Nou sla je slagquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vanavond bruinswel met 2 vrijgezelle dames
Pak zequote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mogen ze wel met je meerijden?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Kan er nog iem mee?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ga anders mee, er kunnen wel 4 op de achterbank denk ik.quote:
quote:
Wat een timingquote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
*leest terug en vraagt zich af waar ik niet lief voor jou ben geweest.......quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
sorry schat, ik ben alleen lief voor mensen die dat ook voor mij zijn
quote:
neejoh, maar thanksquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ga anders mee, er kunnen wel 4 op de achterbank denk ik.
ga je met mij mee?quote:
dus je hebt al een avondvullend programma?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ander keertje![]()
ik ga zo wellicht met iemand anders mee
Zolang je dat maar blijft geloven komt het vast helemaal goedquote:
Dan lees je niet ver genoeg terug. Mijn geheugen werkt op sommige momenten uitstekendquote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
*leest terug en vraagt zich af waar ik niet lief voor jou ben geweest.......
Slecht te pas jongenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
Zolang je dat maar blijft geloven komt het vast helemaal goed![]()
Dan lees je niet ver genoeg terug. Mijn geheugen werkt op sommige momenten uitstekend
Ik heb je al meerdere malen gezegt dat ik verder geen probleem met je hebquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Dan lees je niet ver genoeg terug. Mijn geheugen werkt op sommige momenten uitstekend
veel plezierquote:
Ja zometeen even foto's maken in het lutterzand of denekamp of nordhornquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je hebt al een avondvullend programma?
Waarom die haat tegen 'onze' meisjes? Het valt me op dat het alleen tegen vrouwen gericht is.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
waarvan?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja zometeen even foto's maken in het lutterzand of denekamp of nordhorn
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom die haat tegen 'onze' meisjes? Het valt me op dat het alleen tegen vrouwen gericht is.
Why?![]()
San is een schatje en Assie is ook lief. Ik snap het niet.
Hoezo alleen tegen meisjes, Nath is koel, Hen ook en jou heb ik ook totaal geen problemen mee.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom die haat tegen 'onze' meisjes? Het valt me op dat het alleen tegen vrouwen gericht is.
Why?![]()
San is een schatje en Assie is ook lief. Ik snap het niet.
Tsjah ik ben nu eenmaal geen rasoptimist.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, wat zul je dan een gezellig bestaan hebben.
Ik wil ook niet doen!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zullen we niet doen?
Heb gehoord dat henk er ook is!
knuffel dan maar?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sorry, kom ik weer met een late reactie.
San laat ik volgens mij behoorlijk met rust, En assiej, tsjah wat zullen we daar nou eens op zeggen....quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bas, ik snap best dat je niet iedereen even leuk vind, maar het irriteert me enorm als je geen kans onbenut laat om San of Assie af te kraken. Wat in hemelsnaam hebben die meiden verkeerd gedaan dat je zo gruwelijk lullig moet doen? Ik heb ze jou nooit zien uitdagen of je lopen te kwetsen, maar jij daarentegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |