Heb je het niet koud?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef EchoAlpha het volgende:
Hoi
Ik zet ff relaxed met laptop op schoot in de tuin...Kaarsjes en lampjes aan...heerlijk rustig
Echte vrouwen hebben minstens een keer in hun leven in hun vingers gesneden tijdens het uiensnijden.quote:
Wat een incompetente vrouwen zijn dat danquote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben minstens een keer in hun leven in hun vingers gesneden tijdens het uiensnijden.
Wie valt er op je?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef IHVK het volgende:
Nee er viel iets op. De pijn is nu weg gelukkig.
Okequote:Op zondag 23 mei 2010 23:51 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nee helemaal niet...Het is echt heerlijk weer
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:01 schreef EchoAlpha het volgende:
M´n laptop begint wel warm te worden op m´n schoot zo
M'n nageslacht wat doe je
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga morgen naar een vriend om origami te vouwen
het lukt niettttttttttttttttttttttttttttttttt
2 minuten geprobeerd en meteen mn geduld kwijt
JADFSIJSDFIJAIJDFSIJSDFIJAIJSDFASDIFJ
Lees: Krolse Turkse vrouwquote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca dat is niet grappig
ben momenteel heel agressief ...
iyi uyukularquote:Op maandag 24 mei 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
simdi gitmesem ben yarin kalkamicam
size iyi geceler.
Origami vouwenquote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga morgen naar een vriend om origami te vouwen
het lukt niettttttttttttttttttttttttttttttttt
2 minuten geprobeerd en meteen mn geduld kwijt
JADFSIJSDFIJAIJDFSIJSDFIJAIJSDFASDIFJ
Daar zijn ze wel heel jongquote:
Ja I knowquote:Op maandag 24 mei 2010 00:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Origami vouwen? Dat maakt je waarschijnlijk wel rustig. Hoe komen jullie op het idee om origami te gaan vouwen op een vrije dag
? Schoolopdracht?
[..]
Daar zijn ze wel heel jong!
Het is een leuk lied, inderdaadquote:Op maandag 24 mei 2010 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja I knowword altijd zo rustig van dat lied
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:30 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik heb alle albums van Mor ve Ötesi maar ik heb alleen naar de album na 2004 geluisterd
Deli luister ik dan weer bijna nooit meerquote:Op maandag 24 mei 2010 00:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen maar eens proberen
Momenteel luister ik naar Deli
Ik heb de CD van Deli niet maar ik zit nu ff via spotify te luisteren omdat ik op de laptop geen FLAC/MP3tjes hebquote:Op maandag 24 mei 2010 00:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Deli luister ik dan weer bijna nooit meer
quote:
Ze hebben een paar dagen geleden nog een nieuw album uitgebrachtquote:Op maandag 24 mei 2010 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ook mooi. Laat ik even alle albums van ze downloaden. Ik heb maar een paar liedjes van ze op de computer staan
.
Oh, echtquote:Op maandag 24 mei 2010 00:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze hebben een paar dagen geleden nog een nieuw album uitgebracht
Oh dat hoef niet hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 00:38 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik kan morgen wel ff een pagina open zetten op m'n server met een aantal albums van ze in FLAC formaat...hoef je geen crappy 128kbps rip te luisteren
Je ziet morgen wel als ik het niet vergeetquote:Op maandag 24 mei 2010 00:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh dat hoef niet hoor! (?) Je bedoelt de nieuwe liedjes, toch? Of snap ik het nu even niet
.
http://www.masumiyetinziyanolmaz.com// Maar dit is dus hun nieuwe album.
Cay en cekirdekquote:Op maandag 24 mei 2010 00:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe. Volgens mij is dat kauwgom hoor.
Nu heb ik trek in cekirdek.
Lekker op zijn Turksquote:Op maandag 24 mei 2010 00:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Cay en cekirdek
Ben trouwens toch maar ff op een stoel gaan zitten, m'n kont begon pijn te doen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef BluesRebel het volgende:
Een vriend van mij vraagt welke kroegen/clubs multicultureler zijn qua allochtone meisjes en wil daar binnenkort dan heenNiet Antillianen ofzo maar eerder Turken en die landen in de buurt. Ik woon nog maar net in Groningen dus heb geen flauw idee. Iemand?
Ja het is echt verdomd lekker weer.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Lekker op zijn Turks
Zit jij nog steeds buiten, ja?
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:55 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja het is echt verdomd lekker weer.
Lekker stil en dan mijn muziek aan
Muziek staat niet hard aan hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 00:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Misschien willen je buren het ook lekker stil hebben
Ja, ik heb het raam wijd openquote:Op maandag 24 mei 2010 00:55 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja het is echt verdomd lekker weer.
Lekker stil en dan mijn muziek aan
M'n ouders hebben een paar dagen geleden een partytent gekocht...Ik zit daar nu lekker onderquote:Op maandag 24 mei 2010 00:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik heb het raam wijd open. Frisse lucht. Zomers weer. Ik kan niet buiten zitten met de computer, helaas
.
Ah, chillquote:Op maandag 24 mei 2010 00:59 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
M'n ouders hebben een paar dagen geleden een partytent gekocht...Ik zit daar nu lekker onder![]()
Ach ik zit wel lekker...Beetje chatten enzoquote:Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef Ayca het volgende:
Mn moeder wilt niet buiten met me zittenen alleen is ook zo mwah
Toevallig heb ik ook net honger...Friteuse is vrij dichtbij...Zit te twijfelen of ik um zal aanzettenquote:
Ik eet nu zodat ik 's morgens niks hoef te eten en dus kan doorslapenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:39 schreef Ayca het volgende:
Eet gewoon niksstelletje vreetzakken, het is al bijna 2 uur
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik eet nu zodat ik 's morgens niks hoef te eten en dus kan doorslapen
quote:Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige turk die niet van cekirdek houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |