abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82091233
Jups.
pi_82110631
Zucht, Niels drinkt 's nachts zo goed en overdag zo slecht dat ik nu op knappen sta
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82111545
Kolven en je man een nachtvoeding laten doen! klinkt best leuk in theorie he

p_iglet doe je nu Ben je er al achter wat de oorzaak is?
pi_82112061
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef WupWup het volgende:
Kolven en je man een nachtvoeding laten doen! klinkt best leuk in theorie he
idd Net wel 150 ml uit een borst gehaald want het begon echt pijn te doen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 21:14:15 #105
5428 crew  miss_sly
pi_82208217
Mag ik hier even heel blij zijn dat de bv nog steeds zo fijn loopt?

Tijdens de vakantie is het echt heel erg fijn geweest. In het vliegtuig natuurlijk, waardoor ze dus echt helemaal geen last van haar oortjes heeft gehad. Ook gedurende de vakantie. Ze kwam ineens vaker, een duidelijke combi van meer behoefte aan vocht en meer behoefte aan mama in de drukke, nieuwe omgeving en heel fijn om haar in slaap te krijgen, vooral overdag. Dat ze ook de hele vakantie 1-2 keer per nacht om een nachtvoeding kwam, vond ik niet eens erg. Ik ben echt blij dat ik het zo lang heb kunnen volhouden.

Het idee is nu om het langzaam af te bouwen naar alleen ochtend- en avondvoeding, maar eigenlijk heb ik niet het gevoel dat ik daar heel actief mee bezig wil zijn. Ik voed natuurlijk al 3 werkdagen alleen 's ochtends en 's avonds, en ik ben van plan om iig niet meer te voeden als we bij anderen zijn. Maar thuis? Ach, het loopt nog steeds prima en we vinden het allebei fijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:57:19 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82210879
Fijn miss_sly!

Ow dames, ik heb een hele fijne site gevonden waar ze voedingsbh's verkopen, ook grote maten. Super service, veel goedkoper dan in Nederland en geen verzendkosten
http://www.nursingbra.co.uk/
Ze hebben er ook voedingshemdjes.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:32:01 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82213350
fijn, miss! en afbouwen, je deed tnt alles op gevoel, waarom nu opeens wel een schema introduceren? zoals je zegt, het duurt zolang het duurt, en alles is prima. en senna is een leukerd!

asy, ik ga die link ook maar eens bestuderen

mijn tactiek 'ik zeg maar zo, ik zeg maar niks' lijkt te werken volgende week al 5 mnd! en wat is het fijn om al tijden geen pijn van de bv meer te hebben! eea verbleekt nog wel bij kou, wordt blauw bij sabbelen en kolven, maar het doet geen pijn. dus van mijn part wordt het paars met gele stippen, zolang het geen pijn doet, kan het me werkelijk niet boeien, eigenlijk

bj, hoe gaat het bij jullie?

en met trixie? ben je al afgebouwd tot 2 voedingen? gaat dat?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82229854

Enneh.. gisteravond heeft mijn kleine flesweigeraar zomaar 80cc met een schep rijstebloem uit de fles gedronken
pi_82232781
Klinkt goed, miss_sly En zijn jullie al terug? Wat snel!

Davinia, heerlijk dat je geen pijn meer hebt zeg!

mooi lijntje van je dochter, WupWup
pi_82232862
en miss...voedt je Senna op werkdagen dus niet (en kolf je ook niet) maar op je vrije dagen wel?

Ik kolf dus haar twee voedingen overdag af op mijn (3) werkdagen. Zou ik dat kolven op die dagen kunnen skippen en op mijn vrije dagen wel gewoon live blijven voeden overdag?
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 14:52:35 #111
5428 crew  miss_sly
pi_82236717
We zijn al terug ja, ging erg snel, helaas. Het was ook echt heel erg leuk. Rapleyen gaat ook erg goed op zo'n vakantie, trouwens

Op mijn werkdagen kolf ik niet en voed ik Senna 's ochtends als ze wakker wordt en 's middags als ik thuiskom (18-18.30 uur). Dat heb ik gedaan vanaf een maand of 9, omdat toen mijn kolfrecht op het werk verviel en ik wel klaar was met kolven en ook echt geen zin had er pauze aan op te offeren En het gaat wonder boven wonder nog steeds goed, ze is inmiddels bijna 11 maanden.
pi_82236793
en op je vrije dagen voedt je ook nog overdag?
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 15:03:46 #113
5428 crew  miss_sly
pi_82237224
Ja, als Senna zich meldt, en dat doet ze inderdaad nog steeds regelmatig. Soms maar een keer, soms een keer of 3 per dag. Echt op verzoek dus. Ik vermoed dat dat dus als het hier warmer wordt, ook weer vaker zal zijn, want ik merkte echt dat ze meer behoefte had aan drinken.

Ik vind het eigenlijk wel best zoals het gaat, maar ik geloof dat schaap het wel een beetje genoeg begint te vinden. En ergens denk ik: tja, jammer dan Van de andere kant zou ik ook zo graag weer eens een mooi nieuw lingerie setje kopen bij de winkel hier beneden maar ik sprak vanochtend de eigenaresse en die zei dat je toch beter tot een aantal maanden na het einde van de bv kon wachten voor je een goede nieuwe set kocht. Dus dat wordt dan einde jaar.

Nou ja, wat je zegt Davinia, ik heb tnt mijn gevoel gevolgd, dus dat blijf ik dan maar gewoon doen
pi_82237943
Is wel ideaal zeg.
Ik kolf nog maar ff door (Leah is nog geen 6 maanden) maar dan wil ik dat ook wel zo.
pi_82238069
Zo doe ik het ook ongeveer Miss. Op werkdagen 's ochtends en eind van de middag, maar dan ook nog een keer voor ze gaat slapen én een keer 's nachts... Maar kolven doe ik niet meer. Ik had er zo'n grondige hekel aan en op een beetje ( ) stuwing aan het eind van de werkdag na is het prima vol te houden.

En dan te bedenken dat ik na drie maanden bv wilde stoppen. Isabeau dacht er anders over en nu voed ik alweer bijna 8 maanden. En ik geniet ervan.
pi_82238279
De stuwing maakt me niet uit maar ik ben bang dat mijn productie overdag achteruit gaat dan. Dat mijn borsten "denken" dat er overdag niets meer uit hoeft te komen en ik wil op de overige 4 dagen van de week wel nog overdag productie hebben.

maar niet dus

(vorige keren ben ik van alles naar niets gegaan, zeg maar)
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:10:15 #117
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_82261911
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef miss_sly het volgende:
(..)
Ik vind het eigenlijk wel best zoals het gaat, maar ik geloof dat schaap het wel een beetje genoeg begint te vinden. En ergens denk ik: tja, jammer dan Van de andere kant zou ik ook zo graag weer eens een mooi nieuw lingerie setje kopen bij de winkel hier beneden maar ik sprak vanochtend de eigenaresse en die zei dat je toch beter tot een aantal maanden na het einde van de bv kon wachten voor je een goede nieuwe set kocht. Dus dat wordt dan einde jaar.
(..)
Herkenbaar. Mijn man vindt het ondertussen ook wel genoeg zo (al een jaar, denk ik ), maar Marlien en ik denken er anders over.
En ik wil ook al een jaar andere bh's kopen, maar ja, de borstvoeding kan zo afgelopen zijn en dan zit ik met die te grote bh's... (ik had het een jaar geleden dus gemakkelijk kunnen doen als ik toen wist dat ik nog minstens een jaar zou voeden).
Ondertussen denk ik dat ik het al wel bijna zat ben. Marlien wil niet meer elke dag lekker blijven drinken en dan denk ik: "Als het zo moet, dan stop ik er maar mee". En de volgende dag ligt ze dan weer heerlijk te drinken en gaan we weer door...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 3 juni 2010 @ 06:42:02 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82268879
Davinia ; ook alweer 5 maanden zeg!!! ontzettend goed van je; met al dat BV-leed in de eerste maanden! knap dat je zo hebt doorgezet...

Hier gaat het ook nog steeds best prima; op mijn vrije dagen kolf ik alleen om 6 uur en voordat ik ga slapen; de rest drinkt Evie live. En als ik werk drinkt ze zonder mopperen nog steeds alle afgekolfde moedermelk.
en zaterdag alweer 6 maanden BV!!! dat had ik echt niet verwacht te halen hoor....
en ach ik heb ook nog geen haast om nu dingen te veranderen; Evie geniet er zo van. (en mama dus ook...)
we zien wel hoe het loopt; misschien ga ik de zomer nog wel zo door...

gister in de dierentuin:

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82273712
Goh bekend dat van nieuwe bh's willen kopen... Ik heb er vorig jaar ofzo 2 gekocht, maar dat zit dan toch niet echt super. Ondertussen draag ik na 3 jaar dus nog steeds vooral mijn voedings/zwangerschaps bh's
En een paar maanden wachten nadat je stopt met bv geven...... uhm dan hoop ik toch ook weer een keer weer zwanger te worden... en dan is bh's kopen ook niet handig.
Dus die nieuwe bh's komen over een jaar of 10 wel als ik uitgeborstvoed en zwangerd ben

Met de kloofjes gaat het hier gelukkig iets beter, flink miconazol en purelan smeren, nog beter letten op aanhappen en af en toe en licht ontmoedigingsbeleid.

Ik ben benieuwd hoelang Pepijn het nog volhoud... Ondertussen geven we hier ergens tussen de 0 en 3x bv per dag.
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:55:48 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82273833
Ik koop gewoon leuke bh's hoor. Wel of niet zwanger, wel of geen borstvoeding. Dat ik nu maat d tm f in mn kast heb liggen maakt me geen reet uit. Ik wil er ook gewoon een beetje leuk uitzien..

En in de opruiming heb je vaak mooie bh's die van 40 euro afgesprijst zijn naar 20 euro of minder.. Dan ga ik me toch niet zitten verbijten dat mn borsten volgende maand weer groter/kleiner zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:03:57 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82276991
Ik denk dat ik deze ga aanschaffen. Sta ik er ook nog een keer leuk op.
Sowieso is in mijn maat maar moeilijk aan echt leuke bh's te komen. Ook als het geen bv-bh's zijn
Blijkbaar bestaan er wel dikke(re) mensen met grote borsten maar vergeten ze dat er ook slanke/normale mensen zijn met grote borsten.
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:06:12 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82277085
pi_82277375
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef Asyniur het volgende:
Ik denk dat ik deze ga aanschaffen. Sta ik er ook nog een keer leuk op.
Sowieso is in mijn maat maar moeilijk aan echt leuke bh's te komen. Ook als het geen bv-bh's zijn
Blijkbaar bestaan er wel dikke(re) mensen met grote borsten maar vergeten ze dat er ook slanke/normale mensen zijn met grote borsten.
Even inbreken, die is SUPER leuk, alleen valt ie smal... Ik moet nu wel even naar 80, maar heb nog 75 bh's die prima kunnen... Deze viel echt als een 65/70 (de 75 dus) dus ik zou ze zeker even mailen! Wellicht dat je hem qua omvang iets groter moet hebben

Heb hem teruggestuurd
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:22:53 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82277651
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef Orea het volgende:

[..]

Even inbreken, die is SUPER leuk, alleen valt ie smal... Ik moet nu wel even naar 80, maar heb nog 75 bh's die prima kunnen... Deze viel echt als een 65/70 (de 75 dus) dus ik zou ze zeker even mailen! Wellicht dat je hem qua omvang iets groter moet hebben

Heb hem teruggestuurd
Dank voor de tip!

Ja ik vind het ook een leuke site Tico. Maar ik heb me aan nog niks anders gewaagd dan 3 dezelfde witte voedingsbh's van Anita. Behalve dan dat er nu een zwart onderweg is vanuit Engeland (alleen bovenstaande hadden ze helaas niet)
pi_82278823
Leuke site Asy! Heb je vorige link ook even doorgespit, die is ook wel handig. Maar ik heb inderdaad anders ook altijd leuke bh's aan, nu alleen saaie witte..
Ga eens neuzen op de site...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_82278922
BJ wat fijn dat het live drinken zo goed gaat! Lekker makkelijk he, zo hups aanleggen. Waarom kolf je op je vrije dagen?
pi_82279090
ik ben vorige week wezen bh-shoppen en ik ben een cup- en omvangmaat achteruit gegaan Geeft niet, ik helde ongeveer naar voren Uiteindelijk een leuke gevonden bij de prenatal. Helaas zonder beugels, maar iets voorgevormd en met leuke print. De prijs was ook erg leuk, 20 euro.
pi_82279373
Ik heb er een paar van bonprix

zitten prima en zijn leuk en goedkoop
quote:
die is wel heel mooi ja
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:23:09 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82282644
quote:
Vooral de naam is leuk

In 75H is niet zoveel keus

lily, die van jou zijn ook leuk zeg!
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:44:01 #131
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82291440
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:55 schreef WupWup het volgende:
BJ wat fijn dat het live drinken zo goed gaat! Lekker makkelijk he, zo hups aanleggen. Waarom kolf je op je vrije dagen?
Evie slaapt 12 uur achter mekaar; dus dat redden mijn borsten niet......
pi_82294867
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Evie slaapt 12 uur achter mekaar; dus dat redden mijn borsten niet......

De mijne ook niet de eerste keer, maar dat went ook vanzelf. Zolang je blijft kolven, blijven je borsten het niet redden.
Lotte!
Noah!
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:03:59 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82294991
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

De mijne ook niet de eerste keer, maar dat went ook vanzelf. Zolang je blijft kolven, blijven je borsten het niet redden.

nou en daarbij komt; dat ik zo ook een mooie voorraad voor de dagen dat ik werk heb...
gaat wel prima zo...
pi_82295118
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou en daarbij komt; dat ik zo ook een mooie voorraad voor de dagen dat ik werk heb...
gaat wel prima zo...
Das een betere reden ja
Lotte!
Noah!
pi_82300832
Ik vraag mij (opnieuw ) af wat ik ga doen. Het kolven gaat echt niet goed 's ochtends geef ik Thomas live borstvoeding om 6u. Aangezien hij meestal maar uit 1 borst drinkt, kolf ik de andere borst af. Het resultaat is gemiddeld 80cc (laatste keer drinkt Thomas rond 22.30, dus een hele nacht). Rond 13u kolf ik nog eens maar het resultaat is dan gemiddeld 140cc. 's Avonds drinkt Thomas dan opnieuw bij mij. Ik vind het echt niet fijn dat het kolven zo slecht gaat want ik heb er op zich niets op tegen (zeker niet omdat ik weet dat het maar voor 6 weken zou zijn). Het is ook overdag echt een moment waarop ik op mijn gemak aan Thomas kan denken, foto's of een filmpje bekijk, even helemaal tot rust kom op het werk. Ik zit ook vrij relax (in mijn eigen bureau, deur op slot, ...). Maar ik heb ook helemaal niet het gevoel wat BJ beschrijft dat zij 's ochtends heeft, namelijk dat mijn borsten het niet zouden redden (een tijdje geleden had ik dat 's ochtends wel nog als Thomas 8 of 9 uur niet had gedronken, maar ook dat is verdwenen, mijn borsten zitten dan wel vol, maar meer is het tegenwoordig niet meer).
Ik zou zo graag de ochtend- en avondvoedingen behouden, maar heb schrik dat als ik overdag niet meer ga kolven dat ook dat zou verdwijnen.
Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben als in: kolven ging niet goed (weinig opbrengst) dus daarmee gestopt, maar ochtend- en avondvoeding geven blijft wel lukken?
pi_82301353
Leonieke, ik vind eigenlijk dat je hartstikke veel kolft
pi_82301533
Rond de 200cc op één dag? Maar op die manier moet Thomas 3x FV bij krijgen. Dat is toch niet zoveel? Ofwel? Dat is maar goed voor 1 fles of anderhalve fles.
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:32:13 #138
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82302648
Jen dronk max 300cc op dagen dat ik moest werken.

Als je overdag geen borstvoeding meer wilt geven is er een reële kans dat je ook niet genoeg melk meer hebt voor de ochtend en avond. Daar is je productie waarschijnlijk nog niet stabiel voor.
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:59:52 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82304465
op de dagen dat ik werk gaat het ongeveer zo:
6:15 kolven 250-300 ml
11:30 kolven 150-200 ml
16:00 Evie live aan de borst
19:00 Evie live aan de borst
22:30 kolven 100-150 ml

en dat krijgt Evie dan weer op de momenten dat ik niet thuis ben. Evie drinkt ook per voeding 200 ml BV.
Dit is dan op een dagdienst...
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:03:19 #140
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_82304716
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:29 schreef oeke het volgende:
Borstvoeding deel 71

101 redenen om borstvoeding te geven

Handige en betrouwbare sites:
Misschien leuk voor sommigen hier.
Jip & Janneke Forum (http://jjbd2005.xsbb.nl/)
pi_82305613
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef leonieke het volgende:
Rond de 200cc op één dag? Maar op die manier moet Thomas 3x FV bij krijgen. Dat is toch niet zoveel? Ofwel? Dat is maar goed voor 1 fles of anderhalve fles.
Je kolft toch alleen voor de tijd dat jij werkt? Dus dat zijn 2 of 3 voedingen. Waarom zou hij dan 3x FV bij krijgen?

Hannah drinkt uit een fles meestal rond de 100cc per voeding.
pi_82305805
Wat ik zo even las kolft ze 's ochtends 1 borst en op het werk 1x.

Wanneer je 2x zou kolven op het werk zul je waarschijnlijk meer opbrengst hebben, maar dit is ook al hardstikke goed hoor! Hoeveel uur zit er nu ongeveer tussen het kolven, kolven en weer voeden?

En met wat voor kolf kolf je, dat kan ook nog veel uitmaken namelijk
pi_82306591
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef octopussy het volgende:

[..]

Je kolft toch alleen voor de tijd dat jij werkt? Dus dat zijn 2 of 3 voedingen. Waarom zou hij dan 3x FV bij krijgen?

Hannah drinkt uit een fles meestal rond de 100cc per voeding.
Hier gaat het als volgt:
6u: BV
9u: fles
12u: fles
15u: fles
18u: fles
21u: BV
23.30u: BV

Ik vertrek 's ochtends om 7u naar mijn werk en kom meestal net te laat thuis om die fles van 18u te vervangen door BV (lees: mijn schoonmoeder kan niet wachten en ik heb al 2 keer in de file gestaan waardoor ik net te laat was en Thomas dus net aan zijn fles was begonnen).
En nu ik hier zo het lijstje zie staan, dan merk ik eigenlijk dat hij nog zoveel drinkt Maar hij drinkt per keer vrij weinig uit een fles. Hij drinkt alleszins veel vaker nu hij uit fles krijgt ipv aan de borst (aan de borst zaten we tegenwoordig op 5 of 6 keer per dag).
pi_82306891
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef mrien het volgende:
Wat ik zo even las kolft ze 's ochtends 1 borst en op het werk 1x.

Wanneer je 2x zou kolven op het werk zul je waarschijnlijk meer opbrengst hebben, maar dit is ook al hardstikke goed hoor! Hoeveel uur zit er nu ongeveer tussen het kolven, kolven en weer voeden?

En met wat voor kolf kolf je, dat kan ook nog veel uitmaken namelijk
Het probleem is dat ik er dus heel moeilijk aankom om 2 keer te kolven en de opbrengt bijna te verwaarlozen is. Op dag 1 heb ik als volgt gekolfd:
6u: borst 2 waar Thomas niet van gedronken had
11u: 20cc
15u: 100cc

Kolven is met een elektrische kolf van ziekenfonds: http://www.dtf.fr/Kitett-box,129.html
pi_82308900
4 voedingen vanuit de fles is best veel, dan red je het idd niet zo gemakkelijk met kolven. Maar je moet jezelf ook de tijd geven om te wennen aan het kolven onder werktijd. Ik denk dat je met routine er een stuk meer uitkrijgt. Voor zover ik weer is het ook beter om meerdere keren kort te kolven dan 1 of 2 keer lang. Je stimuleert dan meer je productie.

Misschien moet je het gewoon een paar weken geven (en het tekort dan blijven aanvullen met FV).

Maar goed, ik kan er nog niet echt over meepraten aangezien ik zelf pas weer over een maand aan het werk moet.
pi_82310873
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef leonieke het volgende:
Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben als in: kolven ging niet goed (weinig opbrengst) dus daarmee gestopt, maar ochtend- en avondvoeding geven blijft wel lukken?
Ik heb geen ervaring met kolven (een weekje ziekenhuis om het op peil te houden daargelaten), maar ik voed al -om en nabij- een jaar alleen snachts, waarvan heet laatste half jaar een ochtend en een avondvoeding. Gaat dus prima. Soms lijkt de produktie wat minder te worden, maar dan komt hij eens een keer extra of hij doet een paar dagen extra zijn best en het is zo weer op peil. Het kan dus wel zeker.

Bink is inmiddels 2 jaar. Ik voldoe dus geheel aan de verwachtingen van het WHO ... zucht... altijd al gewild!
Prompt ging hij de week na zijn verjaardag een paar keer een nacht de tiet weigeren maar wel om zijn fles brullen snachts... Hij heeft het zelfs 1 keer gepresteerd om de hele nacht door te slapen!!! Nou mama nog.... Gott zeg... daar zou ik best aan kunnen wennen! Vervolgens wilde hij ouderwets een nachtje clusteren en gebruikte hij mij weer eens als grote fop! Dat was lang geleden zeg! Ik was eigenlijk vergeten hoe grappig dat kon zijn (voor 1 keertje dan he!!!) : proberen los te koppelen, maar ook al ging ik een halve meter achteruit, hij kwam gewoon met de tiet mee! Maar inmiddels wil hij 'gewoon' weer rond middernacht een slokkie van mama EN een fles... meestal rond 4 uur nog een fles en smorgens nog ff bij mama lurken. Dusss... ik blijf nog ff...
pi_82314903
Ik kolf ongeveer 170 ml per keer. Ik kolf alleen op mijn werk, twee keer.

op werkdagen drinkt ze:

5.30 live aan borst
10.00 fles van 170 ml (voeding heb ik de werkdag ervoor gekolft)
14.30 fles van 170 ml (voeding heb ik de werkdag ervoor gekolft)
19.00 live aan borst
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 07:48:02 #148
5428 crew  miss_sly
pi_82315273
Mammietje, dat is niet te vergelijken, want jij gaf al langer bv en dus was je produktie al redelijk stabiel, of kon dat iig zijn. Wat ik ervan begrepen heb, kan de produktie vanaf gemiddeld een maand of 8 bv wel wat hebben. Nou zal dat ook niet voor iedereen gelden (de een wat eerder, de ander wat later of helemaal niet).

leonieke, worden die flessen op verzoek (dus tekenen bij Thomas van honger/dorst) gegeven of op uur en tijd? Ik vind het namelijk ook erg veel, eigenlijk, en daar is moeilijk tegenop te kolven. Zeker als je dus meer drinkmomenten hebt, waardoor je kolfmomenten nooit de in-plaats-van-voeden-momenten kunnen worden. Als je begrijpt wat ik bedoel
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 07:53:29 #149
5428 crew  miss_sly
pi_82315338
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 06:50 schreef lily het volgende:
Ik kolf ongeveer 170 ml per keer. Ik kolf alleen op mijn werk, twee keer.

op werkdagen drinkt ze:

5.30 live aan borst
10.00 fles van 170 ml (voeding heb ik de werkdag ervoor gekolft)
14.30 fles van 170 ml (voeding heb ik de werkdag ervoor gekolft)
19.00 live aan borst
Dat deed ik ook zo. Althans, dat probeerden we als ze de fles wilde
Maar ik bedoel eignelik het kolven op de werkdag ervoor. Ging prima, dus voorraad heb ik eigenlijk nooit verder aangelegd en wat er was van voor ik ging werken, is nooit gebruikt.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:54:12 #150
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82319646
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef DaviniaHR het volgende:
fijn, miss! en afbouwen, je deed tnt alles op gevoel, waarom nu opeens wel een schema introduceren? zoals je zegt, het duurt zolang het duurt, en alles is prima. en senna is een leukerd!

asy, ik ga die link ook maar eens bestuderen

mijn tactiek 'ik zeg maar zo, ik zeg maar niks' lijkt te werken volgende week al 5 mnd! en wat is het fijn om al tijden geen pijn van de bv meer te hebben! eea verbleekt nog wel bij kou, wordt blauw bij sabbelen en kolven, maar het doet geen pijn. dus van mijn part wordt het paars met gele stippen, zolang het geen pijn doet, kan het me werkelijk niet boeien, eigenlijk

bj, hoe gaat het bij jullie?

en met trixie? ben je al afgebouwd tot 2 voedingen? gaat dat?
Lief dat je het vraagt

Ik heb ondertussen (jaja) één voeding van de 3 die ik er af zou willen bouwen afgebouwd. Het gaat allemaal niet zo vlot, ik kom er zodoende wel weer achter dat ik flink gevoelig ben voor stuwing en ik heb geen haast ook, dus ik doe rustigaan. Heb de afgelopen 2 weken een aantal dagen flink onregelmatig gekolfd en dat merk ik wel aan mijn productie. Dat is niet héél erg natuurlijk, maar ik hoop wel dat die 2 voedingen per dag me blijven lukken. Op dit moment zit ik een beetje te twijfelen welke voeding ik als volgende ga afbouwen, ik denk de 2e voeding van de dag. Aan de ene kant vind ik het dan toch wel zonde hoor, zit ik aan de ene kant met gillende stuwing, terwijl ik er ondertussen niks mee doe en een beetje met kv ga zitten rommelen (om het maar zo te zeggen ). Stef drinkt de laatste dagen ook weer iets rustiger, dus dat maakt het voor mij makkelijker om te zeggen "wel afbouwen, want dat kolven ben ik zat, maar rustigaan is snel zat

Fijn dat het bij jou nu zo goed gaat joh! Daar heb je enorm voor gevochten en nu pluk je éindelijk de vruchten. Welverdiend!!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')