Het is een trainingsloop, heb in totaal nog maar een keer een wedstrijd gelopen, apeldoorn 27,5km net onder de 2 uur, in voorbereiding voor de Marathon van Rotterdam. Hier was ik jammer genoeg geblesseerd en kon hem dus niet lopen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:41 schreef beertenderrr het volgende:
@Quito, beginnen met een halve marathon in 1:28 wtf
auwquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef beertenderrr het volgende:
nog steeds last van mn kuitik voel me net Arjen Robben, soort zelfde blessure, alleen gelukkig een stuk minder ernstig. Nadeel is alleen dat ik geen wonderdokter heb/kan betalen
ps, quito, wat is die dinosaurus in je naam
Ik denk niet dat je daar mazzel voor nodig hebtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:26 schreef beertenderrr het volgende:
3,8 km in 15:28 minuten, heb zeker niet mijn uiterste grens geraakt, dus dat belooft wat vrijdag! Misschien wel onder de 19:30Met een beetje mazzel zelfs sneller dan bananablues
![]()
Tis trouwens niet mijn enkel maar het midden van mijn voetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef djayzz het volgende:
ik moest gauw voor 5 uur nog wat halen bij de supermarkt. ik heb de supermarkt niet meer gehaald want nog voordat ik bij de auto was mijn enkel verzwikt![]()
En dat was nog het meeste aan hardlopen wat ik vandaag gedaan heb
Ik heb maar, op goed vertrouwen, m'n spullen achtergelaten en gelukkig stonden ze er na afloop nogquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:50 schreef beertenderrr het volgende:
@Keroppi: Ik ben nog nooit kluisjes tegengekomen. Je kan wel bijna altijd je tas inleveren bij een standje of ergens neerzetten. Het kan dan niet beveiligd zijn, maar ik heb altijd het idee dat het zeer veilig is. Er is nog nooit iets gejat en heb ook niet het idee dat dat gebeurt in het hardloopcircuit. Voornamelijk alleen maar leuke en eerlijke mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |