Dat is het nou, geen enkel volk kan beter zeiken dan de Nederlanders en ineens zijn ze trots op hun land omdat ze met zn allen weer de oranje shirts kunnen aantrekken met wat rare hoeden sponsored by Heinekenquote:Op zondag 23 mei 2010 01:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
NL is o zo geweldig!
Laat men nou ook gewoon eens ergens trots op zijn. Liever trots dan constant zeiken.
Je bent zeker jaloers dat jij geen rood shirt met sponsored by Ülker kan dragen!quote:Op zondag 23 mei 2010 01:24 schreef Garso het volgende:
[..]
Dat is het nou, geen enkel volk kan beter zeiken dan de Nederlanders en ineens zijn ze trots op hun land omdat ze met zn allen weer de oranje shirts kunnen aantrekken met wat rare hoeden sponsored by Heineken
Ik ben juist blij dat ze niet door zijn, misschien dat ze eens wakker worden daar in Turkije en eens een fatsoenlijk spel neerzetten.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent zeker jaloers dat jij geen rood shirt met sponsored by Ülker kan dragen!
Dat is dan ook precies wat ik daar aankaart, want al mijn familieleden en kennissen (en de één, twee Turkse vrienden die ik hebquote:Op zondag 23 mei 2010 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het enthousiasme niet opbrengen voor Nederland. Ik wil wel doen alsof Nederland mij boeit tijdens het WK, maar dat lukt niet.
Maar natuurlijk gun ik het Nederland van harte om kampioen te worden.![]()
Daar was ook al een topic over, en daardoor kwam ik een beetje op het idee van mijn topiquequote:Op zondag 23 mei 2010 01:20 schreef Garso het volgende:
[..]
Mensen die het WK volgen "omdat ze de volgende dag op het werk anders niks hebben om over te praten / niet kunnen meepraten"![]()
GVD tis met elk WK en EK raak, praten ze de hele dag over het wk alsof ze ook enig verstand hebben van voetbal en dat NL o zo geweldig is
edit:typo
Het lijkt wel alsof ik hbo doe. Maar ja, dit is wel het laatste deel van een project dat 6 maanden heeft geduurdquote:
Sowieso schaamteculturenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Alsof je je ergens voor zou moeten schamen als je wel of geen voetbal kijkt.
Langquote:Op zondag 23 mei 2010 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ik hbo doe. Maar ja, dit is wel het laatste deel van een project dat 6 maanden heeft geduurd.
Survival of the fittest.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hebben ook hele
mooie hoge zelfmoordcijfers daar. Falers moeten dood
Ach ja, ze hebben wel trots en eergevoel. Dat duizenden mensen zichzelf vermoorden brengt hen weer een stapje dichter bij de Samurai en de Spartanen.quote:
BUSHIDOquote:Op zondag 23 mei 2010 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben wel trots en eergevoel. Dat duizenden mensen zichzelf vermoorden brengt hen weer een stapje dichter bij de Samurai en de Spartanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |