Wat een lolbroek.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
Balkenende zegt net dat de burger de komende jaren niks in zijn portemonnee gaat voelen
Jawel hoor. Wat mij betreft doet hij helemaal afstand van zijn Turkse identiteit en gaat hij als Nederlander verder door het leven. Geloof me, het doet me niks. Maar zo is msnk niet. Hij zit hier een beetje de superieure kijk-mij-eens-goed-geïntegreerd-zijn Turk uit te hangen. Daarnaast verspreid hij regelmatig onzin over Turkije/Turken en doet hij alsof hij een Turkije-expert is terwijl hij jackshit af weet van Turkije. En dan opent hij nu ook nog eens een topic in KLB over 'Turken die niet naar het WK kijken omdat TR niet speelt'. Dude, waarom doe je dat? Je weet toch best wat voor mensen er hier rondhangen op Fok!? Je weet toch best wat voor reacties je kunt verwachten? Ben je nou echt zo dom en naïef of wil je gewoon heel graag een schouderklopje krijgen van de autochtone Nederlander? Zo van 'nou msnk, gelukkig ben jij niet zo. Wij accepteren jou helemaalquote:Op zondag 23 mei 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:
Jongens, wat doen we sneuMag msnk niet de Nederlander spelen?
Die vraag werd gesteld door Frits Wester, een ja/nee vraag. Gaat ie eerst antwoord met koopkrachtbehoud en blabla, wordt ie op afgerekend, zegt ie dan uiteindelijk 'nee', pakt Rutte hem er meteen op en daarna meteen reclame, dus die galmt nogal doorquote:
Élk dorp met meer dan een paar duizend inwoners heeft wel een vogelaarwijk.quote:
Dat is wel altijd tricky van die interviewers ze lokken bepaalde antwoorden uit. En ja/nee vragen al helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die vraag werd gesteld door Frits Wester, een ja/nee vraag. Gaat ie eerst antwoord met koopkrachtbehoud en blabla, wordt ie op afgerekend, zegt ie dan uiteindelijk 'nee', pakt Rutte hem er meteen op en daarna meteen reclame, dus die galmt nogal door
Niet tactisch
QFTquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Kon ik maar in zo'n korte tijd hele lappen tekst schrijven, dan waren al mijn projecten nu al lang af.
Je beknopte tekst zorgt totaal niet voor een contradictiequote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wat mij betreft doet hij helemaal afstand van zijn Turkse identiteit en gaat hij als Nederlander verder door het leven. Geloof me, het doet me niks. Maar zo is msnk niet. Hij zit hier een beetje de superieure kijk-mij-eens-goed-geïntegreerd-zijn Turk uit te hangen. Daarnaast verspreid hij regelmatig onzin over Turkije/Turken en doet hij alsof hij een Turkije-expert is terwijl hij jackshit af weet van Turkije. En dan opent hij nu ook nog eens een topic in KLB over 'Turken die niet naar het WK kijken omdat TR niet speelt'. Dude, waarom doe je dat? Je weet toch best wat voor mensen er hier rondhangen op Fok!? Je weet toch best wat voor reacties je kunt verwachten? Ben je nou echt zo dom en naïef of wil je gewoon heel graag een schouderklopje krijgen van de autochtone Nederlander? Zo van 'nou msnk, gelukkig ben jij niet zo. Wij accepteren jou helemaal'.
Serieus msnk, wat boeit het jou of er Turken zijn die het WK wel of niet volgen? Sen mi mosmor oluyorsun onlar Hollandayi savunmadiginda? Niet iedereen voelt zich verbonden met Nederland. Get over it.
Hoezo?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je beknopte tekst zorgt totaal niet voor een contradictie
Op FOK! gaat dat toch hand in handquote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze vindt het niet erg dat msnk als Nederlander door het leven gaat, maar het doet haar wel wat als hij constant afgeeft op Turken.
Twee verschillende dingen.
Wtf, waarom wil je datquote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil mn vinger een keer in de inhoud van roldeo stoppen
hoe krijg ik dat ding open?
Het voelt waarschijnlijk als... plakkerig water met een geurtje!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil mn vinger een keer in de inhoud van roldeo stoppen
hoe krijg ik dat ding open?
Het gaat niet over het feit of msnk zich Turks voelt of niet. Het is meer hoe hij neerkijkt op Turken die zich wel Turks voelen en/of niet verbonden voelen met Nederland. Als jij je zo Nederlands voelt of zoveel van Nederland houdt, waarom bemoei jij je dan met de Turken die niet zoals jij zijn? Ik bemoei mij ook niet met jou? - behalve als je onzin rondbazuint over Turken/Turkije of zit te kankeren zoals je regelmatig doet. En dan ook nog hoe hij slijmt bij de autochtone Nederlanders. Damn. Ik kots op Turken zoals hij. Assimileerden mensen zoals hij maar helemaal, dan had ik tenminste geen last van ze.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
Over dat topic, kijk op zich is het gewoon een klacht. Zit ook een kern van waarheid in.
Aan de andere kant, het geeft van die extreme figuren ook een stok om mee te slaan.
Want 'zie je wel dat allochtonen niet loyaal zijn aan Nederland' ! En dat blijkt hier niet echt uit vind ik.
Maar als msnk zich niet Turks voelt, so be it, niks aan de hand. Ik bedoel Turkije zie ik ook maar 5 weken per 2 jaar. Maar goed, laten we het over iets anders hebben?
Klopt, dit was een grap om te verhullen dat IHVK wel degelijk een punt had, maar ik probeer mijn ego in stand te houden door het te ridiculiseren.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert het valt me op dat jij heel vaak een "grap" van iets maakt, terwijl je reactie op bortecinem volgens mij wel serieus was
je weet dat ik gelijk hebquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, dit was een grap om te verhullen dat IHVK wel degelijk een punt had, maar ik probeer mijn ego in stand te houden door het te ridiculiseren.
Wat een analyse
slotje op dit topic zou goed zijn jaquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan doe je je vinger in een pot stroop. Opgelost, slotje.
Heb je de tekst wel helemaal gelezen? Turken die zich niet Turks voelen doen mij niks. Maar Turken die zich niet Turks voelen en zich moeten/willen bewijzen bij de autochtone Nederlanders door te kankeren op Turken die niet zoals zij zijn, irriteren mij mateloos. En msnk is zo'n Turk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je beknopte tekst zorgt totaal niet voor een contradictie
Ik had die wel doorquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, dit was een grap om te verhullen dat IHVK wel degelijk een punt had, maar ik probeer mijn ego in stand te houden door het te ridiculiseren.
Wat een analyse
Slotje op jouw mond zou goed zijn. Of om je vingersquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
slotje op dit topic zou goed zijn ja
Ja, dit dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze vindt het niet erg dat msnk als Nederlander door het leven gaat, maar het doet haar wel wat als hij constant afgeeft op Turken.
Twee verschillende dingen.
het ligt aan de sterren, ik zweer het je... ben tweeling.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Slotje op jouw mond zou goed zijn. Of om je vingers.
Bijgeloof is haram.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het ligt aan de sterren, ik zweer het je... ben tweeling.
Zou ik ook zeggen als ik verder niks zinnigs te melden had.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:04 schreef msnk het volgende:
Ik ga er verder niet meer op in, het is namelijk overduidelijk dat op een enkeling na niemand überhaupt de moeite neemt om mijn posts compleet door te lezen voordat ze weerwoord bieden. Triest.
Tamam canim, sen oyle dusun. Hakkina helal ol.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik verder niks zinnigs te melden had.
Ik ging ook in op je posts hoor, maar er is niets meer te zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:04 schreef msnk het volgende:
Ik ga er verder niet meer op in, het is namelijk overduidelijk dat op een enkeling na niemand überhaupt de moeite neemt om mijn posts compleet door te lezen voordat ze weerwoord bieden. Triest.
Asaglik kompleksi olan insanlarla ugrasmaya degmez aslinda. Bosver.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ging ook in op je posts hoor, maar er is niets meer te zeggen.
Dat ben ik ook. Irritaties op fok! draag ik gelukkig niet de hele dag bij me. Over een half uurtje ben ik het al weer vergeten.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Van dit zomerse weer hoor je gezellig en blij te worden.
Zo warm is het niet meer hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Van dit zomerse weer hoor je gezellig en blij te worden.
Bij mij staat de zon vanaf 3 tot 9 recht op mijn raam en dat wordt echt flink heet.quote:
Maarja, wel leuk dat hij het ziet als anti-integratie en zich afvraagt wat wij laten gaan doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Asaglik kompleksi olan insanlarla ugrasmaya degmez aslinda. Bosver.
Ik zit buitenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij mij staat de zon vanaf 3 tot 9 recht op mijn raam en dat wordt echt flink heet.
Hier volgens weeronline maximaal 21. Toch zijn m'n benen binnen 15 minuten redelijk bruin geworden.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier was het vandaag zeker 25 graden.
Ik vind dat toch wel aanstelleritus hoor, nu een vest dragen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zit buitenmoet eigenlijk even een vest ofzo halen ..
Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Irritaties op fok! draag ik gelukkig niet de hele dag bij me. Over een half uurtje ben ik het al weer vergeten.
Ik heb het koud verdommequote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel aanstelleritus hoor, nu een vest dragen.
Je mag blij zijn dat het vandaag al iets van 25 graden was in Nederland. Je klaagt gewoon teveel (ben je soms geassimileerd of zoquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het koud verdommein turkije is het rond dit tijdstip tenminste nog lekker weer
Ik voelde er niets vanquote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat het vandaag al iets van 25 graden was in Nederland. Je klaagt gewoon teveel (ben je soms geassimileerd of zo?)
Jawel. My Girls van Animal Collective. Ik heb wel geluisterd. Mwah, ik weet niet wat ik ervan moet vindenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Julis en Ayca die niet naar mijn liedje van gisteravond luisteren![]()
![]()
Volgens mij moet ik er nog aanwennenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is ook een aparte band, maar wel eentje die al meerdere album of the year awards heeft gewonnen.
Ik luister sinds vorig jaar (Berlijn) best veel naar Tarkan.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
De eerste keer in mijn leven dat ik naar Tarkan luister (behalve 10 jaar terug toen simarik uitkwam). Best leuke liedjes heeft hij.
Ja, normaal gesproken ben ik ook niet een liefhebber van zijn liedjes. Maar sommige liedjes van hem zijn wel leuk. Zoals dit lied, inderdaad. We hebben een CD van Tarkan met dit lied erop. Dus dit heb ik heel vaak moeten aanhoren in de autoquote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
De eerste keer in mijn leven dat ik naar Tarkan luister (behalve 10 jaar terug toen simarik uitkwam). Best leuke liedjes heeft hij.
Bijna een uur later, hoiquote:Op zondag 23 mei 2010 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Irritaties op fok! draag ik gelukkig niet de hele dag bij me. Over een half uurtje ben ik het al weer vergeten.
Jawel maar vond het een beetje saaiquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Julis en Ayca die niet naar mijn liedje van gisteravond luisteren![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawel maar vond het een beetje saai......
zwijgen is namaakzilver, spreken is goud.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawel maar vond het een beetje saai......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind dit nummer een leuk deuntje hebben, terwijl ik doorgaans een schijthekel aan dit soort dingen heb![]()
![]()
quote:![]()
.
Misschien moet je toch van muziekgenre veranderen. Je bent ook nog eens lekker bruin geworden. Waarom nietquote:Op zondag 23 mei 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
Ik vind dit nummer een leuk deuntje hebben, terwijl ik doorgaans een schijthekel aan dit soort dingen heb
? Ik zeg doen!
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
.
[..]
Misschien moet je toch van muziekgenre veranderen. Je bent ook nog eens lekker bruin geworden. Waarom niet? Ik zeg doen!
![]()
Ik luister meestal wel naar alles, maar dit vind ik toch nog wel eng om te doen hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
.
[..]
Misschien moet je toch van muziekgenre veranderen. Je bent ook nog eens lekker bruin geworden. Waarom niet? Ik zeg doen!
!
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik luister meestal wel naar alles, maar dit vind ik toch nog wel eng om te doen hoor
Hmm, jammer. Je weet niet wat je allemaal mist.
![]()
wat je niet hebt, kan je niet voelenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
Balkenende zegt net dat de burger de komende jaren niks in zijn portemonnee gaat voelen![]()
![]()
If you wanna get down, down on the ground..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef Ayca het volgende:
If you wanna get down, down on the ground..ZooooooooooooooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klinkt pijnlijk. Met een hamer op je duim geslagen?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:24 schreef IHVK het volgende:
Auuww ik heb een mooie blauwe plek op
mijn iPhone duimnagel, tijdens klussen.Cool story, Hansel.![]()
Heb je het niet koud?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef EchoAlpha het volgende:
Hoi
Ik zet ff relaxed met laptop op schoot in de tuin...Kaarsjes en lampjes aan...heerlijk rustig
![]()
![]()
Echte vrouwen hebben minstens een keer in hun leven in hun vingers gesneden tijdens het uiensnijden.quote:Cool story, Hansel.![]()
Wat een incompetente vrouwen zijn dat danquote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben minstens een keer in hun leven in hun vingers gesneden tijdens het uiensnijden.
![]()
![]()
Wie valt er op je?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef IHVK het volgende:
Nee er viel iets op. De pijn is nu weg gelukkig.
En heb je pics?
![]()
![]()
Okequote:Op zondag 23 mei 2010 23:51 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nee helemaal niet...Het is echt heerlijk weer
ik zit nu binnen met een thee, kijkend naar hoe er sarma wordt gemaakt
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:01 schreef EchoAlpha het volgende:
M´n laptop begint wel warm te worden op m´n schoot zo
M'n nageslacht wat doe je
![]()
Zet je laptop op de tafel dan![]()
![]()
ik ga morgen naar een vriend om origami te vouwen
het lukt niettttttttttttttttttttttttttttttttt
2 minuten geprobeerd en meteen mn geduld kwijt
JADFSIJSDFIJAIJDFSIJSDFIJAIJSDFASDIFJ
Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lees: Krolse Turkse vrouwquote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca dat is niet grappig
ben momenteel heel agressief ...![]()
![]()
hater? ik zei het zodat iedereen een stoel aan je zou geven, vet lief toch van mij
Ik ben een pure Turk.![]()
iyi uyukularquote:Op maandag 24 mei 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
simdi gitmesem ben yarin kalkamicam
size iyi geceler.
![]()
![]()
Origami vouwenquote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
? Dat maakt je waarschijnlijk wel rustig. Hoe komen jullie op het idee om origami te gaan vouwen op een vrije dag
? Schoolopdracht?
Daar zijn ze wel heel jongquote:!
![]()
Ja I knowquote:Op maandag 24 mei 2010 00:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Origami vouwen? Dat maakt je waarschijnlijk wel rustig. Hoe komen jullie op het idee om origami te gaan vouwen op een vrije dag
? Schoolopdracht?
[..]
Daar zijn ze wel heel jong!
word altijd zo rustig van dat lied
![]()
![]()
Het is een leuk lied, inderdaadquote:Op maandag 24 mei 2010 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja I knowword altijd zo rustig van dat lied
.
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:30 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik heb alle albums van Mor ve Ötesi maar ik heb alleen naar de album na 2004 geluisterd
![]()
Ga ze eens gauw allemaal beluisteren![]()
![]()
Deli luister ik dan weer bijna nooit meerquote:Op maandag 24 mei 2010 00:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen maar eens proberen
Momenteel luister ik naar Deli
![]()
![]()
Ik heb de CD van Deli niet maar ik zit nu ff via spotify te luisteren omdat ik op de laptop geen FLAC/MP3tjes hebquote:Op maandag 24 mei 2010 00:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Deli luister ik dan weer bijna nooit meer![]()
![]()
quote:Ook mooi. Laat ik even alle albums van ze downloaden. Ik heb maar een paar liedjes van ze op de computer staan
.
![]()
Ze hebben een paar dagen geleden nog een nieuw album uitgebrachtquote:Op maandag 24 mei 2010 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ook mooi. Laat ik even alle albums van ze downloaden. Ik heb maar een paar liedjes van ze op de computer staan
.
![]()
![]()
Oh, echtquote:Op maandag 24 mei 2010 00:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze hebben een paar dagen geleden nog een nieuw album uitgebracht
. Dat wist ik niet. Even beluisteren
(als ik het natuurlijk kan vinden
).
![]()
Ik kan morgen wel ff een pagina open zetten op m'n server met een aantal albums van ze in FLAC formaat...hoef je geen crappy 128kbps rip te luisteren![]()
![]()
Oh dat hoef niet hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik kan morgen wel ff een pagina open zetten op m'n server met een aantal albums van ze in FLAC formaat...hoef je geen crappy 128kbps rip te luisteren
! (?) Je bedoelt de nieuwe liedjes, toch? Of snap ik het nu even niet
.
http://www.masumiyetinziyanolmaz.com// Maar dit is dus hun nieuwe album.
![]()
Je ziet morgen wel als ik het niet vergeetquote:Op maandag 24 mei 2010 00:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh dat hoef niet hoor! (?) Je bedoelt de nieuwe liedjes, toch? Of snap ik het nu even niet
.
http://www.masumiyetinziyanolmaz.com// Maar dit is dus hun nieuwe album.
En ja dat is hun nieuwe album![]()
Cay en cekirdekquote:Op maandag 24 mei 2010 00:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe. Volgens mij is dat kauwgom hoor.
Nu heb ik trek in cekirdek.
Ben trouwens toch maar ff op een stoel gaan zitten, m'n kont begon pijn te doen![]()
![]()
Lekker op zijn Turksquote:Op maandag 24 mei 2010 00:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Cay en cekirdek
Ben trouwens toch maar ff op een stoel gaan zitten, m'n kont begon pijn te doen
Zit jij nog steeds buiten, ja?
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef BluesRebel het volgende:
Een vriend van mij vraagt welke kroegen/clubs multicultureler zijn qua allochtone meisjes en wil daar binnenkort dan heenNiet Antillianen ofzo maar eerder Turken en die landen in de buurt. Ik woon nog maar net in Groningen dus heb geen flauw idee. Iemand?
![]()
Ja het is echt verdomd lekker weer.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Lekker op zijn Turks
Zit jij nog steeds buiten, ja?
Lekker stil en dan mijn muziek aan![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:55 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja het is echt verdomd lekker weer.
Lekker stil en dan mijn muziek aan
Misschien willen je buren het ook lekker stil hebben![]()
![]()
Muziek staat niet hard aan hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 00:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Misschien willen je buren het ook lekker stil hebben
![]()
![]()
Ja, ik heb het raam wijd openquote:Op maandag 24 mei 2010 00:55 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja het is echt verdomd lekker weer.
Lekker stil en dan mijn muziek aan
. Frisse lucht. Zomers weer. Ik kan niet buiten zitten met de computer, helaas
.
![]()
M'n ouders hebben een paar dagen geleden een partytent gekocht...Ik zit daar nu lekker onderquote:Op maandag 24 mei 2010 00:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik heb het raam wijd open. Frisse lucht. Zomers weer. Ik kan niet buiten zitten met de computer, helaas
.
![]()
![]()
![]()
Ah, chillquote:Op maandag 24 mei 2010 00:59 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
M'n ouders hebben een paar dagen geleden een partytent gekocht...Ik zit daar nu lekker onder![]()
.
![]()
Ach ik zit wel lekker...Beetje chatten enzoquote:Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef Ayca het volgende:
Mn moeder wilt niet buiten met me zittenen alleen is ook zo mwah
![]()
![]()
Toevallig heb ik ook net honger...Friteuse is vrij dichtbij...Zit te twijfelen of ik um zal aanzettenquote:![]()
![]()
Ik eet nu zodat ik 's morgens niks hoef te eten en dus kan doorslapenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:39 schreef Ayca het volgende:
Eet gewoon niksstelletje vreetzakken, het is al bijna 2 uur
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik eet nu zodat ik 's morgens niks hoef te eten en dus kan doorslapen
Dat kan ook ja
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige turk die niet van cekirdek houd![]()
Cekirdek
Gesuikerde leblebi![]()
![]()
1 flesje staat vrijwel gelijk aan opquote:Op maandag 24 mei 2010 02:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
In dat andere topic zeg je dat het op is?
![]()
![]()
ohquote:Op maandag 24 mei 2010 02:12 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
wel waar...Jij begon opeens weer over cekirdek
nouja....
![]()
hihiquote:Op maandag 24 mei 2010 02:14 schreef EchoAlpha het volgende:
En nu begin je weer over bier terwijl je weet dat het vrijwel op is!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 02:14 schreef Ayca het volgende:
Nu we het toch over eten hebbenwat is jouw lievelingsgerecht EA?
Pilav en kip is....Sowieso pilav
![]()
![]()
Lekker is lekkerquote:
Kokorec is ook echt gigantisch lekker en ik kan dat alleen in Turkije eten (In Turkije is het echt lekker!)![]()
Heb het nog nooit gegeten maar dat is toch met darmen enzo?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:18 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Lekker is lekker
Kokorec is ook echt gigantisch lekker en ik kan dat alleen in Turkije eten (In Turkije is het echt lekker!)
nee dankjewel
![]()
![]()
Ja volgens mij iets van darmen maar omg het is echt zo lekker. Er is 1 plekje in Istanbul waar ik ALTIJD naar toe ga als ik in Turkije ben hahaquote:Op maandag 24 mei 2010 02:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gegeten maar dat is toch met darmen enzo?nee dankjewel
Moet je echt eens proberen![]()
![]()
Ik ga deze zomer naar Istanbul, dus zegmaar waarquote:Op maandag 24 mei 2010 02:21 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja volgens mij iets van darmen maar omg het is echt zo lekker. Er is 1 plekje in Istanbul waar ik ALTIJD naar toe ga als ik in Turkije ben haha
Moet je echt eens proberen
![]()
![]()
Stomquote:Op maandag 24 mei 2010 02:21 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel gegeten van de bbq![]()
kofte
![]()
![]()
Ik zal het eens ff opzoeken..Kijken of ik het online kan vindenquote:Op maandag 24 mei 2010 02:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Istanbul, dus zegmaar waar![]()
Ik heb het adres niet precies kunnen vinden maar het is in de buurt van Kapali Carsiquote:Op maandag 24 mei 2010 02:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik zal het eens ff opzoeken..Kijken of ik het online kan vinden![]()
![]()
Phyton is ook tof.![]()
Vliegende Hollanders was nog niet klaar toen ik er was.![]()
Maar de attracties die ik hierboven noem zijn baas vanwege de nostalgische waarde.![]()
Ik heb een nare smaak overgehouden aan de Fata Morgana. Ik zat achterin het bootje met een meisje en dat liep slecht af door iets wat ze zeiquote:Op maandag 24 mei 2010 03:00 schreef IHVK het volgende:
Phyton is ook tof.![]()
Maar de attracties die ik hierboven noem zijn baas vanwege de nostalgische waarde.![]()
![]()
Het is Pythonquote:Op maandag 24 mei 2010 03:00 schreef IHVK het volgende:
Phyton is ook tof.![]()
Maar de attracties die ik hierboven noem zijn baas vanwege de nostalgische waarde.
3 uur nog op Fok, wat een onchristelijke tijd
Wat wordt er eigenlijk gevierd met Pinksteren?Enige christelijke feestdag waarvan ik het echt niet weet...
![]()
quote:Met Pinksteren (Grieks: Πεντεκοστη, Pentekostè) of Sinksen, wordt de uitstorting van de Heilige Geest herdacht. Met deze uitstorting werd ook het begin van de christelijke Kerk gemarkeerd. Het kan als zodanig tevens als de eerste christelijke opwekking worden gezien.Cool story, Hansel.![]()
Het komt me niet eens bekend voor, terwijl ik op een christelijk basisschool én een christelijke middelbare school heb gezetenquote:Niet dat we er wat mee deden, maar goed
![]()
![]()
Ik heb ook op een christelijke basisschool gezeten en het zegt mij verder ook niks.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het komt me niet eens bekend voor, terwijl ik op een christelijk basisschool én een christelijke middelbare school heb gezetenNiet dat we er wat mee deden, maar goed
![]()
![]()
Maar ik weet wel veel over Jezus en zijn leven heurrr. Bijbelverhalen die elke morgen werden voorgelezen.Dat vond ik zo leuk.
![]()
Dan is het goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik weet wel veel over Jezus en zijn leven heurrr. Bijbelverhalen die elke morgen werden voorgelezen.Dat vond ik zo leuk.
Cool story, Hansel.![]()
Ik heb morgen examen economie en ik moet nog beginnenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef Ayca het volgende:
25% afhet gaat niet zo heel snel in de zon...
![]()
![]()
Ga dan wegquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb morgen examen economie en ik moet nog beginnen
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:21 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Geen zin...Zit weer relaxed in de tuin
Zometeen ff potje tavla met m'n pa doen
oke..
lolik ben vergeten hoe je dat moet spelen
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef EchoAlpha het volgende:
Ayca heb je trouwens al een spotify account?
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:44 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
spotify:track:3Wojx0LHllBfX96QKL7sIw
Goed nummer
Istaaaanbuuuuuuuuuuullllll
Ja
![]()
Haha moest je maar Spotify downloadenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:55 schreef Julis het volgende:
Tss tss, wat is dat voor een taal? Sportifys.
Maar welk lied is dat?
Teoman.
![]()
![]()
![]()
Ja dat is 10 euro per maandquote:Op maandag 24 mei 2010 17:01 schreef Ayca het volgende:
Ik wil premium want dan kan je ook op je mobiel en offline
![]()
![]()
Laatste 2 albums staan er ook niet opquote:Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Ayca het volgende:
De eerste 2 albums van MVO staan er niet op trouwens, das wel jammer
En van Duman staat er geen een album online![]()
![]()
Neequote:Op maandag 24 mei 2010 17:10 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Laatste 2 albums staan er ook niet op
En van Duman staat er geen een album online
![]()
Maar gelukkig staan die wel gewoon in mijn local files![]()
![]()
Zeker gedownloadquote:Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar gelukkig staan die wel gewoon in mijn local files![]()
![]()
Piet en Henk zijn hier gewoon de dupe van!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef Julis het volgende:
Iets met de hoge heren in Den Haag en Jan en Anita!Cool story, Hansel.![]()
Ja datquote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Piet en Henk zijn hier gewoon de dupe van!
! Jij begrijpt het.
![]()
Fuck hunquote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Piet en Henk zijn hier gewoon de dupe van!
Saban en Fatma![]()
![]()
![]()
Ik ga maar eens verderquote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef Ayca het volgende:
25% afhet gaat niet zo heel snel in de zon...
....
![]()
Bzzttt...
Ik heb net even heel snel een paar cupcakes opgepimpt.
Ze zijn niet zo mooi, maar dat is omdat ik niet zoveel tijd had.
.......Toen ik klaar was![]()
![]()
Wat zullen je ouders blij met je zijn op die laatste fotoquote:Op maandag 24 mei 2010 17:58 schreef Bortecinem het volgende:
Bzzttt...
Ik heb net even heel snel een paar cupcakes opgepimpt.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo mooi, maar dat is omdat ik niet zoveel tijd had.
[ afbeelding ]
.......Toen ik klaar was
Maar ziet er goed uit![]()
![]()
Het ziet er nu een stuk schoner uit hoor. Ik heb alles al opgeruimd.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zullen je ouders blij met je zijn op die laatste foto
Maar ziet er goed uit
Voor mijn nichtje, ze gaat ze morgen uitdelen op school.![]()
![]()
Toppiequote:Op maandag 24 mei 2010 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ziet er nu een stuk schoner uit hoor. Ik heb alles al opgeruimd.
Voor mijn nichtje, ze gaat ze morgen uitdelen op school.
En lief hoor
Spotify is echt geniaalGeen laadtijden, zelfs al begin je midden in een nummer. Ze hebben echt ziek veel
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook wel lief.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toppie
En lief hoor
Spotify is echt geniaalGeen laadtijden, zelfs al begin je midden in een nummer. Ze hebben echt ziek veel
![]()
Wat is spotify?![]()
![]()
Ja kloptquote:Op maandag 24 mei 2010 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben ook wel lief.
Wat is spotify?
Nieuwe muziekdienst waar je gratis miljoenen liedjes kan luisteren, met af en toe beetje reclame. Je moet account maken, programmaatje downloaden en je kan meteen liedjes zoeken en luisteren in prima kwaliteit![]()
![]()
Alleen irritant van die reclame tussendoorquote:Op maandag 24 mei 2010 18:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toppie
En lief hoor
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: