quote:Op maandag 24 mei 2010 01:01 schreef ufopiloot het volgende:
Is iemand al ver gekomen met jagen/schatzoeken? Ik moet nu 5 BOARS skinnen, maar ik ben nog nergens een boar tegen gekomen. En ik neem aan dat die boars in het eerste gebied te vinden zijn (ik doe al missies in Mexico).
Ook heb ik met schatzoeken de eerste 3 opgelost, maar nu zit ik vast bij nummer 4, kan er totaal niets uit opmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.l|||-------|||l
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:01 schreef ufopiloot het volgende:
Is iemand al ver gekomen met jagen/schatzoeken? Ik moet nu 5 BOARS skinnen, maar ik ben nog nergens een boar tegen gekomen. En ik neem aan dat die boars in het eerste gebied te vinden zijn (ik doe al missies in Mexico).
Ook heb ik met schatzoeken de eerste 3 opgelost, maar nu zit ik vast bij nummer 4, kan er totaal niets uit opmaken.Ben bij het zelfde stukje met dat jagen, maar treasure hunten moet ik nog de eerste vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
daar kwam ik gister een beetje toevallig achter.. ik roep me paard.. sta op een dakkie.. paard onder me.. spring naar beneden en mount..quote:Op maandag 24 mei 2010 10:05 schreef andre347 het volgende:
Wat een bazenspel![]()
Ook is het leuk om van het balkon van de saloon in Armadillo je paard te fluiten. Die komt er vervolgens onder te staan en spring je zo over het hekje op je paard en kun direct wegrijden
Gaafquote:Op maandag 24 mei 2010 10:05 schreef andre347 het volgende:
Ook is het leuk om van het balkon van de saloon in Armadillo je paard te fluiten. Die komt er vervolgens onder te staan en spring je zo over het hekje op je paard en kun direct wegrijden
Maar ik had ook voor gezorgd dat ik de afgelopen 4 dagen vrij wasquote:Op maandag 24 mei 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
30 uur al?Damn ik lig achter na zo'n weekendje niet gamen
Vanavond hoop ik wel weer online te zijn om te paardjehobbelen
En jij won gewoon ff 2 keerquote:Op maandag 24 mei 2010 11:35 schreef Edwinuss het volgende:
Waren een aantal toffe sessies gister Sold.
Vanavond weer even? Teun is er nu ook weer.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En jij won gewoon ff 2 keer![]()
En ik was ook een keer goed bezig en dan loopt het spel vast
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |