Ik zal het eens ff opzoeken..Kijken of ik het online kan vindenquote:Op maandag 24 mei 2010 02:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Istanbul, dus zegmaar waar
Ik heb het adres niet precies kunnen vinden maar het is in de buurt van Kapali Carsiquote:Op maandag 24 mei 2010 02:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik zal het eens ff opzoeken..Kijken of ik het online kan vinden
Ik heb een nare smaak overgehouden aan de Fata Morgana. Ik zat achterin het bootje met een meisje en dat liep slecht af door iets wat ze zeiquote:Op maandag 24 mei 2010 03:00 schreef IHVK het volgende:
Phyton is ook tof.![]()
Vliegende Hollanders was nog niet klaar toen ik er was.![]()
Maar de attracties die ik hierboven noem zijn baas vanwege de nostalgische waarde.
Het is Pythonquote:Op maandag 24 mei 2010 03:00 schreef IHVK het volgende:
Phyton is ook tof.![]()
Vliegende Hollanders was nog niet klaar toen ik er was.![]()
Maar de attracties die ik hierboven noem zijn baas vanwege de nostalgische waarde.
quote:Met Pinksteren (Grieks: Πεντεκοστη, Pentekostè) of Sinksen, wordt de uitstorting van de Heilige Geest herdacht. Met deze uitstorting werd ook het begin van de christelijke Kerk gemarkeerd. Het kan als zodanig tevens als de eerste christelijke opwekking worden gezien.
Het komt me niet eens bekend voor, terwijl ik op een christelijk basisschool én een christelijke middelbare school heb gezetenquote:
Ik heb ook op een christelijke basisschool gezeten en het zegt mij verder ook niks.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het komt me niet eens bekend voor, terwijl ik op een christelijk basisschool én een christelijke middelbare school heb gezetenNiet dat we er wat mee deden, maar goed
Dan is het goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik weet wel veel over Jezus en zijn leven heurrr. Bijbelverhalen die elke morgen werden voorgelezen.Dat vond ik zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |