abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81802820

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd. HE'S BACK in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill: De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81802901
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jep! Hoop dat ik morgen tijd heb om te kijken. Ze geven 21 graden af in Breda, dus misschien duik ik ergens lekker het water in
Verrek de finale is vanavond! Dan moet ik morgen ook maar gaan kijken

Ik volg het debat ook, het gaat ongeveer zoals ik verwachtte dat het zou gaan.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81802949
Wilders is ook zo gruwelijk links he
pi_81802990
  zondag 23 mei 2010 @ 20:59:22 #5
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81803026
Starcraft 2 is tof
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 23 mei 2010 @ 21:01:25 #6
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81803182
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Morthill het volgende:
Jep. En ik ben eigenlijk Bill Gates
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81803272
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:01 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jep. En ik ben eigenlijk Bill Gates
luister maar eens naar wat hij zegt. Alles voor het sociale stelsel, allochtonen uitgesloten. Links pur sang.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:03:40 #8
187674 Sigmund666
pi_81803345
Ik ben me echt optimaal aan het vermaken kerel! En ik loop nog niet eens de hele avond rondjes

pi_81803617
Stropdaskeuze van Cohen en Wilders is overigens prima, in tegenstelling tot Balkie en R tot de utte.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:07:56 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81803625
tvp
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 23 mei 2010 @ 21:25:59 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81804799
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Morthill het volgende:
Dat is wel heel nep idd!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 23 mei 2010 @ 21:40:47 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81805908
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
Stropdaskeuze van Cohen en Wilders is overigens prima, in tegenstelling tot Balkie en R tot de utte.
Je begint langzaam te veranderen in een balletje?
pi_81805913
Cohen stond net wel even zijn mannetje zeg bij het stuk over de zorg!

...
  zondag 23 mei 2010 @ 21:43:53 #15
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81806126
Cohen wordt idd flink onder tafel geluld. Toch wat te weinig ervaring in zulke heftige discussies denk ik.
pi_81806405
Balkenende snapt het niet helemaal.
pi_81806539
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je begint langzaam te veranderen in een balletje?
Gaat me meer om de kleurkeuze. Blauw wordt over het algemeen geassocieerd met vertrouwen en rust (iets wat het imago van Wilders nodig heeft) en rood met warmte (is daarbij ook de kleur van de PvdA natuurlijk), dus dat heeft een onbewuste invloed op het oordeel dat de kijkers vellen. Balkie en Rutte hebben maar een saai, neutraal kleurtje gekozen. Ik houd verder niet van stropdassen
pi_81806582
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
Balkenende snapt het niet helemaal.
Mwa ik vond het duel tussen Rutte en Balkenende ook maar een potje verwijten maken, ipv echt heel direct weerleggen wat de ander zegt.
pi_81806808
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef Nebo het volgende:

[..]

Mwa ik vond het duel tussen Rutte en Balkenende ook maar een potje verwijten maken, ipv echt heel direct weerleggen wat de ander zegt.
Ik kijk nu pas weer, was het even zat met mensen die door elkaar heen aan het praten waren.

Ik doelde meer op het feit dat Frits zei dat hij 1 woord mocht zeggen, maar uiteindelijk 1 hele zin zei.
pi_81806965
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
Cohen is veel te burgerlijk, oogt echt als een fossiel
pi_81807045
Zo, een afwijzende blik van Balkenende.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:59:04 #22
187674 Sigmund666
pi_81807331
Je kunt trouwens echt het PVV publiek horen
Elke keer als Wilders iets zegt dat in hun oren goed klinkt, een halve cowboy die loopt te gillen

(YEPYEPYEEEEEHAA!)

pi_81808128
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Cohen is veel te burgerlijk, oogt echt als een fossiel
Heeft weinig met de stropdas te maken helaas
pi_81808662
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Nebo het volgende:

[..]

Verrek de finale is vanavond! Dan moet ik morgen ook maar gaan kijken

Ik volg het debat ook, het gaat ongeveer zoals ik verwachtte dat het zou gaan.
Echte Lost fan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 23 mei 2010 @ 22:23:15 #25
187674 Sigmund666
pi_81809004
Lost
Dat is dit land na 9 juni ja!
  zondag 23 mei 2010 @ 22:23:58 #26
258885 Solique
I Kill You !
pi_81809052
Zo, ben ook weer thuis gearriveerd. Eerst bij een vriend zijn nieuwe huisje gechecked. Daarna meegeholpen zijn auto te wassen (er was een dorpsfeest geweest, zijn hele auto onder ei en mayonaise ).

Daarna naar Scheveningen geweest lekker van het strand/zon en meiden genieten.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 23 mei 2010 @ 22:27:30 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81809274
Ondanks de flater met het HRA, had de VVD hier toch wel de sterkste kaarten vanavond
  zondag 23 mei 2010 @ 22:29:20 #28
187674 Sigmund666
pi_81809380
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks de flater met het HRA, had de VVD hier toch wel de sterkste kaarten vanavond
Op naar een rechts kabinet, een linkse Wilders en de volgende kanker en klaagpartij van Nederland dat rechts alles verziekt en verpest
pi_81809693
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Rossdale het volgende:
Had er ook wel aardig mee te maken hoe de VVD de kaarten liet zien. Rutte blijft in mijn ogen een sterke spreker
pi_81809854
tvp
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81809953
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Nebo het volgende:

[..]

Heeft weinig met de stropdas te maken helaas
Stropdas helpt absoluut, veel te standaard effen rood
pi_81809972
En weer thuis.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:39:18 #33
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81810092
Echt opvallend hoe enorm weinig Wilders nog te zeggen had zodra het debat niet meer over integratie ging
Wel stom van Cohen dat hij het woord straatterrorisme in de mond nam, speelt ie iets teveel Wilders' spel.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_81810291
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt opvallend hoe enorm weinig Wilders nog te zeggen had zodra het debat niet meer over integratie ging
Wel stom van Cohen dat hij het woord straatterrorisme in de mond nam, speelt ie iets teveel Wilders' spel.
Wilders was ook echt zwak in mijn ogen, hij deed het al niet sterk in gesprek met Cohen, maar hij was duidelijk een maatje te klein voor Balkenende en Rutte. Zeker JP viel me mee, de meer redelijke die echt inhoudelijk nog wat wil. Rutte was ook sterk, maar zijn standpunten heb ik soms wat minder mee. Agh, ik voel me bij deze vier niet thuis, maar liefst nog Rutte als premier als ik dan toch moet keizen.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:47:32 #35
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81810601
Yeah Rutten is ver gekomen, was een vreselijke faalhaas en nu lijkt hij minder kut dan voorheen
Wat HRA kan ik me niet voorstellen dat mensen het oneens zijn met Cohen, punt wat hij maakte dat iedere euro die je niet bespaart op HRA ergens anders vandaan moet komen...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_81810691
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah Rutten is ver gekomen, was een vreselijke faalhaas en nu lijkt hij minder kut dan voorheen
Wat HRA kan ik me niet voorstellen dat mensen het oneens zijn met Cohen, punt wat hij maakte dat iedere euro die je niet bespaart op HRA ergens anders vandaan moet komen...
7,2 miljard op integratie!!1!
pi_81810835
Zo. Voor het eerst een keer brood gesmeerd voor een werkdag.
  zondag 23 mei 2010 @ 22:52:32 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81810915
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef Edwinuss het volgende:
Zo. Voor het eerst een keer brood gesmeerd voor een werkdag.
En dat terwijl het morgen een vrije dag is!
pi_81810981
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En dat terwijl het morgen een vrije dag is!
Nope. Niet voor ons.
pi_81811188
Grappig is dat, ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik de naam van een nummer wilde weten uit StarGate Universe en de twee keren dat ik het echt heel gave muziek vond was het van Alexi Murdoch. Album dus maar opgehaald en vervolgens ook besteld

Dit, lieve muziekindustrie, is dus hoe je de consument benadert!

edit: voor andere geďnteresseerden

http://www.myspace.com/aleximurdoch

All My Days vond ik erg gaaf
pi_81811393
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Morthill het volgende:
Grappig is dat, ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik de naam van een nummer wilde weten uit StarGate Universe en de twee keren dat ik het echt heel gave muziek vond was het van Alexi Murdoch. Album dus maar opgehaald en vervolgens ook besteld

Dit, lieve muziekindustrie, is dus hoe je de consument benadert!

edit: voor andere geďnteresseerden

http://www.myspace.com/aleximurdoch

All My Days vond ik erg gaaf
Alexi Murdoch
pi_81811456
Gelukkig een indie artiest, dus ik steun met mijn aanschaf geen enorme platenlabels
  zondag 23 mei 2010 @ 23:04:30 #43
182714 RitseB
pi_81811501
Klinkt goed Morthill.
pi_81813121
Ben dus sins gister echt into the house geraakt
pi_81815207
Nog mensen wakker ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 24 mei 2010 @ 00:28:52 #46
258885 Solique
I Kill You !
pi_81815284
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog mensen wakker ?
Gedeeltelijk
pi_81815454
Ja hier ook, al duurt het nog ff voordat ik slaap
  maandag 24 mei 2010 @ 00:36:37 #48
187674 Sigmund666
pi_81815605
Levellen gaat nu best snel @ Borderlands. Na een missie of zes zat ik al lekker op level 38 (kwam van 36)
pi_81815690
Wil er ook ooit nog echt mee verder gaan
pi_81815762
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Solique het volgende:
Zo, ben ook weer thuis gearriveerd. Eerst bij een vriend zijn nieuwe huisje gechecked. Daarna meegeholpen zijn auto te wassen (er was een dorpsfeest geweest, zijn hele auto onder ei en mayonaise ).

Daarna naar Scheveningen geweest lekker van het strand/zon en meiden genieten.
Ik ga vrijdag naar Scheveningen
pi_81815797
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
  maandag 24 mei 2010 @ 00:49:12 #52
187674 Sigmund666
pi_81816060
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
We kunnen een keer co-op doen. Voorlaatste level vóór the Vault is perfect. Met iemand met een hoger level kick je zo door naar level 30
pi_81816212
Dat is opzich wel een optie
pi_81816242
Ik ga maar eens slapen . Night all
pi_81820038
Niet druk, dvd speler stuk en vergeten dat de normale xbox geen DVD's afspeelt. JFK ongebruikt retour naar huis zo meteen.
pi_81820341
zo, stuk makkelijker wakker dan gisteren
pi_81820445
pi_81820497
RAAAAH, ik haat samen moeten werken aan een onderzoeksverslag als vervolgens mijn partner doodleuk besluit hele stukken tekst te schrappen zonder aan te geven waarom ze het zo veranderd heeft. Het is er verdomme minder op geworden :|
  maandag 24 mei 2010 @ 08:55:01 #59
187674 Sigmund666
pi_81820575
quote:
Op maandag 24 mei 2010 08:41 schreef Morthill het volgende:
RAAAAH, ik haat samen moeten werken aan een onderzoeksverslag als vervolgens mijn partner doodleuk besluit hele stukken tekst te schrappen zonder aan te geven waarom ze het zo veranderd heeft. Het is er verdomme minder op geworden :|
Dat is echt zo ruk aan dat soort dingen
Net als een groepje hebben met 4 man, waarvan er 1 of 2 niet of te laat aan het project beginnen en je vervolgens allemaal een 0 krijgt.
pi_81820634
Die felle zon in mijn kamer helpt wel flink bij het vroeger opstaan zeg. Vanaf 7 uur begon het zo warm te worden in mijn kamer dat ik er na een uurtje toch maar echt uitkwam.
pi_81820680
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:01 schreef Nebo het volgende:
Die felle zon in mijn kamer helpt wel flink bij het vroeger opstaan zeg. Vanaf 7 uur begon het zo warm te worden in mijn kamer dat ik er na een uurtje toch maar echt uitkwam.
Mijn wekker ging helemaal niet af.
  maandag 24 mei 2010 @ 09:10:03 #62
187674 Sigmund666
pi_81820703
Ik werd juist wakker omdat ik het winterdeel op mijn vierseizoensdekbed niet van het zomerdeel had geknoopt
pi_81820780
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik werd juist wakker omdat ik het winterdeel op mijn vierseizoensdekbed niet van het zomerdeel had geknoopt
Ik slaap ook nog onder het winterdeel heb ik zojuist ontdekt, maar ook nog het zomerdeel erop is wel heel extreem
  maandag 24 mei 2010 @ 09:25:15 #64
187674 Sigmund666
pi_81820865
Inderdaad. Normaal slaap ik in de zomer met het zomerdeel (Iicht, dun maar toch 'koud of warm')
pi_81820897
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:01 schreef Nebo het volgende:
Ik ben drie keer wakker geweest omdat ik op een verbrand stuk lichaam lag te lang. Arme oortjes en nek. Volgende keer mijn haar gewoon weer los!
pi_81820945
quote:
Op maandag 24 mei 2010 04:46 schreef Reintji het volgende:
Niet druk, dvd speler stuk en vergeten dat de normale xbox geen DVD's afspeelt. JFK ongebruikt retour naar huis zo meteen.
Speelt ie geen dvds ?
  maandag 24 mei 2010 @ 09:36:40 #67
187674 Sigmund666
pi_81820997
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Speelt ie geen dvds ?
Misschien is het een regio-gebonden DVD?
pi_81821108
Yakuza 4 is echt vet
Over the topgevechten, dat wel, maar he, ook dat is op zijn tijd leuk.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_81821236
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Speelt ie geen dvds ?
Alleen als je de afstandsbediening + ontvanger hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81821274
Of softmod
pi_81821304
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 24 mei 2010 @ 10:29:40 #72
187674 Sigmund666
pi_81822039
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Of softmod
Maar dan moet je maar net dat ene spel hebben met een expansion module en een geëxploiteerde savegame
pi_81822131
Teeveepee
  maandag 24 mei 2010 @ 10:36:48 #74
187674 Sigmund666
pi_81822224
Wat een warm kutweer ook. Zou eigenlijk naar een rommelmarkt gaan, maar het is zo achterlijk warm dat ik het gewoon niet doe
pi_81822476
Straks de voortuin ontruimen met een sleepkabel en een grote bus
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 24 mei 2010 @ 10:46:54 #76
258885 Solique
I Kill You !
pi_81822483
Goedemorgen
pi_81822665
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:46 schreef badboynova het volgende:
Straks de voortuin ontruimen met een sleepkabel en een grote bus
Wat ben jij allemaal aan het doen daar?
  maandag 24 mei 2010 @ 10:55:54 #78
182714 RitseB
pi_81822685
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:55 schreef Nebo het volgende:

[..]

Lijken opruimen?
pi_81822948
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:55 schreef RitseB het volgende:

[..]

Lijken opruimen?
Die komen toch altijd uit de kast?
pi_81823134
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat zijn homo's
pi_81823168
Net deel 1 van de Lost finale zitten kijken , ff snel eten maken en op naar deel 2
  maandag 24 mei 2010 @ 11:15:56 #82
187674 Sigmund666
pi_81823242
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nei, ik kom uit de Kast!

maandag 24 mei 2010 @ 11:18:50 #83
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81823319
Goedemorgen
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net deel 1 van de Lost finale zitten kijken , ff snel eten maken en op naar deel 2
Er worden zeker nauwelijks vragen beantwoord?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_81823403
Straks ook maar eens gaan kijken. Al doe ik het in een 720 file, dus dat duurt even om te downloaden. UPC baggert vandaag. Juist vandaag. Lijers.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 24 mei 2010 @ 11:29:39 #85
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81823708
Ben nog niet thuis Nouja hopelijk eind de middag de afleveringen downloaden
pi_81823723
Ik moest van 10 tot 6 werken en ben nu alweer thuis.
pi_81823844
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moest van 10 tot 6 werken en ben nu alweer thuis.
Hoe dat zo?
pi_81823957
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:34 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Het was fucking rustig. Ik snap dat niet van die planning, elke keer als er een feestdag is en wij open zijn gaan ze om een uur of 4 alweer dicht en mag iedereen naar huis.
pi_81824308
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:37 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Het was fucking rustig. Ik snap dat niet van die planning, elke keer als er een feestdag is en wij open zijn gaan ze om een uur of 4 alweer dicht en mag iedereen naar huis.
Klinkt als MacDo
pi_81824719
Over MSN een vergadering houden over een schoolproject. Komop, iedereen weet toch dat dat faalt.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:03:46 #91
182714 RitseB
pi_81824814
Inderdaad
pi_81824875
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Klinkt als MacDo
Nog nooit een eerder sluitende Maccy D meegemaakt
Klinkt als een callcenter
pi_81824958
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
Over MSN een vergadering houden over een schoolproject. Komop, iedereen weet toch dat dat faalt.
Ook zakelijk werkt dat niet. Als je iets voor elkaar wilt krijgen moet je naar mensen toe, dat kost tijd, maar is het enige dat werkt. Dat zie ik met mijn afstuderen ook, soms moet je gewoon even je kop laten zien.
pi_81825219
Ja het is echt belachelijk, we zitten telkens 2 uur ofzo te praten, maar je kan gewoon geen conclusies of iets trekken.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:15:07 #95
182714 RitseB
pi_81825278
En ze snappen zelf niet dat het werkt?
pi_81825325
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:55 schreef Nebo het volgende:

[..]

De voortuin moet opgeknapt worden, maar de vorige bewoners vonden lelijke struiken mooi.
De achtertuin is zo goed als klaar (enkel nog gras veldje maken) na 1,5 jaar, dit was een een regen woud toen me vriendin hier kwam wonen.
pi_81825343
Nee. En ze vinden ook dat het niet toch morgen in de les kan wachten
pi_81825349
Dat was Lost ...

Ross, hopelijk ga jij mij straks antwoorden geven, want ik heb nog genoeg vragen
pi_81825406
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Myraela het volgende:
Ja het is echt belachelijk, we zitten telkens 2 uur ofzo te praten, maar je kan gewoon geen conclusies of iets trekken.
Als ik een paar tips mag geven:
-Stel van te voren het doel van het overleg op
-Bepaal welke substappen genomen moeten worden om het doel te bereiken
-Stel een agenda op en wijs een voorzitter aan die ervoor moet zorgen dat het gesprek afgesproken wordt als er over iets anders geluld wordt dan de substappen.
pi_81826264
Wat is water toch zoo heerlijk met dit weer, maar drink ik nu net mijn laatste pak barleduc op moet ik dus nu kraanwater gaan drinken
pi_81826283
heerlijk, een afbeelding van Homer Simpson analyseren en serieus ook nog een half A4-tjes moeiteloos volpraten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')