1 flesje staat vrijwel gelijk aan opquote:Op maandag 24 mei 2010 02:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
In dat andere topic zeg je dat het op is?
ohquote:Op maandag 24 mei 2010 02:12 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
wel waar...Jij begon opeens weer over cekirdek
hihiquote:Op maandag 24 mei 2010 02:14 schreef EchoAlpha het volgende:
En nu begin je weer over bier terwijl je weet dat het vrijwel op is!!
quote:Op maandag 24 mei 2010 02:14 schreef Ayca het volgende:
Nu we het toch over eten hebbenwat is jouw lievelingsgerecht EA?
Lekker is lekkerquote:
Heb het nog nooit gegeten maar dat is toch met darmen enzo?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:18 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Lekker is lekker
Kokorec is ook echt gigantisch lekker en ik kan dat alleen in Turkije eten (In Turkije is het echt lekker!)
Ja volgens mij iets van darmen maar omg het is echt zo lekker. Er is 1 plekje in Istanbul waar ik ALTIJD naar toe ga als ik in Turkije ben hahaquote:Op maandag 24 mei 2010 02:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gegeten maar dat is toch met darmen enzo?nee dankjewel
Ik ga deze zomer naar Istanbul, dus zegmaar waarquote:Op maandag 24 mei 2010 02:21 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja volgens mij iets van darmen maar omg het is echt zo lekker. Er is 1 plekje in Istanbul waar ik ALTIJD naar toe ga als ik in Turkije ben haha
Moet je echt eens proberen
Stomquote:Op maandag 24 mei 2010 02:21 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel gegeten van de bbq![]()
Ik zal het eens ff opzoeken..Kijken of ik het online kan vindenquote:Op maandag 24 mei 2010 02:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Istanbul, dus zegmaar waar
Ik heb het adres niet precies kunnen vinden maar het is in de buurt van Kapali Carsiquote:Op maandag 24 mei 2010 02:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik zal het eens ff opzoeken..Kijken of ik het online kan vinden
Ik heb een nare smaak overgehouden aan de Fata Morgana. Ik zat achterin het bootje met een meisje en dat liep slecht af door iets wat ze zeiquote:Op maandag 24 mei 2010 03:00 schreef IHVK het volgende:
Phyton is ook tof.![]()
Vliegende Hollanders was nog niet klaar toen ik er was.![]()
Maar de attracties die ik hierboven noem zijn baas vanwege de nostalgische waarde.
Het is Pythonquote:Op maandag 24 mei 2010 03:00 schreef IHVK het volgende:
Phyton is ook tof.![]()
Vliegende Hollanders was nog niet klaar toen ik er was.![]()
Maar de attracties die ik hierboven noem zijn baas vanwege de nostalgische waarde.
quote:Met Pinksteren (Grieks: Πεντεκοστη, Pentekostè) of Sinksen, wordt de uitstorting van de Heilige Geest herdacht. Met deze uitstorting werd ook het begin van de christelijke Kerk gemarkeerd. Het kan als zodanig tevens als de eerste christelijke opwekking worden gezien.
Het komt me niet eens bekend voor, terwijl ik op een christelijk basisschool én een christelijke middelbare school heb gezetenquote:
Ik heb ook op een christelijke basisschool gezeten en het zegt mij verder ook niks.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het komt me niet eens bekend voor, terwijl ik op een christelijk basisschool én een christelijke middelbare school heb gezetenNiet dat we er wat mee deden, maar goed
Dan is het goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:13 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik weet wel veel over Jezus en zijn leven heurrr. Bijbelverhalen die elke morgen werden voorgelezen.Dat vond ik zo leuk.
Ik heb morgen examen economie en ik moet nog beginnenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef Ayca het volgende:
25% afhet gaat niet zo heel snel in de zon...
Ga dan wegquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb morgen examen economie en ik moet nog beginnen
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:21 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Geen zin...Zit weer relaxed in de tuin
Zometeen ff potje tavla met m'n pa doen
Jaquote:Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef EchoAlpha het volgende:
Ayca heb je trouwens al een spotify account?
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:44 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
spotify:track:3Wojx0LHllBfX96QKL7sIw
Goed nummer
Istaaaanbuuuuuuuuuuullllll
Haha moest je maar Spotify downloadenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:55 schreef Julis het volgende:
Tss tss, wat is dat voor een taal? Sportifys.
Maar welk lied is dat?
Teoman.
Ja dat is 10 euro per maandquote:Op maandag 24 mei 2010 17:01 schreef Ayca het volgende:
Ik wil premium want dan kan je ook op je mobiel en offline
Laatste 2 albums staan er ook niet opquote:Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Ayca het volgende:
De eerste 2 albums van MVO staan er niet op trouwens, das wel jammer
Neequote:Op maandag 24 mei 2010 17:10 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Laatste 2 albums staan er ook niet op
En van Duman staat er geen een album online
Zeker gedownloadquote:Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar gelukkig staan die wel gewoon in mijn local files
Piet en Henk zijn hier gewoon de dupe van!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef Julis het volgende:
Iets met de hoge heren in Den Haag en Jan en Anita!
Ja datquote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Piet en Henk zijn hier gewoon de dupe van!
Fuck hunquote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Piet en Henk zijn hier gewoon de dupe van!
Ik ga maar eens verderquote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef Ayca het volgende:
25% afhet gaat niet zo heel snel in de zon...
Wat zullen je ouders blij met je zijn op die laatste fotoquote:Op maandag 24 mei 2010 17:58 schreef Bortecinem het volgende:
Bzzttt...
Ik heb net even heel snel een paar cupcakes opgepimpt.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo mooi, maar dat is omdat ik niet zoveel tijd had.
[ afbeelding ]
.......Toen ik klaar was
Het ziet er nu een stuk schoner uit hoor. Ik heb alles al opgeruimd.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zullen je ouders blij met je zijn op die laatste foto
Maar ziet er goed uit
Toppiequote:Op maandag 24 mei 2010 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ziet er nu een stuk schoner uit hoor. Ik heb alles al opgeruimd.
Voor mijn nichtje, ze gaat ze morgen uitdelen op school.
Ik ben ook wel lief.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toppie
En lief hoor
Spotify is echt geniaalGeen laadtijden, zelfs al begin je midden in een nummer. Ze hebben echt ziek veel
![]()
Ja kloptquote:Op maandag 24 mei 2010 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben ook wel lief.
Wat is spotify?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |