goede zaak !quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:39 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Zojuist een vakantie geboekt voor komend zomer
Ga je met Maud?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goede zaak !
Moet ik ook nog doen...weet alleen nog niet wat ik wil
quote:
Tja, dan kan je alle kanten op he.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]en wil richting de zon...maar hoe en wat
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:09 schreef borisz het volgende:
Ohja Jan Smit wordt Papa Ole kom er maar in.
Okee, dat wordt studeren morgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef borisz het volgende:
Vrijdag boekhouden. Nog nauwelijks iets voor gedaan. Toch wel pittig, want het is een hele boel stof.
Daarvoor heb ik een schoonmaakster.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef borisz het volgende:
Vrijdag boekhouden. Nog nauwelijks iets voor gedaan. Toch wel pittig, want het is een hele boel stof.
vandaar dat stoffige imago van boekhoudenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef borisz het volgende:
tja, daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van !quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Ole het volgende:
Sinterklaasaflevering Debiteuren Crediteuren
over boekhouden gesproken
GVD weer vergetenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Ole het volgende:
Sinterklaasaflevering Debiteuren Crediteuren
over boekhouden gesproken
Waar spaar je die ? AH ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:03 schreef Bjoro het volgende:
Kameroen, Z-Korea en Australie vol....blijft leuk voetbalplaatjes sparen al ben je bijna 40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |