iddquote:Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef WupWup het volgende:
Kolven en je man een nachtvoeding laten doen! klinkt best leuk in theorie he![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef miss_sly het volgende:
(..)
Ik vind het eigenlijk wel best zoals het gaat, maar ik geloof dat schaap het wel een beetje genoeg begint te vinden. En ergens denk ik: tja, jammer danVan de andere kant zou ik ook zo graag weer eens een mooi nieuw lingerie setje kopen bij de winkel hier beneden
maar ik sprak vanochtend de eigenaresse en die zei dat je toch beter tot een aantal maanden na het einde van de bv kon wachten voor je een goede nieuwe set kocht. Dus dat wordt dan einde jaar.
(..)
Even inbreken, die is SUPER leuk, alleen valt ie smal... Ik moet nu wel even naar 80, maar heb nog 75 bh's die prima kunnen... Deze viel echt als een 65/70 (de 75 dus) dus ik zou ze zeker even mailen! Wellicht dat je hem qua omvang iets groter moet hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef Asyniur het volgende:
Ik denk dat ik deze ga aanschaffen. Sta ik er ook nog een keer leuk op.
Sowieso is in mijn maat maar moeilijk aan echt leuke bh's te komen. Ook als het geen bv-bh's zijn![]()
Blijkbaar bestaan er wel dikke(re) mensen met grote borsten maar vergeten ze dat er ook slanke/normale mensen zijn met grote borsten.
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef Orea het volgende:
[..]
Even inbreken, die is SUPER leuk, alleen valt ie smal... Ik moet nu wel even naar 80, maar heb nog 75 bh's die prima kunnen... Deze viel echt als een 65/70 (de 75 dus) dus ik zou ze zeker even mailen! Wellicht dat je hem qua omvang iets groter moet hebben
Heb hem teruggestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |