Vreemd maar dan zou het aan die andere moeten liggen, die van mij zit ook in een DMZ en ik heb nergens last van, staat je unpn uit?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:46 schreef Jeffdk1 het volgende:
[..]
Nope, m'n Xbox zit in een DMZ. Ik heb ook problemen met verbindingen. Vaak gooien ze me terug naar free roam vanwege connectie problemen met andere gebruikers. Aldus de foutmelding.
Weet alleen niet of Live hoofdlettergevoelig is, maar ik heb dus geen hoofdletters in mijn live staanquote:
Ik schiet meestal me hele pistool leeg want heb geen idee hoe je de trekker moet overhalenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:49 schreef Jeffdk1 het volgende:
[..]
Geen idee, heb 3 duels gehad. Bij alle 3 alleen in de arm geschoten. Begin gewoon te mikken en zet 1 of 2 kruisjes of z'n arm
Welke is dit? Ik heb ze allemaal al.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:03 schreef Studiotje het volgende:
Bweh, Teasure Hunter - Rank 7 en kan de volgende niet vinden
Iets wat lijkt op een gat.. een poort berg.. het is in Mexico iigquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:07 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik schiet meestal me hele pistool leeg want heb geen idee hoe je de trekker moet overhalen
Ik snap nog niet hoe het werkt, vooral niet hoe of wanneer je de trekker overhaalt.
quote:Wait until it says "Draw". Immediately press and hold the left trigger. This will begin dead eye mode automatically. Your reticule will appear below the other gunman's feet. Use the right stick to move the reticule up to the area of the body you wish to shoot.
You should notice that the reticule strobes, the pieces move from far away from the center of the reticule to near the center of it; the closer to the center, the better!
When the aiming reticule is over the part of the body you wish to shoot wait until its pieces are very close to the center (of the reticule area) and then press the right trigger to paint the target.
The closer they are to the center, the higher your score. The higher your score, the larger an area is filled in the vertical bar to the right. If the other gunman's first line in the bar is higher than yours, you will lose. So, click when the reticule pieces are as close as possible.
Nee, geinigquote:Op maandag 24 mei 2010 11:41 schreef Edwinuss het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je iemand kan begroeten in de singleplayer als je op B drukt?
Nog niks, is zo'n Stranger missie, 20 veren, 5 bever huiden en 10 Red Sage zoeken en dan brengen..quote:
Even gekeken, ja staat ook uit. Heb ook geen problemen met andere spellen. Vanavond weer eens proberen.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:03 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Vreemd maar dan zou het aan die andere moeten liggen, die van mij zit ook in een DMZ en ik heb nergens last van, staat je unpn uit?
Het is ook leuk wanneer ie in Mexico aankomt en daar in het Spaans probeert te groeten...quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is ook leuk wanneer ie in Mexico aankomt en daar in het Spaans probeert te groeten...
Vanaf 04:52.
Zojuist bij mij (PS3)quote:Op maandag 24 mei 2010 13:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Is het spel al eens bij iemand vastgelopen?
Ja had ook net, deed de cd eruit en er weer in toen begon die weer in het hoofdscherm. Toch flink irritant.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zojuist bij mij (PS3)
Maar een simpele restart van mijn PS3 en hij doet het weer...
Inderdaad. Ze rijden altijd ontzettend langzaam en als je voor ze gaat rijden remmen ze afquote:Op maandag 24 mei 2010 14:10 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb het trouwens wel een beetje gehad met het constant gasten volgen op een paard als je een missie start.
Bonnie heeft er vast wel 1.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Studiotje het volgende:
Waar in hemelsnaam kan ik Bevers vindenIk loop al een tijdje langs het water maar nergens lopen ze
schiet hem neer en teabag hemquote:Op maandag 24 mei 2010 14:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zoek een zwart paard, heb nu ineens, omdat mijn ouwe dood is, een lelijke bruine met witte schimmel op zijn rug
Volgens de Read Dead Wikia:quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Studiotje het volgende:
Waar in hemelsnaam kan ik Bevers vindenIk loop al een tijdje langs het water maar nergens lopen ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://reddead.wikia.com/wiki/BeaversMichael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik weet niet of het er echt een is, maar in het kapelletje waar je eerste missie voor Seth begint, staat er op het podium ''The Devil has got into that beast'' geschreven. Geen idee waar het op slaat though.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:50 schreef DaFrenk het volgende:
Zijn er eigenlijk al coole easter eggs gevonden? Zoals dat hart in GTA4?
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hopla alweer een poging om die schijt KUT 10 minuten Most wanted achievment te halen door zo'n KUTjong dat me weer neerknalt.
In McrFarlanes farm is ook zon plek waar geen sheriff komt, volgens mij bovenop het sheriffhok als ik het goed heb.quote:
Ik zit wel in Mexico maar keer nog regelmatig terug naar Armadilloquote:Op maandag 24 mei 2010 15:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zit op 15 uur en ben nog niet eens in mexico of wat geweest, alleen maar rond Armadillo
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens de Read Dead Wikia:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://reddead.wikia.com/wiki/Beavers
![]()
Daar ben ik nu en heb er 3 4 gevonden, rot beesten, ondertussen ook 12 wolven neergeknald en 4 beren
[ Bericht 0% gewijzigd door Studiotje op 24-05-2010 15:31:20 ]
Ik ben er nog maar 2 tegen gekomen, tussenstand: 1-1quote:Op maandag 24 mei 2010 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Die cougars zijn echt fucking wild. Die beesten belagen je echt uit het niets. Ik ben gewoon bijna bang om 's nachts door cougargebied te reizen. Ook dat geluid wat ze maken.![]()
Same here, zit nu op 17 uur en kan inmiddels wel naar Mexico, ben alleen nog niet overgestoken.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zit op 15 uur en ben nog niet eens in mexico of wat geweest, alleen maar rond Armadillo
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar wil iedereen ophouden met posten in dit topic? Ik wacht namelijk nog op het spel en ik zou het fijn vinden als jullie niet meer hier in posten.
Dank jullie wel.
Hoogachtend,
Billie Jan Willemsen.
Heb je die naam zomaar verzonnen of is het een toespeling op Bill Williamson, de man waar je achter zit in RDR?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar wil iedereen ophouden met posten in dit topic? Ik wacht namelijk nog op het spel en ik zou het fijn vinden als jullie niet meer hier in posten.
Dank jullie wel.
Hoogachtend,
Billie Jan Willemsen.
hmm dat dacht ik ook toen ik het zagquote:Op maandag 24 mei 2010 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je die naam zomaar verzonnen of is het een toespeling op Bill Williamson, de man waar je achter zit in RDR?
HAHA! Dat had ik ook. Ik had toen iets van 30 wolven geskinned.. Bij elkaar iets van 1000 dollar rijkerquote:Op maandag 24 mei 2010 15:00 schreef Nico_Galijk het volgende:
Wat een spelgeweldige sfeer.
Gisteren kwam ik een roedel wolven tegen die ik vrij gemakkelijk tegen de vlakte kreeg. Na het skinnen van deze wolven hoorde ik een nieuwe roedel aankomen. Dit ging zo'n 5-6x door tot ik er genoeg van had en vluchtte. Zal wel een respawn-bug oid zijn, maar is wel lekker dollars verdienen zo
hmm je hebt een soort van auto aim hoor dus je kan redelijk snel mensen doden.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver wat is die multiplayer toch kut eigenlijk. Free roam is vermakelijk, al valt er weinig te doen, maar gang shootout etc. zijn gewoon niet leuk.
Elke keer dat je spawned heb je alleen een kutrevolver, en word je gelijk belaagd van 3 kanten door mensen met repeaters.
Daarnaast werkt het hele schieten gewoon niet lekker genoeg, ik sta vaak genoeg op 10 meter van mensen die gewoon niet te raken zijn omdat ze de hele tijd van links naar rechts lopen. Dan duurt een gevecht 1 op 1 al snel 15 seconden, en dan is er altijd wel een of andere pipo die je van de zijkant neermaait.
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je die naam zomaar verzonnen of is het een toespeling op Bill Williamson, de man waar je achter zit in RDR?
Echt totaal geen problemen mee, ik heb al een goede 6 a 7 uur in de MP zitten. Als er iemand vanavond wat later will free roamen voeg me maar toe.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Daarnaast werkt het hele schieten gewoon niet lekker genoeg, ik sta vaak genoeg op 10 meter van mensen die gewoon niet te raken zijn omdat ze de hele tijd van links naar rechts lopen. Dan duurt een gevecht 1 op 1 al snel 15 seconden, en dan is er altijd wel een of andere pipo die je van de zijkant neermaait.
Nopequote:Op maandag 24 mei 2010 16:48 schreef jesperrrrsss het volgende:
p.s kan je eigenlijk in free roam pokeren met vrinden ?
ben nog geen een keer online gegaan met rdr
Ja, eigenlijk alle missies die je op de map ziet zitten op de hoofdlijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mag nu een missie gaan doen voor Irish, dus niet ver. Maar ik denk dat de missies van die sheriff : M, wel de hoofdlijn is toch?
Uhm? Volgens mij snap ik die zin niet zoquote:Op maandag 24 mei 2010 17:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk alle missies die je op de map ziet zitten op de hoofdlijn.
Ik ook niet nu ik het lees.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm? Volgens mij snap ik die zin niet zo
scherp hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 17:32 schreef -Menn0- het volgende:
Maar je moet ook helemaal niet op R3 drukken
Nja gaat er mij om dat ik zoveel mogelijk side missies kan doen, dus dacht dat die Sheriff M de hoofdlijn wasquote:
Mr callcenter?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja gaat er mij om dat ik zoveel mogelijk side missies kan doen, dus dacht dat die Sheriff M de hoofdlijn was. Jij moet dat wel weten. Mr callcenter
Volgens mij moet je ze allemaal doen, als je bij Fort Mercer komt merk je waarom.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand anders welke missies echt voor het hoofdverhaal zijn?!
Ja ik bedoel R2 typfoutjequote:Op maandag 24 mei 2010 17:32 schreef -Menn0- het volgende:
Maar je moet ook helemaal niet op R3 drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |