wat een uitgebreide tool! Nog niet helemaal het idee wat ik er allemaal mee kan doen, maar zeker interessant om bijvoorbeeld die voorspelde eindtijden te zien staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef No-P het volgende:
Ik heb vandaag toevallig ook 8x400m gelopen. Wat ik doe is mijn tijdsdoel bereken op deze site calculater en loop de interval gewoon vlak. Mijn topte steeds tussen de 80% en 84%. Mijn trainer zei altijd dat we vlak moesten lopen op training en als we de laatste de tijd niet konden halen, hadden we de eerdere langzamer moeten lopen. Tussen mijn snelste en langzaamste zat 2 seconden.
Verheul ken ik niet heel goed, maar ik geloof dat je niet snel geblesseerd raakt (omdat het veel extensief is).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef beertenderrr het volgende:
Is dat wat, die Verheul methode? Had er laatst ook eens naar gekeken, maar ik kon nou niet echt afleiden of het nou echt iets is wat je stukken beter kan maken of niet. Iemand die hier meer vanaf weet?
Met de borstcrawl belast je je benen toch niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:22 schreef e-runner
Ik ga wellicht deze week het zwembad dan maar weer eens opzoeken. Dat mocht ik proberen alhoewel je dan ook je liezen toch weer wat belast. Het is 5 jaar geleden dat ik nog gezwommen heb.
Ik sta ingepland voor 10 behandelingen. Dat is dus 10 weken. Ik hoop niet dat het ook zo lang gaat duren...
Oeh, dan kan ik je nog wel 'ns tegenkomen, dat is namelijk m'n vaste rondje, alleen dan van de koningsweg weer terug naar de Rubenslaan, en ook aan de andere kant van de A27 trouwens (ik wist niet dat er aan die kant een pad was?)quote:Op zondag 23 mei 2010 12:17 schreef caspervc het volgende:
Vanmorgen lekker gelopen. Heerlijk in de ochtend met een zonnetje langs de Kromme Rijn. Echt veel hardlopers gezien, ik denk een stuk of 30.. Het is echt een volkssport aan het worden. Dunne mensen in strakke broekjesIk heb lekker een korte voetbalbroek aan hoor
7,5 km gelopen in 45 minuten, dus precies 10km/u. Hartslag lekker laag kunnen houden. wel een keertje mijn enkel verzwikt in een hond-graaf-gat, maar de schade valt erg mee. Na een km voelde ik het al niet meer...
http://connect.garmin.com/activity/34214676
Is zoiets niet de oplossing? Het is in ieder geval beter vast te snoeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:02 schreef annoh het volgende:
Ik heb gisteren na een week ´rust´(=luiheid) 18km gelopen, en dat viel tegen! Ik had geen water meegenomen (dat doe ik eigenlijk nooit) maar daar was het veel te warm voor. Na 10km had ik al enorme dorst. Daar moet ik toch iets op verzinnen, maar ik vind van die heupdingen met water zoooo irritant zitten...
Van te voren drinken & flesje water/sportdrank mee wat je eenmaal leeg in een prullenbak kan mikken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:02 schreef annoh het volgende:
Ik heb gisteren na een week ´rust´(=luiheid) 18km gelopen, en dat viel tegen! Ik had geen water meegenomen (dat doe ik eigenlijk nooit) maar daar was het veel te warm voor. Na 10km had ik al enorme dorst. Daar moet ik toch iets op verzinnen, maar ik vind van die heupdingen met water zoooo irritant zitten...
Geen spierpijn hier, maar merk dat ik wel wat trage beentjes heb. Gister nog even geprobeert los te fietsen nadat ik uit de kroeg kwamquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:30 schreef bananablues het volgende:
Heb nog steeds spierpijn van zondag! Ben ondertussen wel gewoon doorgegaan met rustig fietsen/zwemmen.
Ja, ik dacht ook aan het verstoppen van water op de heenweg (na 4-5km ofzo) om dat op de terugweg weer te pakken (en dan weg te gooien). Zo'n rugzak lijkt me niet zo lekker lopen, maar misschien valt dat wel mee. Heeft iemand daar ervaring mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Adadas het volgende:
[..]
Van te voren drinken & flesje water/sportdrank mee wat je eenmaal leeg in een prullenbak kan mikken?
Haha klinkt bekendquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben vanochtend eens wezen spinnen voor de verandering. Maar jezus, wat is dat zwaar.![]()
Maargoed, je moest telkens ook aan die weerstandknop draaien, dus misschien had ik het wel telkens te zwaar gedaan ofzo. Maar dan nog, goed voor de beentjes ook in ieder geval.
Ik denk dat ik er eentje ga kopen volgende week, lijkt me op zich wel handig. Ook voor bij het fietsen. Je zal er ook nog wel wat sleutels en wat klein eten bij kunnen doen, dus handig voor de wat langere trainingen in de zon. Ik ga binnenkort (misschien morgen al) 15km door de duinen lopen in de volle zonquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef annoh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook aan het verstoppen van water op de heenweg (na 4-5km ofzo) om dat op de terugweg weer te pakken (en dan weg te gooien). Zo'n rugzak lijkt me niet zo lekker lopen, maar misschien valt dat wel mee. Heeft iemand daar ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |