Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
was het maar een smoesquote:
het kan dooien het kan vriezenquote:
noe waquote:
Je kaan d'r ok niks met, 't zelde met die Leeuwarders, daor ku'j ok vri'j weinig an doenquote:
net zoas met 'n vekeerde TT. dan word ie op MSN ok kats oafebraandquote:Op zondag 23 mei 2010 05:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je kaan d'r ok niks met, 't zelde met die Leeuwarders, daor ku'j ok vri'j weinig an doen
quote:
Wat 'n T ok allemaol wel niet kan doen, nietquote:Op zondag 23 mei 2010 05:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net zoas met 'n vekeerde TT. dan word ie op MSN ok kats oafebraand
quote:Op zondag 23 mei 2010 05:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat?! Ukkers?Zo klein ben ik toch niet?
joah. heul völlequote:Op zondag 23 mei 2010 05:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat 'n T ok allemaol wel niet kan doen, niet
Laachen om FOK!. Ik solle jow d'r eem in lachenquote:Op zondag 23 mei 2010 05:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo'n coole PI en dan die TT fail .Thnx Wouter, ik heb in tijden niet zo gelachen om FOK!
Ratel begint d'r aait weer oaverquote:
ik bun bli'j dat d'r tenminste eene skik um hefquote:Op zondag 23 mei 2010 05:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo'n coole PI en dan die TT fail .Thnx Wouter, ik heb in tijden niet zo gelachen om FOK!
Die he'm de eugies al toe daont, da moe'j waachten tot mo'noggentquote:Op zondag 23 mei 2010 05:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb in 't FB topic al vrög of Tiek eam 't spul wil veraander'n
ai doont hef ze powerquote:Op zondag 23 mei 2010 05:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die he'm de eugies al toe daont, da moe'j waachten tot mo'noggent
Ik ok niet mar ie moet'n toch maar eem waachten geleuf ikquote:
met 'n betje geluk hef morn 't neemand deurquote:Op zondag 23 mei 2010 05:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik ok niet mar ie moet'n toch maar eem waachten geleuf ik
Skaam ie d'r zo erg veur dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 05:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met 'n betje geluk hef morn 't neemand deur
veel plezier in dromelandquote:
quote:
Ja. Welkomme in 't Tukkerlaant. Wat ik praot is meer Stellingwarfs, maor meensen kunnen dat ok wel verstaon liekt et welquote:
stellingwarfsquote:Op zondag 23 mei 2010 05:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja. Welkomme in 't Tukkerlaant. Wat ik praot is meer Stellingwarfs, maor meensen kunnen dat ok wel verstaon liekt et wel
zie editquote:Op zondag 23 mei 2010 05:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ie zien in 't beginne toch geen verschil
Kun ie daornao mit die krities de stoepe muuj opkleuren, kun ie een voorbeeld geem'm an de kinders die vandaege de dag allenig mar een bietien kompjoeterspellegies zitt'n te speul'nquote:
ik bun neet zo van 't inkluur'n. meer van 't ontwerp'n enzoquote:Op zondag 23 mei 2010 05:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kun ie daornao mit die krities de stoepe muuj opkleuren, kun ie een voorbeeld geem'm an de kinders die vandaege de dag allenig mar een bietien kompjoeterspellegies zitt'n te speul'n
Altiet leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 05:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bun neet zo van 't inkluur'n. meer van 't ontwerp'n enzo
ik zet met wit de lien'n uut en dan kunt de kinder'n de boel inkleurnquote:Op zondag 23 mei 2010 05:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Altiet leuk.
Dan geem ie de stoepkrieties an de kinders en dan neem ie de regie in touw, kan ie meuj de boel ontwaarpen en regisseren
Iets in de richting vaan pedobeerquote:Op zondag 23 mei 2010 05:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zet met wit de lien'n uut en dan kunt de kinder'n de boel inkleurn
die kan ook heel goed kleurenquote:
mohammed was meer van de gietenhouderijquote:Op zondag 23 mei 2010 06:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Of jezus
Die houdt ok van kleine kinders
lekker aan de tepels van de gieten vastklaampenquote:Op zondag 23 mei 2010 06:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mohammed was meer van de gietenhouderij
en de vazel van de geit nathoudenquote:Op zondag 23 mei 2010 06:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
lekker aan de tepels van de gieten vastklaampen
Vies verhaoltien. Daormit kan ie echt niks metquote:
zovölle kledingkast heb ik gin ens. loat 'm moar lekker pleer'nquote:Op zondag 23 mei 2010 06:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Vies verhaoltien. Daormit kan ie echt niks met
Wat een bebaorde aap ut het Middeneusten met zowaor een hiele kledingkaaste met rokkies daor veurdiel mee doet, ik wet het niet
Verbrand je iig geen daglicht.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:48 schreef Redbaron het volgende:
Gezelligheid bij de buren![]()
Wordt zo hard geschreeuwd en met deuren gesmeten dat ik nu klaarwakker ben
quote:
wat is het probleem?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo voor de verandering maar ff werken. Zou dit weekend 16 uur werken... Worden 32 uren
Je hebt morgen ook nog.....quote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ik geen tijd meer heb voor school zo
vanmiddag komt de Ducati-club naar denekampquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
stap op de motor in t-shirt en korte broek en ga lekker uitwaaien
Dan moej nie zeuren want je doet t jezelf aanquote:
GEYLquote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
vanmiddag komt de Ducati-club naar denekamp
neu, ik word zo ingepland, da's wat anders.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan moej nie zeuren want je doet t jezelf aan
[..]
GEYL![]()
SANquote:Op zondag 23 mei 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens richting Beckum. Heb begrepen dat Plork komt spelenDaarna misschien nog ff naar Bornerbroek.
+1quote:Op zondag 23 mei 2010 13:31 schreef Assiej het volgende:
Goedemiddag vanuit de zonnige tuin, waar ik heerlijk in de schaduw zit
Die ken ik al inddquote:Op zondag 23 mei 2010 13:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+1, enkel wel met een geleende laptop die klein beetje verneukt is
.
Ken je klassiekers: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html![]()
Goed bezigquote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef norich het volgende:
FFFUUUUU![]()
de keuken stond net onder de rook hier. brandalarm ging afalleen maar omdat ik een broodje wilde roosteren
heb je nog wel een broodje kunnen roosteren?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef norich het volgende:
FFFUUUUU![]()
de keuken stond net onder de rook hier. brandalarm ging afalleen maar omdat ik een broodje wilde roosteren
mag ik ook een keer uitslapen?quote:
Hij was helemaal zwart. Het leek geeneens meer op broodquote:Op zondag 23 mei 2010 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je nog wel een broodje kunnen roosteren?
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:47 schreef norich het volgende:
[..]
Hij was helemaal zwart. Het leek geeneens meer op brood
durfde het niet meer aanquote:Op zondag 23 mei 2010 14:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog een poging gedaan voor een tweede?
Waar?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In een woning in Nijverdal heeft zondagmiddag een korte tijd brand gewoed.
De bewoonster was op het moment van de brand thuis. De schade bleef beperkt tot flink wat rookontwikkeling. De oorzaak van de brand is onbekend. De politie denkt aan een elektrisch apparaat wat brand heeft gevat.
Meer volgt later...
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In een woning in Nijverdal heeft zondagmiddag een korte tijd brand gewoed.
De bewoonster was op het moment van de brand thuis. De schade bleef beperkt tot flink wat rookontwikkeling. De oorzaak van de brand is onbekend. De politie denkt aan een elektrisch apparaat wat brand heeft gevat.
Meer volgt later...
Graagquote:Op zondag 23 mei 2010 15:22 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, helemaal schoon. Wie gaat er mee douchen?
wel m'n rug goed schrobben he.quote:
Ik heb al gedoucht dus ik ga wel aan de zijlijn staan en het opnemen voor ToFquote:Op zondag 23 mei 2010 15:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ooh je wilt mee doen? zeg dat dan gelijk
Assiej weer hequote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd en dat terwijl ze geen benul van dit soort zaken heeft
Nou ik douche mij wel hoor ik weet niet hoe jij dat doet ?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd en dat terwijl ze geen benul van dit soort zaken heeft
nee, en dat is 't 'm juistquote:
padoem tsjjquote:
[wouter] box van de kont, benen wijd en liggen [/wouter]quote:
Justin \m/quote:
je was me voorquote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[wouter] box van de kont, benen wijd en liggen [/wouter]
quote:
En dan?..quote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[wouter] box van de kont, benen wijd en liggen [/wouter]
dan krijg je een kusje op al je lipjesquote:
ik vind kusjes wel leukquote:Op zondag 23 mei 2010 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan krijg je een kusje op al je lipjes
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Je kunt ze beter op de bbq leggen, zoveel vleeschquote:Op zondag 23 mei 2010 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar legt een echte man wel ander vlees opquote:Op zondag 23 mei 2010 16:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je kunt ze beter op de bbq leggen, zoveel vleesch
jij weet heul niet wat een eckte eckte man isquote:Op zondag 23 mei 2010 16:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
daar legt een echte man wel ander vlees op
quote:
en waarom denk jij dat?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij weet heul niet wat een eckte eckte man is
spare ribs van 30cm, karbonade's en speklappenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
daar legt een echte man wel ander vlees op
knuffelen dan maar?quote:
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op zondag 23 mei 2010 16:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
spare ribs van 30cm, karbonade's en speklappen
ich bin 12 und willen sie secks?quote:
Nee, ik gaf Assiej kusjesquote:
dan moet jij ook meedoenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:22 schreef norich het volgende:
[..]
Misschien wil wouter wel met jou en as meedoen
maar al doende leert menquote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef Assiej het volgende:
Ik mag niet mee doen aan trio en dergelijke want ik had daar geen benul van dus
quote:
dan ga je toch een broodje roosterenquote:
GMTAquote:
ik geef wel instructiesquote:Op zondag 23 mei 2010 16:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
wat moet ik dan doen want ik heb geen idee
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maak een lekker geroosterd broodje klaar trouwens
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga je toch een broodje roosteren
hej de box al van de kont?quote:
Hoi Justinquote:Op zondag 23 mei 2010 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja Hen, rooster eens broodjes voor ons
dan kom ik d'r an. zo via 't internet werkt niet zo bestquote:
maar dan zit ik de heletijd met mijn blote kont op de stoel?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan kom ik d'r an. zo via 't internet werkt niet zo best
vind je dat niet sexy?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
maar dan zit ik de heletijd met mijn blote kont op de stoel?
nou nee want ik word niet echt warm van mijn eigen kont...quote:Op zondag 23 mei 2010 16:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind je dat niet sexy?
scheelt dat het warm genoeg is
hmm, dan schiet ik wel op en dan pak ik die kont zometeen wel even lekker stevig vastquote:Op zondag 23 mei 2010 16:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
nou nee want ik word niet echt warm van mijn eigen kont...
En dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan schiet ik wel op en dan pak ik die kont zometeen wel even lekker stevig vast
doe ik ook nietquote:Op zondag 23 mei 2010 16:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
En dan?
Niet te hard knijpen, dat doet pijn.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe ik ook niet
* rulerofdeath de kont van As lekker vastpakt
goh wie gaf je die tip ook alweerquote:Op zondag 23 mei 2010 17:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Warm, ijs van de poel is lekker trouwens
en vliegveldweg blijft mooi
geweldigquote:
volgende keer ga jij mee achterop jaquote:
Kijk, een Nathaliequote:
Wel met gevoel he, mijn kont heeft veel liefde nodig..quote:Op zondag 23 mei 2010 17:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geweldig
dat wil ik wel vaker doen
Tuurlijk niet, ik heb duo-zitje, wel goed vasthouden danquote:Op zondag 23 mei 2010 17:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wel met gevoel he, mijn kont heeft veel liefde nodig..
@Sander
Aan een touwtje er achteraan zeker..
Zonder helm, ik riskeer mijn leven niet bij iemand anders achter op de brommer/motorquote:Op zondag 23 mei 2010 17:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik heb duo-zitje, wel goed vasthouden dan
wat is dat? zo'n karretje?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik heb duo-zitje, wel goed vasthouden dan
quote:
een zadel waar je met z'n tweeën op kunt zittenquote:
Dacht dat dat er altijd opzat.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een zadel waar je met z'n tweeën op kunt zitten
Tijdens het voorverwarmen moet de pizza ook buiten de oven staanquote:Op zondag 23 mei 2010 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut, pizza verneukt
15 min voorverwarmen op 200 graden, en daarna 15 min bakken. Ga ik kijken, helemaal zwart!Kan ik alsnog gaan koken.
Dan neem ik je wel mee in de auto ijs halenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zonder helm, ik riskeer mijn leven niet bij iemand anders achter op de brommer/motor
ik pak de auto wel
Gastquote:Op zondag 23 mei 2010 18:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tijdens het voorverwarmen moet de pizza ook buiten de oven staan
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut, pizza verneukt
15 min voorverwarmen op 200 graden, en daarna 15 min bakken. Ga ik kijken, helemaal zwart!Kan ik alsnog gaan koken.
letterlijk jaquote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is een zwarte dag voor ons ToF'ers
hier nietquote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is een zwarte dag voor ons ToF'ers
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Redbaron het volgende:
Heuj mn achterspoiler ff geplakt, zit nog met tape vast dus vnaaf als ik terug rij vliegt ie er hopelijk niet af
Ik mag niet bij vreemde mannen in de autoquote:Op zondag 23 mei 2010 18:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan neem ik je wel mee in de auto ijs halen![]()
![]()
Whehe dat hoop ik ook niet voor je, anders heb je een groot probleem. Om nog maar te zwijgen over de auto's achter je.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Redbaron het volgende:
Heuj mn achterspoiler ff geplakt, zit nog met tape vast dus vnaaf als ik terug rij vliegt ie er hopelijk niet af
Omdat de kit die er nu tussen zit ff iets moet uithardenquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Whehe dat hoop ik ook niet voor je, anders heb je een groot probleem. Om nog maar te zwijgen over de auto's achter je.
En de grootste is ze zelfquote:Op zondag 23 mei 2010 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarmee valt heel ToF af. Allemaal weirdo's
Hij is voor mij alsnog een vreemde man want wat weet ik nu van hem....quote:Op zondag 23 mei 2010 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarmee valt heel ToF af. Allemaal weirdo's
Hoiiiiiquote:
In combinatie met de normale snelheid denk ik dat je wel mag oppassen, bumperklevers of niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:32 schreef Redbaron het volgende:
Dat ik de spoiler kwijt raak zou balen zijn, auto's achter me moeten er maar niet zo dicht op zitten dan
Nou sla je slagquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vanavond bruinswel met 2 vrijgezelle dames
Pak zequote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mogen ze wel met je meerijden?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Kan er nog iem mee?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ga anders mee, er kunnen wel 4 op de achterbank denk ik.quote:
quote:
Wat een timingquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
*leest terug en vraagt zich af waar ik niet lief voor jou ben geweest.......quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
sorry schat, ik ben alleen lief voor mensen die dat ook voor mij zijn
quote:
neejoh, maar thanksquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ga anders mee, er kunnen wel 4 op de achterbank denk ik.
ga je met mij mee?quote:
dus je hebt al een avondvullend programma?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ander keertje![]()
ik ga zo wellicht met iemand anders mee
Zolang je dat maar blijft geloven komt het vast helemaal goedquote:
Dan lees je niet ver genoeg terug. Mijn geheugen werkt op sommige momenten uitstekendquote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
*leest terug en vraagt zich af waar ik niet lief voor jou ben geweest.......
Slecht te pas jongenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
Zolang je dat maar blijft geloven komt het vast helemaal goed![]()
Dan lees je niet ver genoeg terug. Mijn geheugen werkt op sommige momenten uitstekend
Ik heb je al meerdere malen gezegt dat ik verder geen probleem met je hebquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Dan lees je niet ver genoeg terug. Mijn geheugen werkt op sommige momenten uitstekend
veel plezierquote:
Ja zometeen even foto's maken in het lutterzand of denekamp of nordhornquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je hebt al een avondvullend programma?
Waarom die haat tegen 'onze' meisjes? Het valt me op dat het alleen tegen vrouwen gericht is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
waarvan?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja zometeen even foto's maken in het lutterzand of denekamp of nordhorn
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom die haat tegen 'onze' meisjes? Het valt me op dat het alleen tegen vrouwen gericht is.
Why?![]()
San is een schatje en Assie is ook lief. Ik snap het niet.
Hoezo alleen tegen meisjes, Nath is koel, Hen ook en jou heb ik ook totaal geen problemen mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom die haat tegen 'onze' meisjes? Het valt me op dat het alleen tegen vrouwen gericht is.
Why?![]()
San is een schatje en Assie is ook lief. Ik snap het niet.
Tsjah ik ben nu eenmaal geen rasoptimist.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, wat zul je dan een gezellig bestaan hebben.
Ik wil ook niet doen!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zullen we niet doen?
Heb gehoord dat henk er ook is!
knuffel dan maar?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sorry, kom ik weer met een late reactie.
San laat ik volgens mij behoorlijk met rust, En assiej, tsjah wat zullen we daar nou eens op zeggen....quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bas, ik snap best dat je niet iedereen even leuk vind, maar het irriteert me enorm als je geen kans onbenut laat om San of Assie af te kraken. Wat in hemelsnaam hebben die meiden verkeerd gedaan dat je zo gruwelijk lullig moet doen? Ik heb ze jou nooit zien uitdagen of je lopen te kwetsen, maar jij daarentegen....
jouw aard?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
San laat ik volgens mij behoorlijk met rust, En assiej, tsjah wat zullen we daar nou eens op zeggen....
Zit gewoon in de aard van t beestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |