die is wel heel mooi jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef WupWup het volgende:
http://www.bellyfashion.nl/product_info.php?cPath=57_625_654_656&products_id=12387 Diewillik!
Vooral de naam is leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef WupWup het volgende:
http://www.bellyfashion.nl/product_info.php?cPath=57_625_654_656&products_id=12387 Diewillik!
Evie slaapt 12 uur achter mekaar; dus dat redden mijn borsten niet......quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:55 schreef WupWup het volgende:
BJ wat fijn dat het live drinken zo goed gaat! Lekker makkelijk he, zo hups aanleggen. Waarom kolf je op je vrije dagen?
De mijne ook niet de eerste keer, maar dat went ook vanzelf. Zolang je blijft kolven, blijven je borsten het niet redden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Evie slaapt 12 uur achter mekaar; dus dat redden mijn borsten niet......
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
De mijne ook niet de eerste keer, maar dat went ook vanzelf. Zolang je blijft kolven, blijven je borsten het niet redden.
Das een betere reden jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou en daarbij komt; dat ik zo ook een mooie voorraad voor de dagen dat ik werk heb...![]()
gaat wel prima zo...
Misschien leuk voor sommigen hier.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:29 schreef oeke het volgende:
Borstvoeding deel 71
101 redenen om borstvoeding te geven![]()
Handige en betrouwbare sites:
Je kolft toch alleen voor de tijd dat jij werkt? Dus dat zijn 2 of 3 voedingen. Waarom zou hij dan 3x FV bij krijgen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef leonieke het volgende:
Rond de 200cc op één dag? Maar op die manier moet Thomas 3x FV bij krijgen. Dat is toch niet zoveel? Ofwel?Dat is maar goed voor 1 fles of anderhalve fles.
Hier gaat het als volgt:quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je kolft toch alleen voor de tijd dat jij werkt? Dus dat zijn 2 of 3 voedingen. Waarom zou hij dan 3x FV bij krijgen?
Hannah drinkt uit een fles meestal rond de 100cc per voeding.
Het probleem is dat ik er dus heel moeilijk aankom om 2 keer te kolven en de opbrengt bijna te verwaarlozen is. Op dag 1 heb ik als volgt gekolfd:quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef mrien het volgende:
Wat ik zo even las kolft ze 's ochtends 1 borst en op het werk 1x.
Wanneer je 2x zou kolven op het werk zul je waarschijnlijk meer opbrengst hebben, maar dit is ook al hardstikke goed hoor! Hoeveel uur zit er nu ongeveer tussen het kolven, kolven en weer voeden?
En met wat voor kolf kolf je, dat kan ook nog veel uitmaken namelijk
Ik heb geen ervaring met kolven (een weekje ziekenhuis om het op peil te houden daargelaten), maar ik voed al -om en nabij- een jaar alleen snachts, waarvan heet laatste half jaar een ochtend en een avondvoeding. Gaat dus prima. Soms lijkt de produktie wat minder te worden, maar dan komt hij eens een keer extra of hij doet een paar dagen extra zijn best en het is zo weer op peil. Het kan dus wel zeker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef leonieke het volgende:
Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben als in: kolven ging niet goed (weinig opbrengst) dus daarmee gestopt, maar ochtend- en avondvoeding geven blijft wel lukken?
Dat deed ik ook zo. Althans, dat probeerden we als ze de fles wildequote:Op vrijdag 4 juni 2010 06:50 schreef lily het volgende:
Ik kolf ongeveer 170 ml per keer. Ik kolf alleen op mijn werk, twee keer.
op werkdagen drinkt ze:
5.30 live aan borst
10.00 fles van 170 ml (voeding heb ik de werkdag ervoor gekolft)
14.30 fles van 170 ml (voeding heb ik de werkdag ervoor gekolft)
19.00 live aan borst
Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef DaviniaHR het volgende:
fijn, miss!en afbouwen, je deed tnt alles op gevoel, waarom nu opeens wel een schema introduceren? zoals je zegt, het duurt zolang het duurt, en alles is prima. en senna is een leukerd!
asy, ik ga die link ook maar eens bestuderen
mijn tactiek 'ik zeg maar zo, ik zeg maar niks' lijkt te werkenvolgende week al 5 mnd!
en wat is het fijn om al tijden geen pijn van de bv meer te hebben!
eea verbleekt nog wel bij kou, wordt blauw bij sabbelen en kolven, maar het doet geen pijn. dus van mijn part wordt het paars met gele stippen, zolang het geen pijn doet, kan het me werkelijk niet boeien, eigenlijk
bj, hoe gaat het bij jullie?
en met trixie? ben je al afgebouwd tot 2 voedingen? gaat dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |