Mijn pappie rijd tenminste ruimer dan jouw oudersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:04 schreef Equites het volgende:
Mijn ouders rijden tenminste ruim
[ afbeelding ]
Who cares. Het gaat erom waar je zelf in rijdtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:23 schreef RegularExpression het volgende:
Mijn papa is een oude vent met een burgerbak
Gelukkig wel. Ik heb natuurlijk een bazenautoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Who cares. Het gaat erom waar je zelf in rijdt
Bij 'bazenauto' denk ik nou niet gelijk aan iets positiefs.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:36 schreef RegularExpression het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik heb natuurlijk een bazenauto
Mijn 2CV uit 1986 een burgerbak noemenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Bij 'bazenauto' denk ik nou niet gelijk aan iets positiefs.
Klinkt als een burgerbak
Dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:47 schreef RegularExpression het volgende:
[..]
Mijn 2CV uit 1986 een burgerbak noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een ACAdiane, flapdrol.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:47 schreef RegularExpression het volgende:
[..]
Mijn 2CV uit 1986 een burgerbak noemen
Precies, dan koop je een prachtige Multiplaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef Stekelbees het volgende:
Stel je hebt veel geld..
Dan haal je het toch niet in je hoofd om een BMW te kopen ?!
Sommige mensen begrijp ik echt niet
Inderdaad!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef Stekelbees het volgende:
Stel je hebt veel geld..
Niet iedereen koopt gelijk een duurdere auto als ze meer geld hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef Stekelbees het volgende:
Stel je hebt veel geld..
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef Stekelbees het volgende:
Stel je hebt veel geld..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |