? Had daar iets over gelezen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks te doen. Heb alleen een intake gesprek.
Nee ben gewoon 19, ik ga naar Tilburg en daar zijn ze denk ik minder streng.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:56 schreef Egamer het volgende:
[..]
Je bent 21 plusser ofzo? Had daar iets over gelezen.
Ooooooh Tilburg, succes daarmee.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee ben gewoon 19, ik ga naar Tilburg en daar zijn ze denk ik minder streng.
Het was niet sarcastisch bedoeld.quote:
Jij denkt dat de redactie van bijvoorbeeld de Metro niet betaald worden omdat informatie gratis is? De ouderwetse media ondergaan momenteel juist een grote verandering in waar het geld vandaan komt. Was het eerst 80% aankoopprijs en 20% advertentieverkoop, tegenwoordig gaat dat meer naar de 50% voor beide. Waarbij je dus voor goede bladen meer geld kwijt bent aangezien die meestal minder advertenties hebben omdat ze kritischer zijn en tegelijkertijd ook duurdere journalisten in dienst hebben. Goedkope blaadjes met veel advertenties zijn over het algemeen veel minder kritisch en journalistiek verantwoord bezig. Gewoon een kwestie van marktwerking. Een freelancen zou de standaard moeten zijn in creatieve industrie. Een journalist moet iets te vertellen hebben en schrijft dan een artikel, niet omdat hij een artikel moet schrijven iets gaan vertellen. Op die manier scheid je vanzelf het kaf van het koren.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heel veel gedrukte media verdwijnen gewoon. Informatie wordt gratis en de jeugd van tegenwoordig vindt dat dat maar voor alles moet gelden. Veel journalisten zijn al werkloos geworden of moeten het nu doen als freelancer door de afnemende oplages en met de doorstroom wordt dat er niet beter op.
Maar wat je zegt klopt ook, je kunt studeren wat je wilt, uiteindelijk gaat het daar niet enorm om. Al leer je bij echte wetenschap zoals wis- of natuurkunde nog wel kennis. Iets dat ik bij mijn huidige studie totaal niet merk. Het is 99% vaardigheden. Wat me irriteert, want ik wil ook echt wat leren.
Echt, die lui werken niet fulltime vrijwilligquote:Op maandag 24 mei 2010 17:03 schreef koei het volgende:
[..]
Jij denkt dat de redactie van bijvoorbeeld de Metro niet betaald worden omdat informatie gratis is? De ouderwetse media ondergaan momenteel juist een grote verandering in waar het geld vandaan komt. Was het eerst 80% aankoopprijs en 20% advertentieverkoop, tegenwoordig gaat dat meer naar de 50% voor beide.
En wat ik dus zeg is dat er daarmee veel minder journalisten nodig zijn. De grote media kunnen af met weinig mensen die weinig schrijven over veel en de serieuze media hebben een paar mensen nodig en met name freelancers die veel schrijven over weinig, maar die zijn veel minder populair.quote:Waarbij je dus voor goede bladen meer geld kwijt bent aangezien die meestal minder advertenties hebben omdat ze kritischer zijn en tegelijkertijd ook duurdere journalisten in dienst hebben. Goedkope blaadjes met veel advertenties zijn over het algemeen veel minder kritisch en journalistiek verantwoord bezig. Gewoon een kwestie van marktwerking.
En stel dat je nergens als journalist aan de bak komt, dan kom je met goede communicatieve en organisatorische eigenschappen in allerlei banen wel goed terechtquote:Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Echt, die lui werken niet fulltime vrijwilligen geld wordt bij die bladen verdiend met advertenties, dat had ik nou nooit verwacht.
[..]
En wat ik dus zeg is dat er daarmee veel minder journalisten nodig zijn. De grote media kunnen af met weinig mensen die weinig schrijven over veel en de serieuze media hebben een paar mensen nodig en met name freelancers die veel schrijven over weinig, maar die zijn veel minder populair.
Ik vind ze wel meevallen eigenlijkquote:
Je klinkt echt verbaasd dat mensen de studie zouden willen kiezen die jij nu doet. Waarom doe je het dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Serieus? Ik bedoel, de studie stelt in Groningen echt geen kut voor. Ik haal het op mijn sloffen. Alleen nu beetje harder werken omdat er drie opdrachten afmoeten
:quote:
Ben ik ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
:
En ik maar denken dat je fries was!
Vanavond gaan de persberichten uit, dan pakt de pers het hopelijk morgen goed op na drie nieuwsarme dagenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:42 schreef koei het volgende:
Gamebabe, heb je de aankondiging van je game al naar www.pspminis.com gestuurd? Ik zit al een hele tijd te kijken of er een game verschijnt die wellicht van jou kan zijn. Jouw game wordt toch ook een mini? Of een reguliere PSN-titel?
Dan blijf ik speuren!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vanavond gaan de persberichten uit, dan pakt de pers het hopelijk morgen goed op na drie nieuwsarme dagenDus wellicht zie je het hier ook nog wel op fok langskomen.
En ik heb vriendjes met de marketingman van Sony gemaakt, dus we komen ook in de PSN nieuwsbrieven en bij what is new in de store als het goed is
Ja terecht ookquote:Op maandag 24 mei 2010 17:33 schreef koei het volgende:
Communicatie staat bekend als simpele studie die mensen kiezen als ze geen journalistiek kunnen studeren of niet weten wat ze dan moeten doen. Net zoals uitgelootte/slechte medicijnenstudenten psychologie gaan doen en iedereen die wel zicht wil hebben op een goede baan maar geen flauw idee heeft wat hij precies wil gaan doen bedrijfskunde of rechten gaat doen.
Binnen bedrijven staan communicatiestudenten trouwens wel ergens onderaan de studentenladder, dus je mag blij zijn dat je iig een propedeuse sterrenkunde op je cv hebt staan Morthill, daarmee kom je later waarschijnlijk ook nog wel makkelijker een andere bedrijfstak binnen.
Dat is overigens ook een van de redenen waarom ik voor supply chain als afstudeerrichting heb gekozen in plaats van marketing, wat ik eigenlijk interessanter vind. Supply Chain studenten hebben een veel beter imago en kunnen zonder veel problemen ook marketingfuncties vervullen. Marketingstudenten zullen echter veel moeite moeten doen om uberhaupt in aanmerking te komen voor een supply chain functie.
Tip 1: Persberichten werken vrijwel nooit.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vanavond gaan de persberichten uit, dan pakt de pers het hopelijk morgen goed op na drie nieuwsarme dagenDus wellicht zie je het hier ook nog wel op fok langskomen.
En ik heb vriendjes met de marketingman van Sony gemaakt, dus we komen ook in de PSN nieuwsbrieven en bij what is new in de store als het goed is
We gaan het toch proberen, we zien welquote:Op maandag 24 mei 2010 18:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tip 1: Persberichten werken vrijwel nooit.
Tip 2: Ga actief achter media aan als je wilt dat ze wat schrijven
Ja ok, maar ik heb inmiddels redelijk wat gepraat met studio's over het lanceren van games en achterover leunen en hopen dat het goedkomt werkt echt totaal niet. Media in NL zijn gruwelijk lui en arrogant en verwachten dat jij naar hen toe komt. Pas als je groot en belangrijk bent komen ze naar jou, maar dan vaak ook gelijk op hun knieën. Totdat ze uiteraard weer echt groot zijn, maar dan moet je niks met ze te maken willen hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
We gaan het toch proberen, we zien welEn door mijn tijd hier, heb ik wel een beetje een idee hoe het gaat natuurlijk
Yep, de eerste game (PSP mini) komt 2 juni op PSN en intussen zijn we een RPG aan het bouwen voor PC en mac en wellicht ook de PSP als dat de moeite waard blijkt.quote:
Dat klinkt veel belovend.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:11 schreef GameBabe het volgende:
Yep, de eerste game (PSP mini) komt 2 juni op PSN en intussen zijn we een RPG aan het bouwen voor PC en mac en wellicht ook de PSP als dat de moeite waard blijkt.
Ja die arrogantie ken ik inmiddels wel een beetje. In het buitenland werd het vorige keer ook veel beter opgepakt dan hier, en dan met name bij de mac gerelateerde media.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb inmiddels redelijk wat gepraat met studio's over het lanceren van games en achterover leunen en hopen dat het goedkomt werkt echt totaal niet. Media in NL zijn gruwelijk lui en arrogant en verwachten dat jij naar hen toe komt. Pas als je groot en belangrijk bent komen ze naar jou, maar dan vaak ook gelijk op hun knieën. Totdat ze uiteraard weer echt groot zijn, maar dan moet je niks met ze te maken willen hebben
Wat verzuurd, ik? hoezo?
Media hier zijn bloedgeile (en dan bedoel ik dat ze op bloed geilen, niet dat ze botergeil zijn of zo) kneuzenpubers zonder enige vorm van professionele houding. Er zijn uitzonderingen, maar dat zijn ook echt de uitzonderingen. De meesten voelen zich als een soort halfgod voor wie publishers maar alles moeten doen, van het leveren van de nieuwste games drie jaar voor de launch tot volledig betaalde perstrips naar Las Vegas inclusief hoeren, chauffeur, penthouse en private table. Enige vorm van serieuze journalistiek bestaat hier echt nietquote:Op maandag 24 mei 2010 18:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja die arrogantie ken ik inmiddels wel een beetje. In het buitenland werd het vorige keer ook veel beter opgepakt dan hier, en dan met name bij de mac gerelateerde media.
Dus ik hoop dat dat onze redding wordt, dat we het in het buitenland goed doen en dat Nederland daar dan achteraan komt. Ze gunnen hier nieuwe mensen/bedrijven echt helemaal niets, dat is wel frustrerend... Maar ja meer doen dan ons best kunnen we niet...
Dus ik moet gewoon in een kort rokje de media langsquote:Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Media hier zijn bloedgeile (en dan bedoel ik dat ze op bloed geilen, niet dat ze botergeil zijn of zo) kneuzenpubers zonder enige vorm van professionele houding. Er zijn uitzonderingen, maar dat zijn ook echt de uitzonderingen. De meesten voelen zich als een soort halfgod voor wie publishers maar alles moeten doen, van het leveren van de nieuwste games drie jaar voor de launch tot volledig betaalde perstrips naar Las Vegas inclusief hoeren, chauffeur, penthouse en private table. Enige vorm van serieuze journalistiek bestaat hier echt niet
Net gezien. Ik vond het een verrassend goed einde moet ik zeggenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nebo, finale al gezien? Nu nog ff wachten op Ross, en dan ben ik benieuwd naar jullie mening
Klopt, maar kom ook wel eens in Tilburg. Mijn zwager woont daar en soms naar de 013 enzoquote:
013 is tof, denk dat ik daar volgend jaar wat vaker te vinden ben.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar kom ook wel eens in Tilburg. 013 enzo
Juist! En Tilburg is een kut stad :/ vriendin wil daar ook naar de uniquote:
Ik ga misschien 8juni naar 30seconds to mars in 013,quote:Op maandag 24 mei 2010 19:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
013 is tof, denk dat ik daar volgend jaar wat vaker te vinden ben.
Naar de KUTquote:Op maandag 24 mei 2010 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Juist! En Tilburg is een kut stad :/ vriendin wil daar ook naar de uni
Ik vond het een schitterend einde, maar verreweg van voldoenend. Ik snap het nog steeds niet helemaal hoe het nou zit met die ALTquote:Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nebo, finale al gezien? Nu nog ff wachten op Ross, en dan ben ik benieuwd naar jullie mening
Broekiequote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Nog maar 3½ uur 23 jaar. Daarna ben ik definitief 24 jaar
Niemand? Ik zit met een gat in mijn paperquote:Op maandag 24 mei 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:
Wat is de formele benaming van een minigun? Ik moet de Snickers-reclame met Mr. T die een snelwandelaar bekogeld beschrijven
Gatling gun of in het nederlands Gatling-geweer. Vernoemt naar de uitvinder ervanquote:Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niemand? Ik zit met een gat in mijn paper
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vond het een schitterend einde, maar verreweg van voldoenend. Ik snap het nog steeds niet helemaal hoe het nou zit met die ALT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Lol open relatie voor pubersquote:
Idd.quote:
Thanksquote:Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gatling gun of in het nederlands Gatling-geweer. Vernoemt naar de uitvinder ervan
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]Mja daar was ik al bang voor. Is een beetje in lijn met het 'letting go, moving on' gebeuren. Toch vreemd dat Desmond en Penny daar dan ook warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Ach, het perfecte einde bestaat niet. Bovendien doen ze dat om uiteindelijk meer DVD-boxen van LOST te verkopenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mja daar was ik al bang voor. Is een beetje in lijn met het 'letting go, moving on' gebeuren. Toch vreemd dat Desmond en Penny daar dan ook waren
Owja sorryquote:Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef koei het volgende:
Kunnen jullie niet ergens anders over het einde van Lost gaan praten? Het is in Nederland nog niet op TV uitgezonden enzo... Nu lees ik alsnog spoilers hier die niet in spoilertags staan
Vanaf nu dus niet alleen zijn vriendinquote:Op maandag 24 mei 2010 21:10 schreef Morthill het volgende:
Mijn vriendin pest me om mijn kleine penis!
mooi topic
quote:
Is een onzintopic. TS reageert zelf ook twee keer op de opquote:Op maandag 24 mei 2010 21:10 schreef Morthill het volgende:
Mijn vriendin pest me om mijn kleine penis!
mooi topic
Er zijn juist bijna geen mannen die niet te zeker zijn van hun unitquote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
![]()
Zijn er ook mannen die niet onzeker zijn over hun unit
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er zijn juist bijna geen mannen die niet te zeker zijn van hun unit
Op de dvd komen sowieso 20 min met "antwoorden"quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach, het perfecte einde bestaat niet. Bovendien doen ze dat om uiteindelijk meer DVD-boxen van LOST te verkopen
Lost: Het complete laatste seizoen!
(NU! Met het alternatieve einde van LOST)
Welke spoiler? En jij kijkt sowieso niet op de nederlandse tv naar seriesquote:Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef koei het volgende:
Kunnen jullie niet ergens anders over het einde van Lost gaan praten? Het is in Nederland nog niet op TV uitgezonden enzo... Nu lees ik alsnog spoilers hier die niet in spoilertags staan
en dus, tis een mooi topicquote:Op maandag 24 mei 2010 21:19 schreef koei het volgende:
[..]
Is een onzintopic. TS reageert zelf ook twee keer op de op
Dat is toch algemeen bekend? Enkel SingStar werkt welquote:Op maandag 24 mei 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF is dit voor een shit
Hele PS2 set games werkt niet in de PS3, PS1 games wel
Met die weer is er niemand die het je kwalijk neemtquote:
Alleen 60gb PS3´s kunnen PS2 games draaienquote:Op maandag 24 mei 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF is dit voor een shit
Hele PS2 set games werkt niet in de PS3, PS1 games wel
PS wist ik dus niet. Het klinkt zo onlogisch ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend? Enkel SingStar werkt wel
Dat wist ik nietquote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend? Enkel SingStar werkt wel
Ik krijg banners van Daten en Chatten in de regio Venray. Volgens mij heeft google ook te veel info over mijquote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef GameBabe het volgende:
Hebben jullie ook banners van terugbijmijnex.nl en datingsites, of heeft google veel te veel informatie over mij verzameld
Ik heb laptop, visitekaartjes, dat soort zooiquote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef GameBabe het volgende:
Hebben jullie ook banners van terugbijmijnex.nl en datingsites, of heeft google veel te veel informatie over mij verzameld
My Free Farm hier, en ik háát Farmvillequote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik krijg banners van Daten en Chatten in de regio Venray. Volgens mij heeft google ook te veel info over mij
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef lkb9000 het volgende:
Nu heb ik ook datingsites omdat het zo vaak gezegd is hier
Ik heb nu maatje-meer-datingquote:
Heerlijk die net niet goed gerichte reclame. Zo kreeg ik met de post een tijdje terug: "U bent speciaal geselecteerd om 30, 40 of meer kilo af te vallen.."quote:Op maandag 24 mei 2010 22:49 schreef koei het volgende:
Ik heb nu een ad om met single moeders te daten
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:54 schreef Nebo het volgende:
GB en Koei, doe eens niet flauw doen op Facebook
Kennelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van oudere vrouwen hield.
Op een oude fiets moet je het lerenquote:
Ik doe niet flauw, ik vond het gewoon tof dat je je status veranderde en GB en Koei beginnen vrouwelijk haantjesgedrag te vertonen bij je. See the obvious!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef RitseB het volgende:
En Nebo doe eens niet zo flauw op mijn facebook.
Ik ben in de war.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik doe niet flauw, ik vond het gewoon tof dat je je status veranderde en GB en Koei beginnen vrouwelijk haantjesgedrag te vertonen bij je. See the obvious!
Die dagen horen er inderdaad bij, maar achter de wolken schijnt de zon zullen we maar denkenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Vandaag niet, maar dat soort dagjes heb ik soms. Morgen tot half 7 op school. Pas om 8 uur thuis.
Kippengedrag oké, maar haantjesgedragquote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik doe niet flauw, ik vond het gewoon tof dat je je status veranderde en GB en Koei beginnen vrouwelijk haantjesgedrag te vertonen bij je. See the obvious!
Pfffff loser! Ik heb al 12 keer de wereldcruise gewonnen omdat ik de miljoenste bezoeker wasquote:Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef Solique het volgende:
Heb reclame voor wapens te kopen, om een reis naar italie te winnen en kans om een reis naar Amsterdam te winnen.
Echt nuttige reclame
Ritsequote:Op maandag 24 mei 2010 23:12 schreef koei het volgende:
[..]
Kippengedrag oké, maar haantjesgedrag
En Ritse weet allang dat ik 'm tof vind! Ritse
Wat klopt hier niet. overduidelijk, hmm.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:17 schreef GameBabe het volgende:
Dus zolang we overduidelijk zijn hoef je je geen zorgen te maken
SatC is best tofquote:Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb deze reclame. 1. Sex and the City DVD?
Ik vind SatC wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |