Wat een lolbroek.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
Balkenende zegt net dat de burger de komende jaren niks in zijn portemonnee gaat voelen
Jawel hoor. Wat mij betreft doet hij helemaal afstand van zijn Turkse identiteit en gaat hij als Nederlander verder door het leven. Geloof me, het doet me niks. Maar zo is msnk niet. Hij zit hier een beetje de superieure kijk-mij-eens-goed-geïntegreerd-zijn Turk uit te hangen. Daarnaast verspreid hij regelmatig onzin over Turkije/Turken en doet hij alsof hij een Turkije-expert is terwijl hij jackshit af weet van Turkije. En dan opent hij nu ook nog eens een topic in KLB over 'Turken die niet naar het WK kijken omdat TR niet speelt'. Dude, waarom doe je dat? Je weet toch best wat voor mensen er hier rondhangen op Fok!? Je weet toch best wat voor reacties je kunt verwachten? Ben je nou echt zo dom en naïef of wil je gewoon heel graag een schouderklopje krijgen van de autochtone Nederlander? Zo van 'nou msnk, gelukkig ben jij niet zo. Wij accepteren jou helemaalquote:Op zondag 23 mei 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:
Jongens, wat doen we sneuMag msnk niet de Nederlander spelen?
Die vraag werd gesteld door Frits Wester, een ja/nee vraag. Gaat ie eerst antwoord met koopkrachtbehoud en blabla, wordt ie op afgerekend, zegt ie dan uiteindelijk 'nee', pakt Rutte hem er meteen op en daarna meteen reclame, dus die galmt nogal doorquote:
Élk dorp met meer dan een paar duizend inwoners heeft wel een vogelaarwijk.quote:
Dat is wel altijd tricky van die interviewers ze lokken bepaalde antwoorden uit. En ja/nee vragen al helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die vraag werd gesteld door Frits Wester, een ja/nee vraag. Gaat ie eerst antwoord met koopkrachtbehoud en blabla, wordt ie op afgerekend, zegt ie dan uiteindelijk 'nee', pakt Rutte hem er meteen op en daarna meteen reclame, dus die galmt nogal door
Niet tactisch
QFTquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Kon ik maar in zo'n korte tijd hele lappen tekst schrijven, dan waren al mijn projecten nu al lang af.
Je beknopte tekst zorgt totaal niet voor een contradictiequote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wat mij betreft doet hij helemaal afstand van zijn Turkse identiteit en gaat hij als Nederlander verder door het leven. Geloof me, het doet me niks. Maar zo is msnk niet. Hij zit hier een beetje de superieure kijk-mij-eens-goed-geïntegreerd-zijn Turk uit te hangen. Daarnaast verspreid hij regelmatig onzin over Turkije/Turken en doet hij alsof hij een Turkije-expert is terwijl hij jackshit af weet van Turkije. En dan opent hij nu ook nog eens een topic in KLB over 'Turken die niet naar het WK kijken omdat TR niet speelt'. Dude, waarom doe je dat? Je weet toch best wat voor mensen er hier rondhangen op Fok!? Je weet toch best wat voor reacties je kunt verwachten? Ben je nou echt zo dom en naïef of wil je gewoon heel graag een schouderklopje krijgen van de autochtone Nederlander? Zo van 'nou msnk, gelukkig ben jij niet zo. Wij accepteren jou helemaal'.
Serieus msnk, wat boeit het jou of er Turken zijn die het WK wel of niet volgen? Sen mi mosmor oluyorsun onlar Hollandayi savunmadiginda? Niet iedereen voelt zich verbonden met Nederland. Get over it.
Hoezo?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je beknopte tekst zorgt totaal niet voor een contradictie
Op FOK! gaat dat toch hand in handquote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze vindt het niet erg dat msnk als Nederlander door het leven gaat, maar het doet haar wel wat als hij constant afgeeft op Turken.
Twee verschillende dingen.
Wtf, waarom wil je datquote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil mn vinger een keer in de inhoud van roldeo stoppen
hoe krijg ik dat ding open?
Het voelt waarschijnlijk als... plakkerig water met een geurtje!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil mn vinger een keer in de inhoud van roldeo stoppen
hoe krijg ik dat ding open?
Het gaat niet over het feit of msnk zich Turks voelt of niet. Het is meer hoe hij neerkijkt op Turken die zich wel Turks voelen en/of niet verbonden voelen met Nederland. Als jij je zo Nederlands voelt of zoveel van Nederland houdt, waarom bemoei jij je dan met de Turken die niet zoals jij zijn? Ik bemoei mij ook niet met jou? - behalve als je onzin rondbazuint over Turken/Turkije of zit te kankeren zoals je regelmatig doet. En dan ook nog hoe hij slijmt bij de autochtone Nederlanders. Damn. Ik kots op Turken zoals hij. Assimileerden mensen zoals hij maar helemaal, dan had ik tenminste geen last van ze.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
Over dat topic, kijk op zich is het gewoon een klacht. Zit ook een kern van waarheid in.
Aan de andere kant, het geeft van die extreme figuren ook een stok om mee te slaan.
Want 'zie je wel dat allochtonen niet loyaal zijn aan Nederland' ! En dat blijkt hier niet echt uit vind ik.
Maar als msnk zich niet Turks voelt, so be it, niks aan de hand. Ik bedoel Turkije zie ik ook maar 5 weken per 2 jaar. Maar goed, laten we het over iets anders hebben?
Klopt, dit was een grap om te verhullen dat IHVK wel degelijk een punt had, maar ik probeer mijn ego in stand te houden door het te ridiculiseren.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert het valt me op dat jij heel vaak een "grap" van iets maakt, terwijl je reactie op bortecinem volgens mij wel serieus was
je weet dat ik gelijk hebquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, dit was een grap om te verhullen dat IHVK wel degelijk een punt had, maar ik probeer mijn ego in stand te houden door het te ridiculiseren.
Wat een analyse
slotje op dit topic zou goed zijn jaquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan doe je je vinger in een pot stroop. Opgelost, slotje.
Heb je de tekst wel helemaal gelezen? Turken die zich niet Turks voelen doen mij niks. Maar Turken die zich niet Turks voelen en zich moeten/willen bewijzen bij de autochtone Nederlanders door te kankeren op Turken die niet zoals zij zijn, irriteren mij mateloos. En msnk is zo'n Turk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je beknopte tekst zorgt totaal niet voor een contradictie
Ik had die wel doorquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, dit was een grap om te verhullen dat IHVK wel degelijk een punt had, maar ik probeer mijn ego in stand te houden door het te ridiculiseren.
Wat een analyse
Slotje op jouw mond zou goed zijn. Of om je vingersquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
slotje op dit topic zou goed zijn ja
Ja, dit dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze vindt het niet erg dat msnk als Nederlander door het leven gaat, maar het doet haar wel wat als hij constant afgeeft op Turken.
Twee verschillende dingen.
het ligt aan de sterren, ik zweer het je... ben tweeling.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Slotje op jouw mond zou goed zijn. Of om je vingers.
Bijgeloof is haram.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het ligt aan de sterren, ik zweer het je... ben tweeling.
Zou ik ook zeggen als ik verder niks zinnigs te melden had.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:04 schreef msnk het volgende:
Ik ga er verder niet meer op in, het is namelijk overduidelijk dat op een enkeling na niemand überhaupt de moeite neemt om mijn posts compleet door te lezen voordat ze weerwoord bieden. Triest.
Tamam canim, sen oyle dusun. Hakkina helal ol.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik verder niks zinnigs te melden had.
Ik ging ook in op je posts hoor, maar er is niets meer te zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:04 schreef msnk het volgende:
Ik ga er verder niet meer op in, het is namelijk overduidelijk dat op een enkeling na niemand überhaupt de moeite neemt om mijn posts compleet door te lezen voordat ze weerwoord bieden. Triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |