Het is een trainingsloop, heb in totaal nog maar een keer een wedstrijd gelopen, apeldoorn 27,5km net onder de 2 uur, in voorbereiding voor de Marathon van Rotterdam. Hier was ik jammer genoeg geblesseerd en kon hem dus niet lopen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:41 schreef beertenderrr het volgende:
@Quito, beginnen met een halve marathon in 1:28 wtf
auwquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef beertenderrr het volgende:
nog steeds last van mn kuitik voel me net Arjen Robben, soort zelfde blessure, alleen gelukkig een stuk minder ernstig. Nadeel is alleen dat ik geen wonderdokter heb/kan betalen
ps, quito, wat is die dinosaurus in je naam
Ik denk niet dat je daar mazzel voor nodig hebtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:26 schreef beertenderrr het volgende:
3,8 km in 15:28 minuten, heb zeker niet mijn uiterste grens geraakt, dus dat belooft wat vrijdag! Misschien wel onder de 19:30Met een beetje mazzel zelfs sneller dan bananablues
![]()
Tis trouwens niet mijn enkel maar het midden van mijn voetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef djayzz het volgende:
ik moest gauw voor 5 uur nog wat halen bij de supermarkt. ik heb de supermarkt niet meer gehaald want nog voordat ik bij de auto was mijn enkel verzwikt![]()
En dat was nog het meeste aan hardlopen wat ik vandaag gedaan heb
Ik heb maar, op goed vertrouwen, m'n spullen achtergelaten en gelukkig stonden ze er na afloop nogquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:50 schreef beertenderrr het volgende:
@Keroppi: Ik ben nog nooit kluisjes tegengekomen. Je kan wel bijna altijd je tas inleveren bij een standje of ergens neerzetten. Het kan dan niet beveiligd zijn, maar ik heb altijd het idee dat het zeer veilig is. Er is nog nooit iets gejat en heb ook niet het idee dat dat gebeurt in het hardloopcircuit. Voornamelijk alleen maar leuke en eerlijke mensen
Ik had ook wel het geluk dat ik op 2 km iemand 'ontdekte' waar ik me heel erg aan kon optrekken. Elke keer dat ik zag dat de afstand tussen ons groter werd dacht ik 'hoppa, tandje erbij!'. En natuurlijk de hele tijd doelen stellen als: 'Voor de brug wil ik het meisje met het gele shirt ingehaald hebben'.quote:
leuk is idd anders. Maar goed dat ik niet 6km per uur loopquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:47 schreef knnth het volgende:
12k op de loopband, held! Ik zou na 3k in slaap gevallen zijn
ach, gelukkig is er nog genoeg keuze iedere maandquote:De buurtloop die ik eind september zou lopen gaat niet door... even iets anders zoeken want ik mis de wedstrijdspanning!
Fietsen is juist wel een mooie combinatie, het bevalt mij in ieder geval erg goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef Blik het volgende:
Had het gisteren zwaar met lopen, zondag 70 km gefietst en die kilometers voelde ik nog in mijn beentjes, vanaf de 30 minuten begon ik het goed te voelen. Uiteindelijk 7,3 km in 45 minuten gelopen, dus ongeveer 9,7 km/u.
Het is zeker een mooie combinatie en op zich goed te combineren. Maar was die 70 km redelijk diep gegaan, dus die voel je een dag later nog in de benenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:39 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Fietsen is juist wel een mooie combinatie, het bevalt mij in ieder geval erg goed.
Na twee dagen wielrennen vandaag weer hardgelopen. 13,5 km. vlogen om ondanks de harde wind, gelopen in 55min.
Loop nog steeds zonder doel, wel ingeschreven voor de 7 heuvelenloop, misschien dat ik ervoor nog in Amsterdam ga lopen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef beertenderrr het volgende:
Dit wordt vrijdag waarschijnlijk geen pr. Ging net weer lopen, maar die kuit is nog steeds niet genezenVolgende week maar een afspraak maken met een fysio.
edit: het wordt wel een pr, ik heb nog nooit een 5km gelopenhet wordt alleen geen snelle...
zoals dit. 1 dag pijnvrij is te kort. Neem dan minimaal een paar dagen tot een week.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:50 schreef beertenderrr het volgende:
ik ga het zo weer proberen, gisteren eigenlijk al pijnvrij, nu kijken of het hardlopen geen problemen op gaat leveren.
In een wedstrijd loop ik altijd wel een stukje sneller. Dan heb je toch meer adrenaline en tegen/mede standers. Daar trek je je aan op en kan je nog even wat dieper gaan. In ieder geval mooi aflopend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:32 schreef caspervc het volgende:
Gisteren lekker gelopen. Had besloten een 5k rondje op wedstrijdtempo te doen. Dan wel rustig starten en proberen elke km sneller te lopen dan de voorgaande. Op 3/4 van het einde zat nog een leuke bult (viaduct de snelweg over) en de missie is geslaagd.
Zonder de motivatie, sfeer en entourage van een wedstrijd toch voor mij een hele mooie tijd gelopen! Helaas niet officieel, maar moet snel maar een keer een 5k gaan lopen, om een PR neer te zettenVolgens mij zit er nog wel rek in het begin en moet daar nog wel wat vanaf kunnen.
km 1: 5'40"
km 2: 5'33"
km 3: 5'23"
km 4: 5'09"
km 5: 4'54"
Totaal 26'43"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |