Volgens mij was dat meer , in het geval dat het nodig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ging Pechtold niet voor Paars + GL?
Gaat lekker inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:59 schreef Amos_ het volgende:
37 + 18 + 26 = 81 zetels voor Centrum-Rechts
Met het AOW breekpunt van Wilders?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:13 schreef capricia het volgende:
Het begint erop te lijken dat VVD-CDA-PVV de enige oplossing is.
Hoe moeten VVD/CDA er op sociaal/economisch gebied uitkomen met de PVV dan? Alleen de AOW-leeftijd is al een breekpunt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:13 schreef capricia het volgende:
Het begint erop te lijken dat VVD-CDA-PVV de enige oplossing is.
Dat is pas wishfull thinking. De PVV is economisch linkser dan GL. Vergelijkbaar met de SP. Verder hebben ze een AOW breekpunt.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:19 schreef eriksd het volgende:
VVD en GL in één coalitie? Wishful thinking. CDA - VVD - PVV wordt hem.
Inderdaad! Zooitje op rechts wordt dat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:23 schreef TNA het volgende:
PVV: AOW breekpunt
CDA: HRA breekpunt
CDA+PVV: geen sociaal leenstelsel
Ik wens de VVD veel succes
HRA breekpunt is geen probleem als het gaat over het regeren samen met het CDA iig, de VVD zal daar juist erg blij mee zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:23 schreef TNA het volgende:
PVV: AOW breekpunt
CDA: HRA breekpunt
CDA+PVV: geen sociaal leenstelsel
Ik wens de VVD veel succes
Dat kan nog wel eens meevallen...of hij het echt als breekpunt gaat zien. Er kan altijd een beetje aan getornd worden...quote:
En de PVV ook idd - post aangepast.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
HRA breekpunt is geen probleem als het gaat over het regeren samen met het CDA iig, de VVD zal daar juist erg blij mee zijn.
Er is weinig 'centrum' aan zo'n coalitie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:59 schreef Amos_ het volgende:
37 + 18 + 26 = 81 zetels voor Centrum-Rechts
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Breekfast het volgende:
Ik kreeg zonet een uitnodiging voor een vragenlijst in te vullen voor Maurice de Hond.
Zat een hele rare vraag bij:
Welke van de volgende partijen wilt u niet in de volgende regering?
Meerdere antwoorden mogelijk
PvdA
Weet niet/geen antwoord
Alleen de PVDA stond dus bij antwoordmogelijkheden![]()
Verder liet hij een lijst zien met vrouwelijke lijstkandidaten en met welke ( max 3) ik graag een afspraak wou maken
wie heb je gekozenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Breekfast het volgende:
Verder liet hij een lijst zien met vrouwelijke lijstkandidaten en met welke ( max 3) ik graag een afspraak wou maken
Het wordt steeds erger.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:29 schreef Breekfast het volgende:
CDA toch wel?quote:
Heb je gelijk in, denk ik. Dat zag je ook toen de PvdA plots de grootste werd. Men keerde zich massaal tegen Cohen met als gevolg dat de PvdA alweer een paar zetels kwijt is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:59 schreef marky het volgende:
Ik verwact wel dat de VVD behoorlijk zal gaan zakken. Het is nu door alle partijen alle ballen op de
VVD. Je kan je tegen zoveel onzin haast niet weren. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die daardoor toch huiveriger worden.
Dat is maar de vraag. Er moet natuurlijk één partij de grootste zijn, dat is ook vaak niet zonder reden. En Job Cohen is toch niet echt een gevaar in het debat, zelfs een makkelijk slachtoffer. Het is makkelijker bij Cohen te scoren, dan bij Rutte. Rutte zal dus niet 100% de volle laag krijgen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:59 schreef marky het volgende:
Ik verwact wel dat de VVD behoorlijk zal gaan zakken. Het is nu door alle partijen alle ballen op de
VVD. Je kan je tegen zoveel onzin haast niet weren. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die daardoor toch huiveriger worden.
Maar dat lag vooral een Cohen. Geen reden dus om aan te nemen dat Rutte dat ook gaat overkomen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je gelijk in, denk ik. Dat zag je ook toen de PvdA plots de grootste werd. Men keerde zich massaal tegen Cohen met als gevolg dat de PvdA alweer een paar zetels kwijt is.
Misschien dat TNS NIPO wat eerder heeft gepeild. Daarnaast zijn er altijd verschillen. Maar verschil CDA is wel groot idd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Vraagje, hoe komt het dat TNS nipo en synovate zoveel verschillen?
Misschien direct er vooraf aan even?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
wanner komt de hond met z'n peiling?
want er is geen dwdd he ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |