stellingwarfsquote:Op zondag 23 mei 2010 05:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja. Welkomme in 't Tukkerlaant. Wat ik praot is meer Stellingwarfs, maor meensen kunnen dat ok wel verstaon liekt et wel
zie editquote:Op zondag 23 mei 2010 05:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ie zien in 't beginne toch geen verschil
Kun ie daornao mit die krities de stoepe muuj opkleuren, kun ie een voorbeeld geem'm an de kinders die vandaege de dag allenig mar een bietien kompjoeterspellegies zitt'n te speul'nquote:
ik bun neet zo van 't inkluur'n. meer van 't ontwerp'n enzoquote:Op zondag 23 mei 2010 05:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kun ie daornao mit die krities de stoepe muuj opkleuren, kun ie een voorbeeld geem'm an de kinders die vandaege de dag allenig mar een bietien kompjoeterspellegies zitt'n te speul'n
Altiet leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 05:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bun neet zo van 't inkluur'n. meer van 't ontwerp'n enzo
ik zet met wit de lien'n uut en dan kunt de kinder'n de boel inkleurnquote:Op zondag 23 mei 2010 05:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Altiet leuk.
Dan geem ie de stoepkrieties an de kinders en dan neem ie de regie in touw, kan ie meuj de boel ontwaarpen en regisseren
Iets in de richting vaan pedobeerquote:Op zondag 23 mei 2010 05:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zet met wit de lien'n uut en dan kunt de kinder'n de boel inkleurn
die kan ook heel goed kleurenquote:
mohammed was meer van de gietenhouderijquote:Op zondag 23 mei 2010 06:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Of jezus
Die houdt ok van kleine kinders
lekker aan de tepels van de gieten vastklaampenquote:Op zondag 23 mei 2010 06:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mohammed was meer van de gietenhouderij
en de vazel van de geit nathoudenquote:Op zondag 23 mei 2010 06:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
lekker aan de tepels van de gieten vastklaampen
Vies verhaoltien. Daormit kan ie echt niks metquote:
zovölle kledingkast heb ik gin ens. loat 'm moar lekker pleer'nquote:Op zondag 23 mei 2010 06:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Vies verhaoltien. Daormit kan ie echt niks met
Wat een bebaorde aap ut het Middeneusten met zowaor een hiele kledingkaaste met rokkies daor veurdiel mee doet, ik wet het niet
Verbrand je iig geen daglicht.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:48 schreef Redbaron het volgende:
Gezelligheid bij de buren![]()
Wordt zo hard geschreeuwd en met deuren gesmeten dat ik nu klaarwakker ben
quote:
wat is het probleem?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo voor de verandering maar ff werken. Zou dit weekend 16 uur werken... Worden 32 uren
Je hebt morgen ook nog.....quote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ik geen tijd meer heb voor school zo
vanmiddag komt de Ducati-club naar denekampquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
stap op de motor in t-shirt en korte broek en ga lekker uitwaaien
Dan moej nie zeuren want je doet t jezelf aanquote:
GEYLquote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
vanmiddag komt de Ducati-club naar denekamp
neu, ik word zo ingepland, da's wat anders.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan moej nie zeuren want je doet t jezelf aan
[..]
GEYL![]()
SANquote:Op zondag 23 mei 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens richting Beckum. Heb begrepen dat Plork komt spelenDaarna misschien nog ff naar Bornerbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |