abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82091233
Jups.
pi_82110631
Zucht, Niels drinkt 's nachts zo goed en overdag zo slecht dat ik nu op knappen sta
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82111545
Kolven en je man een nachtvoeding laten doen! klinkt best leuk in theorie he

p_iglet doe je nu Ben je er al achter wat de oorzaak is?
pi_82112061
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef WupWup het volgende:
Kolven en je man een nachtvoeding laten doen! klinkt best leuk in theorie he
idd Net wel 150 ml uit een borst gehaald want het begon echt pijn te doen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 21:14:15 #105
5428 crew  miss_sly
pi_82208217
Mag ik hier even heel blij zijn dat de bv nog steeds zo fijn loopt?

Tijdens de vakantie is het echt heel erg fijn geweest. In het vliegtuig natuurlijk, waardoor ze dus echt helemaal geen last van haar oortjes heeft gehad. Ook gedurende de vakantie. Ze kwam ineens vaker, een duidelijke combi van meer behoefte aan vocht en meer behoefte aan mama in de drukke, nieuwe omgeving en heel fijn om haar in slaap te krijgen, vooral overdag. Dat ze ook de hele vakantie 1-2 keer per nacht om een nachtvoeding kwam, vond ik niet eens erg. Ik ben echt blij dat ik het zo lang heb kunnen volhouden.

Het idee is nu om het langzaam af te bouwen naar alleen ochtend- en avondvoeding, maar eigenlijk heb ik niet het gevoel dat ik daar heel actief mee bezig wil zijn. Ik voed natuurlijk al 3 werkdagen alleen 's ochtends en 's avonds, en ik ben van plan om iig niet meer te voeden als we bij anderen zijn. Maar thuis? Ach, het loopt nog steeds prima en we vinden het allebei fijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:57:19 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82210879
Fijn miss_sly!

Ow dames, ik heb een hele fijne site gevonden waar ze voedingsbh's verkopen, ook grote maten. Super service, veel goedkoper dan in Nederland en geen verzendkosten
http://www.nursingbra.co.uk/
Ze hebben er ook voedingshemdjes.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:32:01 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82213350
fijn, miss! en afbouwen, je deed tnt alles op gevoel, waarom nu opeens wel een schema introduceren? zoals je zegt, het duurt zolang het duurt, en alles is prima. en senna is een leukerd!

asy, ik ga die link ook maar eens bestuderen

mijn tactiek 'ik zeg maar zo, ik zeg maar niks' lijkt te werken volgende week al 5 mnd! en wat is het fijn om al tijden geen pijn van de bv meer te hebben! eea verbleekt nog wel bij kou, wordt blauw bij sabbelen en kolven, maar het doet geen pijn. dus van mijn part wordt het paars met gele stippen, zolang het geen pijn doet, kan het me werkelijk niet boeien, eigenlijk

bj, hoe gaat het bij jullie?

en met trixie? ben je al afgebouwd tot 2 voedingen? gaat dat?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82229854

Enneh.. gisteravond heeft mijn kleine flesweigeraar zomaar 80cc met een schep rijstebloem uit de fles gedronken
pi_82232781
Klinkt goed, miss_sly En zijn jullie al terug? Wat snel!

Davinia, heerlijk dat je geen pijn meer hebt zeg!

mooi lijntje van je dochter, WupWup
pi_82232862
en miss...voedt je Senna op werkdagen dus niet (en kolf je ook niet) maar op je vrije dagen wel?

Ik kolf dus haar twee voedingen overdag af op mijn (3) werkdagen. Zou ik dat kolven op die dagen kunnen skippen en op mijn vrije dagen wel gewoon live blijven voeden overdag?
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 14:52:35 #111
5428 crew  miss_sly
pi_82236717
We zijn al terug ja, ging erg snel, helaas. Het was ook echt heel erg leuk. Rapleyen gaat ook erg goed op zo'n vakantie, trouwens

Op mijn werkdagen kolf ik niet en voed ik Senna 's ochtends als ze wakker wordt en 's middags als ik thuiskom (18-18.30 uur). Dat heb ik gedaan vanaf een maand of 9, omdat toen mijn kolfrecht op het werk verviel en ik wel klaar was met kolven en ook echt geen zin had er pauze aan op te offeren En het gaat wonder boven wonder nog steeds goed, ze is inmiddels bijna 11 maanden.
pi_82236793
en op je vrije dagen voedt je ook nog overdag?
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 15:03:46 #113
5428 crew  miss_sly
pi_82237224
Ja, als Senna zich meldt, en dat doet ze inderdaad nog steeds regelmatig. Soms maar een keer, soms een keer of 3 per dag. Echt op verzoek dus. Ik vermoed dat dat dus als het hier warmer wordt, ook weer vaker zal zijn, want ik merkte echt dat ze meer behoefte had aan drinken.

Ik vind het eigenlijk wel best zoals het gaat, maar ik geloof dat schaap het wel een beetje genoeg begint te vinden. En ergens denk ik: tja, jammer dan Van de andere kant zou ik ook zo graag weer eens een mooi nieuw lingerie setje kopen bij de winkel hier beneden maar ik sprak vanochtend de eigenaresse en die zei dat je toch beter tot een aantal maanden na het einde van de bv kon wachten voor je een goede nieuwe set kocht. Dus dat wordt dan einde jaar.

Nou ja, wat je zegt Davinia, ik heb tnt mijn gevoel gevolgd, dus dat blijf ik dan maar gewoon doen
pi_82237943
Is wel ideaal zeg.
Ik kolf nog maar ff door (Leah is nog geen 6 maanden) maar dan wil ik dat ook wel zo.
pi_82238069
Zo doe ik het ook ongeveer Miss. Op werkdagen 's ochtends en eind van de middag, maar dan ook nog een keer voor ze gaat slapen én een keer 's nachts... Maar kolven doe ik niet meer. Ik had er zo'n grondige hekel aan en op een beetje ( ) stuwing aan het eind van de werkdag na is het prima vol te houden.

En dan te bedenken dat ik na drie maanden bv wilde stoppen. Isabeau dacht er anders over en nu voed ik alweer bijna 8 maanden. En ik geniet ervan.
pi_82238279
De stuwing maakt me niet uit maar ik ben bang dat mijn productie overdag achteruit gaat dan. Dat mijn borsten "denken" dat er overdag niets meer uit hoeft te komen en ik wil op de overige 4 dagen van de week wel nog overdag productie hebben.

maar niet dus

(vorige keren ben ik van alles naar niets gegaan, zeg maar)
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:10:15 #117
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_82261911
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef miss_sly het volgende:
(..)
Ik vind het eigenlijk wel best zoals het gaat, maar ik geloof dat schaap het wel een beetje genoeg begint te vinden. En ergens denk ik: tja, jammer dan Van de andere kant zou ik ook zo graag weer eens een mooi nieuw lingerie setje kopen bij de winkel hier beneden maar ik sprak vanochtend de eigenaresse en die zei dat je toch beter tot een aantal maanden na het einde van de bv kon wachten voor je een goede nieuwe set kocht. Dus dat wordt dan einde jaar.
(..)
Herkenbaar. Mijn man vindt het ondertussen ook wel genoeg zo (al een jaar, denk ik ), maar Marlien en ik denken er anders over.
En ik wil ook al een jaar andere bh's kopen, maar ja, de borstvoeding kan zo afgelopen zijn en dan zit ik met die te grote bh's... (ik had het een jaar geleden dus gemakkelijk kunnen doen als ik toen wist dat ik nog minstens een jaar zou voeden).
Ondertussen denk ik dat ik het al wel bijna zat ben. Marlien wil niet meer elke dag lekker blijven drinken en dan denk ik: "Als het zo moet, dan stop ik er maar mee". En de volgende dag ligt ze dan weer heerlijk te drinken en gaan we weer door...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 3 juni 2010 @ 06:42:02 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82268879
Davinia ; ook alweer 5 maanden zeg!!! ontzettend goed van je; met al dat BV-leed in de eerste maanden! knap dat je zo hebt doorgezet...

Hier gaat het ook nog steeds best prima; op mijn vrije dagen kolf ik alleen om 6 uur en voordat ik ga slapen; de rest drinkt Evie live. En als ik werk drinkt ze zonder mopperen nog steeds alle afgekolfde moedermelk.
en zaterdag alweer 6 maanden BV!!! dat had ik echt niet verwacht te halen hoor....
en ach ik heb ook nog geen haast om nu dingen te veranderen; Evie geniet er zo van. (en mama dus ook...)
we zien wel hoe het loopt; misschien ga ik de zomer nog wel zo door...

gister in de dierentuin:

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82273712
Goh bekend dat van nieuwe bh's willen kopen... Ik heb er vorig jaar ofzo 2 gekocht, maar dat zit dan toch niet echt super. Ondertussen draag ik na 3 jaar dus nog steeds vooral mijn voedings/zwangerschaps bh's
En een paar maanden wachten nadat je stopt met bv geven...... uhm dan hoop ik toch ook weer een keer weer zwanger te worden... en dan is bh's kopen ook niet handig.
Dus die nieuwe bh's komen over een jaar of 10 wel als ik uitgeborstvoed en zwangerd ben

Met de kloofjes gaat het hier gelukkig iets beter, flink miconazol en purelan smeren, nog beter letten op aanhappen en af en toe en licht ontmoedigingsbeleid.

Ik ben benieuwd hoelang Pepijn het nog volhoud... Ondertussen geven we hier ergens tussen de 0 en 3x bv per dag.
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:55:48 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82273833
Ik koop gewoon leuke bh's hoor. Wel of niet zwanger, wel of geen borstvoeding. Dat ik nu maat d tm f in mn kast heb liggen maakt me geen reet uit. Ik wil er ook gewoon een beetje leuk uitzien..

En in de opruiming heb je vaak mooie bh's die van 40 euro afgesprijst zijn naar 20 euro of minder.. Dan ga ik me toch niet zitten verbijten dat mn borsten volgende maand weer groter/kleiner zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:03:57 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82276991
Ik denk dat ik deze ga aanschaffen. Sta ik er ook nog een keer leuk op.
Sowieso is in mijn maat maar moeilijk aan echt leuke bh's te komen. Ook als het geen bv-bh's zijn
Blijkbaar bestaan er wel dikke(re) mensen met grote borsten maar vergeten ze dat er ook slanke/normale mensen zijn met grote borsten.
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:06:12 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82277085
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82277375
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef Asyniur het volgende:
Ik denk dat ik deze ga aanschaffen. Sta ik er ook nog een keer leuk op.
Sowieso is in mijn maat maar moeilijk aan echt leuke bh's te komen. Ook als het geen bv-bh's zijn
Blijkbaar bestaan er wel dikke(re) mensen met grote borsten maar vergeten ze dat er ook slanke/normale mensen zijn met grote borsten.
Even inbreken, die is SUPER leuk, alleen valt ie smal... Ik moet nu wel even naar 80, maar heb nog 75 bh's die prima kunnen... Deze viel echt als een 65/70 (de 75 dus) dus ik zou ze zeker even mailen! Wellicht dat je hem qua omvang iets groter moet hebben

Heb hem teruggestuurd
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:22:53 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82277651
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef Orea het volgende:

[..]

Even inbreken, die is SUPER leuk, alleen valt ie smal... Ik moet nu wel even naar 80, maar heb nog 75 bh's die prima kunnen... Deze viel echt als een 65/70 (de 75 dus) dus ik zou ze zeker even mailen! Wellicht dat je hem qua omvang iets groter moet hebben

Heb hem teruggestuurd
Dank voor de tip!

Ja ik vind het ook een leuke site Tico. Maar ik heb me aan nog niks anders gewaagd dan 3 dezelfde witte voedingsbh's van Anita. Behalve dan dat er nu een zwart onderweg is vanuit Engeland (alleen bovenstaande hadden ze helaas niet)
pi_82278823
Leuke site Asy! Heb je vorige link ook even doorgespit, die is ook wel handig. Maar ik heb inderdaad anders ook altijd leuke bh's aan, nu alleen saaie witte..
Ga eens neuzen op de site...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')