Rubbertje eromheen zetten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:18 schreef Faithfulness het volgende:
Jawel, maar hij lijkt gewoon 2 mm te smal te zijn
En ik kan 'm niet minder smal maken!
Laat m'n man d'r nog wel even naar kijken, ben tot vier uur bezig geweest met een gecrashte server en heb gewoon een rotbui
Is het niet handiger dat we jou een pm sturen ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor de OP. Als iedere user hier met een aquarium, het volgende zou willen doen:
- Foto aquarium (overzichtsfoto)
- Vissenbestand (garnalen en kreeften e.d. ook meetellen)
- Aantal jaren dat ie draait
- Kort stukje over het tot stand komen en eventuele problemen/successen met het aquarium
Dan ga ik voor iedere user een apart stukje maken voor in de wiki die dan in de OP komt
Ja, dat is goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Is het niet handiger dat we jou een pm sturen ?
Alles is te lerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben goed met software, niet met hardware!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor de OP. Als iedere user hier met een aquarium, het volgende zou willen doen:
- Foto aquarium (overzichtsfoto)
- Vissenbestand (garnalen en kreeften e.d. ook meetellen)
- Aantal jaren dat ie draait
- Kort stukje over het tot stand komen en eventuele problemen/successen met het aquarium
Dan ga ik voor iedere user een apart stukje maken voor in de wiki die dan in de OP komt
Die had ik eerst in mijn aquarium, vijf zijn er overgebleven en die heb ik aan Krea gegeven. Twee zijn er laatst door toedoen van de kreeften dood gegaan, dus nog maar drie over.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef versteegrob het volgende:
Waarom heb je zo'n dikke laag grind ? Is toch zonde van het water wat je nu mist
Kunnen tetra's hier wel in ? Vind 30 liter wel extreem weinig tevens is het een scholenvis dus minimaal 10
Ja dat wou ik nog zeggen, kijk maar wat je erbij doetquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga al die waterwaardes en voeding er niet bij zetten hoor. Dan word de OP gigantisch
Is toch leuk en dan kan je gelijk zien wie bij wie hoortquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij word de OP al gigantisch met al die stukjes+ foto's erin.
Het zijn geen hele grote stukjes... En gezien het vaste aantal leden hier, zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij word de OP al gigantisch met al die stukjes+ foto's erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |