Nou sla je slagquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vanavond bruinswel met 2 vrijgezelle dames
Pak zequote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mogen ze wel met je meerijden?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Kan er nog iem mee?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ga anders mee, er kunnen wel 4 op de achterbank denk ik.quote:
quote:
Wat een timingquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
*leest terug en vraagt zich af waar ik niet lief voor jou ben geweest.......quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
sorry schat, ik ben alleen lief voor mensen die dat ook voor mij zijn
quote:
neejoh, maar thanksquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ga anders mee, er kunnen wel 4 op de achterbank denk ik.
ga je met mij mee?quote:
dus je hebt al een avondvullend programma?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ander keertje![]()
ik ga zo wellicht met iemand anders mee
Zolang je dat maar blijft geloven komt het vast helemaal goedquote:
Dan lees je niet ver genoeg terug. Mijn geheugen werkt op sommige momenten uitstekendquote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
*leest terug en vraagt zich af waar ik niet lief voor jou ben geweest.......
Slecht te pas jongenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
Zolang je dat maar blijft geloven komt het vast helemaal goed![]()
Dan lees je niet ver genoeg terug. Mijn geheugen werkt op sommige momenten uitstekend
Ik heb je al meerdere malen gezegt dat ik verder geen probleem met je hebquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Dan lees je niet ver genoeg terug. Mijn geheugen werkt op sommige momenten uitstekend
veel plezierquote:
Ja zometeen even foto's maken in het lutterzand of denekamp of nordhornquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je hebt al een avondvullend programma?
Waarom die haat tegen 'onze' meisjes? Het valt me op dat het alleen tegen vrouwen gericht is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |