Waarschijnlijk of je inderdaad net zo gevaarlijk bent als je je voordoetquote:
Nog veel gevaarlijkerquote:Op zondag 23 mei 2010 13:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of je inderdaad net zo gevaarlijk bent als je je voordoet
1. Bij het UWV, 2. omdat hij zelf graag in de tuin zou willen werken maar geen tijd heeft.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nog veel gevaarlijker
Nee, serieus... TS heeft buren, die buren hebben blijkbaar een uitkering alleen weet TS niet welke. En nu wil TS die mensen gaan aangeven omdat ze in de tuin werken. Dat lees ik erin, ik begrijp dus niet helemaal waar TS ze wil gaan aangeven en waarom.
Dan laat hij de buren tegen vergoeding in zijn tuin werken. Iedereen blij, tuin van TS is op orde en buren werken voor hun geld.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
1. Bij het UWV, 2. omdat hij zelf graag in de tuin zou willen werken maar geen tijd heeft.
Terwijl TS zelf ook een parttime bijbaan heeft! Dan kan hij de rest van de tijd toch ook rustig in de tuin gaan werken?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan laat hij de buren tegen vergoeding in zijn tuin werken. Iedereen blij, tuin van TS is op orde en buren werken voor hun geld.
Dat dacht Femke Halsema ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:42 schreef Socios het volgende:
Sowieso werken in de tuin._! Laat het gewoon lekker woekeren en laat de natuur haar gang gaan.
Of jij bent woonachtig in een flat of in een huurhuis. Anders zou je zo'n opmerking niet makenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:42 schreef Socios het volgende:
Sowieso werken in de tuin._! Laat het gewoon lekker woekeren en laat de natuur haar gang gaan.
En ze dan aangeven voor het verrichten van zwart werk???quote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef Sjeen het volgende:
Dan laat hij de buren tegen vergoeding in zijn tuin werken.
Ey! Alsof je van het werken in een tuin niet zwart wordt!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:00 schreef barthol het volgende:
[..]
En ze dan aangeven voor het verrichten van zwart werk???
Als je een boompje kan snoeien kan je ook schoffelen in het park a 3 euro per uur.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:27 schreef Gia het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe TS weet dat die mensen een uitkering hebben. Dat ze niet werken, wil nog niet zeggen dat ze dan een uitkering hebben.
Daarbij, stel dat ze bijstand hebben, dan zijn ze nog niet invalide of arbeidsongeschikt dat ze niet in de tuin zouden kunnen werken.
TS kan niet beoordelen of mensen al dan niet terecht een uitkering hebben.
Zelfs al zijn ze afgekeurd, dan wil dat nog niet zeggen dat ze niet in de tuin kunnen werken.
Ben ook afgekeurd en ga zometeen voor in de tuin een boompje snoeien. En dat mogen de buren gerust zien.
Echt zo'n zielig topic weer, dit.
"Waar kan ik ze aangeven?"
Ik heb op basis van pics iets heel anders in gedachtenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je een boompje kan snoeien kan je ook schoffelen in het park a 3 euro per uur.
En dat is dus onzin, Mag een bedrijf zijn werknemers 3 euro per uur betalen?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je een boompje kan snoeien kan je ook schoffelen in het park a 3 euro per uur.
Niets aan de hand is wat erg makkelijk... Die mensen zullen zich tenminste afvragen wie van hun vriendelijke buren zo achterbaks was om het UWV op ze af te sturen.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:26 schreef draaijer het volgende:
Ik vind het geen NSB actie. We moeten met z'n allen bezuinigen. Laat er maar een controle op los. Als je ernaast zit, dan is er niks aan de hand, maar als je gelijk hebt, dan heb je het goed gedaan voor de maatschappij
Als het aan wordt gevuld met subsidie wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef barthol het volgende:
[..]
En dat is dus onzin, Mag een bedrijf zijn werknemers 3 euro per uur betalen?
Die hij natuurlijk met zwart werk heeft laten plaatsenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar wellicht hebben we niet allemaal zo'n luxe hoge schutting als jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |