Ik wel. Wij voelen ons niet Nederlands. En dat hoeft ook helemaal niet zolang ik mij hier aan de regels houd en netjes mijn belasting betaal.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat ik daar aankaart, want al mijn familieleden en kennissen (en de één, twee Turkse vrienden die ik heb) denken er precies zo over, en ik begrijp er eerlijk gezegd niks van
![]()
Ik voel me eigenlijk bij geen van beide voor 100 procentquote:Op zondag 23 mei 2010 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wel. Wij voelen ons niet Nederlands. En dat hoeft ook helemaal niet zolang ik mij hier aan de regels houd en netjes mijn belasting betaal.
Same here, hoor. Maar toch voel ik mij meer Turks - al dan niet echt op zo'n manier dat ik mij verbonden voel met Turkije - dan Nederlands.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:11 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk bij geen van beide voor 100 procent
Als het oorlog was tussen Nederland en Turkije, en je was dienstplichtig - voor wie zou je dan vechten? Dit is net zo'n vraag.quote:
geeft niet hoooor schat.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Sorry hoor, maar ik weet niet wat zieliger is: constant afgeven op Turken of msnk aanvallen op zijn 'turkzijn'.
Ja maar dit is een 'spel'quote:Op zondag 23 mei 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als het oorlog was tussen Nederland en Turkije, en je was dienstplichtig - voor wie zou je dan vechten? Dit is net zo'n vraag.
Voetbal is voor veel mensen oorlog.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja maar dit is een 'spel', geen oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |