Inderdaad. Ze rijden altijd ontzettend langzaam en als je voor ze gaat rijden remmen ze afquote:Op maandag 24 mei 2010 14:10 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb het trouwens wel een beetje gehad met het constant gasten volgen op een paard als je een missie start.
Bonnie heeft er vast wel 1.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Studiotje het volgende:
Waar in hemelsnaam kan ik Bevers vindenIk loop al een tijdje langs het water maar nergens lopen ze
schiet hem neer en teabag hemquote:Op maandag 24 mei 2010 14:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zoek een zwart paard, heb nu ineens, omdat mijn ouwe dood is, een lelijke bruine met witte schimmel op zijn rug
Volgens de Read Dead Wikia:quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Studiotje het volgende:
Waar in hemelsnaam kan ik Bevers vindenIk loop al een tijdje langs het water maar nergens lopen ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://reddead.wikia.com/wiki/BeaversMichael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik weet niet of het er echt een is, maar in het kapelletje waar je eerste missie voor Seth begint, staat er op het podium ''The Devil has got into that beast'' geschreven. Geen idee waar het op slaat though.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:50 schreef DaFrenk het volgende:
Zijn er eigenlijk al coole easter eggs gevonden? Zoals dat hart in GTA4?
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hopla alweer een poging om die schijt KUT 10 minuten Most wanted achievment te halen door zo'n KUTjong dat me weer neerknalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |