hmm, dan schiet ik wel op en dan pak ik die kont zometeen wel even lekker stevig vastquote:Op zondag 23 mei 2010 16:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
nou nee want ik word niet echt warm van mijn eigen kont...
En dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan schiet ik wel op en dan pak ik die kont zometeen wel even lekker stevig vast
doe ik ook nietquote:Op zondag 23 mei 2010 16:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
En dan?
Niet te hard knijpen, dat doet pijn.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe ik ook niet
* rulerofdeath de kont van As lekker vastpakt
goh wie gaf je die tip ook alweerquote:Op zondag 23 mei 2010 17:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Warm, ijs van de poel is lekker trouwens
en vliegveldweg blijft mooi
geweldigquote:
volgende keer ga jij mee achterop jaquote:
Kijk, een Nathaliequote:
Wel met gevoel he, mijn kont heeft veel liefde nodig..quote:Op zondag 23 mei 2010 17:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geweldig
dat wil ik wel vaker doen
Tuurlijk niet, ik heb duo-zitje, wel goed vasthouden danquote:Op zondag 23 mei 2010 17:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wel met gevoel he, mijn kont heeft veel liefde nodig..
@Sander
Aan een touwtje er achteraan zeker..
Zonder helm, ik riskeer mijn leven niet bij iemand anders achter op de brommer/motorquote:Op zondag 23 mei 2010 17:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik heb duo-zitje, wel goed vasthouden dan
wat is dat? zo'n karretje?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik heb duo-zitje, wel goed vasthouden dan
quote:
een zadel waar je met z'n tweeën op kunt zittenquote:
Dacht dat dat er altijd opzat.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een zadel waar je met z'n tweeën op kunt zitten
Tijdens het voorverwarmen moet de pizza ook buiten de oven staanquote:Op zondag 23 mei 2010 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut, pizza verneukt
15 min voorverwarmen op 200 graden, en daarna 15 min bakken. Ga ik kijken, helemaal zwart!Kan ik alsnog gaan koken.
Dan neem ik je wel mee in de auto ijs halenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zonder helm, ik riskeer mijn leven niet bij iemand anders achter op de brommer/motor
ik pak de auto wel
Gastquote:Op zondag 23 mei 2010 18:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tijdens het voorverwarmen moet de pizza ook buiten de oven staan
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut, pizza verneukt
15 min voorverwarmen op 200 graden, en daarna 15 min bakken. Ga ik kijken, helemaal zwart!Kan ik alsnog gaan koken.
letterlijk jaquote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is een zwarte dag voor ons ToF'ers
hier nietquote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is een zwarte dag voor ons ToF'ers
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Redbaron het volgende:
Heuj mn achterspoiler ff geplakt, zit nog met tape vast dus vnaaf als ik terug rij vliegt ie er hopelijk niet af
Ik mag niet bij vreemde mannen in de autoquote:Op zondag 23 mei 2010 18:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan neem ik je wel mee in de auto ijs halen![]()
![]()
Whehe dat hoop ik ook niet voor je, anders heb je een groot probleem. Om nog maar te zwijgen over de auto's achter je.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:05 schreef Redbaron het volgende:
Heuj mn achterspoiler ff geplakt, zit nog met tape vast dus vnaaf als ik terug rij vliegt ie er hopelijk niet af
Omdat de kit die er nu tussen zit ff iets moet uithardenquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Whehe dat hoop ik ook niet voor je, anders heb je een groot probleem. Om nog maar te zwijgen over de auto's achter je.
En de grootste is ze zelfquote:Op zondag 23 mei 2010 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarmee valt heel ToF af. Allemaal weirdo's
Hij is voor mij alsnog een vreemde man want wat weet ik nu van hem....quote:Op zondag 23 mei 2010 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarmee valt heel ToF af. Allemaal weirdo's
Hoiiiiiquote:
In combinatie met de normale snelheid denk ik dat je wel mag oppassen, bumperklevers of niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:32 schreef Redbaron het volgende:
Dat ik de spoiler kwijt raak zou balen zijn, auto's achter me moeten er maar niet zo dicht op zitten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |