mooi zo met obc en checkcontrolquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:03 schreef Catch22- het volgende:
ik hou ook wel van de oude dashes hoor
[ afbeelding ]
Ik vinnet leuk! Ik heb inmiddels wel een andere radio
Deze foto is vanaf de achterbank genomen.quote:
Doet u mij de nieuwe maar...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat zijn nog echte mannen dashboards:
[ afbeelding ]
itt. tot die gaylord designbende van tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Alleen de mtech2 bumper, of de hele bodykit?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
owja en het volgende zit ik al 2 dagen over te twijfelen ..
[ afbeelding ]
De bumper dus
Foto's? Specificaties? Watsgeburt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:38 schreef Turquaz52 het volgende:
waaarom ;praat iedereen hier over die verschrikkelijke dashboards terwijl er een M50 in mijn 318 ligt?
'Cuz it didn't happen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:38 schreef Turquaz52 het volgende:
waaarom ;praat iedereen hier over die verschrikkelijke dashboards terwijl er een M50 in mijn 318 ligt?
Ja, hoe komt dat toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:38 schreef Turquaz52 het volgende:
waaarom ;praat iedereen hier over die verschrikkelijke dashboards terwijl er een M50 in mijn 318 ligt?
Ik heb..... Nee, ik doe het nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:07 schreef hamkaastosti het volgende:
boeie. ik heb er een m52 in liggen en een 318i heb ik ook al gehad
Foto's volgen, Specs zijn 2.5 24v DOHC 192PK. Wat in een 318i is gelepeld..quote:
Pardonquote:
wtf? Waarom niet?quote:Opwoensdag 26 mei 2010 21:34 schreef hamkaastosti het volgende:
wat die turq doet met bmw's heeft helemaal niets te zoeken in een bmw fantopic
e36 318i automaatquote:img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha e36 of 46 ?? Zittie er al in ? Veel aanpas werk ?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Hyperdude het volgende:
M50 is zeer OK.
Succes d´r mee
Draait ie al?
Apex? De veer is van de Brezan, niet op gelet wat voor merk het was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:17 schreef Maharbal het volgende:
Achter is inderdaad eitje. Demper los, voet op de bende en naar beneden drukken en dan trekken maar![]()
Apex?
Iemand antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Turquaz52 het volgende:
iemand een paar foto's aub van de vacuum slangetjes van de M50B25 blok??
ik kom niet uit met de Idle Controll valve en de 2 gaten onder dat bocht tussen de gasklep en luchtmassa meter..
+ de schema als het mogelijk was![]()
Thanks..
Wat heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Apex? De veer is van de Brezan, niet op gelet wat voor merk het was.
Er kwam nog wel redelijk wat bij kijken. Die draagarmen wouden niet echt ver naar beneden, dus we moesten hem met een koevoet op zijn plek krijgen.
't is gelukt en het scheelt echt massa's in de achterkant. We gingen er met zijn 2en op hangen (toch minstens 180kg) en hij raakte de wielkast nog lang niet. Hij is dus ook gewoon weer een stuk stabieler op de weg.
Volgende week komt mijn midden- en einddemper. Ook weer een frisse en gasdichte uitlaatlijn.
Ik zou zeggen rij naar de dealer en vraag een proefrit aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef lezzer het volgende:
Iemand ervaring met rijden in een X3 (uit 2005 zo'n beetje)?
Ik overweeg er zakelijk eentje te gaan rijden.
Dus je hoeft je niet te vervelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:54 schreef rival het volgende:
Ik heb de E36 gisteren verkocht voor 2500 euro!
[ afbeelding ]
ik heb niks met de e36, ik heb niks met automaten! En toch mis ik em stiekem al een beetje haha.
Maar nu is het tijd voor projects! Ik krijg morgen een m30b35 binnen en dan gaan we die in een e30 bouwen
ik heb me al zo lang niet verveeld dat ik het misquote:
v10 van de m5\6 is het bruutst wat ik hčb gezien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
echt ziek hoeveel engineswaps er met e30's worden gedaan. De ziekste blokken zie je er in.
Ja, met name zo'n V10 erin is echt helemaal leipquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
echt ziek hoeveel engineswaps er met e30's worden gedaan. De ziekste blokken zie je er in.
makkelijk wil ik niet zeggen, en er is ook weer niet zoveel ruimte. Het valt best tegen. Echt zat auto's die meer ruimte hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:04 schreef Catch22- het volgende:
ik zag laatst een e30 v12 TwinTurbo, dat vond ik wel bizar. Weinig info tho'.
Waarom is het zo makkelijk ei'k? Sterk chassis icm veel ruimte?
ja, dat had ik natuurlijk ook zelf wel bedachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef Vuurmuis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen rij naar de dealer en vraag een proefrit aan
en dat is het enige juistequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat had ik natuurlijk ook zelf wel bedacht
Wtf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb 150 euro betaald voor 2 nieuwe veren.
Duur, maar wel kwaliteit. Ik wou niet met die goedkope setjes in de weer, ik heb daar geen lekker gevoel bij. En je auto hangt er wel op, dus dan moet het goed zijn.
Dat is het niet. De auto rijdt gewoon fantastisch (alhoewel je er VEEL geld in moet pompen wil je de gewichtsverdeling met zo'n V10 er in weer goed krijgen) en oogt mooi, daarom doen mensen het. Dezelfde dingen worden met civicjes ofzo gedaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:04 schreef Catch22- het volgende:
ik zag laatst een e30 v12 TwinTurbo, dat vond ik wel bizar. Weinig info tho'.
Waarom is het zo makkelijk ei'k? Sterk chassis icm veel ruimte?
Oke, maar ik kon ze niet vinden voor dat geld. Had daarbij haast en wou per se niet verlagen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wtf.
Voor ¤190 euro heb je rondom een set H&R veren (en reken maar dat het kwalitatief bijna niet beter wordt dan H&R en consorten). Die brezan-veren komen waarschijnlijk gewoon bij de BMW leverancier vandaan, en qua stijfheid, kwaliteit, inveren etc. doen ze onder voor een hoop merken.
Dan wordt de keus inderdaad beperkter. Nou ja, als ze het maar goed doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Oke, maar ik kon ze niet vinden voor dat geld. Had daarbij haast en wou per se niet verlagen.
Een goede schroefset kost dat alquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Morgen komt mijn schroefset, complete achteras en (originele) 325i einddemper binnen![]()
Vandaag mijn vacuumleidingen gefixt, automaatbak opgehangen, accupool aangemaakt, stuurbekrachtigingspomp aangesloten en nog wat dingetjes..![]()
1400 euro in 3 dagen![]()
Ja, voor mijn gebruik is de schroefset wat ik besteld heb perfect, lekker comfortabel heerlijk zacht maar toch stug, 2 jaar garantie.. Heb nergens om te klagen..quote:
Klinkt goedquote:
heb er 1 voor 3 en een half keer zoveel verkocht gisteren, dus doe je goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef Turquaz52 het volgende:
En morgen een 325i coupe automaat kopen voor 700 euro, leer interieur etc..![]()
Vanwaar wil ik van heel nederland uitgerekend JOU einddemper bemachtigenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ben benieuwd
Misschien heb je wel mijn originele 325i achterdemper gescoord. Die heb ik ooit 1500 km voordat ik de 325i wegdeed laten monteren.Maar een oude schoon-/leeggebrande klinkt stukken beter. Kan je de Eisenmann centjes in je zak houden.
![]()
kat en middendemper moet je lekker zelf weten maar bovenstaande zou ik niet doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef Turquaz52 het volgende:
ga de uitlaat zo maken zodat ie met 2 buizen na achteren gaan tot de einddemper en daar bij elkaar komen ipv. de X-stuk @ de lambdasonde..
Inderdaad, gister nog even in een 850csi gereden. Even naar de garage voor een APK-keuring. Laat ze bij de garage maar lekker schroeven dan doe ik wel lekker rijdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Pfff al die termen. Ben blij dat ik gewoon wat geld heb neergeteld en een auto mee kreeg. Rijden blijft nog altijd het leukste.
Ja, is ook wel lachen... Zou zo'n ding zelf niet snel kopen maar het is wel iets speciaals eigenlijk. Sowieso is een 5,5liter V12 al een feest om aan te horen slaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is waar. Ik vind het ook wel leuk om wat dingen te kennen, maar ik hoef niet zelf die halve auto in elkaar te kunnen zetten. 850csi lijkt me echt lachen om in te rijden.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
kat en middendemper moet je lekker zelf weten maar bovenstaande zou ik niet doen
dat wordt mij verteld door mensen met kennisquote:
oneens. Klussen aan je auto is hartstikke mooi werk. Eerst je handen zwart maken en dan een testritje maken om te kijken of het in orde isquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Pfff al die termen. Ben blij dat ik gewoon wat geld heb neergeteld en een auto mee kreeg. Rijden blijft nog altijd het leukste.
de kat en middendemper moet je dan ook lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:06 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
Heb bijna al mijn auto's die ik langer dan een maand reed de kat er onderuit geslagen en meestal middendemper meegenomen![]()
Alleen maar Voordelen tov. nadelen
eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:35 schreef hamkaastosti het volgende:
oneens. Klussen aan je auto is hartstikke mooi werk. Eerst je handen zwart maken en dan een testritje maken om te kijken of het in orde is
hmm.. Ja voor de lambda sonde misschien, maar voor de rest zie ik geen nadeel tov. het voordeel dat er betere flow is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
de kat en middendemper moet je dan ook lekker zelf weten
ging om dat kruisstukje eruit halen, die moet je laten zitten.
Volgende keer zal ik je ook kunnen vertellen waarom
niet voldoende kennis om deze discussie te beginnen dus volgende keerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hmm.. Ja voor de lambda sonde misschien, maar voor de rest zie ik geen nadeel tov. het voordeel dat er betere flow is?
Lijkt me inderdaad ook helemaal geweldigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
eens.
Ik heb de pest aan werken.
Maar zo in het weekend in je loodsje met je maat aan de auto sleutelen ( en dan ook echt wat doen in ons geval) is hartstikke tof. Ik ken de auto nu van binnen en buiten en waag het ondertussen ook om aan motorblokken te komen ed.
Ik ben maar een kantoorpik
en als je bv een motorswap doet, het gevoel als dat ding dan ineens werkt is geweldig, heb ik zelf gedaan denk je dan elke keer als je wegscheurt
ik kan wel een paar handen extra gebruiken hoor dit weekendquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad ook helemaal geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |