Je oom doet het slecht momenteel als bondscoach Pascal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:25 schreef pascalheister het volgende:
Tas gepakt, klaar voor Pinkpop![]()
Straks naar Nijmegen, daar slapen en morgenvroeg richting Landgraaf
m'n oom? Bedoel je me achter achter neef Danny soms?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je oom doet het slecht momenteel als bondscoach Pascal.
Die ja. Alls verloren en gedegradeerd met de heren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
m'n oom? Bedoel je me achter achter neef Danny soms?
ah, volg het zelf niet zo uitgebreid als jou merk ik welquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ja. Alls verloren en gedegradeerd met de heren.
ja, het wordt wat klein, hoewel dat relatief is natuurlijk. Huizen hier in de buurt zijn veel kleiner, en daar woonden 'vroeger' (je weet wel, die tijd die Wilders zo mooi schijnt te vinden) gezinnen met vijf kinderen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:54 schreef borisz het volgende:
Huize AZ wordt te klein voor vijf?Al kan het nog wel even samen op de kamer als ze klein zijn
.
Zondequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef borisz het volgende:
Tentamen boekhouden ging matigjes. Zal herren worden denk ik.
Mooi dat je verbinging hebt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:oi
Een hele tijd zonder internet gezeten, gelukkig zit ik nu achter een PC met verbinging
Hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik miste je al ja Rubber. Zelfs de voirge Hools had een TT met je naam er in.
Maar hier gaat het wel okee en met jou?
quote:
Ik dacht rubbereend verdient een naamtopicquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]jammer dat ze het niet gehaald heeft.
Vandaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
oi
Een hele tijd zonder internet gezeten, gelukkig zit ik nu achter een PC met verbinging
Hoe is het hier?
Door SIenekequote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vandaar
Hey grappig, is deze er al lang?![]()
Je blijft een ouwe zeikerd!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:01 schreef tong80 het volgende:
Dat was een straal.
Grote vent als je daar overheen komt.
21 juni is ze uitgerekend. Maar mij collega was de 14de uitgerekend, en die baby kwam afgelopen weekeinde al...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:45 schreef appelsientje het volgende:
Az.. hoest met je vrouw? wanneer was het ook weer zo ver?
Kijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
21 juni is ze uitgerekend. Maar mij collega was de 14de uitgerekend, en die baby kwam afgelopen weekeinde al...
Vannacht wel gerommel, maar baby was ook erg druk.
Knap idd. Eindigt gewoon in de top 10.quote:
De eerstequote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:36 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemmatopic deeltje 18.
jazeker, gezien het beleid bij Ajax hebben we besloten ze eigenhandig van drie spitsen te gaan voorzienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijkdat schiet ook al op
spannend![]()
weten jullie al wat het is?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker, gezien het beleid bij Ajax hebben we besloten ze eigenhandig van drie spitsen te gaan voorzien
Wie is Jaap ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik laat even Journey's Don't stop Believing uit mijn speakers knallen,
Jaap...
Xfactor finalist. Maar dat nummer van Journey is juist aan een comeback bezig dit jaar. Stond zelfs weer in de hitlijstenquote:
X Factor finalist die iets vreselijks van dat nummer van Journey heeft gemaakt.quote:
Dat had ik niet eens meegekregen, maar ik kende het volgens mij al. Hoewel ik het pas sinds een paar weken op CD heb, toevalligerwijsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Xfactor finalist. Maar dat nummer van Journey is juist aan een comeback bezig dit jaar. Stond zelfs weer in de hitlijsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |