abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2010 @ 16:43:24 #26
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_81793877
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:30 schreef Toryu het volgende:
Een mini-nuke?? En je verwacht dit niet te detecteren is met bijvoorbeeld een geigerteller?? Als het een complot zou zijn, en als het een bomaanslag zou zijn geweest, dan is een nuke wel echt het allerstomste middel om een gebouw te laten instorten.

Als die 700 kankergevallen uberhaupt gerelateerd zouden zijn aan 9/11, zou het ook nog kunnen komen door kankerverwekkende stoffen zoals asbest. Dat klinkt me iets aannemelijker dan een mini-nuke.

Die opmerking over asymetrische brokstokken geeft aan dat je echt geen flauw idee hebt waar je over praat.
ik heb het nimmer over asymetrische danwel symetrische brokstokken gehad...
leer eens lezen
Huig
pi_81793961
Omschrijf het dan duidelijker. Wat bedoel je dan met "asymetrische schade van grote brokstukken" ?
pi_81793983
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:28 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Je bergrijpt NIKS van natuurkunde, je doet alleen maar alsof. Daarnaast vraag je continu om bewijzen, en als ze dan gegeven worden lees je ze niet.

Je bent niks anders dan een ordinaire troll.
en de maker vh filmpje snapt ook niks van fysica

maak jij weet wel alles

dat was kennelijk een vergissing, want jij weet alles !!! niet iemand anders!!
  zondag 23 mei 2010 @ 17:06:14 #29
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_81794540
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:46 schreef Toryu het volgende:
Omschrijf het dan duidelijker. Wat bedoel je dan met "asymetrische schade van grote brokstukken" ?
niet-symetrische schade..
Huig
pi_81795127
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:43 schreef Orwell het volgende:

[..]

ik heb het nimmer over asymetrische danwel symetrische brokstokken gehad...
leer eens lezen
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:07 schreef Orwell het volgende:

[..]

asymetrische schade van grote brokstukken maken de keurige, rechtstandige instorting alleen maar verdachter..
Als je niet eens zelf weet wat je schrijft en telkens je eigen waarheid aanpast is een discussie met jou zeker compleet zinloos.
Leaf
pi_81795178
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

maak jij weet wel alles

Die toneelstukje die jij telkens opvoert waarbij je doet alsof je open staat voor andere meningen kun je voortaan maar achterwege laten. Het wordt steeds duidelijk dat jij geen meningen accepteerd die andere zijn dan die van jou.
Leaf
pi_81795209
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef Orwell het volgende:

[..]

niet-symetrische schade..
Omschrijf het dan duidelijker. Wat bedoel je dan met "niet-symetrische schade" en waarom is dat relevant?
Leaf
  zondag 23 mei 2010 @ 17:33:50 #33
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_81795350
Nu we het hebben over de nukes-theorie...

Het is misschien beter voor de discussie om het neutraler te houden en te spreken over exotische wapens/explosieven.

En dan is het heel interessanst de uiteenzetting van Jodi Wood te plaatsen.

http://video.google.com/videoplay?docid=3932150728705348373#
pi_81795484
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:33 schreef francorex het volgende:
Nu we het hebben over de nukes-theorie...

Het is misschien beter voor de discussie om het neutraler te houden en te spreken over exotische wapens/explosieven.

En dan is het heel interessanst de uiteenzetting van Jodi Wood te plaatsen.

http://video.google.com/videoplay?docid=3932150728705348373#
Heb je ook een samenvatting op schrift daarvan? Ik val in slaap bij monologen van 50+ minuten
Leaf
pi_81795494
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

maak jij weet wel alles

Zwaktebod.
  zondag 23 mei 2010 @ 17:55:09 #36
115996 francorex
pi_81796087
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Heb je ook een samenvatting op schrift daarvan? Ik val in slaap bij monologen van 50+ minuten
Het spijt mij maar je geeft aan dat je niet geinteresseerd bent in data, wat mij vertelt dat jij niet echt geinteresseerd bent jezelf te informeren.

En mensen die niet willen weten, wel ja slaap gewoon verder bijna tien jaar na de feiten.

ps het is een uiteenzeting van 2 uur en 23 minuten !

Hier de re-edited version ( better quality ) http://video.google.co.uk(...)-7892004186194307613

[ Bericht 4% gewijzigd door francorex op 23-05-2010 18:01:29 ]
pi_81796475
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef francorex het volgende:

[..]

Het spijt mij maar je geeft aan dat je niet geinteresseerd bent in data, wat mij vertelt dat jij niet echt geinteresseerd bent jezelf te informeren.

En mensen die niet willen weten, wel ja slaap gewoon verder bijna tien jaar na de feiten.

Hier de re-edited version ( better quality ) http://video.google.co.uk(...)-7892004186194307613
Ik wil mezelf prima informeren, maar ik heb geen trek in 143 minuten 1 sprekend hoofd in beeld. Als het allemaal zo duidelijk is wat diegene zegt, dan staat het toch ook wel ergens uitgelegd op iets leesbaars?

Of zeg anders even in eigen woorden wat die man allemaal voor een schokkends zegt.
Leaf
  zondag 23 mei 2010 @ 18:52:55 #38
115996 francorex
pi_81797503
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:09 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik wil mezelf prima informeren, maar ik heb geen trek in 143 minuten 1 sprekend hoofd in beeld. Als het allemaal zo duidelijk is wat diegene zegt, dan staat het toch ook wel ergens uitgelegd op iets leesbaars?

Of zeg anders even in eigen woorden wat die man allemaal voor een schokkends zegt.
Wel allereerst is het een vrouw !

En wat deze dame doet, Jodi wood, is analyse maken van de data. Zij gaat uit van de schade die aangericht en stelt zich de vraag wat die schade zou kunnen hebben veroorzaakt.

Voorbeeldje: Het stof dat in grote hoeveelheden aanwezig is en vooral waarom het zo uniform is, neem bijvoorbeeld een betonnen steen laat die vallen van de wtc, wat is het resultaat? uniform stof? Nee je verwacht brokstukken van klein tot groot en alles er tussenin, maar geen uniform ultra fijn stof.

Ander voorbeeld zijn de vele voertuigen rondom de wtc-torens die bijzonder merkwaardige vormen van schade hebben. Zoals voertuigen die perfect intact zijn maar missen hun moterblok, of zijdeuren van wagens waar de deurknoppen verdwenen zijn. Wagens die in brand staan terwijl de omgeving er rond papier ligt wat kennelijk niet wil branden.

Ander voorbeelden zijn photo's van stealbeams die op een eigenaardige manier zijn aangetast, sommige verdwijnen rechtstaand in midair.

Topografische(hoogte) kaarten van groundzero waar duidelijk te zien is dat er relatief weinig puin overblijft van een 110 verdieping tellende gebouw, op sommige plaatsen zijn zelfs putten in het puin ipv bergen puin.

Interessante informatie om onder de loep te nemen.

En nog een leuk weetje .

Wist je bijvoorbeeld dat die dag 9/11 er een orkaan passeerde voor de kust van New York?

enzo kan ik nog even doorgaan ...

Dr. Jodi Wood geeft een bijzondere kijk op wat mogelijk de oorzaak zou kunnen geweest voor de vernietiging van de wtc-torens op basis van bewijsmateriaal/ photo's en stelt een aantal pertinente vragen die moeilijk te beantwoorden zijn met pancaketheorie en/of traditioneel controled demolition.
pi_81797553
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:09 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Judy Wood is van mening dat een of ander mysterieus starwars beam wapen de twin towers neerhaalde met behulp van een of andere vorm van energie-straling.
Een van de imo meer vermakelijke theorieën in omgang:
http://www.drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam7.html
pi_81797849
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:52 schreef francorex het volgende:

[..]

Wel allereerst is het een vrouw !

En wat deze dame doet, Jodi wood, is analyse maken van de data. Zij gaat uit van de schade die aangericht en stelt zich de vraag wat die schade zou kunnen hebben veroorzaakt.

Voorbeeldje: Het stof dat in grote hoeveelheden aanwezig is en vooral waarom het zo uniform is, neem bijvoorbeeld een betonnen steen laat die vallen van de wtc, wat is het resultaat? uniform stof? Nee je verwacht brokstukken van klein tot groot en alles er tussenin, maar geen uniform ultra fijn stof.
De WTC torens zijn niet in ultra fijne stof uit elkaar geploft. Er waren wel degelijk grote brokstukken beton, staal en andere stof.

Meer foto's van de brokstukken: http://hereisnewyork.org/gallery/thumb.asp?categoryID=13
quote:
Ander voorbeeld zijn de vele voertuigen rondom de wtc-torens die bijzonder merkwaardige vormen van schade hebben. Zoals voertuigen die perfect intact zijn maar missen hun moterblok, of zijdeuren van wagens waar de deurknoppen verdwenen zijn. Wagens die in brand staan terwijl de omgeving er rond papier ligt wat kennelijk niet wil branden.
Voorbeelden, foto's?
En kan het niet zo zijn dat die auto's zo al voor 9/11 stonden? Of dat ze tijdens 9/11 geplunderd zijn door criminelen?
quote:
Ander voorbeelden zijn photo's van stealbeams die op een eigenaardige manier zijn aangetast, sommige verdwijnen rechtstaand in midair.
Foto's van tijdens het opruimen van de brokstukken zeker?
quote:
Topografische(hoogte) kaarten van groundzero waar duidelijk te zien is dat er relatief weinig puin overblijft van een 110 verdieping tellende gebouw, op sommige plaatsen zijn zelfs putten in het puin ipv bergen puin.
De WTC torens stonden op garage's en metro stations, dus het puin kon tot onder de grond zakken. Daarnaast zijn er duidelijk bergen puin waar te nemen op foto's.
Zie de foto hierboven.
quote:
Interessante informatie om onder de loep te nemen.

En nog een leuk weetje .

Wist je bijvoorbeeld dat die dag 9/11 er een orkaan passeerde voor de kust van New York?
Nee. Wat heeft dat voor een invloed op de gebeurtenissen gehad?
quote:
enzo kan ik nog even doorgaan ...

Dr. Jodi Wood geeft een bijzondere kijk op wat mogelijk de oorzaak zou kunnen geweest voor de vernietiging van de wtc-torens op basis van bewijsmateriaal/ photo's en stelt een aantal pertinente vragen die moeilijk te beantwoorden zijn met pancaketheorie en/of traditioneel controled demolition.
Hoe beantwoord zij die vragen dan wel?
Leaf
  zondag 23 mei 2010 @ 19:43:36 #41
115996 francorex
pi_81799165
Eerst geef je aan dat het te vermoeiend is je in te werken in de uiteenzetting van Jodi Wood.

Dan wil je je wel informeren maar verwacht je van mij een beknopte inhoud. Goed, positieve intentie, de inhoud krijg je.

Vervolgens ga jij mij debunken op basis van een samenvatting ! notabene de inhoud die ik jou heb gegeven om je te overtuigen deze informatie onder de loop te nemen.

Sterker nog je wil zelfs in detail gaan en je hebt je tegenargumenten al klaar liggen. Waar heb je het over man?
pi_81799905
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef francorex het volgende:
Eerst geef je aan dat het te vermoeiend is je in te werken in de uiteenzetting van Jodi Wood.

Dan wil je je wel informeren maar verwacht je van mij een beknopte inhoud. Goed, positieve intentie, de inhoud krijg je.

Vervolgens ga jij mij debunken op basis van een samenvatting ! notabene de inhoud die ik jou heb gegeven om je te overtuigen deze informatie onder de loop te nemen.

Sterker nog je wil zelfs in detail gaan en je hebt je tegenargumenten al klaar liggen. Waar heb je het over man?
Dat de punten die Jodi Wood aandraagt, volgens jou, niet helemaal kloppen.

Plus dat ik me nog afvraag wat die orkaan ermee te maken heeft.
Leaf
  zondag 23 mei 2010 @ 20:32:09 #43
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81801223
Homepage van Judy Wood

Het is dus 'Judy' en niet 'Jodi'. Ik hoop trouwens voor haar dat het in haar hoofd niet net zo'n chaos is als haar homepage .

Judy Wood - Star Wars Beam Weapon
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_81802202
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef francorex het volgende:

[..]

Het probleem is dat figuren als jij dergelijke monoloog-films bekijken en vervolgens dergelijke films als basis voor het 'complot-denken' nemen en daar dan de 'feiten' bij zoeken.
Als je als basis een dergelijke film neemt dan kun je alles wat plaats heeft gevonden die kant op lullen.
Het is in de 10 jaar dat ik op fok kom aaaltijd hetzelfde liedje, 1 of andere complotgelover post een bewering met een film als deze als ondersteuning. *gaap*
  zondag 23 mei 2010 @ 21:44:21 #45
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81806168
Leuk stukje over Judy Wood .

Sowieso een leuke site trouwens .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 23 mei 2010 @ 22:01:15 #46
115996 francorex
pi_81807503
quote:
Plus dat ik me nog afvraag wat die orkaan ermee te maken heeft.

Wist je het of niet?

Natuurlijk wist je het niet, bijna niemand wist het !

En ik heb veel theorien de revue zien passeren, veel data gezien, soms verschillend soms gelijkaardig. De ene theorie extremer dan de andere, het was ook een extreme dag.

Ik kan niet verklaren wat er gebeurd is op 9/11, ik weet niet wat er gebeurd is met die gebouwen en pretendeer ook niet te verklaren wat ermee is gebeurd.

Maar ik vind de aanpak van judy Wood best interessant wanneer je ze vergelijkt met de traditionele theorien. Ze laat,wat zij noemt, bewijsmateriaal zien dat je nergens anders tegenkomt.Ze bespreekt informatie die uniek is. (de deurhendels, gesmolten moterblokken, deutche bank, orkaan Erin, enz.)

Ze lijkt me ook een beetje een apart geval, ze is niet echt smooth in haar presence, ze lijkt me een beetje eenzaat, iemand die voorzichzelf werkt, een randgeval zonder scrupules.

Het zou mij niet verbazen als Judy Wood een aantal sleutels tot de waarheid in handen heeft en er inderdaad die dag 'directed energy weapons ' zijn gebruikt.

Kijk even mee ...

zondag 23 mei 2010 @ 22:44:04 #47
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_81810376
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:26 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

[..]

Als je niet eens zelf weet wat je schrijft en telkens je eigen waarheid aanpast is een discussie met jou zeker compleet zinloos.
moeilijk he, lezen...
Huig
pi_81811333
quote:
Ik heb net even naar een stukje van de video zitten kijken. Het is een opeenstapeling van subjectieve conclusies en ronduit leugens. Niet opzettelijk natuurlijk, maar gewoon omdat de maker van het filmpje niet weet waar hij over praat.
Zo zegt hij bijvoorbeeld dat staal pas verzwakt bij 1500 graden. Dit is het smelpunt, maar staal verzwakt veel eerder (zoal ik al eerder zei), namelijk rond de 700 graden. Zie het FeC-diagram als je me niet geloofd.
Ook vind hij het vreemd dat een vliegtuig van aluminium in een gebouw van beton en staal kan vliegen. Hier heb ik met Lambiekje ook al eens een eindeloze discussie over gehad, maar iedereen met ook maar een heel klein beetje natuurkundige basis, begrijpt dat dit prima mogelijk is.

Dit zijn natuurlijk slechts voorbeelden, maar het geeft wel aan hoe 'degelijk' deze complottheorie zijn, en hoeveel kennis de makers over het onderwerp hebben.
Voor de duidelijkheid: het FeC-diagram is materiaalkunde op een MBO, de benodigde natuurkunde is havo/vwo stof.
pi_81811596
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef francorex het volgende:

[..]

Wist je het of niet?

Natuurlijk wist je het niet, bijna niemand wist het !

En ik heb veel theorien de revue zien passeren, veel data gezien, soms verschillend soms gelijkaardig. De ene theorie extremer dan de andere, het was ook een extreme dag.

Ik kan niet verklaren wat er gebeurd is op 9/11, ik weet niet wat er gebeurd is met die gebouwen en pretendeer ook niet te verklaren wat ermee is gebeurd.

Maar ik vind de aanpak van judy Wood best interessant wanneer je ze vergelijkt met de traditionele theorien. Ze laat,wat zij noemt, bewijsmateriaal zien dat je nergens anders tegenkomt.Ze bespreekt informatie die uniek is. (de deurhendels, gesmolten moterblokken, deutche bank, orkaan Erin, enz.)

Ze lijkt me ook een beetje een apart geval, ze is niet echt smooth in haar presence, ze lijkt me een beetje eenzaat, iemand die voorzichzelf werkt, een randgeval zonder scrupules.

Het zou mij niet verbazen als Judy Wood een aantal sleutels tot de waarheid in handen heeft en er inderdaad die dag 'directed energy weapons ' zijn gebruikt.

Kijk even mee ...

Ik wist het niet van die orkaan.

Maar voor de 3e keer, wat is de relevantie van die oorkaan voor de gang van zaken op 9/11 ?

En ik snap ook nog steeds niet waarom alles wat complot gelovers zeggen in veel te lange, slechte gemonteerd YouTube powerpoint presentaties uitgelegd moet worden
Leaf
pi_81811647
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:44 schreef Orwell het volgende:

[..]

moeilijk he, lezen...
Er staan nog een aantal vragen aan jou open. Het lijkt mij handiger dat je die gaat beantwoorden.
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')