Dit dus. Wat een goede oplossing!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker als hij in de tussentijd even jouw gazon maait is het toch geen moeite.
Vijfcilinders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:35 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Godverdomme, te snel over heen gelezen![]()
Dan is het een kut auto idd
Boh, de laatste vijfcilinder van VAG is ook niet mis hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Alleen de 5 cilinders van audi, (Lees: oer quattro) zijn top
Haha wat zal jij het kut vinden, dat over 2 a 3 jaar grotendeel van alle auto's "gedownsizede" 3cilinder motorblokken hebbenquote:
Het geluid van een cijfcilinder kan alleen ontkroond worden door een jankende twaalfcilinder of een prachtige boxerloop. Driecilinders.quote:
Sneeuw in Nederland momenteel, onmogelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:44 schreef DipKipJe het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je die van mij ook meteen doen?
Nou enquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sneeuw in Nederland momenteel, onmogelijk.
Ik weigerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:43 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Haha wat zal jij het kut vinden, dat over 2 a 3 jaar grotendeel van alle auto's "gedownsizede" 3cilinder motorblokken hebben
Die dingen zijn het alleen waard om in grasmaaiers te stoppen. Gadverderrie, wat een ondingen zijn dat. In die C1/107/Aygo gevallen.quote:
Mij hoef je niet te overtuigen hoor, ik doe alleen aan even-cilindersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die dingen zijn het alleen waard om in grasmaaiers te stoppen. Gadverderrie, wat een ondingen zijn dat. In die C1/107/Aygo gevallen.
Die van Volvo klinken toch nog net even wat geiler hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Alleen de 5 cilinders van audi, (Lees: oer quattro) zijn top
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:00 schreef pindaplukker het volgende:
Vs.
Lijkt voor een leek veel op elkaar, maar ik ga toch voor die van audi![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |