zevenheuvelenloop ben ik niet bijquote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef jde_kok het volgende:
Meeting lijkt me zeker een leuk idee. Zijn zat leuke wedstrijden in het land. Zevenheuvelenloop is wel een goede daarvoor.
Dat idee had ik ook al, LVML is niet de best en strakst georganiseerde loop, maar vond het vorig jaar wel erg leuk om te lopen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:25 schreef knnth het volgende:
Oh, het parcours is eindelijk bekend! (De inschrijving is natuurlijk nog niet open ook al zou de inschrijving begin mei van start gaan)
Alleen het is niet bepaald een Laan van Meerdervoortloop meer, eerder een duin- en strandloop. Met slechts 1200m op de LvM en 5000 meter door duinen en over strand ...
Hallo Neelix:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Neelix het volgende:
Ik kom als beginnend hardloper ook hier even kijken
Ik heb het idee dat ik mijn vraag hier beter kan stellen:
[..]
[edit]Hmm, hartloper is niet helemaal het goeie woord, hoewel, met een hartslagmeter hardlopen, is dat niet hartlopen?[/edit]
Dat lijkt altijd wel zo te zijn, als je net lekker gaat heb je iets... Nou ja, je kan nog lekker fietsen en dat is best een goed alternatief. Zeker als het warm is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef beertenderrr het volgende:
Ik wil ook weer, maar mijn kuit geeft problemengister is er iets niet goed gegaan, met een beetje mazzel kan ik woensdag weer fietsen om het te compenseren. Het ging net zo lekker.
Opbouwen na een blessure doe je ook niet door meteen weer 3+ km te lopen. Dan ga je een paar minuutjes lopen op een zachte ondergrond, stukje wandelen, paar minuutjes lopen, stukje wandelen. En je energie kan je dan kwijtraken op de fiets of iets dergelijks. Oorzaak van de kniepijn trouwens achterhaald?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef Repeat het volgende:
Ongeveer 2 weken niet gelopen. Pijn in mn knie was helemaal weg. Dus vandaag weer vol goeie moed begonnen; na ongeveer 3 km begon mn rechterknie alweer te zeuren
Nu mét tintelingen in de voet.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Adadas het volgende:
[..]
Opbouwen na een blessure doe je ook niet door meteen weer 3+ km te lopen. Dan ga je een paar minuutjes lopen op een zachte ondergrond, stukje wandelen, paar minuutjes lopen, stukje wandelen. En je energie kan je dan kwijtraken op de fiets of iets dergelijks. Oorzaak van de kniepijn trouwens achterhaald?
Edit: sorry van het belerende toontje, probeer slechts te helpen![]()
oew, ik schrijf me inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:40 schreef knnth het volgende:
Inschrijving 7H is open!
Neem er een kwartiertje voor ... damn, wat een vragen allemaal
wtf waarom zou je geen medaille winnenquote:De medaille is bij de inschrijving inbegrepen. We weten dat veel mensen geen prijs stellen op een medaille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |