Wat vind je van de bladeren die ik bestel heb ? Hoeveel crystal black garnalen kunnen in mijn 35 liter cube ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je mos goed groeit kan je het in de takken van je garnalenboom doen
Die amandelbladeren heb ik ook, water wordt er wel een beetje gekleurd van maar dat is na 2/3 dagen weg als je goed filtert (mij stoort het niet) en de garnalen zijn er op zich wel gek opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat vind je van de bladeren die ik bestel heb ? Hoeveel crystal black garnalen kunnen in mijn 35 liter cube ?
Ga ze zo bestellen bij iemand alleen weet echt niet hoeveel, 10 ? 25 ? 50 ? 100 ?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef versteegrob het volgende:
100 garnalen wordt wel erg duur he maar reserveer dan 100 euro en dan even kijken hoeveel ik er dan kan krijgen. Hecht jij waarde aan grade a/b/c ? Ga namelijk voor b/a dat is 2 euro ps en a is 3.5 euro ps. Dat scheelt aardig veel
Dit is de site http://garnalenparadijs.nl/
Zet dan een link naar je fotoboek in je onderschrift ding gebeuren. Kan iedereen die wil er kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef versteegrob het volgende:
Zal wat selectiever worden in mijn berichten, dit komt omdat op de andere forums fotoboeken zijn vandaar, ga me inhouden
Kan je hem niet een stukje korter maken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:13 schreef Faithfulness het volgende:
Komt mijn blitse doorzichtige instroombuisje binnen, past 'ie niet!
Nou, dan maar groen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |