nu al?quote:
Canarische Honden wel te verstaan!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan worden opgegeten door een hond?
Jazeker maar ik kan niet te lang PCen want ik voel de zon in mn rug branden.quote:
ik was nog aan 't twijfelenquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ruik het hier nog
krachtig douchen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb kort maar krachtig gedoucht
HEEL HARD!quote:
Wil jij niet iedereen over één kam scherenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom is het voor ''dronken' mensen zo'n probleem om foutloos te typen?
WHAAAAquote:
Een aan-knop van de computer is makkelijker te vinden dan de goede letter tussen al die vele dicht op elkaar gepakte knopjesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom is het voor ''dronken' mensen zo'n probleem om foutloos te typen? Je kan toch ook het knopje vinden en indrukken om je pc aan te zetten? En dan nog, typo's kun je alsnog verbeteren voordat je intoetst.
Je kan me niet vertellen dat als je helemaal lam bent dat je uberhaupt kan posten.Spatieknop is geen probleem maar de juiste letters intoetsen wel.
Om nog maar te zwijgen over het 'invoeren'.
Ach kom op! Alles gaat feilloos behalve de juiste volgorde van letters. Als je echt ver heen bent kun je geen onderscheid maken tussen spatie, letters of andere toetsen/knoppen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Een aan-knop van de computer is makkelijker te vinden dan de goede letter tussen al die vele dicht op elkaar gepakte knopjes
tjah, die post van machiel is nou ook niet bepaald leesbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ach kom op! Alles gaat feilloos behalve de juiste volgorde van letters. Als je echt ver heen bent kun je geen onderscheid maken tussen spatie, letters of andere toetsen/knoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |