Vreemd maar dan zou het aan die andere moeten liggen, die van mij zit ook in een DMZ en ik heb nergens last van, staat je unpn uit?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:46 schreef Jeffdk1 het volgende:
[..]
Nope, m'n Xbox zit in een DMZ. Ik heb ook problemen met verbindingen. Vaak gooien ze me terug naar free roam vanwege connectie problemen met andere gebruikers. Aldus de foutmelding.
Weet alleen niet of Live hoofdlettergevoelig is, maar ik heb dus geen hoofdletters in mijn live staanquote:
Ik schiet meestal me hele pistool leeg want heb geen idee hoe je de trekker moet overhalenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:49 schreef Jeffdk1 het volgende:
[..]
Geen idee, heb 3 duels gehad. Bij alle 3 alleen in de arm geschoten. Begin gewoon te mikken en zet 1 of 2 kruisjes of z'n arm
Welke is dit? Ik heb ze allemaal al.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:03 schreef Studiotje het volgende:
Bweh, Teasure Hunter - Rank 7 en kan de volgende niet vinden
Iets wat lijkt op een gat.. een poort berg.. het is in Mexico iigquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:07 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik schiet meestal me hele pistool leeg want heb geen idee hoe je de trekker moet overhalen
Ik snap nog niet hoe het werkt, vooral niet hoe of wanneer je de trekker overhaalt.
quote:Wait until it says "Draw". Immediately press and hold the left trigger. This will begin dead eye mode automatically. Your reticule will appear below the other gunman's feet. Use the right stick to move the reticule up to the area of the body you wish to shoot.
You should notice that the reticule strobes, the pieces move from far away from the center of the reticule to near the center of it; the closer to the center, the better!
When the aiming reticule is over the part of the body you wish to shoot wait until its pieces are very close to the center (of the reticule area) and then press the right trigger to paint the target.
The closer they are to the center, the higher your score. The higher your score, the larger an area is filled in the vertical bar to the right. If the other gunman's first line in the bar is higher than yours, you will lose. So, click when the reticule pieces are as close as possible.
Nee, geinigquote:Op maandag 24 mei 2010 11:41 schreef Edwinuss het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je iemand kan begroeten in de singleplayer als je op B drukt?
Nog niks, is zo'n Stranger missie, 20 veren, 5 bever huiden en 10 Red Sage zoeken en dan brengen..quote:
Even gekeken, ja staat ook uit. Heb ook geen problemen met andere spellen. Vanavond weer eens proberen.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:03 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Vreemd maar dan zou het aan die andere moeten liggen, die van mij zit ook in een DMZ en ik heb nergens last van, staat je unpn uit?
Het is ook leuk wanneer ie in Mexico aankomt en daar in het Spaans probeert te groeten...quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is ook leuk wanneer ie in Mexico aankomt en daar in het Spaans probeert te groeten...
Vanaf 04:52.
Zojuist bij mij (PS3)quote:Op maandag 24 mei 2010 13:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Is het spel al eens bij iemand vastgelopen?
Ja had ook net, deed de cd eruit en er weer in toen begon die weer in het hoofdscherm. Toch flink irritant.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zojuist bij mij (PS3)
Maar een simpele restart van mijn PS3 en hij doet het weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |