Dit dus. Wat een goede oplossing!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker als hij in de tussentijd even jouw gazon maait is het toch geen moeite.
Vijfcilinders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:35 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Godverdomme, te snel over heen gelezen![]()
Dan is het een kut auto idd
Boh, de laatste vijfcilinder van VAG is ook niet mis hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Alleen de 5 cilinders van audi, (Lees: oer quattro) zijn top
Haha wat zal jij het kut vinden, dat over 2 a 3 jaar grotendeel van alle auto's "gedownsizede" 3cilinder motorblokken hebbenquote:
Het geluid van een cijfcilinder kan alleen ontkroond worden door een jankende twaalfcilinder of een prachtige boxerloop. Driecilinders.quote:
Sneeuw in Nederland momenteel, onmogelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:44 schreef DipKipJe het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je die van mij ook meteen doen?
Nou enquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sneeuw in Nederland momenteel, onmogelijk.
Ik weigerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:43 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Haha wat zal jij het kut vinden, dat over 2 a 3 jaar grotendeel van alle auto's "gedownsizede" 3cilinder motorblokken hebben
Die dingen zijn het alleen waard om in grasmaaiers te stoppen. Gadverderrie, wat een ondingen zijn dat. In die C1/107/Aygo gevallen.quote:
Mij hoef je niet te overtuigen hoor, ik doe alleen aan even-cilindersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die dingen zijn het alleen waard om in grasmaaiers te stoppen. Gadverderrie, wat een ondingen zijn dat. In die C1/107/Aygo gevallen.
Die van Volvo klinken toch nog net even wat geiler hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Alleen de 5 cilinders van audi, (Lees: oer quattro) zijn top
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:00 schreef pindaplukker het volgende:
Vs.
Lijkt voor een leek veel op elkaar, maar ik ga toch voor die van audi![]()
![]()
![]()
Mijn pappie rijd tenminste ruimer dan jouw oudersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:04 schreef Equites het volgende:
Mijn ouders rijden tenminste ruim
[ afbeelding ]
Who cares. Het gaat erom waar je zelf in rijdtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:23 schreef RegularExpression het volgende:
Mijn papa is een oude vent met een burgerbak
Gelukkig wel. Ik heb natuurlijk een bazenautoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Who cares. Het gaat erom waar je zelf in rijdt
Bij 'bazenauto' denk ik nou niet gelijk aan iets positiefs.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:36 schreef RegularExpression het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik heb natuurlijk een bazenauto
Mijn 2CV uit 1986 een burgerbak noemenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Bij 'bazenauto' denk ik nou niet gelijk aan iets positiefs.
Klinkt als een burgerbak
Dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:47 schreef RegularExpression het volgende:
[..]
Mijn 2CV uit 1986 een burgerbak noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een ACAdiane, flapdrol.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:47 schreef RegularExpression het volgende:
[..]
Mijn 2CV uit 1986 een burgerbak noemen
Precies, dan koop je een prachtige Multiplaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef Stekelbees het volgende:
Stel je hebt veel geld..
Dan haal je het toch niet in je hoofd om een BMW te kopen ?!
Sommige mensen begrijp ik echt niet
Inderdaad!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef Stekelbees het volgende:
Stel je hebt veel geld..
Niet iedereen koopt gelijk een duurdere auto als ze meer geld hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef Stekelbees het volgende:
Stel je hebt veel geld..
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef Stekelbees het volgende:
Stel je hebt veel geld..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |