Zat ik ook al te denken vanmiddag, ik moet inderdaad zeggen dat die warmte IRL wel iets toevoegt, daardoor voelt het nog meer of je in de game zit.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:16 schreef Frankii het volgende:
Wat een geniale game is het tochEn ja, ik heb vandaag in de broeiende hitte op mijn kamer (met een biertje) genoten van het warme weer in de game.
Ik ben heel benieuwd! Zal nog wel het e.e.a. aan missies vergen zeker?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maak je maar klaar als je Mexico in mag gaan. Dat is echt prachtig, adembenemend. De muziek, de omgeving. Ongekend.
Opzich valt het wel mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! Zal nog wel het e.e.a. aan missies vergen zeker?
beter dan de intro? toen zat ik al zoquote:Op zondag 23 mei 2010 20:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maak je maar klaar als je Mexico in mag gaan. Dat is echt prachtig, adembenemend. De muziek, de omgeving. Ongekend.
Ja! Ik vond het beter dan de intro. Zeker als je het verhaal aan het volgen bent en je naar de tekst van de muziek luistert.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
beter dan de intro? toen zat ik al zoen zo
te kijken
Kamp opzetten, op save drukken maar niet saven, dan zijn er weer 6 uren voorbij.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef ufopiloot het volgende:
Mexico is gewelding in het oosten. In het westen is het een beetje hetzelfde als het eerste gebied. Maar in het oosten heb je echt dat oranje gebergte met supermooie plateau's en rotsen.. Geweldig als daar de zon op komt of onder gaat. Jammer ook dat je niet door de nacht heen kan skippen, zonsopgang, ondergang en overdag vind ik echt prachtig, maar 's nachts zie je er niet meer zoveel van
Welke actie?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:28 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Tja ik zou voor de PS3 zijn gegaan ALS het niet zo'n slechte port was geweest. Morgen Overmorgen maar eens halen bij die gamemania actie
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:32 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel, net of je door Monument Valley rijdt!Inderdaad. Net eten gemaakt en ben daar gestopt om te genieten van 't uitzicht tijdens 't etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 schijt/oude games inleveren( Gears of War 1 en Obilivionquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga vanavond wel weer even spelen hopelijk rekken ze het nog een beetje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Hahah zie je die autos ook echt rijden? Moet je vangen met je lasso !!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:14 schreef Studiotje het volgende:
Basz89 op de Xbox
Ben nu net uit Mexico en richting Blackwater gegaanDie auto's zijn echt vet droog
Helaas geldt wel de beperking dat sportgames < 2008 niet geaccepteerd worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
2 schijt/oude games inleveren( Gears of War 1 en Obilivion) en dan voor 30 euro de game. Dan kun je zelfs gewoon voor 5 euro Pes 2005 2x 2e hands kopen en dan inleveren denk ik.
Je ziet ze rijden, je rijd er in (meerijden, volgens mij ken je er zelf (nog) niet mee rijdenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahah zie je die autos ook echt rijden? Moet je vangen met je lasso !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |