CDA en PvdA hebben inderdaad een veel grotere kans om de grootste partij te worden. Het CDA zal minimaal 30 zetels gaan halen en die komen bij de VVD in de peilingen vandaan. Maar ik zie de PvdA wel de grootste worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:08 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Maar wat dan? Ik zie CDA zeker niet de grootste worden (hadden ze een ander dan Balkenende naar voren geschoven dan zeker wel), en Cohen moet wel érg veel trucjes uit zn hoed toveren wil hij nog de grootste worden. Ik denk toch dat het echt gaat gebeuren dat de VVD de grootste wordt dit keer.
Ik denk dat Cohen wel tussen de 30 en 35 zetels blijft hangen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dan mag Cohen wel flink aan de bak du_ke.
Met de pakweg 33 zetels waarop ze nu staan in de peilingen maakt de PvdA een grote kans. PvdA, CDA en VVD zullen erg dicht bij elkaar gaan eindigen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dan mag Cohen wel flink aan de bak du_ke.
Mij ook niet. Zeker niet nu Kroes definitief niet naar Den Haag komt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
De kans dat de VVD de grootste partij van Nederland wordt lijkt me nog steeds niet al te groot.
Oh pas op dat is toch weer niet zo definitief zegt men nuquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mij ook niet. Zeker niet nu Kroes definitief niet naar Den Haag komt.
Hou er wel rekening mee dat de laatste peilingen van voor de eerste debatten waren. Cohen heeft daar nou niet echt de beste indruk achter gelaten. Ook zie ik de PvdA geen zetels meer afsnoepen van de SP en GL, de rek is er nu wel uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met de pakweg 33 zetels waarop ze nu staan in de peilingen maakt de PvdA een grote kans. PvdA, CDA en VVD zullen erg dicht bij elkaar gaan eindigen.
Ik ga uit van een redelijke comeback van het CDA ten kostte van de VVDquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de laatste peilingen van voor de eerste debatten waren. Cohen heeft daar nou niet echt de beste indruk achter gelaten. Ook zie ik de PvdA geen zetels meer afsnoepen van de SP en GL, de rek is er nu wel uit.
NOVA en RTL 4 "Wat kiest Nederland?" worden tegelijk uitgezonden.quote:
Valt wel mee, er is maar een beetje overlap.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:40 schreef Q.E.D. het volgende:
NOVA en RTL 4 "Wat kiest Nederland?" worden tegelijk uitgezonden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga uit van een redelijke comeback van het CDA ten kostte van de VVD
Dit land is knettergek geworden. Asociaal gewoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Christiaan het volgende:
Wow. VVD +3 volgens NIPO. 36 nu!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit land is knettergek geworden. Asociaal gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |