quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ik had alleen nog niet vertelt dat ik dinsdag naar justitie moet, bij deze. Ik heb het er liever niet over, maar als ik kritiek op iemand heb hier is het direct: Ach ga agenten slaan of zo![]()
Daardoor lijkt het dat ik het er over wil hebben ofwat, maar dat is niet het geval
Dat slaat ook nergens op. En ik weet wie je bedoeld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
maar als ik kritiek op iemand heb hier is het direct: Ach ga agenten slaan of zo
Ik moest ineens aan het bestaan van dit topic denken doordat je me medetukster noemde in de nachtbaggerquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Lijkt eropen ook nog vrouw justin..dus pak je kans
hoho, niemand pakt mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Lijkt eropen ook nog vrouw justin..dus pak je kans
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Drizzt_DoUrden wel hoor![]()
pas op hoor
Ja, het begint met fappen op de gedachte aan jou onderquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Drizzt_DoUrden wel hoor![]()
pas op hoor
O maar daar heb ik toch geen last van want de brievenbus zit op de begane grond en ik woon 3 hoogquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, het begint met fappen op de gedachte aan jou onder
de douche, en binnenkort staat hij voor je deur, door de brievenbus te hijgen!
Dan staat hij zo met een hoogwerker voor je raam....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O maar daar heb ik toch geen last van want de brievenbus zit op de begane grond en ik woon 3 hoog
* kwiwi doet gordijnen vast dichtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan staat hij zo met een hoogwerker voor je raam....
En dus mist hij dan de brievenbusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan staat hij zo met een hoogwerker voor je raam....
Ja hier ook wel goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed! En met jou?
Wat is het hier ineens stilletjes.
Das jammer, ga je in Amersfoort verder?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, dat was mn laatste toneelles voor dit seizoen
Nou, ik hoop dat ik vrijdags op tijd terug kan zijn in Enschede, dan kan ik improvisatietheater gaan doen hier. Bij dezelfde groep, zegmaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das jammer, ga je in Amersfoort verder?
Is dat om te lachen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
haha, net bijna van terras afgezet vanwege luchttoeter
Ja, hele plein liep met die kutdingen, moet je bij geweest zijn!quote:
Ja echt fantastisch.quote:
aber naturlichquote:
wat ist? wel goed te passe?quote:
quote:
quote:
Lets do itquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet op de link klikken dan gaat mijn musicaweg
Ik ook!quote:
dat is te zien, de zon schijnt weerquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat is te zien, de zon schijnt weer
quote:
They wanna know my rolemodel, it's in the brown bottle... Hennesy!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Om ff in het ToF topicsfeer te blijven......
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Dan wil ik Hennesy en nog meer naaktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:40 schreef Robinhoo het volgende:
Wie heeft deze geniale OP bedacht? Volgende topic weer graag..[ afbeelding ]
Nathquote:
Wel goed, alleen wil ik niet nog 2 uur hier zijn om te werkenquote:
Selmaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Daywalk3r, Fems, Nath, David en JustinOh en Robin
Hmmm pindakaas. met sambalquote:
Selmaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
schoonheidquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ghehe, ik ga zo ook buiten zitten. Eerst douchen, denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel goed, alleen wil ik niet nog 2 uur hier zijn om te werkenIk wil buiten zitten!
En ik ben een imker, zo vaak staat er BIJ.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmmm pindakaas. met sambal![]()
Kreeg net me rekeningafschrift van vorige maand.
Het is verdomme net een hondenschool zovaak er AF staat.
Ik niet, lellek ding.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil stiekem het nieuwe shirt van Oranje
Mensen die er nog in gelovenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We wonnen het EK "88 ook in een lelijk shirt
2008 FTW.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooiste shirt/combi was nog wel van 2000
quote:
Wat een vage tijden heb jijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, even een bammetje eten, en dan is het nog maar een uurtje
Vandaag zijn we open van 11 tot 3quote:
Vergat je mij...... hoe kon jequote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Asssiequote:
EN je bent van plan om zo iets te gaan kopen of is het enkel kijken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:25 schreef Samzz het volgende:
Zo, net een proefrit gemaakt in een supergeile V8, 290 pk
Nee, dat wordt hem waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
EN je bent van plan om zo iets te gaan kopen of is het enkel kijken?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:00 schreef Mdrop het volgende:
Zou het dan toch:
FC Twente #73: Kampioenen Ole Ole
Hockey , voetbal over welke sport heb je hetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:32 schreef Fems het volgende:
spannende wedstrijd! Eigenlijk moet ik hius opruimen want ik moet over 30 min weg!
Ga vrachtwagen veurnquote:
Vrachtwagen?quote:
Wat betekenen die laatste twee?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De planning veur vanoamd:
- zoep'n
- brek'n
- angoan
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat betekenen die laatste twee?
Die laatste zal wel ''aangaan'''zijn, maar geen idee wat dat is, en die tweede kan ik echt niet vertalen.quote:
Breken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die laatste zal wel ''aangaan'''zijn, maar geen idee wat dat is, en die tweede kan ik echt niet vertalen.
Euh... Ruilen? Trouwen? Kun je wat missen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik ben een imker, zo vaak staat er BIJ.
pafipo!
[ afbeelding ]
Dat is echt de zin der zinnen in het Twentsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kan echt wel een beetje Twents verstaan, zelfs plat Almelooooo's, maar die woorden in dit topic....
Het lijkt wel buitenlands.
Welke vent?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat die vent coach bij twente wordt, alles beter dan rijkaard als je het mij vraagt.
Dank voor de vertaling Sanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt de zin der zinnen in het Twents
Zoep'n, brek'n en angoan. Zuipen, breken en los gaan
Dus dat gaat Justin doen
Anytimequote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dank voor de vertaling SanAan jou heb ik tenminste wat.
Ik maar wachten, uiteindelijk toch maar gaan douchen..quote:
Oke het is je vergevenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Asssie!!
En tegen Marko zeg ik maar niks meer want hij groet mij toch nooit terug.
Hij was zeker zn meisje van het plafond afplukkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik maar wachten, uiteindelijk toch maar gaan douchen..
Waar was je nou?
Hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij was zeker zn meisje van het plafond afplukken
Je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij was zeker zn meisje van het plafond afplukken
dus binnenkort kleine kanaries?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook
Heb mn beestjes ook even gefilmd, ze zaten zo lief te friemelen
en dan worden opgegeten door een hond?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Kunnen ze naar de canarische eilanden vliegen.
nu al?quote:
Canarische Honden wel te verstaan!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan worden opgegeten door een hond?
Jazeker maar ik kan niet te lang PCen want ik voel de zon in mn rug branden.quote:
ik was nog aan 't twijfelenquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ruik het hier nog
krachtig douchen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb kort maar krachtig gedoucht
HEEL HARD!quote:
Wil jij niet iedereen over één kam scherenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom is het voor ''dronken' mensen zo'n probleem om foutloos te typen?
WHAAAAquote:
Een aan-knop van de computer is makkelijker te vinden dan de goede letter tussen al die vele dicht op elkaar gepakte knopjesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom is het voor ''dronken' mensen zo'n probleem om foutloos te typen? Je kan toch ook het knopje vinden en indrukken om je pc aan te zetten? En dan nog, typo's kun je alsnog verbeteren voordat je intoetst.
Je kan me niet vertellen dat als je helemaal lam bent dat je uberhaupt kan posten.Spatieknop is geen probleem maar de juiste letters intoetsen wel.
Om nog maar te zwijgen over het 'invoeren'.
Ach kom op! Alles gaat feilloos behalve de juiste volgorde van letters. Als je echt ver heen bent kun je geen onderscheid maken tussen spatie, letters of andere toetsen/knoppen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Een aan-knop van de computer is makkelijker te vinden dan de goede letter tussen al die vele dicht op elkaar gepakte knopjes
tjah, die post van machiel is nou ook niet bepaald leesbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ach kom op! Alles gaat feilloos behalve de juiste volgorde van letters. Als je echt ver heen bent kun je geen onderscheid maken tussen spatie, letters of andere toetsen/knoppen.
welke lul heeft z'n verjaardag dan zo gepland?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:28 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop gaat douchen en dan weer 'pilsen' bij een verjaardag () en dan OC tent
.
Wat een frustratiesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ach kom op! Alles gaat feilloos behalve de juiste volgorde van letters. Als je echt ver heen bent kun je geen onderscheid maken tussen spatie, letters of andere toetsen/knoppen.
mensen diequote:
Je typt wat ik denkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
welke lul heeft z'n verjaardag dan zo gepland?
als iemand dat vorige week op donderdag/zaterdag of zondag had gedaan was ik niet geweest
Dus jij vind/denkt/weet zeker dat zij extra zo typen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niks frustraties, de keiharde waarheid.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus jij vind/denkt/weet zeker dat zij extra zo typen?
Ik heb geen idee of zij het nep doen..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nogmaals, alles gaat goed, behalve de juiste volgorde van letters. Daaaaaaaag als je echt zat bent gaat niks meer goed.
Laat ik het zo zeggen: ik weet uit eigen ervaring dat er hier flink aangesteld wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of zij het nep doen..
Maar Selma je klinkt ervaren...
Zovaak zat geweest dan?
Oh dat vast wel, denk ook wel dat 9 van de 10x beter gepraat word dan het werkelijk isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik weet uit eigen ervaring dat er hier flink aangesteld wordt.![]()
Geloof mij maar op mijn woord.
ik ga fris zuipenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:10 schreef Assiej het volgende:
Nou wat gaat iedereen vanavond doen
op ranzig zuipen na..?
nee, in Beckum, maar ben net onder de douche geweestquote:
een lekker fris biertje jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Koud bier is ook lekker fris, schijfje citroen erbij
Citroen bij witbier is best lekker.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een lekker fris biertje ja, maar zonder citroen
Ah, nice!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, in Beckum, maar ben net onder de douche geweest
Het staat hier aan omdat m'n vriend zit te kijken, maar ik zat lekker te FOK!ken tussendoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:16 schreef Assiej het volgende:
Kijkt er niemand voetbal ?![]()
Bayern - Inter Milaan?
0 - 1
Ja ondertussen was het al 0-2 maar dat hadden jullie vast al wel doorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het staat hier aan omdat m'n vriend zit te kijken, maar ik zat lekker te FOK!ken tussendoor
Ik hoorde inderdaad iets juichen naast me daarstraksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ondertussen was het al 0-2 maar dat hadden jullie vast al wel door![]()
Oh echtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad iets juichen naast me daarstraks![]()
booh IND ben me dronkernnld! :dquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik weet uit eigen ervaring dat er hier flink aangesteld wordt.![]()
Geloof mij maar op mijn woord.
Ik haat fakers en aanstellersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
booh IND ben me dronkernnld! :d
Kats can de
kaart!!!!!|d :d
Slechtquote:
Hehe de komende tijd zit ik vol met werk, zou evt in het weekend willen gaan maar dan om te beginnen mn conditie weer ff flink op peil brengenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar als je nog eens wil gaan, je hebt mn nummer en anders PM maar. Beetje arm - en beenspieren kan geen kwaad natuurlijk.
Hoi Selma! (zonder puntjes op de e)quote:Op zondag 23 mei 2010 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar als je nog eens wil gaan, je hebt mn nummer en anders PM maar. Beetje arm - en beenspieren kan geen kwaad natuurlijk.
Jawel hoor, ik ben er nogquote:Op zondag 23 mei 2010 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik gok dat er niet veel anderen zijn nu
Mwah, was niks te doenquote:Op zondag 23 mei 2010 02:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben er nogLekker gewerkt? Tot 1 uur?!
Hmhmquote:Op zondag 23 mei 2010 02:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja zul je net zien, (vlak) voor sluitingstijd komen er klanten. Zo irritant is dat.
welk topic?quote:Op zondag 23 mei 2010 04:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou ja zeg! ze hebben mijn behulpzame posts in R&P verwijderd
Mijn enkeltje psychiatrische inrichting + dwangbuis post is wegquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 04:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn enkeltje psychiatrische inrichting + dwangbuis post is weg![]()
Hiero : Advies gezocht: over naar buiten komen en contacten leggen!
die bedoel je?quote:Op zondag 23 mei 2010 04:37 schreef rulerofdeath het volgende:
fucking hell. ben je hier met een kutkloon om je onzekerheden weg te werken?
stelletje klojo's oniequote:Op zondag 23 mei 2010 04:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze hebben zowat al mn posts verwijderd.Daar ga ik dus nooit meer posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |