In McrFarlanes farm is ook zon plek waar geen sheriff komt, volgens mij bovenop het sheriffhok als ik het goed heb.quote:
Ik zit wel in Mexico maar keer nog regelmatig terug naar Armadilloquote:Op maandag 24 mei 2010 15:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zit op 15 uur en ben nog niet eens in mexico of wat geweest, alleen maar rond Armadillo
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens de Read Dead Wikia:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://reddead.wikia.com/wiki/Beavers
![]()
Daar ben ik nu en heb er 3 4 gevonden, rot beesten, ondertussen ook 12 wolven neergeknald en 4 beren
[ Bericht 0% gewijzigd door Studiotje op 24-05-2010 15:31:20 ]
Ik ben er nog maar 2 tegen gekomen, tussenstand: 1-1quote:Op maandag 24 mei 2010 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Die cougars zijn echt fucking wild. Die beesten belagen je echt uit het niets. Ik ben gewoon bijna bang om 's nachts door cougargebied te reizen. Ook dat geluid wat ze maken.![]()
Same here, zit nu op 17 uur en kan inmiddels wel naar Mexico, ben alleen nog niet overgestoken.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zit op 15 uur en ben nog niet eens in mexico of wat geweest, alleen maar rond Armadillo
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar wil iedereen ophouden met posten in dit topic? Ik wacht namelijk nog op het spel en ik zou het fijn vinden als jullie niet meer hier in posten.
Dank jullie wel.
Hoogachtend,
Billie Jan Willemsen.
Heb je die naam zomaar verzonnen of is het een toespeling op Bill Williamson, de man waar je achter zit in RDR?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:40 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar wil iedereen ophouden met posten in dit topic? Ik wacht namelijk nog op het spel en ik zou het fijn vinden als jullie niet meer hier in posten.
Dank jullie wel.
Hoogachtend,
Billie Jan Willemsen.
hmm dat dacht ik ook toen ik het zagquote:Op maandag 24 mei 2010 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je die naam zomaar verzonnen of is het een toespeling op Bill Williamson, de man waar je achter zit in RDR?
HAHA! Dat had ik ook. Ik had toen iets van 30 wolven geskinned.. Bij elkaar iets van 1000 dollar rijkerquote:Op maandag 24 mei 2010 15:00 schreef Nico_Galijk het volgende:
Wat een spelgeweldige sfeer.
Gisteren kwam ik een roedel wolven tegen die ik vrij gemakkelijk tegen de vlakte kreeg. Na het skinnen van deze wolven hoorde ik een nieuwe roedel aankomen. Dit ging zo'n 5-6x door tot ik er genoeg van had en vluchtte. Zal wel een respawn-bug oid zijn, maar is wel lekker dollars verdienen zo
hmm je hebt een soort van auto aim hoor dus je kan redelijk snel mensen doden.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver wat is die multiplayer toch kut eigenlijk. Free roam is vermakelijk, al valt er weinig te doen, maar gang shootout etc. zijn gewoon niet leuk.
Elke keer dat je spawned heb je alleen een kutrevolver, en word je gelijk belaagd van 3 kanten door mensen met repeaters.
Daarnaast werkt het hele schieten gewoon niet lekker genoeg, ik sta vaak genoeg op 10 meter van mensen die gewoon niet te raken zijn omdat ze de hele tijd van links naar rechts lopen. Dan duurt een gevecht 1 op 1 al snel 15 seconden, en dan is er altijd wel een of andere pipo die je van de zijkant neermaait.
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je die naam zomaar verzonnen of is het een toespeling op Bill Williamson, de man waar je achter zit in RDR?
Echt totaal geen problemen mee, ik heb al een goede 6 a 7 uur in de MP zitten. Als er iemand vanavond wat later will free roamen voeg me maar toe.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Daarnaast werkt het hele schieten gewoon niet lekker genoeg, ik sta vaak genoeg op 10 meter van mensen die gewoon niet te raken zijn omdat ze de hele tijd van links naar rechts lopen. Dan duurt een gevecht 1 op 1 al snel 15 seconden, en dan is er altijd wel een of andere pipo die je van de zijkant neermaait.
Nopequote:Op maandag 24 mei 2010 16:48 schreef jesperrrrsss het volgende:
p.s kan je eigenlijk in free roam pokeren met vrinden ?
ben nog geen een keer online gegaan met rdr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |