Citroen bij witbier is best lekker.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een lekker fris biertje ja, maar zonder citroen
Ah, nice!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, in Beckum, maar ben net onder de douche geweest
Het staat hier aan omdat m'n vriend zit te kijken, maar ik zat lekker te FOK!ken tussendoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:16 schreef Assiej het volgende:
Kijkt er niemand voetbal ?![]()
Bayern - Inter Milaan?
0 - 1
Ja ondertussen was het al 0-2 maar dat hadden jullie vast al wel doorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het staat hier aan omdat m'n vriend zit te kijken, maar ik zat lekker te FOK!ken tussendoor
Ik hoorde inderdaad iets juichen naast me daarstraksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ondertussen was het al 0-2 maar dat hadden jullie vast al wel door![]()
Oh echtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad iets juichen naast me daarstraks![]()
booh IND ben me dronkernnld! :dquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik weet uit eigen ervaring dat er hier flink aangesteld wordt.![]()
Geloof mij maar op mijn woord.
Ik haat fakers en aanstellersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
booh IND ben me dronkernnld! :d
Kats can de
kaart!!!!!|d :d
Slechtquote:
Hehe de komende tijd zit ik vol met werk, zou evt in het weekend willen gaan maar dan om te beginnen mn conditie weer ff flink op peil brengenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar als je nog eens wil gaan, je hebt mn nummer en anders PM maar. Beetje arm - en beenspieren kan geen kwaad natuurlijk.
Hoi Selma! (zonder puntjes op de e)quote:Op zondag 23 mei 2010 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar als je nog eens wil gaan, je hebt mn nummer en anders PM maar. Beetje arm - en beenspieren kan geen kwaad natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |