Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:21 schreef Argo het volgende:
[blablabla]
Ik loop nu de hele tijd tegen het probleem aan dat ik eigenlijk alleen achter de pc zit!
Mwoah dit lijkt me het geschikte forum ervoor, misschien moet je de beschrijving van dit forum eens lezen. Ik heb hier problemen mee ja, dus ik post hier. Als jij daar moeite mee hebt moet je naar Onz. Ik heb niemand iets misdaan toch voel je perse die neiging om hier eens even te posten en lastig te doen ? Ach mij maakt het ook niet zo uit, misschien ben ik contact gestoord en zielig, ik kan wel anderen met rust laten. En ik ben geen rebelse puber die zich beter voelt dan anderen. Iedereen heeft zwakke punten en sterke punten. Ik heb ook al vermeld dat ik contact problemen heb opgelopen door bepaalde redenen. Maja waarschijnlijk heb jij nog nooit contact gemaakt met de echte wereld ?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sorry hoor maar wat ben jij voor kneus dat je aan ons gaat vragen hoe je met de 'buitenwereld' in contact kunt komen? Ga gewoon naar buiten en doe als elk anders mens. Je hebt toch wel buren waar je een praatje mee kunt houden? Of ga naar de bakkerij en filosofeer over de verschillende granen in het brood.
Jij bent volgens mij echt contactgestoord.
Wat is jouw definitie van ''FOK!ers'' en de mijne ? Ik weet dat hier ook verstandige mensen komen. En gelukkig hebben twee mensen me toch wat tips willen geven. Dit is het bewijs voor mijn argument.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke dit heeft mij geholpen :
1: Blok al je online vrienden uit je contact personen lijst.
2: Neem wat meer de tijd voor de momenten dat je wel buiten bent.
Ga dus niet gehaast boodschappen doen maar kijk gewoon rustig rond en doe het op je gemak;.
3: Zoek werk als je alleen maar thuis zit verpieter je langzaam .
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:36 schreef eigendeegcookie het volgende:
ga werken als vrijwilliger in bv een verzorgingstehuis, of dierenasiel.
ga ook naar concerten of dance-events ect. die wat verder van je huis plaatsvinden,
en dan na het concert ga buiten staan kijken wie dr allemaal naar buiten komen , en
aan iemand die dr aardig uitziet vraag je of je bij hem/haar kan overnachten , omdat er geen treinen meer gaan zolaat zover. [dus dan moet je wel!]
Het is gewoon erg grappige vraag als je 'm juist hier op FOK! stelt, vandaar mijn reactiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van ''FOK!ers'' en de mijne ? Ik weet dat hier ook verstandige mensen komen. En gelukkig hebben twee mensen me toch wat tips willen geven. Dit is het bewijs voor mijn argument.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Mwoah dit lijkt me het geschikte forum ervoor, misschien moet je de beschrijving van dit forum eens lezen. Ik heb hier problemen mee ja, dus ik post hier. Als jij daar moeite mee hebt moet je naar Onz. Ik heb niemand iets misdaan toch voel je perse die neiging om hier eens even te posten en lastig te doen ? Ach mij maakt het ook niet zo uit, misschien ben ik contact gestoord en zielig, ik kan wel anderen met rust laten. En ik ben geen rebelse puber die zich beter voelt dan anderen. Iedereen heeft zwakke punten en sterke punten. Ik heb ook al vermeld dat ik contact problemen heb opgelopen door bepaalde redenen. Maja waarschijnlijk heb jij nog nooit contact gemaakt met de echte wereld ?
Lekkere reactie Ratelslangetjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij wil mij gaan vertellen wat de fora's van FOK! inhouden?!! Ik denk dat jij meer baat hebt bij een psychiater dan advies van FOK! users, gezien jouw sociale contactproblemen.
Dankje ik zal zeer zeker iets proberen te doen met dit advies. Misschien dat gewoon eens wat wandelen ook wel goed is! In ieder geval dankjewel ik heb hier al wat inspiratie opgedaan in dit topic!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef Donders het volgende:
[..]
Lekkere reactie Ratelslangetje![]()
Ts, meld je ergens aan als vrijwilliger, in iets wat jezelf leuk vind. Doe inderdaad "langer" over de dingen (supermarktbezoek oid) wanneer je buiten bent.
Kijk om je heen!
Hmm iquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef Twizu het volgende:
O: Ga je wel naar school? Zie dat namelijk niet staan, óf ik heb er helemaal overheen gelezen. Daar kun je wat contacten opbouwen.
Dankjewel alvast! Heel erg bedankt voor dit advies!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef Lily-Ella het volgende:
TS: vermoedelijk leer je op je nieuwe studie/werk nieuwe mensen kennen, ik weet niet hoezeer de reuma je beperkt, maar zou je een teamsport kunnen doen (ook al geef je aan geen fan van clubjes te zijn..)? En ik vind internet juist 1 van de manieren om makkelijk mensen te leren kennen, het is laagdrempelig en je kan gericht zoeken naar gelijkgestemden, als het klikt dan is een date/meeting zo geregeld
Succes!
Hmm ik ga sowieso eens wat meer buiten wandelen, en eens kijken of ik her en der in de fitness eens een praatje kan beginnen. Dan ga ik verder eens kijken of ik ergens interesse in heb, zodat ik me bv ergens bij een groepje kan aansluiten.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:26 schreef Lily-Ella het volgende:
TS: ga je iets doen met alle gegeven tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |