abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81811824
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef Redux het volgende:

[..]

Zwaktebod.
je hebt gelijk maar het is zinloss er tegen in te gaan.

In plaats van mijn stelling te ontkrachten moet ik eerst papers van bouwkundigen gaan lezen?

Niet aan mij besteed, ik wil liever on-topic blijven

voorwaarden niet akkoord? dan mag ik het ook afwijzen, al zei het met een grap

een vage grap geef ik toe
pi_81811995
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:11 schreef mediacurator het volgende:

[..]

In plaats van mijn stelling te ontkrachten moet ik eerst papers van bouwkundigen gaan lezen?

Jij wilt liever het complot verhaal doordrammen. Geen ruimte voor een tegengeluid.
Leaf
  zondag 23 mei 2010 @ 23:32:02 #53
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_81812712
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:07 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Er staan nog een aantal vragen aan jou open. Het lijkt mij handiger dat je die gaat beantwoorden.
wat wil je weten, schat?
het verschil tussen asymetrische schade en asymetrische brokstukken wellicht..?
Huig
pi_81813061
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:32 schreef Orwell het volgende:

[..]

wat wil je weten, schat?
het verschil tussen asymetrische schade en asymetrische brokstukken wellicht..?
Wat ik wil weten, Toryu ook, is nu al diverse malen gevraagd. Dus het is jammer dat die vraag telkens opnieuw gesteld moet worden.
Leaf
pi_81814194
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:11 schreef mediacurator het volgende:

[..]

die papers zijn een antwoord op je vraag, maar je weigert naar de antwoorden te kijken. Dit omdat je niet wilt dat jou droomwereld kapot gaat. De droomwereld waar je er lekker op los kan fantaseren en net kan doen of je een PhD hebt in meerdere vakgebieden als Natuurkunde, Scheikunde, Civiele Technieken en al hun specialiteiten.

In deze topics is al meerdere keren aangetoond dat een gebouw zo kan in storten, dat een vliegtuig zo kan vliegen, dat een vliegtuig zoveel schade kan doen met de impact, dat het geen nuke en geen thermiet kan zijn geweest. Maar om deze dingen te bewijzen op een wetenschappelijke manier moet je berekeningen maken en om die goed te doen heb je een goed stuk tekst nodig met allemaal enge cijfertjes.

Onthoud dat iedereen wat kan roepen op een filmpje, maar wiskunde liegt niet. Daar moet dan ook de basis liggen voor de bewijsvoering.

Daarnaast heb ik het idee dat mensen niet helemaal snappen wat een scepticus is. Dat zijn jullie namelijk zeker niet. Een scepticus is iemand die kijkt naar de geleverde argumenten en deze toetst op een wetenschappelijke manier zonder bij voorbaat een oordeel klaar te hebben. Het oordeel komt pas na het toetsen van de argumenten. Wat jullie doen is een positie innemen en daar argumenten voor te zoeken, terwijl je alle argumenten die je niet bevalt met wat voor reden dan ook meteen wegwuift. Dit maakt jullie tot de zogenaamde denialist, waar deze week een heel mooi artikel in de New Scientist over staat.

De debunkers zijn meestal wel sceptici (niet allemaal) en daarom komen ze elke keer met die vervelende "ja maar" antwoorden op jullie argumenten. Zij toetsen namelijk jullie argumenten stuk voor stuk op een (meestal) wetenschappelijke manier, daardoor blijkt over het algemeen dat er iets niet klopt aan het argument. Soms is het gewoonweg een leugen, maar meestal ontwetendheid van het betreffende vakgebied.

Maar dit stuk zal denk ik ook aan dovemansoren gericht zijn,
  maandag 24 mei 2010 @ 01:09:39 #56
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_81816681
quote:
Maar voor de 3e keer, wat is de relevantie van die oorkaan voor de gang van zaken op 9/11 ?
Het topic ging over de nuke-theorie. Ik vond het toen gepast om te reageren door er op te wijzen dat er een verwante theorie is nl. die van Judy Wood, exotische wapens. (directed energy weapons)

Had jij de moeite genomen te bekijken wat die theorie juist inhield dan had je nu geweten wat die orkaan betekend, get my point.
pi_81820350
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:09 schreef francorex het volgende:

[..]

Het topic ging over de nuke-theorie. Ik vond het toen gepast om te reageren door er op te wijzen dat er een verwante theorie is nl. die van Judy Wood, exotische wapens. (directed energy weapons)

Had jij de moeite genomen te bekijken wat die theorie juist inhield dan had je nu geweten wat die orkaan betekend, get my point.
Nee
Leaf
pi_81824185
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:15 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Jij wilt liever het complot verhaal doordrammen. Geen ruimte voor een tegengeluid.
Tegen geluid a.u.b. op Wet van behoud van impuls...

Dat wil niet zeggen mij een stapeltjes huiswerk opgeven...

Die papers van bouwkundigen weerleggen niet dat de Wet op behoud van impuls genegeerd zou moeten worden zodra het CD op 9//11 aantoond

De panden vielen namelijk op on-natuurlijke manier

CD veroorzaakt een on-natuurlijke manier van instorten

Bliksem inslag is een voorbeeld van natuurlijk verschijnsel

Menselijke emotie in de vorm van een gekaapt vliegtuig tegen een toren vliegen is een natuurlijk verschijnsel

Het laatste had een geheel ander soort schade teweeg gebracht

Dit kan worden aangetoond door de Wet van behoud van impuls toe te passen

Dit kan niet worden aangetoond door een boekenkast vol papers van bouwkundigen van A tot Z door te leren..

Het eind resultaat van het laatste is namelijk een masters degree bouwkunde

Je bereikt daar geen debunk mee van NIST report 9/11

[ Bericht 40% gewijzigd door mediacurator op 24-05-2010 11:53:50 ]
pi_81824328
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:45 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Die papers van bouwkundigen weerleggen niet dat de Wet op behoud van impuls genegeerd zou moeten worden als mogelijke verklaring voor 9/11CD
Misschien moeten ze het gaan voorlezen op YouTube.

Dan zou je het natuurlijk wel geloven.
Leaf
pi_81824483
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:49 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Misschien moeten ze het gaan voorlezen op YouTube.

Dan zou je het natuurlijk wel geloven.

Die papers van bouwkundigen weerleggen niet dat de Wet op behoud van impuls genegeerd zou moeten worden zodra het CD op 9//11 aantoond

Bliksem inslag is een voorbeeld van natuurlijk verschijnsel

Menselijke emotie in de vorm van een gekaapt vliegtuig tegen een toren vliegen is een natuurlijk verschijnsel

Het laatste had een geheel ander soort schade teweeg gebracht

Dit kan worden aangetoond door de Wet van behoud van impuls toe te passen

Dit kan niet worden aangetoond door een boekenkast vol papers van bouwkundigen van A tot Z door te leren..

Het eind resultaat van het laatste is namelijk een masters degree bouwkunde

Je bereikt daar geen debunk mee van NIST report 9/11
pi_81824490
quote:

[..]

Die papers van bouwkundigen weerleggen niet dat de Wet op behoud van impuls genegeerd zou moeten worden als mogelijke verklaring voor 9/11CD
Dude waarom denk je dat studenten die een technische opleiding doen 5 jaar moeten studeren. Zeker omdat je dit soort theorieën met alle toepassing en uitzonderingen kan uitleggen in 2 zinnen.
pi_81824568
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:54 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Dude waarom denk je dat studenten die een technische opleiding doen 5 jaar moeten studeren. Zeker omdat je dit soort theorieën met alle toepassing en uitzonderingen kan uitleggen in 2 zinnen.
Je moet ook veel studeren om een false flag attack uit te voeren..

Niemand beweert dat het allemaal mavo lijders zijn, behalve GW Bush dan

pi_81824786
pff... voor de laatste keer: De wet van behoudt van impuls geldt niet omdat:
- deze uitgaat van objecten met een oneindige stijfheid en sterkte, objecten mogen dus niet buigen en breken.
- daarnaast is het een theoretisch model. Dit betekent dat het onder ideale situaties en bij benadering geldt, en zeker niet voor een instortende toren.

Graag serieuze tegenargumenten op deze, of mijn vorige posts. Anders kappen met die onzin over impuls.
pi_81824864
quote:
Obama Bin Laden
... Ok...

Verder vind ik het jammer om te lezen dat mensen als Toryu hun best doen om een goede uitleg te geven, die dan vervolgens genegeerd wordt en waarna nog eens dezelfde vraag gesteld wordt.

Respect, Toryu, dat je je er nog inmengt. Verhelderende posts.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81825546
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:03 schreef Toryu het volgende:
pff... voor de laatste keer: De wet van behoudt van impuls geldt niet omdat:
- deze uitgaat van objecten met een oneindige stijfheid en sterkte, objecten mogen dus niet buigen en breken.
link a.u.b.
quote:
- daarnaast is het een theoretisch model. Dit betekent dat het onder ideale situaties en bij benadering geldt, en zeker niet voor een instortende toren.

Graag serieuze tegenargumenten op deze, of mijn vorige posts. Anders kappen met die onzin over impuls.
pi_81825577
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef Amos_ het volgende:

[..]

... Ok...

Verder vind ik het jammer om te lezen dat mensen als Toryu hun best doen om een goede uitleg te geven, die dan vervolgens genegeerd wordt en waarna nog eens dezelfde vraag gesteld wordt.

Respect, Toryu, dat je je er nog inmengt. Verhelderende posts.
dat je je er nog inmengt!
pi_81825582
a
quote:

[..]

Die papers bouwen een wiskundig model op dat de instorting van de torens tracht te verklaren. De wet van behoud van impuls is uiteraard één van de eerste elementen die daarin is opgenomen (zoek maar eens op momentum).
Wat je zegt is dus onzin.

Een van de eerste die met de onzin van wet van behoud van impuls duidt op CD kwam was Ross (die er duidelijk geen kaas van had gegeten). Zie hier een eenvoudig te begrijpen weerlegging van zijn argumenten.
http://forums.randi.org/showthread.php?t=97584
quote:

Er is niet zoiets als een onnatuurlijke manier van vallen. De natuurwetten kunnen simpelweg niet overtreden worden. Niet in geval van natuurlijke instorting, niet in geval van CD, niet in geval van thermite, niet in geval van nukes, niet in geval van starwars space weapons, ...
pi_81825773
Goede link zeg. Ook voor mij als bouwkundige/natuurkundige leek goed te begrijpen
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81826307
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

link a.u.b.
[..]

9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? # 4 Notabene uit het artikel waar jij je natuurkunde les van gekopieerd had.
.
pi_81828175
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:40 schreef Toryu het volgende:

[..]

9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? # 4 Notabene uit het artikel waar jij je natuurkunde les van gekopieerd had.
.
De wet van behoud van impuls gebruiken we als we kijken naar botsingen. Er zijn drie soorten botsingen:
quote:
1. Volkomen elastisch
Geen energieverlies, dus (Ek, a + Ek, b)begin = (Ek, a + Ek, b)eind. Zoals je misschien wel weet staat Ek voor kinetische energie, oftewel bewegingsenergie. Formule: Ek = ½mv2

2. Volkomen onelastisch
Wel energieverlies (bijvoorbeeld in de vorm van warmte). De eindsnelheden van beide botsende voorwerpen zijn gelijik; beide voorwerpen gaan als één geheel 'verder'.

3. Tussenvormen
Wel energieverlies (bijvoorbeeld in de vorm van warmte), en er geldt dat de eindsnelheden van de twee botsende ongelijk zijn.
welke is het volgens jou 1,2 of 3?
  maandag 24 mei 2010 @ 13:38:56 #71
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81828311
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:09 schreef francorex het volgende:
Jij bent degene die anderen wil wijzen op de theorie van Judy Wood en de orkaan, dan kun je ook even de moeite nemen om een linkje te geven naar de pagina waar het daarover gaat:

http://www.drjudywood.com/articles/erin/

Je kunt toch wel begrijpen dat niet iedereen zin heeft en tijd heeft om een film te gaan zitten kijken van meer dan 2 uren?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 24 mei 2010 @ 14:34:46 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81830284
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

link a.u.b.
[..]
De ironie Je moet iets uitgelegt krijgen over de wet waar je zelf zo hard op hamert dat die een 'onnatuurlijke val' bewijst.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_81834729
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De ironie Je moet iets uitgelegt krijgen over de wet waar je zelf zo hard op hamert dat die een 'onnatuurlijke val' bewijst.
ik stelde ook nog een vraag hetgeen jij selectief weer overheen kijkt met je zwartgallige blik en dat leuke jennige toontje van je
  maandag 24 mei 2010 @ 17:20:38 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81835938
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik stelde ook nog een vraag hetgeen jij selectief weer overheen kijkt met je zwartgallige blik en dat leuke jennige toontje van je
Je hebt die link allang gehad. Waarom zou ik em dan nog een keer moeten posten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_81836917
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je hebt die link allang gehad. Waarom zou ik em dan nog een keer moeten posten?
en wat heeft een linkje posten te maken met deze vraag?
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:33 schreef mediacurator het volgende:

welke is het volgens jou 1,2 of 3?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')