Je oom doet het slecht momenteel als bondscoach Pascal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:25 schreef pascalheister het volgende:
Tas gepakt, klaar voor Pinkpop![]()
Straks naar Nijmegen, daar slapen en morgenvroeg richting Landgraaf
m'n oom? Bedoel je me achter achter neef Danny soms?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je oom doet het slecht momenteel als bondscoach Pascal.
Die ja. Alls verloren en gedegradeerd met de heren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
m'n oom? Bedoel je me achter achter neef Danny soms?
ah, volg het zelf niet zo uitgebreid als jou merk ik welquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ja. Alls verloren en gedegradeerd met de heren.
ja, het wordt wat klein, hoewel dat relatief is natuurlijk. Huizen hier in de buurt zijn veel kleiner, en daar woonden 'vroeger' (je weet wel, die tijd die Wilders zo mooi schijnt te vinden) gezinnen met vijf kinderen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:54 schreef borisz het volgende:
Huize AZ wordt te klein voor vijf?Al kan het nog wel even samen op de kamer als ze klein zijn
.
Zondequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef borisz het volgende:
Tentamen boekhouden ging matigjes. Zal herren worden denk ik.
Mooi dat je verbinging hebt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:oi
Een hele tijd zonder internet gezeten, gelukkig zit ik nu achter een PC met verbinging
Hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik miste je al ja Rubber. Zelfs de voirge Hools had een TT met je naam er in.
Maar hier gaat het wel okee en met jou?
quote:
Ik dacht rubbereend verdient een naamtopicquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]jammer dat ze het niet gehaald heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |