Die laatste zal wel ''aangaan'''zijn, maar geen idee wat dat is, en die tweede kan ik echt niet vertalen.quote:
Breken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die laatste zal wel ''aangaan'''zijn, maar geen idee wat dat is, en die tweede kan ik echt niet vertalen.
Euh... Ruilen? Trouwen? Kun je wat missen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik ben een imker, zo vaak staat er BIJ.
pafipo!
[ afbeelding ]
Dat is echt de zin der zinnen in het Twentsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kan echt wel een beetje Twents verstaan, zelfs plat Almelooooo's, maar die woorden in dit topic....
Het lijkt wel buitenlands.
Welke vent?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat die vent coach bij twente wordt, alles beter dan rijkaard als je het mij vraagt.
Dank voor de vertaling Sanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt de zin der zinnen in het Twents
Zoep'n, brek'n en angoan. Zuipen, breken en los gaan
Dus dat gaat Justin doen
Anytimequote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dank voor de vertaling SanAan jou heb ik tenminste wat.
Ik maar wachten, uiteindelijk toch maar gaan douchen..quote:
Oke het is je vergevenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Asssie!!
En tegen Marko zeg ik maar niks meer want hij groet mij toch nooit terug.
Hij was zeker zn meisje van het plafond afplukkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik maar wachten, uiteindelijk toch maar gaan douchen..
Waar was je nou?
Hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij was zeker zn meisje van het plafond afplukken
Je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij was zeker zn meisje van het plafond afplukken
dus binnenkort kleine kanaries?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook
Heb mn beestjes ook even gefilmd, ze zaten zo lief te friemelen
en dan worden opgegeten door een hond?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Kunnen ze naar de canarische eilanden vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |